8 vragen over Hotel Bella Vista Resort

• monika, 26-05-2019 Rapporteren

Dresscode Diner

Hoi hoi, Mij lijkt dit hotel, erg geschikt voor ons om daar in juli op vakantie te gaan. Maar nu lees ik dat er een dresscode gehanteerd word bij het diner. Word daar streng naar gekeken? Of mag je ook gewoon met een nette korte broek aanschuiven? Een lange broek is voor ons echt geen optie in juli en augustus. Dan kiezen we een ander hotel. Ik dank jullie alvast hartelijk voor de reacties..

• Edwin Maks, 12-03-2018 Rapporteren

Caibean Bar

Goedendag, Mag je volgens de all in formule gebruiken maken van de Carabean Bar zonder hiervoor te betalen voor de locale drankjes?

• Joke, 10-10-2013 Rapporteren

fohn

Is er een fohn aanwezig in de badkamer ? Zou weer schelen in de bagage...

nienke stegeman, 30-05-2014

Ja

• Anne, 04-07-2013 Rapporteren

Restaurant in de buurt?

Zijn er in de buurt ook nette schone restaurants/eettentjes? Wij hebben namelijk niet al incl.

ik hoor graag van jullie!

agnes, 06-07-2013

Hallo Anne.

Bij de Marina Haven is het leuk uitgaan, alles vrij nieuw en erg europeesch opgezet. Veel winkeltjes, terrasjes, restaurantjes. Een mooie haven waar de prachtigte boten liggen, leuk voor een wandeling sávonds. Hier een link ( http://www.hurghadamarinaredsea.com/index.aspx ) fijne vakantie, groetjes Agnes.

• betty, 01-08-2012 Rapporteren

wie weet..........................................

wij gaan in sept naar egypte.weet iemand of het nodig is om deet ofzo mee te nemen?zeker ook wat voor diarree????????tips zijn welkom.gr

agnes, 05-08-2012

Hallo Betty. Nu is de één er vatbaarder voor dan de ander maar toch moet je wel een beetje opletten met wat je eet en drinkt. Ik ben al 8x geweest en heb tot nu toe nog nooit last gehad van de vloek, maar ik kijk dan ook wel uit met wat ik drink en eet.//////////////////////////////////////////////////////

In veel rauwkorst/salades wat aangemaakt is kan veel olie zitten, dus hierbij een beetje uitkijken. Ook met drinken uitkijken, niet te koud en te vlug achter elkaar. Geld ook voor ijs. Zelf vermijd ik de ijsklontjes altijd. Neem bij het warme eten iedere keer na een paar happen een stukje brood, dit neemt de olie op. Af en toe een glas cola light, niet te koud, schijnt ook goed te zijn. Gebruik bij het tanden poetsen altijd flessen water. Ook de weersverandering van Nederland naar Hurghada is een heel verschil, je moet even aan de warmte wennen./// Een beetje opletten met alles wat je eet en drinkt. Ga er van genieten, en vooral van het snorkelen, het is er zo mooi.Fijne vakantie, groetjes Agnes.

agnes, 05-08-2012

Hai, nog wat vergeten maar wel belangrijk. Haal een flesje(s) desinfecterende handgel hier bij de apotheker of bv kruidvat of zo. Regelmatig even je handen ermee inwrijven bv bij toiletgebruik en voor het eten. Zou dit ook meenemen als je eens een dagje weg gaat. En verder lekker gaan genieten en je hier niet teveel zorgen om maken. Doeiiiii Agnes.

betty, 05-08-2012

nou dank je wel voor de tips. ik ga ze echt wel ter harte nemen. gr

betty, 05-08-2012

die gel heb ik altijd in mn tas.die gaat echt overal mee naar toenmoet dus helemaal goed komen:)

agnes, 05-08-2012

In veel rauwkorst/salades wat aangemaakt is kan veel olie zitten, dus hierbij een beetje uitkijken. Ook met drinken uitkijken, niet te koud en te vlug achter elkaar. Geld ook voor ijs. Zelf vermijd ik de ijsklontjes altijd. Neem bij het warme eten iedere keer na een paar happen een stukje brood, dit neemt de olie op. Af en toe een glas cola, niet te koud, schijnt ook goed te zijn. Gebruik bij het tanden poetsen altijd flessen water, niet door slikken. Ook weersverandering kan een rol spelen, je lichaam moet ff wennen. Ga lekker genieten, fijne vakantie, groetjes Agnes.

betty, 04-08-2012

dank je wel.maar uhhhhhhhhhhhhhhh hebben jullie veel last gehad van diaree?ik zie er wel een beetje tegen op.gr

Melany, 25-08-2014

hoi, ik en mijn vriend beide na 6 dagen ziek geworden. we hadden enkel ontbijt. constant handen met desinfecterende gel gewassen en goed opgelet met eten maar helaas.... The lodge in marina is aan te raden, orange cafe (tegenover royal palace hotel) voor een lekkere frikandel. South beach bar. (sheraton road, moon valley hotel) en Little buddha (village road) voor onbeperkt sushi. We hebben antinal geslikt, smecta en fragyl. totaal 10 euro. Het heeft ons niet beter gemaakt. continue krampen en ontlasting uiteraard diarree. DEET heb ik een paar keer gebruikt en een paar keer niet. geen mug die me prikte maar op de laatste dag ineens 2 ... oei. :-(

agnes, 04-08-2012

Hallo Betty. In September zijn we nog nooi geweest, dus dat weet ik niet. Zou voor de zekerheid wat meenemen, zoveel plaats neemt het niet in. Voor diarree daar naar de apotheek gaan en wat halen, middeltjes van hier helpen niet.Fijne vakantie, groetjes Agnes.

• T. , 18-11-2011 Rapporteren

strand all in? Wat te eten?

Is er ook all incl. bij het strand? En zijn de bedjes en parasols bij het strand ook all in?

ook vraag ik mij of wat er zoal te eten is?

A.Riksen, 13-03-2012

Je kunt zelf je drankjes meenemen naar het strand.
    Er is vanalles te eten. rijst, pasta , aardappels en diverse soorten groente en vlees.

• Gooke, 07-08-2010 Rapporteren

snorkelen

Ik zou graag willen weten of je direct bij het strand kunt snorkelen. Hoe is de onderwaterwereld aan de stranden bij dit hotel? Is het mogelijk om te snorkelen zonder dat je met een boot mee moet gaan?

Gooke, 17-08-2010

Bedankt voor je reactie! Heel fijn om te horen want we hebben ondertussen geboekt!

Karin, 20-01-2011

Wij zijn afgelopen zomer naar dit hotel geweest en ik heb er enorm genoten. Wij namen bij het ontbijt een broodje mee. Gingen vervolgens de zee in en de mooiste vissen aten het brood zo uit onze hand. En dan hoef je niet eens ver het water in. Verder zit achter het hotel een Nederlandse duikschool, Voodoo en wij zijn een dag met deze mensen mee geweest op de boot en hebben 2x op verschillende plaatsen een duik gemaakt. Ik was enorm zenuwachtig, maar ik ben enorm blij dat ik mijn angst overwonnen heb. Het was zó vreselijk mooi! Er werd die dag gefilmd (zowel boven als onder water) en wij hebben die DVD aan het eind van de dag gekocht. De prijzen waren helemaal niet duur en het is een ervaring geweest om nooit te vergeten.

Claudia van Eeten, 16-08-2010

Bij hotel Bella Vista zit een prive strand bij,en als je een paar meter het water in gaat loop je eigenlijk al tegen een korralrif aan en als je wat verder zwemt kun je al genieten van een prachtige onderwater wereld met honderden vissen.

• Karin Kremer, 23-06-2010 Rapporteren

Visum nodig?

Klopt het dat je een visum aan moet vragen voor Egypte en zo ja, hoe kun je dit het beste aanvragen? Hier of daar bij aankomst?

carla.s., 29-06-2010

In het vliegtuig krijg je kaarten, die je invult om het visum te krijgen in de aankomsthal.

ikke, 20-01-2011

gratis tip : haal de visum gewoon bij het bank gebouwtje in de aankomst hal en bewaar de bon. als je hem via de reisleider haalt sta je ten eerste veel langer in de rij , en ten tweede is hij per visum 10 euro duurder , ze rekenen er rustig 20 euro voor , terwijl hij bij het bankgebouwtje 15 dollar (of iets van 10 euro kost).

vergeet niet de bon mee te nemen en te genieten van de teleurgestelde blikken als de reisleiding als ze begrijpen dat je er niet ingetuind bent