Hotel Arabia Azur Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel Arabia Azur Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Arabia Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

785 reviews over Hotel Arabia Azur Beach Resort in het Nederlands

Relax to the max!

Deborah
12-9-2018

Prachtig resort met goed en gevarieerd eten. Je kunt de hele dag door eten als je wilt. Kamers zijn standaard, maar wel schoon! Strand en de koraalrif is prachtig. Heerlijk resort om een weekje te relaxen:)

Een groot rokershol

Jan
6-9-2018

Knap hotel,

Alleen niet te harden als niet-roker.

Alle buitenplaatsen van het hoofdrestaurant zijn voorbehouden voor rokers; niet rokers worden verpkicht binnen in de airco te zitten

Alle bars over het terrein zitten vol rokers, verschillende kerenmoeten gaan lope.

Het avond restaurant heeft 10 rookvrije tafels (op meet dan 100); mensen schuiven hier aan en komen dan in de walm van de Barbeque te zitten, leuk is anders.

Iedere gast wordt verondersteld duits te spreken, staf kijkt verbaasd op als je in het Engels antwoordt.

Geweldig

De boer
5-9-2018

Geweldig hotel. Eten was goed. Heel vriendelijk personeel. Kamers iets verouderd maar daar ben je toch bijna niet. Je zwemt daar in een aquarium geweldig mooi. Ga zeker weer terug

Een aanrader eerste klas

John Quispel
1-9-2018

Het resort blijft de zelfde service bieden als alle keer daar voor. En dat is niet altijd onze ervaring bij andere hotels.

Top resort, voor ons geen ander resort meer.

José Keppel
30-8-2018

Super goed hotel, vriendelijk personeel, eten heerlijk, kamers heerlijk aan het strand. Al 8x geweest. Top resort.

Je moet er geweest zijn, gezien hebben, geweldig

Familie Den Haag
12-8-2018

Geweldig mooi en vriendelijk familie Hotel

Reeds 15 maal in dit prachtige hotel

Fleur
14-7-2018

Arabia Azur is een pracht van een hotel met zeer vriendelijk personeel. Elke keer voelt als “thuiskomen”. Lekker eten, veel varaiatie voor ieder wat wils. Ook qua animatie is er veel te doen! Het huisrif is adembenemend. Wij komen zeker terug!

Fantastisch!

Sandra
3-5-2018

Prima hotel, vriendelijke mensen, goed schoon wel wat gedateerd. Ruime kamers. Wij hadden een prachtig uitzicht op de lagune. Neem wel spul mee tegen muggen! Want die zijn er genoeg! Eten is goed en vers, wordt klaar gemaakt waar je bijstaat.

Service is een dikke 10! Mooi weer, met een windje. Niet te vergeten.... het prachtige huisrif! Je waant je in het mooiste aqarium ter wereld, prachtige vissen en koraal. Al met al een prachtige vakantie gehad en we gaan zeker terug!

Een aanrader voor een fijne vakantie

Ben Brugman
17-4-2018

Meerdere malen dit hotel bezocht.

Prima accomodatie ruim van opzet en wat gedateerd.

Kamers zijn ruim en worden keurig onderhouden en schoongemaakt.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel en management.

Zeer ruime keuze met het eten en iedere dag een thema-avond bij het diner.

Ligging van het hotel is direct aan zee en is gebouwd in een lagune met een prachtige pier.

Vele mogelijkheden in het hotel om diverse trips te maken die men direct kan regelen in het hotel in het servicecenter.

Prima all inclusief concept.

Een echte aanrader voor een mooie vakantie.

Gezellig, en zeer vriendelijk personeel

Kees en dinie de hoop
16-4-2018

Het is een super gezellig resort! Wij hebben nog nooit zoveel vriendelijk personeel gezien, wij komen al 11 jaar in Egypte , dus een beetje vergelijkingsmateriaal hebben we wel. Het eten is van hoge kwaliteit voor een 4 sterren resort!! Wij komen terug om kerst en oud en nieuw hier te vieren.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabia Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabia Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.