Hotel Arabella Azur Beach Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Tijdens een vakantie in Arabella Azur Beach Resort voelt het alsof je verblijft in een dorp. Het resort bestaat namelijk uit allemaal witte huisjes in Arabische stijl. De verzorgde tuinen maken het sfeertje compleet. Jullie schrijven dat het hotel hier en daar wel wat verouderd is. Dit maakt een verblijf hier minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een modern hotel. Benieuwd naar de faciliteiten van Arabella Azur Beach Resort? Lees met ons mee.

Tijdens je all-inclusive vakantie in Arabella Azur Beach Resort kun je aanschuiven in een van de twee buffetrestaurants. Het eten is goed en er is elke dag een ander thema, waardoor er elke dag andere gerechten op het menu staan. Ook is er een grillrestaurant dat volgens jullie een echte aanrader is. Je geniet hier van een goed stuk vlees aan het water. Wil je een keer à la carte dineren? Reviewer Lidwien Elshout tipt: ‘Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu.’

Volgens de meeste reviewers hoef je van de animatie in Arabella Azur Beach Resort niet heel veel te verwachten. De animatie is prima, maar het animatieprogramma is niet heel gevarieerd en de activiteiten gaan niet altijd door. ‘s Avonds is het na 22.00 uur rustig in het hotel. Er wordt dan bijvoorbeeld geen muziek meer gedraaid. Sommige vakantiegangers vonden dit wel een gemis. Reviewer Daan schrijft daarnaast nog: ‘Ik miste ook een gezellig terras savonds.’

Vakantiegangers schrijven dat de service in Hotel Arabella Azur Beach Resort erg goed is. Het personeel doet hard hun best en is volgens veel van jullie erg vriendelijk. Ook de schoonmaaksters zijn top. Zij houden heel het hotel brandschoon. Roxanne schrijft zelfs dat ze nog nooit eerder in een hotel is verbleven dat zo goed wordt schoongemaakt.

Ligging

Hotel Arabella Azur Beach Resort heeft een goede ligging ten opzichte van het centrum van Hurghada. Pak de taxi en sta binnen een kwartier in hartje stad. Niet alleen ligt het hotel dichtbij de stad, ook vanaf het vliegveld ben je zo bij het hotel. Dit is volgens jullie een groot voordeel.

Met een ligging in Hurghada onderneem je vanuit Hotel Arabella Azur Beach Resort gemakkelijk leuke excursies. Daan tipt: ‘Boek een Boottrip waar jé bij kan snorkelen, is echt prachtig’. De onderwaterwereld van de Rode Zee is erg bijzonder en behoort tot de top van de wereld. Spot jij als eerste een dolfijn of schildpad?

Hou je wel van een beetje avontuur en snelheid? Dan is een excursie op een quad door de woestijn een absolute aanrader. Tip: kies voor een excursie tijdens de zonsondergang. Zien hoe de zon ondergaat terwijl je in de woestijn bent is een unieke ervaring.

Ook enthousiast geworden over Arabella Azur Beach Resort? Let’s go!

853 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• 2019
    9Jacques de Vet15-02-2019

Fanatastisch

Men kan zich gaan verheugen op alles wat het resort je brengt.

• 10Petrus10-02-2019

Voor de 2e keer!

Aangezien het resort ons vorig jaar erg goed is bevallen, hebben we besloten om er nogmaals heen te gaan. De ruime kamer was wederom schoon. Voor de wintergasten is het kleine zwembad verwarmd, echter de zee had ook een heerlijke temperatuur in deze periode.

Als aanrader zou ik een bezoekje brengen aan het Libanese restaurant. Dit geeft net dat beetje extra vakantiegevoel.

PS: Op de terugweg hebben we vertraging gehad. Om de avond en nacht door te brengen heeft de reisorganisator de passagiers in een resort (Jaz Aquamarine) geplaatst. Dit resort was tè groot, onpersoonlijk en ontig (alles plakte).

Dit bevestigde mij dat Arabella een prima keuze is, wil je tot rust komen

• 8Saskia07-02-2019

Heerlijk hotelletje om bij te komen

Heerlijk hotel, verwacht echter geen luxe. Dit was mijn derde keer hier en voor de zomer heb ik alweer geboekt. Dit hotel onderscheid zich door de leuke bouw, de uitstekende service en de prima ligging tov het centrum en de korte transfer naar het vliegveld. Het enige wat ik heel jammer vind is dat handdoekje leggen op de bedjes... Ook het personeel doet dat voor een fooi. Het personeel is uitermate vriendelijk en elke dag is genieten in Arabella. De wifi is gratis in de lobby maar is niet geweldig. De zwembaden zijn mooi en de tuinen zijn prachtig.

• 9Eddy01-02-2019

Fantastisch verblijf Mooi weer Kamers perfect en heel schoon,eten was er in overvloed. Zou zeker dit hotel aanraden.

• 5Cornel28-01-2019

Wat een zware teleurstelling ! Eens en nooit meer

Arabella ziet er van de buitenkant leuk uit maar , inchecken bijeen oud kleine receptie gelijk al een tegenvaller ! Ik kan er een heel verhaal van maken maar het enige wat aardig is is het strand en het huisrif eten en drinken een zware onvoldoende animatie probeert maar wat en luid aanwezig ! Restaurants oudbollig mag zeer zekerwel is wat aangedaan worden ! Dit resort iszijn sterren niet waardig ! Eens en nooit meer !

Gereisd met partner in december 2018

• 7Sandra23-01-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Bedenk goed wat je wilt want wij zijn op de 4 sterren afgegaan en de goede recensies maar dat viel erg tegen.

Animatie was erg aanwezig voor ze iets gingen doen, elke dag hetzelfde als ze zin hadden. Menig keer ging het overdag niet door.

Kamers zijn heel mooi en worden goed schoongemaakt, compliment.

Eten is gevarieerd maar kijk uit voor de eieren die worden niet goed gebakken!

Helaas kreeg ik buikloop en met mij vele in het hotel. 's Avonds geen gezelligheid in de "huiskamer".

Personeel wordt je gek van met hun vragen of je geld wilt wisselen. Strand is leuk en je kunt mooi snorkelen. Tot mijn grote verbazing lagen op alle bedjes handdoeken, dat mocht toch niet??? Wat scherts mijn verbazing personeel deed dat zelf, beetje vreemd. Maar ze doen heel veel voor een beetje fooi. Voor ons nooit meer.

• 5Dini Leenders18-01-2019

Nooooooit meer

Hugarda is erg uitgestrekt dus let op waar je hotel ligt mooie rifs om te duiken of te snorkelen Het hotel is erg uitgestrekt het personeel is top ,om te eten moet je naar het grill restaurant wat erg ver lopen kan zijn via div trapjes eten is gewoon slecht zeer beperkte keuze en dan ook nog smaakloos . De kamers zijn groot maar erg donker ivm kleine ramen en gekleurd glas.ik heb nog nooit zo een slecht animatieteam gezien shows hetzelfde buikdanseres 4 keer per week onderling ruzie ,in de disco werd muziek gedraaid waar niemand iets aan vond gevolg na 20 min iedereen weg op verzoek andere muziek te draaien zeiden ze nee .verder is er s avonds niets te doen.. klein advies boek je excursies buiten het hotel bespaart veel geld

• 8P v Rees12-01-2019

dikke voldoende

Een leuk schoon resort met leuke appartementen, fijne bedden, schoon, iedere dag schone handdoeken , het eten in het buffet/grilrestaurant was een dikke voldoende met iedere dag een andere thema. Wij lagen iedere dag bij het mooie huisrif en we konden prima een plekje vinden, waarchijnlijk wel omdat het 's ochtends nog erg koud was. 's avonds vond ik het wat minder de animatie stelde niet veel voor al deed Mohamed Chocolate wel zijn best om je te entertainen, al met al bij elkaar een dikke voldoende.

• 8Joshua Nijlant12-01-2019

Idillisch gelegen resort.

Prachtig gelegen resort. Met strand, haven en huisrif. Het is een dorpje op zich, met Arabische witte huisjes, deed mij denken aan Santorini. Kamers met uitstekende bedden zijn ruim en van alle gemakken voorzien. 2 zwembaden, het kleine zwembad verwarmd met bar en geregeld animatie. Grote zwembad niet verwarmd met bar in het water. Op strand en bij het rif ook een bar. Wij vonden het bij de barretjes wat sfeerloos. Eten viel ons wat tegen, in vergelijk met resorts uit verleden, maar is zeker niet slecht. Mensen die minder te been zijn raad ik af hier heen te gaan, veel trappetjes. Al met al hebben we weer een heerlijke januari vakantie gehad ondanks de wat mindere temperaturen dit jaar. Goede service, schoon resort en kamers. Ook savonds animatie en daarna heerlijk vertoeven in de binnenbar met rookruimte bij de receptie. Winkeltjes direct buiten het resort en een bazar op het park.

• 9Teddy04-01-2019

Heerlijke wintervakantie gehad

Positieve punten -Zeer schone kamers -Schoon resort -Eten was elke dag anders en vers, niet ziek van geworden oid. Ontbijt was uitstekend. -Gratis handdoekenservice -Huiskoraal was mooi -Ligbedden aan het strand -Leuke trips worden er aangeboden(betaald).

Negatieve punten: -Animatie was matig en te pushy. Tijdens een show bijna gedwongen om te klappen terwijl iets niet leuk is. Als je bij het zwembad ligt, komen ze je continu storen voor aqua gym etc. Gewoon NIET STOREN als iemand aan het relaxen is.

We hebben dit resort als zeer goed ervaren. Fijne winterzonvakantie gehad. Neem wel warme kleren mee in december voor in de avond. Het temperatuur zakt namelijk flink.

Gereisd met partner in december 2018

Hotel Arabella Azur Beach Resort info