Hotel Beirut

• Animatie

128 reviews over Hotel Beirut

• 8Annelies13-11-2017

Een super vakantie gehad

Iedereen is erg vriendelijk, maken een praatje, hebben de tijd voor je. Na een dag weet iedereen wat je graag drinkt en hoe. Kamer op zicht prima, geen luxe maar alles keurig schoon Dagelijks schone handdoeken en flessen water op je kamer

Alleen gereisd in november 2017

• 8Anja28-12-2012

Lekker en gemoedelijk!

Heerlijke relaxte vakantie gehad! Geen massatoerisme, strandje voor de deur, perfecte service en erg veel vriendelijkheid. Het is waar, het hotel is gedateerd maar so what?? Je kunt er goed slapen, je water in de douche is lekker heet, het uitzicht is perfect, het strand ligt letterlijk aan je voordeur en het personeel is werkelijk de hele dag bezig en vragend of je het wel naar de zin hebt en of ze nog iets voor je kunnen doen. Er rijdt een shuttlebus op en neer naar welk deel van de stad dan ook dus wat dat betreft zit het ook goed! Het eten is inderdaad wat eenzijdig maar wel lekker en makkelijk uit te houden voor die dagen hoor. Je vakantie is zon gegarandeerd, qua service puur verwennerij, heerlijke ontspanning. Van mij mogen alle marmeren trappen en goud behangen muren en grote superdeluxe bufetten geruild worden tegen de helft van de vriendelijkheid die je hier krijgt geboden. Het is en blijft een andere cultuur en daar moet je even doorheen kijken. Wij hebben het SUPER gehad!!!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 5jmhjacobs14-11-2012

Geen aanrader

Hotel Beirut,eens maar nooit meer. Alles was "net niet"

Gereisd met partner in april 2004

• 8petra tieleman09-10-2011

fantastische plek

Net dagje retour, het was geweldig!! wat een vriendelijk personeel, ze buigen nog net niet voor je. Alle vragen willen ze beantwoorden, rennen zich rot. Altijd big smile op hun gezicht. Service geweldig, lekker kleinschalig hotel. Binnen een dag herkennen ze je, je bandje kan af. Leuke animatie, ga je met hun uit letten ze op je super super!!! S'morgen lekker agua jogging in het water en stretchen op het zand in in woord wat een zaligheid. De kamer elke dag toppie verzorgd. Okay kamer is gedateerd maar wat wil je voor die prijs. Maart geen we weer, dan paar dagen langer. mis het nu al

Gereisd met vrienden in september 2011

• 0diana08-10-2011

heerlijk

Wij zijn een week in Hotel Beirut geweest en wij hebben het daar echt heerlijk gehad. De obers, het overige personeel en het animatieteam: iedereen was supervriendelijk, behulpzaam en aardig. Iedere dag waren er schone lakens, schone handdoeken en strandlakens. Het is net een klein dorpje opzich. Iedereen kent iedereen en het was heel leuk. Zelfs de Russen hebben wij op een andere manier leren kennen (vriendelijk, sociaal en niet luidruchtig). Al met al hebben wij daar een supertijd gehad. We gaan zeker gauw terug. Groeten van Diana en Petra

Gereisd met partner in september 2011

• 8keesie07-10-2011

fantastisch tijd

net een dag terug wij hebben het daar heel goed naar ons zin gehad het persooneel was top top top het hotel doet er alles aan om het naar je zin te maken elke avond was er wat nieuws te beleven de kamer was goed wij liepen zo de zee in vanaf onze kamer er werd elke dag schoone lakens. gr keesie en thea

Gereisd met partner in september 2011

• 6Ruitenbeek24-08-2011

niet de beste plek ooit

het hotel is vreemd opgesteld. De lunch moet buiten gegeten worden in de brandende zon en vaak moet je lang wachten op een stoel omdat het maar een heel klein terrasje is. Bizar genoeg is het personeel ook erg onaardig terwijl wij dit nog nooit eerder hebben meegemaakt in egypte. Bij binnenkomst werd er naar ons gefloten ( mijn zus en ik). Dat dit op straat kan gebeuren oke maar in je eigen hotel hoor je je fijn te voelen bij de medewerkers. Het koude buffet is te warm en het warme te koud, ook is het eten elke dag hetzelfde. goed is dat je met de snorkelboot vanaf het hotel kunt vertrekken. Het entertainment team bestaat uit 2 personen en is diep triest. Natuurlijk kun je niet alles verwachten bij een 3 sterren hotel maar wij hebben voor de zelfde sterren en prijs andere vakanties veel beter meegemaakt.Hotel zit vol met russen. Op een nacht hoorde we geschreeuw en kwam er politie omdat iemand het nodig vond zijn vriendin van het balkon te gooien. WTF! Nooit meer!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 3M. Claessens11-08-2011

Nooit meer

Dit was zo'n verschrikkelijk slecht hotel. Het eten was echt waardeloos, oneetbaar gewoon! En de kamer was ook verschrikkelijk! Wij hadden een vliegenplaag! Ik denk dat er wel duizend vliegen in onze kamer vlogen! Ook het schoonmaakpersoneel was waardeloos, ze kwamen snel je euro van je kussen jatten en maakten dus ook niet schoon!! Ik was hier samen met mijn moeder en zij is ook echt ziek geworden hier! Een bacteriële infectie/voedselvergiftiging opgelopen, heeft er thuis nog 4 weken mee gelopen! oh ja en het "strand" wat bij dit complex hoort is ook niks. Nooit naartoe gaan!

Gereisd met partner in januari 2011

• 0E.M.16-05-2011

Heb genoeg gezien!!!!!!!!!!!!!

Aan de rechterkant van dit hotel gelopen om bij de boot te komen voor een dolfijnen tour. Ik wist niet wat ik zag, wat een vieze bende, smerig gewoon. Er kwam een vrouw uit een kamer lopen die naar het rechter strandje ging, durfde geen foto's te maken maar dit was regelrecht iets voor red mijn vakantie. Er is geen rif je zwemt gewoon tussen de boten. Dit zie je dus niet op de foto's, het hotel is aan de voorkant alleen de ingang af de rest 1 rotzooi. Gewaarschuwd mens telt voor 2 betaal liever iets meer

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8dilayla11-01-2011

Erg leuk!

erg leuke hotel,veel leuke mensen om ons heen gehad,zo hebben we 6 andere hollanders ontmoet,in de all inclusief bar had je 2 ploegen,de ochtendploeg zat een vervelend ventje tussen,ÿou pretty eyes"denk dat andere mensen dat wel herkennen,s'vonds leuke gasten waaronder 1 jongen Beemen,door hem gaan we zeker terug! volgende keer zyn we by hem thuis uitgenodigd P.s. als jullie eerder gaan dan ons en Beemen werkt doe hem de groetjes van danny en dilayla en ik weet zeker dat je een top vakantie heb

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Beirut info