Hotel Bella Vista Resort

Hotel Bella Vista Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista Resort voor je op een rij gezet:

176 reviews over Hotel Bella Vista Resort in het Nederlands

We gaan er nog een keer naar toe👍🏻

Ineke
13-5-2018

Klein hotel, all-inclusive, in centrum Hurghada, klein zwembad wel direct aan het strand, aardige bediening. Niet alles is all-inclusive bv vers geperst vruchtensap apart betalen, ook is er een restaurant aan zee waar je ook moet betalen. Eten was goed, kamers ook.

Geweldige vakantie gehad

Melanie en Tommy Tageldin
26-10-2017

Zeer vriendelijk personeel. Kamer groot en schoon. Leuke animatie team. Er is echt elke avond iets te doen. Lekker eten bij het Diner. en midden in het centrum en vlak bij een geweldige duikcentrum. Als je van snorkelen houd kijk je ook je ogen uit gewoon bij het rif van het hotel zelf.

Fantastisch!

Elly
12-10-2017

Het is een goed hotel. Niet super-de-luxe maar schoon. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is ook goed. Ligt in het centrum van Hurghada. Leuk om s’avonds zo even de straat op te lopen. Geweldig animatieteam. En er is een Nederlandse duikschool bij het hotel!

Omboeking van 5 sterren hotel.

Sanne
13-8-2017

Wij hadden eigenlijk een ander hotel. Op advies van de touroperator reisleider zijn we gratis omgeboekt.

We begrijpen dat Bella Vista minder luxe is dan ons originele hotel maar het eten was zeer slecht. De kip, vis en soms zelfs de macaroni was gewoon nog niet gaar. Verder was het eten iedere dag zowat het zelfde. In het restaurant werden de tafels niet schoon gemaakt, het laken werd gewoon vies omgedraaid.

Het drinken was vaak lauw en soms stond je 10 min aan de bar te wachten omdat de obers je negeerden. De service was dan ook niet geweldig aangezien veel gewoon kortaf deden. Er waren ook bij die wel heel vriendelijk waren. Verder was het hotel hygiënischer als het andere maar nog steeds niet optimaal. Wij hadden zelfs een keer een kakkerlak op onze kamer. Op de nieuwe kamer hadden we een heftige waterlekkage gehad en in de lobby zelf was ook een lekkage. Verder moest je voor heel veel dingen bij betalen. Voor fatsoenlijk eten op de BBQ moest je 12 euro per persoon betalen!

Slavova
18-3-2017

Ligging,kamers en de feit dat de zee zo dicht bij was. Eten was gevarierd en erg goed.Kwaliteidt/ prijs verghouding is erg goed.

Oude reviews (archief)

prima plek voor vakantie

Jos de Blauw
23-10-2016

voor de eerste keer Egypte, en zeker niet voor hrt laatst. Bella Vista is niet het nieuwste hotel, maar het is er fantastisch. Het eten is erg goed, veel keuze en lekker. Het personeel is vriendelijk en als je ze af en toe een euro toestopt zijn ze zo mogelijk nog vriendelijker. Het animatieteam zorgt voor leven in de brouwerij. Op het terrein een nederlandse duikschool (voodoo divers). Geen ervaring mee, maar wel met Napoleon, een excursiebedrihfje ook op het terrein. voor 30 eurobezorgen ze je een heerlijke all inclusive dag snorkelen.Aanrader! Buiten de deur zit je direct in het centrum. Daar veel russische toeristen wegblijven is het rustig in de stad en in de hotels. Rustig rondkijken gaat niet: je wordt haast naar binnengetrokken in de winkels. Als je daar tegen kunt en soms even boos wordt is het er prima.Neem absoluut all inclusive: dat is prima en bujten de deur eten is een russische roulette met je ingewanden. Koop hier geen duur visum: voor 30 euro regel je dat ter plaatse. Wij gaan zeker terug!

Heerlijk centraal gelegen.Uiterst aardig personeel

Giuseppe Pasqua
1-5-2016

De vriendelijkheid van al het personeel, Zeer schoon en netjes en heel erg centraal gelegen voor de vakantieganger die niet alleen maar op het resort wil blijven. Animatieteam is erg luidruchtig en was voor mij in principe overbodig.

Irene
7-3-2016

Het is een rustig familiehotel, eenvoudig maar goed eten en midden in de stad

Goed hotel direct aan strand

Jolanda
31-1-2016

Hotel was prima, bedden super, badkamer had wat opgeknapt mogen worden. Schoonmaak was perfect. Zwembad mocht vaker schoongemaakt worden. Ontbijt was wat eentonig, maar thuis eet je ook niet 10 soorten beleg per keer. Wel regelmatig proppers op het strand/terrein maar als je zegt dat je dit niet wenst, respecteren ze dat ook. Verder aan de voorzijde aan de doorgaande weg. 5 minuutjes van de winkelstraten van Sakkala. (het hart) en 10 minuutjes naar Marina lopen. Taxies rijden er genoeg, dus als je niet lopen wil.

Er waren op dat moment aardig wat russen, maar geen last van gehad, speelden zelfs mee waterpolo en volley bal.

Ga in juni 2016 weer hier naar toe. Ook ideaal voor duikers, duikschool op het terrein gevestigd.

Prima duikhotel

Diede
17-1-2016

Prima hotel midden in de stad met aan de voorzijde het uitgaansleven, restaurantjes, groot warenhuis en veel winkeltjes. Aan de achterzijde de Rode Zee, waar ook het duikcentrum VooDooDivers (Nederlands) zit. Eten en drinken goed. Je moet gewoon niet vergeten dat je in een tropisch land bent met andere eetgewoontes, alhoewel ze zeker proberen om het zo westers mogelijk te maken. Bediening is erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bella Vista Resort scoort een 7.6 uit 10 op basis van 209 reviews.