Hotel Bella Vista Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

249 reviews over Hotel Bella Vista Resort

• 10Chrisjoh19-03-2020

"super vakantie gehad"

Wij gingen een week voor onze rust en die hebben we gehad. Wat een super goed hotel. Mooie locatie. Alles is lopend te doen. Naar de haven, moskee, vismarkt al lopend met veel gezelligheid onderweg. Wij hadden all inn en dat geeft rust!! Kleinschalig hotel, schoon, gevarieerd eten wat wil je nog meer. Zijn een dag naar Luxor geweest en dat was ook genoeg. Lange dag maar wel veel gezien, het was de moeite waard. Waren net op tijd terug na de eerste perikelen Corona in Nederland.

Gereisd met partner in maart 2020

• 8M.v.G.28-02-2020

Leuk gezellig hotel.

Gezellig, gemoedelijk hotel. De kamers zijn war verouderd maar alles is schoon en alles is goed onderhouden. We zagen dat ze kamer aan het opknappen waren. Er is veel personeel die alles keurig bijhouden. Eten is in buffetvorm en 1 x per week mag je a la card eten in restaurant la Luna en in restaurant Asia. Je krijgt dan maar een beperkte keuze. Het eten is prima. Het zwembad is heerlijk en het ligt aan de zee met voldoende strandbedden. Met een leuk animatie team was het een genot om op terras te kijken naar het volleyballen, darten, jeu de boule enz.. Vanaf het strand kun je snorkelen. Vanaf het hotel loop je door de winkelstraat. Kwartiertje wandelen naar de haven Marina is de moeite waard. Mooie boulevard met leuke terrasjes, restaurantjes en winkeltjes. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2020

• 4P oost28-01-2020

Herrie

Mooi hotel maar kreeg een kamer met 2 bedden zonder zeezicht ipv 4 bedden met zeezicht. Pas na láng aandringen een kamer met 2 bedden met zeezicht. Elke avond keiharde “entertainment “ waardoor de kinderen niet konden slapen. Touroperator bood aan naar een ander hotel te verkassen maar vroeg voor 4 dagen 400 euro extra terwijl online de meerprijs voor 8 dagen 180 euro was. Niet voor dit hotel kiezen als je van rust houdt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Wilco29-12-2019

Geweldig als je van Egypte houdt.

Hotel is wat verouderd maar het is er erg schoon. Op het resort is een Nederlandse Duikschool actief (dit voor de duikers). Zo als altijd is het personeel vriendelijk en behulpzaam. ik zie in reviews dat het eten slecht is maar daar heb ik niets van gemerkt. Elke dag veel keus voor iedereen.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Marian den Houdijker13-12-2019

Goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk personeel. Het hotel is wel wat verouderd! Wel schoon! Niet alles is all-inn! Gunstige ligging. Er is weinig variatie in het eten. Eten mag ook wel warmer!

Alleen gereisd in december 2019

• 8Els28-11-2019

Prima resort, Hurghada stad is minder

Hurghada is geen aanrader, het is een smerige, drukke stad met opdringerige en onvriendelijke mensen. Pas op je geld, oplichters zijn het!! Het personeel in het resort doet er alles aan om het je naar de zin te maken, ze werken lange dagen, hard voor weinig geld, zijn supervriendelijk. Hotel is oud maar superschoon. Kamer aan de drukke stadkant is af te raden. Je moet ong om 5 uur op staan wil je een bedje bij het zwembad hebben. Duitsers en Russen bevolken het resort, ze zijn duidelijk aanwezig. Gelukkig ook wat minder aanwezige Nederlanders.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8as11-10-2019

heerlijk verblijf gehad.

prima verblijf, heerlijk uitgerust, voor het diner is geen lange broek verplicht (heb ook weinig mensen dit zien dragen ) Voodoo divers heel leuk !! eten is goed te doen , vriendelijk personeel, alles wordt netjes bijgehouden,je loopt zo de winkelstraat in .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Shamal13-09-2019

Goed verblijf slecht eten

Verblijf prima eten was erg slecht ziek van geworden. Enorme pre is voodoo divers op het terrein en de caribean bar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Saskia25-08-2019

Heerlijk uitgerust.

Hotel viel reuze mee. Kamers zijn ruim en zijn tijdens ons verblijf alle dagen keurig schoongemaakt. Handdoeken service was goed. Ontbijt was goed en avond eten redelijk. Personeel was vriendelijk en bij ons niet opdringer. Zwembad en privé strand bij het waren schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Renee20-06-2019

Slecht eten

De kamer is prima. Het personeel is ook vriendelijk, maar kwam vaak naar ons toe om complimenten te geven. Dat werd op den duur wel vervelend. Het eten is niet lekker, we zijn er beide ziekjes van geworden. Het is beter om naar een hotel te gaan waar het eten beter is.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Hotel Bella Vista Resort info