Hotel Bel Air Azur Beach Resort

Hotel aan zee, PensionWeer vandaag41°28°
Hotel Bel Air Azur Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Air Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

407 reviews over Hotel Bel Air Azur Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer

Jac, 10-5-2018

Een week geleden zij wij teruggekeerd van ons 13 daagse verblijf in dit hotel.

Hoe komt dit hotel aan 4 sterren ? Dit is voor ons helemaal onbegrijpelijk.

Behalve ruime kamers en de goede bedden kunnen wij absoluut niks positief zeggen.

Dat het hotel wat gedateerd is wisten wij op voorhand maar wat wij daar aantroffen tart elke verbeelding.

In de eerste instantie kregen wij de kamer op de tweede verdieping.

Douchen zo goed als onmogelijk, waterdruk minimaal.

Na twee dagen hebben wij gereclameerd en de kamer op de begane grond gekregen. Iets beter maar zeker niet optimaal.

Eten en drinken: een ramp. Heel weinig keuze, alles lauw dwz. wat moest warm zijn was lauw en wat koud moest zijn inclusief witte wijn ook lauw. Op mijn opmerking kreeg ik witte wijn met 5 (!!) ijsblokjes.

Alles totaal smaakloos.

Obers totaal niet georganiseerd en gemotiveerd maar lopen wel met het open handje te pas en te onpas.

Gelukkig is er de mogelijkheid te lunchen in de andere restaurants in de family deel (dus niet adults only), daar zijn ze wel gemotiveerd en georganiseerd, en het eten is in orde.

Mini bar op de kamer=water+seven up.

Handdoeken servies: de handdoeken werden tot op de ligbed voor jou geplaatst maar ook daar wordt het handje heel snel uitgestoken.

Voor ons dit hotel zeker nooit meer.

Heerlijk terug te zijn geweest.

Jurrian, 28-4-2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad in Bel Air Azur Resort te Hurghada. Nu na zoveel keren is het blijft het een feestje om er terug te komen daar ik/we het enorm naar ons zin hebben. Kamers zijn verouderd maar schoon, eten en drinken is prima, weinig op aan te merken. Personeel is doorgaans super aardig, attent, en lief , ze willen je een fijne vakantie bezorgen en daarmee sluit ik niemand uit. In de loop der jaren vrienden gemaakt en ook de nieuwe guestrelation is een zeer vriendelijke jonge dame. Mocht er iets zijn/ontbreken in uw vakantie meld het haar en of de receptie en men zal er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen.

Fantastisch.

Marianne, 13-4-2018

Ben er al vele malen geweest en het is en blijft een uitstekend hotel. Mooie, schone kamers, uitstekend eten (voor ieder wat wils) en vriendelijk, professioneel personeel.

super goed! De ontvangst als of je thuis komt :-)

Feike Ingrid, 8-4-2018

Voor de vijfde keer op een rij, Het is thuis komen. Zeker als je weet dat men met je gezondheid rekening houd. Maar je moet het wel melden anders weet men weet men er niks vanaf. Zo moet mijn man zonder eten mag wel nog gewoon brood en opgepast beleg. Ook moet hij vanaf dit jaar ook water met citroen drinken. heb ik netjes gemeld. Het was top moesten nergens om vragen kwam gewoon als of we er steeds aanwezig en nooit weg zijn. Iedereen wist het. 1 min punt het zwembad was niet verwarmt dus ijskoud maar als je er melding van maakt zetten ze wel de verwarming op. Het is dan net of je klaagt dus ik heb het wel 1 keer gemeld. Bedankt personeel van Bel Air Azur. We komen zeker terug

heerlijk rustig resort.

mia, 2-4-2018

heerlijk rustig resort. bediening uitstekend.

Moesten na een ongelukkige val van vriendin naar het naastgelegen ziekenhuis om te laten hechten. Manager Peter ging mee. Werden duidelijk niet aan ons lot overgelaten. Kwamen na half 11 in de avond terug in het hotel en kregen nog eten bezorgd op de kamer. Dagelijkse belangstelling van iedereen. Iedere dag met eten een ander thema. Kortom een resort waar je je thuis voelt en zeker nog eens naar terug zult gaan.

Joke en william, 21-3-2018

Ieder jaar gaan wij 2x naar dit hotel en worden we ontvangen als familie

Alle personeel leden zijn heel goed voor ons maar speciaal voor ons is mostafa azis de belboy

We hopen dit nog vele jaren vol te houden en zoeken echt geen ander hotel in egypte

Geweldig

Mieke, 13-3-2018

Alles was fantastisch,kamers goed,heel vriendelijk personeel,staan meteen voo je klaar als er problemen zijn.

Nog nooit zo,n fijn en gezellig hotel gehad.

Oscar van den Boogaart, 3-3-2018

Wij zijn hier voor de 4 e keer in 13 mnd geweest ,dat geeft wel aan denk ik dat wij het hier fantastisch vinden,heel fijn personeel,gezellige kamers,schoon en echt heerlijk eten.Je voelt je er welkom en thuis ,ook in de omgeving van het hotel hele leuke winkeltjes.Wij kunnen niet wachten om weer te gaan.

Een super vakantie gehad.

fam. langenhuijsen, 23-2-2018

Een super hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker eten, nette kamers. Verwarmt zwembad , strand bij het hotel. Wij zijn voor de tweede keer in dit hotel geweest en het was weer super. Volgend jaar gaan we weer naar dit hotel.

een woord, wij zijn verkocht aan het land

wilbert, 18-2-2018

zorg dat je moe bent als je aankomt, je komt herboren terug, zo relaxt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Air Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Air Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bel Air Azur Beach Resort scoort een 8.55 uit 10 op basis van 422 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: