Hotel Arabia Azur Beach Resort ****

Hotel Arabia Azur Beach Resort ****

Hotel Arabia Azur Beach Resort
Hotel Arabia Azur Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Arabia Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

766 reviews over Hotel Arabia Azur Beach Resort in het Nederlands

hartverwarmend mooi een mooie indruk van resort

toon riep, 10-2-2018

Het hotel is met wat het bied en kost wel de moeite waard hier en eten heerlijk personeel doet alles om het zo aangenaam mogelijk te maken entertainmend werkt hard om een ieder het plezierig te maken een mooi prive rif om te snorkellen ondanks dat we door family omstandigheden al na 3 dagen terug naar nederland moesten en perfecte indruk over wat het aanbod is we gaan zeker nog eens terug ook onze hostes van touroperator zijn we erg dankbaar voor mijn staat een ding vast zonder haar hulp terwijl we een reisverzekering hadden, waren we niet in staat geweest om naar huis terug te met spoed je ziet op tv red mijn vakantie maar zei was onze reddende engel gelukkig leeft mijn schoonmoeder nog wel ook al kregen we te horen max 1 jaar maar charlotte we zullen je nooit vergeten hoe mooi een resort of vakantie ook is ze gaf ons de meest indruk chappo touroperator met zo een hostes als we winnen is het bedrag voor haar groeten de fam riep

Een resort om terug te komen

John, 9-2-2018

Het is gewoon toppie en we zijn er al een aantal keren geweest het blijft op het zelfde goede nivo. Schoon prettige mensen, het eten is gewoon goed en wordt ook gecontroleerd zelf gezien of het wel goed warm is. Kamers worden netjes gehouden door het personeel. Het ligt lekker dicht bij de haven als je wilt duiken bijvoorbeeld bij Scuba Hurghada een gedeeltelijk Nederlandse school

Zeer relaxte vakantie

Wim, 7-2-2018

Meer dan 10 jaar geleden waren we al eens in Arabia geweest maar het blijkt nu heel goed onderhouden en is nog steeds een geweldig resort met zijn mooie pier in zee, zijn lagunes en mooie stranden. En vooral ook met het rif met prachtige koralen en vissen aan het eind van de pier. En met een geweldig groot en mooi verwarmd zwembad.

De kamers zijn heel ruim met een fraai balkon, in ons geval aan een lagune. De matrassen waren wat aan de harde kant. De badkamer was prima met royaal warm water!

Het (buffet)eten vonden we verrassend goed en afwisselend. Elke dag wat anders met rund, kip, eend en kalkoen. Ook voldoende groente en rauwkost. Prima.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Alleen de mensen van de receptiebalie mogen wat vriendelijker en gastvrijer. Vreemd vonden wij dat we na aankomst onze eigen kamer moesten zien te vinden (wat nog niet zo simpel was) omdat niemand even meeliep.

Wij vonden het wel behoorlijk druk in het resort vooral bij ontbijt en diner. Alhoewel er meer dan voldoende eten was en ook wel voldoende zitplaatsen.Opvallend was het grote aantal lokale gasten (met de auto) die vooral in het weekend (vrijdag/zaterdag) het resort bezochten. LIgbedjes (met fijne matrasjes en grote handdoeken) zijn er in het hele resort voldoende langs de lagunes, pier en zwembad.

We hebben een zeer fijne, relaxte vakantie in dit resort doorgebracht!

Fantastisch, heerlijk ontspannen.

Kitty meinders, 30-1-2018

Heerlijk genoten. Een prachtig strand en heerlijk snorkelen. Waterschoenen zijn wel een must. Zwembad is ook heerlijk en er zijn veel bedden (helaas wel met handdiekhes). Zeeeeer ruime kamer en badkamer. Veel opbergruimte en prima bedden. Service top. De accommodatie is niet echt modern maar dat vonden wij geen probleem. Eten in buffetvorm is prima, lekker en voor ieder wat wils.

De voertaal leek wel Duits!

Super mooie ligging

S.v.d.Hurk, 13-1-2018

Hele grote kamers ,mooie ligging, vriendelijke mensen,lekker eten miste alleen de patat tijdens avondeten.Zeker voor herhaling vatbaar komen deze zomer zeker terug om te snorkelen/duiken.......

Geweldig

Marissa, 13-1-2018

Super mooie ligging, heel schoon, personeel heel vriendelijk. Kort samengevat: een geweldige vakantie

ik was voor 3e keer in december in Arabia Azur

Andries, Winschoten, 24-12-2017

Het weer was deze keer prachtig met 29 graden & 2 dagen windstil waardoor je goed kon snorkelen, het is & blijft prachtig soms dreef er wat rommel maar dit werd direct opgeruimd. Ook het eten was goed met o a kalkoen & eend om kort te gaan (weer) een mooie week en kom zeker terug in december 2018.

Gewoon fantastisch en echt een aanrader

Martin de Jager, 16-12-2017

Als je van snorkelen hou dan is dit paradijs. Kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt. En het personeel is er echt voor jou om het een onvergetelijke ervaring en vakantie te laten worden voor jong en oud. Buiten het park kan je alle kanten op met leuke winkels en leuke dag tripjes alles wordt goed verzorgd en goed op je gelet. Het eten is gewoon goed en voor iedereen is er wel wat lekkers. En ja er kan een keer iets bij zitten wat u niet lekker vindt maar dan heb je weer leuke restaurants in de buurt of op het park zelf tegen een kleine vergoeding. Nogmaals dit is gewoon een super hotel met goed en vriendelijk personeel. We gaan volgend jaar zeker weer met het gezin voor mij geen andere hotel dan Arabia Azure.

5* waard!

Britt, 10-11-2017

Bij aankomst kregen we een kamer recht aan zee, terwijl we een voordeelkamer hadden geboekt. Kamer was ruim en super schoon met een woonkamer en daarachter een slaapkamer met badkamer. Airco werkte goed. Matrassen waren heel hard, kleine nadeeltje. Iedere dag schone handdoeken (van leuke figuurtjes). Ontbijt super uitgebreid en lekker, lunch niet heel speciaal maar verschillende plekken om te eten, avond eten was lekker en veel werd vers gemaakt. Wel veel kruiden, daar moet je van houden. Ruim en schoon zwembad met genoeg bedjes, hele mooie pier in zee, maar na 07:00 alles bezet met handdoeken, dat was jammer. Personeel super vriendelijk en doen alles voor je. Wifi is mega slecht (zelfs als je die koopt). Tip; meteen buiten het resort zit een winkelcentrum (Cleopatra). Daar verkopen ze simkaarten met alleen internet. Voor € 10,- koop je een kaartje met 10GB en is super snel! Dit resort is echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar ❤

Tineke van gasteren, 5-10-2017

Het is een heeel goed resort .ze zijn echt super vriendelijk en altijd in voor een praatje. Zelfs het eten is lekker .voor ieder is er wel wat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabia Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabia Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabia Azur Beach Resort scoort een 8.39 uit 10 op basis van 801 reviews.