Hotel Bella Vista Resort

Hotel Bella Vista Resort
7,8

3 tips over Hotel Bella Vista Resort

Melany, 25-8-2014
verdere tips: Marina. hier moet je gewoon eten! super relaxede boulevard... je wordt er niet veel lastig gevallen en the lodge is heerlijk.. Orange cafe voor een frikandel (Royal palace hotel) en South beach bar ( 200 meter vanaf bellavista ) zit bij moon valley hotel. All in clusive in dit hotel is niet denderend dus voor mensen die hier van houden of met kids ga naar een ander hotel in Sharm el sheik bijvoorbeeld.
flame, 29-4-2012
Bij ziekte kan je antinal kopen. Je darmklachten zijn binnen 1 dag verdwenen. Let op je geld. De criminaliteit is aan de rand van de straten hoog. Koop je spullen in n winkel. Is veiliger. Taxis zijn goedkoop. In maart is de temperatuur nog fris, vooral op zee en savond.
s, 2-4-2012
Neem vooral geen all inclusieve, het eten is er namelijk niet zo lekker! Er zit naast een hotel een heerlijke italiaanse pizza restaurant!

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista Resort voor je op een rij gezet:

BeachCheck
BeachCheck