Hotel Arabella Azur Beach Resort

Hotel Arabella Azur Beach Resort

8Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 464p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Tijdens een vakantie in Arabella Azur Beach Resort voelt het alsof je verblijft in een dorp. Het resort bestaat namelijk uit allemaal witte huisjes in Arabische stijl. De verzorgde tuinen maken het sfeertje compleet. Jullie schrijven dat het hotel hier en daar wel wat verouderd is. Dit maakt een verblijf hier minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een modern hotel. Benieuwd naar de faciliteiten van Arabella Azur Beach Resort? Lees met ons mee.

Tijdens je all-inclusive vakantie in Arabella Azur Beach Resort kun je aanschuiven in een van de twee buffetrestaurants. Het eten is goed en er is elke dag een ander thema, waardoor er elke dag andere gerechten op het menu staan. Ook is er een grillrestaurant dat volgens jullie een echte aanrader is. Je geniet hier van een goed stuk vlees aan het water. Wil je een keer à la carte dineren? Reviewer Lidwien Elshout tipt: ‘Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu.’

Volgens de meeste reviewers hoef je van de animatie in Arabella Azur Beach Resort niet heel veel te verwachten. De animatie is prima, maar het animatieprogramma is niet heel gevarieerd en de activiteiten gaan niet altijd door. ‘s Avonds is het na 22.00 uur rustig in het hotel. Er wordt dan bijvoorbeeld geen muziek meer gedraaid. Sommige vakantiegangers vonden dit wel een gemis. Reviewer Daan schrijft daarnaast nog: ‘Ik miste ook een gezellig terras savonds.’

Vakantiegangers schrijven dat de service in Hotel Arabella Azur Beach Resort erg goed is. Het personeel doet hard hun best en is volgens veel van jullie erg vriendelijk. Ook de schoonmaaksters zijn top. Zij houden heel het hotel brandschoon. Roxanne schrijft zelfs dat ze nog nooit eerder in een hotel is verbleven dat zo goed wordt schoongemaakt.

Ligging

Hotel Arabella Azur Beach Resort heeft een goede ligging ten opzichte van het centrum van Hurghada. Pak de taxi en sta binnen een kwartier in hartje stad. Niet alleen ligt het hotel dichtbij de stad, ook vanaf het vliegveld ben je zo bij het hotel. Dit is volgens jullie een groot voordeel.

Met een ligging in Hurghada onderneem je vanuit Hotel Arabella Azur Beach Resort gemakkelijk leuke excursies. Daan tipt: ‘Boek een Boottrip waar jé bij kan snorkelen, is echt prachtig’. De onderwaterwereld van de Rode Zee is erg bijzonder en behoort tot de top van de wereld. Spot jij als eerste een dolfijn of schildpad?

Hou je wel van een beetje avontuur en snelheid? Dan is een excursie op een quad door de woestijn een absolute aanrader. Tip: kies voor een excursie tijdens de zonsondergang. Zien hoe de zon ondergaat terwijl je in de woestijn bent is een unieke ervaring.

Ook enthousiast geworden over Arabella Azur Beach Resort? Let’s go!

853 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• 2018
    10Gerald Elshout19-12-2018

Nooit meer naar huis....!

Dit hotel verveeld niet gauw, het ziet er prachtig uit, eten is geweldig voor elk wat wils, met verschillende thema-avonden. Ontbijt, lunch en diner aan zee, snorkelen aan het huisrif is nog mooier dan welk zeeaquarium ter wereld, elke dag wat anders te zien. Het personeel is ontzettend aardig en heeft serivice hoog in het vaandel staan. Niet voor niets heeft het hotel veel terugkerende gasten en zelfs van mensen die zeggen nooit 2x naar hetzelfde hotel te gaan... Nu met de kerst is alles helemaal in kerstsfeer gehuld prachtig! Voor wie het allemaal wat spannend vindt, praktisch de helft van de gasten is Nederlands, dus altijd wel iemand die je kan helpen. Arts is op het terrein aanwezig en het ziekenhuis om de hoek.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Diana van de Westerlo03-12-2018

We gaan zeker weer terug dat staat vast.

Het resort is een echt aanrader. We werden verliefd op het mooie sprookjesachtige uitstraling die het op ons had. Prachtige gebouwen mooie tuinen en lieve mensen. Als een fatamorgana zo was het voor ons met zijn witte huisje en mooie tuinen.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Jolanda29-11-2018

Het voldeed geheel aan onze verwachting

Een geweldig opgezet hotelcomplex, helemaal in Arabische stijl. Het lijkt wel een dorpje. Alles was perfect verzorgt, alleen de service aan het zwembad was wat minder maar voor ons geen probleem. Zowel het ontbijt-, lunch- als dinerbuffet meer dan voldoende keuze. Heerlijk gezwommen én gesnorkeld in de azuurblauwe zee met als hoogtepunt het eigen huisrif. Nog nooit gesnorkeld en er ging een hele nieuwe wereld voor ons open. Uitstapje naar Luxor en Giftun-islands gemaakt met lokaal burreau; scheelt qua prijs enorm met de aangeboden excursies in het hotel maar evengoed verzorgt. Personeel van Arabella was allemaal supervriendelijk. We zijn geen mensen om dagen aan het strand te liggen maar die week dat we er waren hebben we erg genoten. Zeer zeker een aanrader.

• 9dirk aalderink23-11-2018

op naar de 24x

kleinschalig resort .max 3 verdiepingen.schoonmaak iedere dag,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• 5Erald TIJHUIS18-11-2018

niet meer naar Egypte

laat ik voorop stellen dat we geen klagers zijn ,maar alleen feiten constateren. we zijn voor de 12e keer in Egypte geweest,waarvan 4x in de Azur hotels. je hebt Bel Air,Arabia Azur en 2x Arabella Azur.we zijn ook in Sham El Sheik en Marsha Alam geweest. en iedere keer komen we ziek ,zwak en misselijk weer thuis,terwijl wij in meer dan 40landen zijn geweest. als ik af en toe bij deze hotels achter de schermen in de keuken keek,schrok ik mij een hoedje. wat een klerezooi,gewoonweg vieze bende. heb nu mensen op een brancard aan het infuus vanuit het ziekenhuis in een ambulance ,het hotel zien binnen dragen. het kan echt geen toeval meer zijn dat er zoveel mensen ziek worden in Egypte.heb nu medicijnen uit het ziekenhuis moeten halen voor mijn vrouw. het wordt eens tijd dat de reisorganisaties controles ,onaangekondigd,gaan uit oefenen in de keukens van alle hotels. zal wel niet gebeuren,verkoopt men geen reis mer naar Egypte.

• 8Maria15-11-2018

Heerlijk hotel wat als tweede huis voelt.

Het personeel is geweldig van obers tot kamerjongens en de strandjongens voor de handdoekenservice. Het ontbijt is enorm uitgebreid en ook het eten in de middag en avond is prima. Dan is er ook nog het huisrif wat prachtig is voor de snorkelaars. Ik ben hier al meer dan 20 keer geweest en meestal in november en maart. Met echtgenoot of met zus. Dit zegt wel genoeg over dit resort en vele gasten komen hier ook altijd weer terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Joyce14-11-2018

Fantastische

Top vakantie gehad. Lekker gegeten. Goed personeel. Leuk entertainment team. Voor een keertje iets anders raad ik aan om een hapje te eten bij de marine. Heel erg goedkoop. En ga een keertje de stad in. Echt een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Rodney03-11-2018

Leuk hotel lijkt net op een dorp Kamers zijn goed eten is goed en gevarieerd.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Paul en Greet12-10-2018

geweldig hotel

Geweldig leuk en goed hotel, gebouwd in de stijl van een Arabisch dorpje. Alles is superschoon. Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel . Eten is goed en lekker. Eigen huisrif en haven.
    Mooie zwembaden. Voor een goede taxi chauffeur die meestal op straat voor het hotel staat een zeer vriendelijke man die goed Engels en Duits spreekt.

Gereisd met partner in september 2018

• 10DJ Wally08-10-2018

Super hotel!

Super hotel! Rustig. Onmiddellijk aan de zee. Alle personeel super-gedienstig! Lekker eten! Service perfect! We waren hier voor de tweede keer. En we komen er nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotel Arabella Azur Beach Resort info