Hotel Arabella Azur Beach Resort

Hotel Arabella Azur Beach Resort

8Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 520p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Tijdens een vakantie in Arabella Azur Beach Resort voelt het alsof je verblijft in een dorp. Het resort bestaat namelijk uit allemaal witte huisjes in Arabische stijl. De verzorgde tuinen maken het sfeertje compleet. Jullie schrijven dat het hotel hier en daar wel wat verouderd is. Dit maakt een verblijf hier minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een modern hotel. Benieuwd naar de faciliteiten van Arabella Azur Beach Resort? Lees met ons mee.

Tijdens je all-inclusive vakantie in Arabella Azur Beach Resort kun je aanschuiven in een van de twee buffetrestaurants. Het eten is goed en er is elke dag een ander thema, waardoor er elke dag andere gerechten op het menu staan. Ook is er een grillrestaurant dat volgens jullie een echte aanrader is. Je geniet hier van een goed stuk vlees aan het water. Wil je een keer à la carte dineren? Reviewer Lidwien Elshout tipt: ‘Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu.’

Volgens de meeste reviewers hoef je van de animatie in Arabella Azur Beach Resort niet heel veel te verwachten. De animatie is prima, maar het animatieprogramma is niet heel gevarieerd en de activiteiten gaan niet altijd door. ‘s Avonds is het na 22.00 uur rustig in het hotel. Er wordt dan bijvoorbeeld geen muziek meer gedraaid. Sommige vakantiegangers vonden dit wel een gemis. Reviewer Daan schrijft daarnaast nog: ‘Ik miste ook een gezellig terras savonds.’

Vakantiegangers schrijven dat de service in Hotel Arabella Azur Beach Resort erg goed is. Het personeel doet hard hun best en is volgens veel van jullie erg vriendelijk. Ook de schoonmaaksters zijn top. Zij houden heel het hotel brandschoon. Roxanne schrijft zelfs dat ze nog nooit eerder in een hotel is verbleven dat zo goed wordt schoongemaakt.

Ligging

Hotel Arabella Azur Beach Resort heeft een goede ligging ten opzichte van het centrum van Hurghada. Pak de taxi en sta binnen een kwartier in hartje stad. Niet alleen ligt het hotel dichtbij de stad, ook vanaf het vliegveld ben je zo bij het hotel. Dit is volgens jullie een groot voordeel.

Met een ligging in Hurghada onderneem je vanuit Hotel Arabella Azur Beach Resort gemakkelijk leuke excursies. Daan tipt: ‘Boek een Boottrip waar jé bij kan snorkelen, is echt prachtig’. De onderwaterwereld van de Rode Zee is erg bijzonder en behoort tot de top van de wereld. Spot jij als eerste een dolfijn of schildpad?

Hou je wel van een beetje avontuur en snelheid? Dan is een excursie op een quad door de woestijn een absolute aanrader. Tip: kies voor een excursie tijdens de zonsondergang. Zien hoe de zon ondergaat terwijl je in de woestijn bent is een unieke ervaring.

Ook enthousiast geworden over Arabella Azur Beach Resort? Let’s go!

853 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• 2019
    8Miranda26-08-2019

het was leuk voor 1 keer

Je werd erg hartelijk ontvangen met een drankje. zwembaden schoon de zee is ook mooi schoon. Het snorkelen vond ik erg tegenvallen tegenover vorig jaar Marsa alam. Het eten was goed maar niet heel veel keus. Wat ik erg jammer vond dat er savonds niks te doen was aan muziek. Het was erg saai De trips geboekt via het hotel waren goed. Alleen erg jammer bij de snorkeltrip dat ze Island voorbij varen omdat het erg druk was daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8André22-08-2019

Zeker nog een keer terug

Zeer fraaie accommodatie. Niet te groot. Bij de zwembaden en strand plek genoeg om te liggen. Eten is prima in orde. Genoeg keuze. WiFi is erg slecht, maar voor een paar tientjes koop je een telefoonkaart met genoeg data.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Roxanne13-07-2019

Nog steeds goed

Ons 4e keer in dit hotel Kamer in het E block genomen met bijbetaling, kamer is schoon en wordt schoongemaakt door de beste schoonmaker van het resort. Je wordt nog steeds goed bediend op het strand, eten in het Libanese restaurant was echt goed! (Tegen bijbetaling) overige restaurants ook prima niet heel uitgebreid maar genoeg keuze Het enige wat wij minder vinden geworden is de avond, het is er een dooie boel geworden. Overige hotels draaien harde muziek maar arabella veranderd in stillabella, livemuziek is ook weg vanwege het klagen van meerdere gasten over niet kunnen slapen, wat ons betreft erg jammer. Wij snappen dat ze luisteren naar gasten maar wat ons betreft moeten ze niet alles doen wat zij willen. Klagers heb je altijd Huisrif nog steeds erg mooi en hotel gewoon nog steeds prima. Wel vrees ik dat ze gaan leiden onder de hoge prijzen van de touroperator, Luxere hotels worden goedkoper via andere organisaties. Arabella duurder.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Roel Radius09-07-2019

Veel waar voor je geld

Superhotel , voor 8 dagen te kort . Mooie kamers , schoon , ijskast gevuld en goed van eten en drinken. Vriendelijk personeel . In 2006 , 2008 en in 2018 en 2019 geweest . Gaan snel weer . Mooie zwembaden en geweldig huisrif voor snorkelen .

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Fam. DeWit03-07-2019

Mooi hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Even wennen aan alle gebouwen en gangen, maar vooral 's avonds zó sprookjesachtig. Huisrif prachtig! Kamers heel erg schoon. Top! Het overige personeel niet gemotiveerd. Behalve het überblije animatieteam. Voor het overige personeel leek alles teveel. Strandbar eerder dicht. Iedere dag lauw bier. 's Avonds 1 bar open. Erg druk voor 1 personeelslid, dus ook geen zin om buiten te bedienen. Restaurantpersoneel slecht. We waren met 6 personen, altijd moeilijk schijnbaar. Bleven tafel van 4 aanbieden. Personeel wil continue geld bij je wisselen. Niet prettig. Het eten is niet bijzonder, maar er is altijd wel iets wat je lekker vindt. We zijn 1 week geweest en waren er allemaal over eens dat dit niet ons ding was en wij hier niet meer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 7Fam. Poort27-06-2019

Goeie vakantie gehad, maar nooit meer terug.

Het huisrif is echt prachtig. Je stapt het water in en je ziet de mooiste vissen. De kamers waren mooi en schoon. Het eten was matig. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat je als gast zo slecht behandeld word door het personeel in een resort. Dat is ook de reden waarom ik hier nooit meer terug zal gaan. Een dag mee geweest met de boot. Dat was echt geweldig.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Dirk25-06-2019

Sfeervol en gezellig

Knus en gezellig Resort.inmiddels 25x geweest Personeel super vriendelijk ,schoonmaak is top,twee restaurants met voldoende keuze. Boxspring mateassen op de kamer. Gezellige Pub direct naast de receptie en er zijn 3 andere stekjes waar je goed kunt zitten

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Frank & Marion Noordenbos21-06-2019

Thuis komen!

We zijn net een week thuis en gaan in augustus voor de 14 de keer weer terug. Alles wat je nodig heb vind je op dit resort. Een mooi kamer die goed schoon gehouden word bedden die heerlijk liggen,eten en drinken er is voor iedereen wel wat,een mooi huis riff en mooi strand waar genoeg bedjes staan en waar je op je wenken bediend word,2 zwembaden een duikschool (duits) mocht je naar een Nederlands duik school willen kunnen wij u Voodoo divers aanbevelen. En het belangrijkste van alles een heel team die tijdens je verblijf voor je klaarstaat niets is hun te veel.kortom een heerlijk vakantie waar wij met veel liefde weer terug komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lidwien26-05-2019

Het verveeld hier nooit! Topplek!

De prachtige accomodatie is mooi meegenomen maar de fantastische werknemers, het prachtige huisrif, stranden, en zwembaden, klein en overzichtelijk en het restaurant aan zee maken het verblijf zeer aangenaam. Dat er zoveel terugkerende gasten zijn, zegt genoeg. Voor diegene die niet van het resort af durven zijn er genoeg winkeltjes, een (goed) ziekenhuis met apotheek om de hoek. Het eten wordt hier nog weleens negatief neer gezet, maar er is elke dag een ander thema (mediteriaans, egyptisch, thais enz.) elke dag pizza, pasta en tijdens lunch en diner iets vers van de grill, bij lunch en diner een fantastisch assortiment taarten, krijg je dit allemaal thuis ook? Wij hebben in ieder geval elke dag gesmuld, en uiteraard ook dingen geproefd die je niet kent! En dat met uitzicht op zee, met geluk zwemmen de dolfijnen of een schildpad langs....wat wil je nog meer? Kortom een geweldig hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Madelen Vrind26-04-2019

Geweldig resort

Super mooie plek voelt niet als hotel maar klein dorpje de tuinen zijn netjes verzorgd. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kortom een geweldige plek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotel Arabella Azur Beach Resort info