Hotel Arabia Azur Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°13°
Hotel Arabia Azur Beach Resort
8,4

Omschrijving
Baantjes trekken in het wedstrijdbad bij Arabia Azur Beach Resort. Hier kun je de hele dag door goed eten. De animatie is hier professioneel met leuke shows, maar ook activiteiten aan het zwembad of bij zee. Arabia Azur Beach Resort in Hurghada heeft haar eigen huisrif wat erg bijzonder is. Ook dolfijnen spotten en snorkelen kun je hier.

We hebben een aantal aanbieders voor Arabia Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

793 reviews over Hotel Arabia Azur Beach Resort in het Nederlands

Super prijs/kwaliteit verhouding

Heidi,
13-12-2018

Mooi resort, aan zee gelegen. Je kan ter plaatse snorkelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpunt is slechte WiFi verbinding.

Leuk hotel, prijs kwaliteit dik OK

Rudy en Lieke,
13-12-2018

Heel leuk hotel, lekker eten en toffe animatie...ook rustige plekjes aan de beach bar zowel op de A en B kant ...alleen jammer dat er zoveel gerookt werd! Men plaats bordjes verboden te roken maar men zet asbakken op de tafels! 😡 ook in de kamer welke wij kregen A142 werd ee door de vorige vakantiegangers stevig gerookt! Niet leuk als je astma heb.... heel vriendelijk personeel doen alles om het je naar je zin te maken . Wel heel slechte wifi, Tip koop een kaartje in de luchthaven voor 20gb betaal je slechts 8€

Heerlijk resort

Mark en Marjanne,
3-12-2018

Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin. Personeel is niet opdringerig met het wisselen van euro's, ze vragen het wel, maar dat doen ze overal in Egypte, en als je het niet wilt is dat ook geen probleem. Ze zijn hier erg aardig, als je dat voor hen bent, krijg je dat terug, leuke jongens.

Het is een oud, gedateerd hotel, maar wel schoon en netjes. Eten is lekker en gevarieerd, honger hoef je hier niet te hebben.

Je kan hier erg mooi snorkelen.

Ligging is goed, dicht bij de Marina en het centrum.

WTC.nl

Zodra het kan gaan we weer naar dit heerlijke oord

Joke Veldhuizen,
24-11-2018

Net terug van een heerlijke week in Arabia.

Voor mij de 3e keer. Het voelt als thuiskomen. Ik lees zoveel meningen en ervaringen. Dat men alleen oog voor vaste gasten heeft? Niets van gemerkt. Wij vinden ze helemaal niet opdringerig voor tipgeld. Ze zijn juist enorm blij als je ze iets geeft.

Service staat voorop. Ze doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Wil je een extra matras...vraag het en het wordt geregeld. Wat Wi-Fi betreft: het is niet super maar waar wel buiten NL? Wij hebben bij het 1e winkeltje op de hoek op het terrein van hotel Arabella (ernaast) een telefoonkaart voor 10 euro aangeschaft. De eigenaar zet de kaart er voor je in. De gehele week prima verbinding gehad.

Wij vonden het eten gevarieerd en uitgebreid. Er wordt door vele mensen gerookt. Dat weet je van tevoren. Denk dat wij NL-ders op vele gebieden verwend zijn.

Kortom...heerlijk hotel - super medewerkers!

Tegenvallende service

Jan,
12-11-2018

Onze groep heeft reeds een aantal keren verbleven in het arabia azur hotel. We gaan steeds voor de uitstekende service en het huisrif. Dit keer heeft de service echt te wensen overgelaten (enkel oog voor vaste gasten/andere gasten negeren en continu op een opdringerige manier vragen om euro's te wisselen) en zijn we geschrokken van het verschil tegenover onze vorige verblijven. Wij boeken volgende keer elders.

De leukste vakantie die ik ooit heb gehad. Lekker Relaxen. View van onze kamer was geweldig. Ik heb me geen seconde verveelt. De animaties op zwembad en aan zee waren heel erg leuk ook de shows s'avonds waren geweldig vooral op zaterdag en dinsdag met de oriental dag. Na de shows s'avonds gingen we bowlen en biljarten en. Eten was heel erg lekker en veel. Je kunt de hele dag door eten als je wilt. Ik ga zeker weer terug.

Super vakantie, prachtig ligging en een mooie rif

Sandra van Lierop,
25-10-2018

Onze kamer lag bij het voetbalveldje, 20 meter van het strand af en vlak bij het zwembad. Het zwembad was leuk en groot. Strand was prachtig, wel klein maar lekker knus. Dit hotel is een van weinige met een eigen mooie rif in Hurghada. Bediening en service was top, ze doen alles voor je voor een paar euro. Heel vriendelijke personeel. Elke avond buiten eten rondom het zwembad was ook fijn. Minder leuke ligging had het hoofd restaurant . Die lag aan de voorkant van hotel, bij de ingang. Niet echt mooie sfeer maar ja. Het eten in het algemeen was niet slecht maar ook niet super goed. We komen al jaren in Egypte en weten het ook niet meer. Lunch op het eiland was zo zo helemaal niks, geen keus en geen variatie. Vooral Duitsers en veel rokers. Veel mensen met flinke overgewicht en niet netjes gekleden mensen. Af en toe dachten we dat we op een camping rond liepen...jammer want dit hotel is luxe en mensen horen dan netjes gekleed te zijn.

Super hotel en super personeel

Marco,
21-10-2018

Voor de eerste keer in hurghada geweest en best goed bevallen. Prima eten en voor iedereen genoeg keuze. Is wat oud hotel maar wel schoon en hoort bij het land. Koraal bij het hotel en prima ligbeden zwembad is helaas kouder dan de zee. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat je voor de coctails moet betaken terwijl het ook locale producten zijn. Internet wifi erg slecht maar je kan voor 8 euro een kastje huren zodat dit probleem is opgelost . Eten is goed op temperatuur wat bij vele niet het geval is. Een aanrader dus en voor iedereen geschikt. Tevens leuk animatieteam ! Prijs voor 1 week tussen de 450 a 550 euro is het zeker waard. De hoogseizoen prijzen van bv. 1100 euro is veel teveel in onze ogen.

Hoop dat veel Nederlanders gaan kiezen voor Egypte en zeker Hurhgada . Genoeg te doen als je van dolfijnen, snorkelen en van de oudheid houd. Boek excursies bij de juiste personen i.vm. prijzen.

Relax to the max!

Deborah,
12-9-2018

Prachtig resort met goed en gevarieerd eten. Je kunt de hele dag door eten als je wilt. Kamers zijn standaard, maar wel schoon! Strand en de koraalrif is prachtig. Heerlijk resort om een weekje te relaxen:)

Een groot rokershol

Jan,
6-9-2018

Knap hotel,

Alleen niet te harden als niet-roker.

Alle buitenplaatsen van het hoofdrestaurant zijn voorbehouden voor rokers; niet rokers worden verpkicht binnen in de airco te zitten

Alle bars over het terrein zitten vol rokers, verschillende kerenmoeten gaan lope.

Het avond restaurant heeft 10 rookvrije tafels (op meet dan 100); mensen schuiven hier aan en komen dan in de walm van de Barbeque te zitten, leuk is anders.

Iedere gast wordt verondersteld duits te spreken, staf kijkt verbaasd op als je in het Engels antwoordt.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabia Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabia Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.