Hotel Bel Air Azur Beach Resort

Hotel Bel Air Azur Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Air Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

426 reviews over Hotel Bel Air Azur Beach Resort in het Nederlands

we ggan graag terug deze winter!

mineke de kam
3-8-2018

Heel rustig in hotel!!!

Service van het personeel en vriendelijkheid is geweldig!

ontspannen sfeer ook op het strand, geen gillende ,spetterende kinderen.

je bedje wordt ook op het strand gespreid.

Aanrader. om 16.00 uur geen zon meer in winter.

Velmi příjemná dovolená

Šárka
18-7-2018

Po příjezdu do hotelu jsme obdrželi náramky a hned jsme mohli na snídani, po té nám dali klíče od pokoje. Pokoje jsou prostorné a čisté a překvapením byl velký balkon. Jídlo bylo nad naše očekávání a každý den byl výběr. Jediné co mi trochu chybělo byl červený meloun,který tam byl jen 2x,ale prkotina.

Personál by všude milý a ochotný.Makali tam od rána do noci k naší spokojenosti.Hotel je klidný a oázou pro ty co si opravdu potřebují odpočinout. Rozhodně se do tohoto hotelu vrátíme a doporučujeme

Heerlijke vakantie, mede door dolfijntour

Birgitte
8-7-2018

Prima hotel. Goed eten, alhoewel de keuze van het diner buiten bij het zwembad beter is dan binnen. Buiten is er altijd iets van de grill. Lunchen deed ik op de pier bij zee. Enige minpunt was, ondank de prima kamer, dat ik net achter de receptie sliep. Nooit doen dus! Zoveel geluidsoverlast van zowel personeel als gasten. Meerdere keren mijn bed om 2.00u uitgegaan om er wat van te zeggen tegen personeel of gasten. Dit was mijn 3de keer in dit hotel en vorige keer zat ik aan de korte kant waardoor er geen geluidsoverlast was. Erg jammer dat die kamer al bezet was en dat ze niet snel reageren op emails die meerdere malen enkele weken van tevoren verstuurd zijn om te proberen die vorige kamer te kunnen krijgen. Ook Messenger wordt wel gelezen maar niet beantwoord. Denk dat ik volgende keer voor Arabella Azur ga, (er zijn 3 Azur hotels naast elkaar) deze ligt aan zee. Het huisrif is geweldig! Wifi is slecht, geld terug gevraagd en gekregen

WTC.nl

Fantastisch, gewoon nog een keer

Jan
5-6-2018

Gezellig adult only hotel, echt Egyptisch. Beetje ouderwets en dat zie je hier en daar wel maar het is super schoon. Het eten is elke dag anders dus niet eentonig, er wordt ook direct eten aan het buffet gemaakt. Het zwembad en afgescheiden strand met bar. Personeel is zeer attent en hulp vaardig zelfs nu met ramadan en 40 graden in de schaduw. Wij gaan zeker terug. ( let op Egypte is niet vergelijkbaar met Turkije )

Nooit meer

Jac
10-5-2018

Een week geleden zij wij teruggekeerd van ons 13 daagse verblijf in dit hotel.

Hoe komt dit hotel aan 4 sterren ? Dit is voor ons helemaal onbegrijpelijk.

Behalve ruime kamers en de goede bedden kunnen wij absoluut niks positief zeggen.

Dat het hotel wat gedateerd is wisten wij op voorhand maar wat wij daar aantroffen tart elke verbeelding.

In de eerste instantie kregen wij de kamer op de tweede verdieping.

Douchen zo goed als onmogelijk, waterdruk minimaal.

Na twee dagen hebben wij gereclameerd en de kamer op de begane grond gekregen. Iets beter maar zeker niet optimaal.

Eten en drinken: een ramp. Heel weinig keuze, alles lauw dwz. wat moest warm zijn was lauw en wat koud moest zijn inclusief witte wijn ook lauw. Op mijn opmerking kreeg ik witte wijn met 5 (!!) ijsblokjes.

Alles totaal smaakloos.

Obers totaal niet georganiseerd en gemotiveerd maar lopen wel met het open handje te pas en te onpas.

Gelukkig is er de mogelijkheid te lunchen in de andere restaurants in de family deel (dus niet adults only), daar zijn ze wel gemotiveerd en georganiseerd, en het eten is in orde.

Mini bar op de kamer=water+seven up.

Handdoeken servies: de handdoeken werden tot op de ligbed voor jou geplaatst maar ook daar wordt het handje heel snel uitgestoken.

Voor ons dit hotel zeker nooit meer.

Heerlijk terug te zijn geweest.

Jurrian
28-4-2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad in Bel Air Azur Resort te Hurghada. Nu na zoveel keren is het blijft het een feestje om er terug te komen daar ik/we het enorm naar ons zin hebben. Kamers zijn verouderd maar schoon, eten en drinken is prima, weinig op aan te merken. Personeel is doorgaans super aardig, attent, en lief , ze willen je een fijne vakantie bezorgen en daarmee sluit ik niemand uit. In de loop der jaren vrienden gemaakt en ook de nieuwe guestrelation is een zeer vriendelijke jonge dame. Mocht er iets zijn/ontbreken in uw vakantie meld het haar en of de receptie en men zal er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen.

Fantastisch.

Marianne
13-4-2018

Ben er al vele malen geweest en het is en blijft een uitstekend hotel. Mooie, schone kamers, uitstekend eten (voor ieder wat wils) en vriendelijk, professioneel personeel.

super goed! De ontvangst als of je thuis komt :-)

Feike Ingrid
8-4-2018

Voor de vijfde keer op een rij, Het is thuis komen. Zeker als je weet dat men met je gezondheid rekening houd. Maar je moet het wel melden anders weet men weet men er niks vanaf. Zo moet mijn man zonder eten mag wel nog gewoon brood en opgepast beleg. Ook moet hij vanaf dit jaar ook water met citroen drinken. heb ik netjes gemeld. Het was top moesten nergens om vragen kwam gewoon als of we er steeds aanwezig en nooit weg zijn. Iedereen wist het. 1 min punt het zwembad was niet verwarmt dus ijskoud maar als je er melding van maakt zetten ze wel de verwarming op. Het is dan net of je klaagt dus ik heb het wel 1 keer gemeld. Bedankt personeel van Bel Air Azur. We komen zeker terug

heerlijk rustig resort.

mia
2-4-2018

heerlijk rustig resort. bediening uitstekend.

Moesten na een ongelukkige val van vriendin naar het naastgelegen ziekenhuis om te laten hechten. Manager Peter ging mee. Werden duidelijk niet aan ons lot overgelaten. Kwamen na half 11 in de avond terug in het hotel en kregen nog eten bezorgd op de kamer. Dagelijkse belangstelling van iedereen. Iedere dag met eten een ander thema. Kortom een resort waar je je thuis voelt en zeker nog eens naar terug zult gaan.

Joke en william
21-3-2018

Ieder jaar gaan wij 2x naar dit hotel en worden we ontvangen als familie

Alle personeel leden zijn heel goed voor ons maar speciaal voor ons is mostafa azis de belboy

We hopen dit nog vele jaren vol te houden en zoeken echt geen ander hotel in egypte

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Air Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Air Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bel Air Azur Beach Resort scoort een 8.57 uit 10 op basis van 426 reviews.