Hotel Bella Vista Resort

Hotel Bella Vista Resort

7.5Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 415p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

249 reviews over Hotel Bella Vista Resort

• 2018
    4Suzan28-08-2018

Smerige boel.

Het fijne is de ligging van het hotel. Midden in het centrum en aan het strand. De duikschool maakt het ook aantrekkelijk. Verder snap ik niet waar de goede recencies vandaan komen. Het is er eigenlijk best smerig namelijk. De tafelkleden, het bestek...vieze kopjes...Gore lakens. Ook met een euro fooi los je dat niet op. Heb je een klacht lijkt het net of ze je serieus nemen bij de receptie maar draai jeje om lachen ze je uit. Het eten is eentonig. Broodjes taai. De groente altijd in hetzelfde sausje-jammer. Let op dat het vlees gaar is!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8B.16-08-2018

Leuk, centraal gelegen, netjes hotel!

Leuk centraal gelegen hotel, vriendelijke mensen in de bediening en schone kamers (elke dag netjes schoongemaakt)! Sommige dingen in de badkamer wel wat gedateerd. All inclusive gehad, ontbijt was goed, lunch- en avond eten weinig gevarieerd. Wel vullen ze goed aan. Mooi zwembad en loopt over naar het strandje aan de zee, waar je mooi kunt snorkelen! Bij excursies een nette breakfastbox, elke dag een gratis waterflesje in de koelkast en na het uitchecken konden we (zonder bijbetaling) langer op onze kamer totdat we opgehaald werden. Goede service!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Piet20-07-2018

Het eten was nogal een teleurstelling. Zou dus geen all-in meer boeken. Het resort is schoon en netjes, niet speciaal. De belangrijkste reden om terug te komen is eigenlijk de aangelegen duikschool Voodoo Divers.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Ineke13-05-2018

We gaan er nog een keer naar toe👍🏻

Klein hotel, all-inclusive, in centrum Hurghada, klein zwembad wel direct aan het strand, aardige bediening. Niet alles is all-inclusive bv vers geperst vruchtensap apart betalen, ook is er een restaurant aan zee waar je ook moet betalen. Eten was goed, kamers ook.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Melanie en Tommy Tageldin26-10-2017

Geweldige vakantie gehad

Zeer vriendelijk personeel. Kamer groot en schoon. Leuke animatie team. Er is echt elke avond iets te doen. Lekker eten bij het Diner. en midden in het centrum en vlak bij een geweldige duikcentrum. Als je van snorkelen houd kijk je ook je ogen uit gewoon bij het rif van het hotel zelf.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Elly12-10-2017

Fantastisch!

Het is een goed hotel. Niet super-de-luxe maar schoon. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is ook goed. Ligt in het centrum van Hurghada. Leuk om s’avonds zo even de straat op te lopen. Geweldig animatieteam. En er is een Nederlandse duikschool bij het hotel!

Gereisd met partner in september 2017

• 5Sanne13-08-2017

Omboeking van 5 sterren hotel.

Wij hadden eigenlijk een ander hotel. Op advies van de touroperator reisleider zijn we gratis omgeboekt. We begrijpen dat Bella Vista minder luxe is dan ons originele hotel maar het eten was zeer slecht. De kip, vis en soms zelfs de macaroni was gewoon nog niet gaar. Verder was het eten iedere dag zowat het zelfde. In het restaurant werden de tafels niet schoon gemaakt, het laken werd gewoon vies omgedraaid. Het drinken was vaak lauw en soms stond je 10 min aan de bar te wachten omdat de obers je negeerden. De service was dan ook niet geweldig aangezien veel gewoon kortaf deden. Er waren ook bij die wel heel vriendelijk waren. Verder was het hotel hygiënischer als het andere maar nog steeds niet optimaal. Wij hadden zelfs een keer een kakkerlak op onze kamer. Op de nieuwe kamer hadden we een heftige waterlekkage gehad en in de lobby zelf was ook een lekkage. Verder moest je voor heel veel dingen bij betalen. Voor fatsoenlijk eten op de BBQ moest je 12 euro per persoon betalen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Slavova18-03-2017

Ligging,kamers en de feit dat de zee zo dicht bij was. Eten was gevarierd en erg goed.Kwaliteidt/ prijs verghouding is erg goed.

Alleen gereisd in mei 2016

• 9Jos de Blauw23-10-2016

prima plek voor vakantie

voor de eerste keer Egypte, en zeker niet voor hrt laatst. Bella Vista is niet het nieuwste hotel, maar het is er fantastisch. Het eten is erg goed, veel keuze en lekker. Het personeel is vriendelijk en als je ze af en toe een euro toestopt zijn ze zo mogelijk nog vriendelijker. Het animatieteam zorgt voor leven in de brouwerij. Op het terrein een nederlandse duikschool (voodoo divers). Geen ervaring mee, maar wel met Napoleon, een excursiebedrihfje ook op het terrein. voor 30 eurobezorgen ze je een heerlijke all inclusive dag snorkelen.Aanrader! Buiten de deur zit je direct in het centrum. Daar veel russische toeristen wegblijven is het rustig in de stad en in de hotels. Rustig rondkijken gaat niet: je wordt haast naar binnengetrokken in de winkels. Als je daar tegen kunt en soms even boos wordt is het er prima.Neem absoluut all inclusive: dat is prima en bujten de deur eten is een russische roulette met je ingewanden. Koop hier geen duur visum: voor 30 euro regel je dat ter plaatse. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Giuseppe Pasqua01-05-2016

Heerlijk centraal gelegen.Uiterst aardig personeel

De vriendelijkheid van al het personeel, Zeer schoon en netjes en heel erg centraal gelegen voor de vakantieganger die niet alleen maar op het resort wil blijven. Animatieteam is erg luidruchtig en was voor mij in principe overbodig.

Alleen gereisd in februari 2016

Hotel Bella Vista Resort info