Hotel Arabia Azur Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°18°
Hotel Arabia Azur Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Arabia Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

777 reviews over Hotel Arabia Azur Beach Resort in het Nederlands

Een aanrader voor een fijne vakantie

Ben Brugman, 17-4-2018

Meerdere malen dit hotel bezocht.

Prima accomodatie ruim van opzet en wat gedateerd.

Kamers zijn ruim en worden keurig onderhouden en schoongemaakt.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel en management.

Zeer ruime keuze met het eten en iedere dag een thema-avond bij het diner.

Ligging van het hotel is direct aan zee en is gebouwd in een lagune met een prachtige pier.

Vele mogelijkheden in het hotel om diverse trips te maken die men direct kan regelen in het hotel in het servicecenter.

Prima all inclusief concept.

Een echte aanrader voor een mooie vakantie.

Gezellig, en zeer vriendelijk personeel

Kees en dinie de hoop, 16-4-2018

Het is een super gezellig resort! Wij hebben nog nooit zoveel vriendelijk personeel gezien, wij komen al 11 jaar in Egypte , dus een beetje vergelijkingsmateriaal hebben we wel. Het eten is van hoge kwaliteit voor een 4 sterren resort!! Wij komen terug om kerst en oud en nieuw hier te vieren.

Een aanrader

Dick, 14-4-2018

Het eten is prima in orde, voor elk wat wils. De kamers zijn oud maar wel schoon. Heel vriendelijk personeel. Het hotel heeft een eigen rif waar je prima kan snorkelen. Het hotel is niet direct geschikt voor kleine kinderen. De animatie is voldoende, er wordt van alles gedaan om het de mensen naar de zin te maken. Een nadeel is dat de ligstoelen bij het zwembad en aan het strand en de pier vaak al vroeg bezet zijn met name Door mensen van het naburige hotel Bel Air Azur, de mensen van dit hotel mogen gebruik maken van de faciliteiten van Arabia. Excursies en taxi's zijn in het hotel te boeken. WiFi in de lobby is alleen goed als er weinig mensen aanwezig zijn, wat meestal niet het geval is. Een prima aanrader dit hotel

Arabia resort: een aanrader!

Ine, 14-4-2018

Prima resort. We komen hier al jaren. Alles wordt erg goed verzorgd. De kamers zijn ruim en schoon. Een minpuntje: de wifi werkt niet zo goed.

Heerlijk weekje genieten!!

Ilse, 4-4-2018

Prima hotel, vriendelijk en correct personeel. Onze week was het helaas rond 20gr met veel wind dus was het aan de frisse kant. Week voor ons en op dag van vertrek was het 30gr. Uit de wind in het zonnetje was het prima te doen. Wij hadden een fijn plekje bij de 'Marina bar', waar je tevens in de middag kon genieten van de lunch. Bij deze bar was het nl niet zo druk als bij het zwembad, daar sta je met de lunch in de rij voor het buffet.

De 2e avond toen we na middernacht terug kwamen op onze kamer stond onze hal helemaal blank door lekkage. We kregen gelijk een andere kamer.

Minpunt: boottocht geboekt bij een jongeman die over het resort rondwandelt na tip van NL-dames. Die jongeman beloofde een fantastische VIP-trip. Het eten was prima en voldoende maar verder viel de boottocht erg tegen; 3x gestopt om te snorkelen, 1x om uurtje op een eiland te luieren. Te duur voor te weinig VIP.

De quad/jeep safari van touroperator is wel een aanrader!

Fantastisch. Tot volgend jaar

Fam. Kraaij, 31-3-2018

Voor de derde keer naar Egypte geweest en dit Hotel was tot nu toe verreweg het beste. De ligging is fantastisch en heeft een eigen rif, de beschutte baaien bieden heel veel snorkelplezier. Giga zwembad van olympische afmetingen, waarbij het voordeel is dat dit grote bad heerlijk verwarmt wordt (men hoeft niet de energie te verdelen over meerdere zwembaden) Heel veel ligbedden rond het zwembad en op de pier/dam. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was echt uitstekend met voldoende keus en deze keer niet alleen veel kip maar ook veer met rundvlees. Leuke gezellige eetzalen (niet zo massaal)met elk een eigen identiek buffet. Maar ook een heel gezellig buiten buffet. Met Valentijnsdag weet je niet wat je ziet, zo mooi is alles opgemaakt. Ruime schone kamers en voor een paar euro`s vliegt iedereen voor je. Tevens een zeer enthousiast animatie team. Absoluut waar voor je geld. Vergeet dit laatste vooral niet.

Rita van de Wakker, 26-3-2018

Het was weer een fantastische vakantie. Het personeel herkent je gelijk weer na een jaar. Hamdy in het marinarestaurant wist nog precies wat wij dronken.Heel knap vind ik dat. Eten was weer bijzonder goed. Personeel heel vriendelijk en attent. Verheugen ons nu al weer op volgend jaar. Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen.

Heerlijk

Fieke, 12-3-2018

Dat het weer en de onderwaterwereld er prachtig is. Op het ressort alles prima buiten het ressort is het een rommeltje maar zijn er wel druk mee om dat op te knappen.

voor herhaling vatbaar

c de groot, 6-3-2018

alles was perfect alleen moest je vroeg je bed uit om een zonneplek aan het strand te hebben de handdoeken werden snachts al neergelegd

Super

Johan de Boer, 6-3-2018

Super hotel ,we zijn er nu al 6 keer geweest met touroperator.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabia Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabia Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabia Azur Beach Resort scoort een 8.41 uit 10 op basis van 812 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: