Hotel aan zee, PensionWeer vandaag36°27°
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

Bel Air Azur Beach Resort is een kleinschalig adults only hotel gelegen in Hurghada. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar jullie merken wel op dat sommige personeelsleden wat moeite hebben met kritiek. De ligging en vooral het huisrif met tropische vissen is prachtig. Hou er rekening mee dat het hotel vooral gericht is op Duitse toeristen. Wil je meer weten over Bel Air Azur Beach Resort? Lees dan met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Bel Air Azur Beach Resort ontvangen wisselende reviews. Familie Jannssen schrijft over de accommodatie: ‘Kamers zijn gedateerd, maar prima schoon. Het douchewater is prima op temperatuur. Heerlijke bedden, schone kamers.’ Reviewer Paul heeft zijn verblijf anders ervaren en schrijft dat het water in de badkamer te koud is. Ook vindt hij dat de hotelkamer waar hij verbleef nodig opgeknapt dient te worden.

Restaurants

Op Bel Air Azur Beach Resort liggen diverse eetgelegenheden verspreid over het park. Zo worden er live-cooking avonden georganiseerd en kun je genieten van folklore muziek tijdens het diner. Over de kwaliteit van het eten zijn de meningen verdeeld. Reviewer Salina is positief en schrijft: ‘Eten kun je op verschillende plaatsen. Aan de zwembaden van beide hotels of bijv. aan het strand. Erg leuk om steeds ergens anders te zitten. Er zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt. Ook de verse pizza die elke dag bij het zwembad worden klaargemaakt zijn zeker een aanrader.’ Reviewer RvW is het hier niet mee eens en vindt de maaltijden van mindere kwaliteit. Ook mogen de tafels wat beter worden schoongemaakt. Reviewer Daniel is positief over de vele mogelijkheden om te lunchen op het resort. Boek je all-inclusive, dan kun je eveneens gebruik maken van de lunchfaciliteiten van het naastgelegen hotel Arabia.

Het prachtig aangelegde zwembad is schoon en lekker verwarmd. Om het zwembad heen staan comfortabele ligbedden voorzien van parasols. Jullie waarderen dat de formule adults only op het resort echt wordt nageleefd. Het is dan ook rustig bij het zwembad zonder rondrennende of schreeuwende kinderen. Het enige minpunt vinden jullie dat sommige hotelgasten al vroeg in de ochtend ligbedden reserveren.

Ligging

Bel Air Azur Beach Resort heeft een mooie ligging net buiten het populaire stadje Hurghada. Hier kun je echt van je rust genieten en voor meer vertier ben je met de taxi al binnen een kwartiertje in het centrum van Hurghada. Vanuit het hotel maak je een mooie wandeling naar het fijne zandstrand. Tip: neem je snorkelset mee, want vlakbij het resort ligt een prachtig huisrif waar je heerlijk kunt snorkelen. Uitrusten onder het genot van een drankje doe je op de pier bij de gezellige strandbar. En wil je uitstapjes maken? Dan kun je gebruik maken van de taxiservice tegenover het hotel. Ook zijn er diverse excursies die echt de moeite waard zijn. Zo raden jullie de boottrip aan waarbij je kunt zwemmen tussen dolfijnen.
Enthousiast over Bel Air Azur Beach Resort? Let’s go.

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Air Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

448 reviews over Hotel Bel Air Azur Beach Resort in het Nederlands

Het was een perfecte voor herhaling vatbaar

Remko
18-9-2019

Ben er weer geweest was een perfecte vakantie alles was goed het personeel de service was goed Alleen de amusument viel tegen de muziek was slecht na 9uur viel het stil geen muziek meer

Gereisd Met partner in september 2019

Come back

Petra de Wild Machielsen
18-9-2019

Een heel goed en mooi hotel. Schone kamers. Heel vriendelijke personeel. Eten voor ieder wat wils. Zijn er voor de 2de keer geweest. Volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch , zeker voor herhaling vatbaar

Yvo Spronk
16-9-2019

Ik heb mij uitstekend vermaakt bij Bel Air Azur , mooie kamer , balkon met uitzicht over het zwembad. Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Het eten was goed en gevarieerd en goed gekruid. Temperatuur van het zwembad was uitstekend en heerlijk verkoelend

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Geweldig

Trees Mantje
5-9-2019

Erg goed hotel grote kamers heerlijke bedden eten een stuk verbeterd tevens mag je ook gebruik maken van arabia .het personeel ook super aardig weten na 1 dag al wat je drinkt hoe je je koffie wil hebben enz

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Ray
30-8-2019

Heerlijk hotel ruime en schone kamer. Eten is voor Egyptische normen heel goed te noemen. Vriendelijk personeel en je kan goed snorkelen op de huisriffen bij de pier of bij het rif bij Arabella. Zijn hier voor het eerst geweest in 2012.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer !

Philips Lindsay
14-8-2019

Kamer personeel geen respect voor vrouwen ! Ben naar kamer geweest om tickets te halen voor de reservatie handdoeken zwembad . Een personeels lid van room service kwam onze kamer binnen sloot mij op in badkamer en heeft mij aangerand Ben kunnen ontsnappen en weggevlucht via terras gelukkig lag onze kamer op gelijk vloers . Klacht op papier van manager Klacht op papier hostess touroperator. Wou onmiddellijk naar huis mijn vakantie was voorbij na aandringen touroperator terugvlucht vervroegd doch de hostess wou niet dat politie ter plaatse proces verbaal opmaakte omdat ik dan moest blijven tot procureur beslissing had genomen dit was achteraf een grote leugen dat ze moest blijven zei advocaat van test aankoop. Aangezien het incident door het hotel geminimaliseerd word eisen ze van touroperator de prijs van de dagen we met 3 personen vroeger zijn huiswaarts gekeerd hierdoor wil touroperator die toch een toonaangevende reis organisatie is deze dagen niet vergoeden .!!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

nooit meer!!!

femke
13-8-2019

personeel was onvriendelijk alles draait er om fooi om toch een beetje fatsoenlijke service te krijgen het was verevan wat je van een all in hotel kunt verwachten.. eten was elke dag wel bijna hetzelfde zoals het onbijdt zwembad zen we zelf niet in geweest zo vies was het mogen zelf vrouwen met boerka in... kamer op zich was net maar airco maakt immens veel lawaai en badkamer was echt niet hygiënisch echt geen aanrader

Gereisd Met partner in juli 2019

Jan en Sandra
9-8-2019

We waren hier al in mei en dit is een goed hotel. Adults only. Het personeel is altijd vriendelijk en na een paar keer weten ze al wat je drinkt bij het avondeten en als je 's avonds naar de bar gaat schenken ze gelijk je drankje in. De koks zijn ook erg vriendelijk bij het avondeten. Wij aten altijd buiten bij het zwembad.Tip even smeren met "Deet" ivm de muggen. Het eten is hier goed, de kamers zijn schoon en de douche is altijd warm. De airco werkt ook goed op de kamer. Wij hadden nu kamer 136 aan de kant van het zwembad. Iedere dag wordt je kamer schoon gemaakt en het drinken (water, sprite en cola) zo nodig aangevuld. Indien je meer wilt hebben dan krijg je dit ook direct. Als je een excursie boekt en je moet vroeg weg dan kan je vragen om een ontbijtpakket. Dit ligt dan klaar bij de receptie op de dag dat je het nodig hebt. Allemaal top geregeld. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad en komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch.

Corine Soetmulder
27-7-2019

Heerlijk hotel, lekker rustig. Ideaal met zwembad voor je terras. Geen handdoekjes leggen. Ligt aan een drukke straat maar hier merk je niets van als je binnen bent. Vriendelijke mensen. Kortom een aanrader voor een vakantie zonder kinderen.

Van Liempt
12-7-2019

Net weer terug van een fijne vakantie in dit hotel Alles weer top en gezellig Veel hulp gehad van receptie en meneer Awad na thuis problemen en terugvlucht Niks was teveel voor hen Volgend jaar komen we voor de zoveelste keer terug

Gereisd Met partner in juni 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Air Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Air Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.