Hotel Bel Air Azur Beach Resort

Hotel aan zee, PensionWeer vandaag30°17°
Hotel Bel Air Azur Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Air Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

415 reviews over Hotel Bel Air Azur Beach Resort in het Nederlands

Mede door de mensen die er werken echt top!!

Wilbert Yolanda
7-11-2018

Het is verslavend. Heerlijk relaxen met superlief personeel en heerlijk eten en eigenlijk is alles gewoon top! Mooie kamers en echt zo schoon.

gewoon fantastisch

victor
6-10-2018

alles is gewoon goed geregeld we hadden niks te klagen eten goed drinken ook goed en vriendelijk personeel zwembad perfect dus volgend jaar weer terug

Dit is ons 2e huis

Willy Raven
4-10-2018

Wel goed is te veel om op te noemen. Service , Personeel, Kamer, Zwembad, Eten enz

We komen er al 14 keer en de 15e is al geboekt dus dat zegt toch genoeg

Subliem

Hermine
8-9-2018

Een héél mooi klein hotel, met veel mogelijkheden. De service in dit hotel is subliem, iedereen doet zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken(receptie , kok, bediening, aan het zwembad en strand...).Mijn man liet zijn gsm in een taxi achter en het management van dit hotel deed er alles aan om hem terug te vinden en dit Lukte, dankzij hen ! Eten was verzorgd en gevarieerd!

dat is al jaren mijn 2 de thuis ////ieder jaar gaan we als t kan 2x super eten gezellig personeel..lekker rustig de drukte kun je opzoeken bij het er naast gelegen arabia ..heerlijk snorkelen .

we ggan graag terug deze winter!

mineke de kam
3-8-2018

Heel rustig in hotel!!!

Service van het personeel en vriendelijkheid is geweldig!

ontspannen sfeer ook op het strand, geen gillende ,spetterende kinderen.

je bedje wordt ook op het strand gespreid.

Aanrader. om 16.00 uur geen zon meer in winter.

Heerlijke vakantie, mede door dolfijntour

Birgitte
8-7-2018

Prima hotel. Goed eten, alhoewel de keuze van het diner buiten bij het zwembad beter is dan binnen. Buiten is er altijd iets van de grill. Lunchen deed ik op de pier bij zee. Enige minpunt was, ondank de prima kamer, dat ik net achter de receptie sliep. Nooit doen dus! Zoveel geluidsoverlast van zowel personeel als gasten. Meerdere keren mijn bed om 2.00u uitgegaan om er wat van te zeggen tegen personeel of gasten. Dit was mijn 3de keer in dit hotel en vorige keer zat ik aan de korte kant waardoor er geen geluidsoverlast was. Erg jammer dat die kamer al bezet was en dat ze niet snel reageren op emails die meerdere malen enkele weken van tevoren verstuurd zijn om te proberen die vorige kamer te kunnen krijgen. Ook Messenger wordt wel gelezen maar niet beantwoord. Denk dat ik volgende keer voor Arabella Azur ga, (er zijn 3 Azur hotels naast elkaar) deze ligt aan zee. Het huisrif is geweldig! Wifi is slecht, geld terug gevraagd en gekregen

Fantastisch, gewoon nog een keer

Jan
5-6-2018

Gezellig adult only hotel, echt Egyptisch. Beetje ouderwets en dat zie je hier en daar wel maar het is super schoon. Het eten is elke dag anders dus niet eentonig, er wordt ook direct eten aan het buffet gemaakt. Het zwembad en afgescheiden strand met bar. Personeel is zeer attent en hulp vaardig zelfs nu met ramadan en 40 graden in de schaduw. Wij gaan zeker terug. ( let op Egypte is niet vergelijkbaar met Turkije )

Nooit meer

Jac
10-5-2018

Een week geleden zij wij teruggekeerd van ons 13 daagse verblijf in dit hotel.

Hoe komt dit hotel aan 4 sterren ? Dit is voor ons helemaal onbegrijpelijk.

Behalve ruime kamers en de goede bedden kunnen wij absoluut niks positief zeggen.

Dat het hotel wat gedateerd is wisten wij op voorhand maar wat wij daar aantroffen tart elke verbeelding.

In de eerste instantie kregen wij de kamer op de tweede verdieping.

Douchen zo goed als onmogelijk, waterdruk minimaal.

Na twee dagen hebben wij gereclameerd en de kamer op de begane grond gekregen. Iets beter maar zeker niet optimaal.

Eten en drinken: een ramp. Heel weinig keuze, alles lauw dwz. wat moest warm zijn was lauw en wat koud moest zijn inclusief witte wijn ook lauw. Op mijn opmerking kreeg ik witte wijn met 5 (!!) ijsblokjes.

Alles totaal smaakloos.

Obers totaal niet georganiseerd en gemotiveerd maar lopen wel met het open handje te pas en te onpas.

Gelukkig is er de mogelijkheid te lunchen in de andere restaurants in de family deel (dus niet adults only), daar zijn ze wel gemotiveerd en georganiseerd, en het eten is in orde.

Mini bar op de kamer=water+seven up.

Handdoeken servies: de handdoeken werden tot op de ligbed voor jou geplaatst maar ook daar wordt het handje heel snel uitgestoken.

Voor ons dit hotel zeker nooit meer.

Heerlijk terug te zijn geweest.

Jurrian
28-4-2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad in Bel Air Azur Resort te Hurghada. Nu na zoveel keren is het blijft het een feestje om er terug te komen daar ik/we het enorm naar ons zin hebben. Kamers zijn verouderd maar schoon, eten en drinken is prima, weinig op aan te merken. Personeel is doorgaans super aardig, attent, en lief , ze willen je een fijne vakantie bezorgen en daarmee sluit ik niemand uit. In de loop der jaren vrienden gemaakt en ook de nieuwe guestrelation is een zeer vriendelijke jonge dame. Mocht er iets zijn/ontbreken in uw vakantie meld het haar en of de receptie en men zal er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Air Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Air Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.