82 tips over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• Wendy van seters, 08-02-2020 Rapporteren

Lekker eten aan de overkant in het winkelcentrum. Kamelenbiefstuk. Heb je iets nodig ga dan naar shop 18.

• Saskia, 24-02-2019 Rapporteren

Ga eens lekker uiteten bij El mina restaurant. Is een visrestaurant vlakbij de El mina moskee. Heerlijk eten en kost zo weinig. Ik had het meest uitgebreide menu en was inclusief drinken 10 euro kwijt. De moskee en de ernaast gelegen vismarkt zijn ook leuk om te bezoeken.

• Lidwien Elshout, 06-01-2019 Rapporteren

Als je op je ligbed niet gestoord wilt worden door de diverse verkopers vraag dan bij de toezichthouders van beach of zwembad om een rood vlaggetje. Maar wees je er van bewust dat je voor leuke trips van boot of safari of een heerlijke massage zelf even naar de heren toe te lopen. Mijn ervaring is dat ze na 1 of 2 dagen wel in de gaten hebben dat je niet geinteresseerd bent.

• MirjamV, 05-05-2012 Rapporteren

Als Nederlander kun je gemakkelijk gebruik maken van Nederlandse begeleiding, gewoon even mailen met [email protected]

• dijkman, 18-05-2014 Rapporteren

een dolfijnen trip gedaan drie keer dolfijnen gezien echt mooi dit.

• Roel, 25-12-2013 Rapporteren

Wij hebben 2 van onze 3 weken in restaurant Bordhien's gegeten. Als gast van Arabella kan je daar een aantal menu's gratis krijgen. Het eten en sfeer was daar uitstekend. Het enige wat je moet betalen is de drank.

• Nancy, 18-01-2012 Rapporteren

Neem zoveel mogelijk klein geld mee. Er worden euro's aanvaard maar je wordt inderdaad door iedereen afgezet en proberen ze zo aan je geld te zitten.

• Leon, 05-01-2012 Rapporteren

Woestijn bezoeken, waterpijp roken.

• l.elshout, 23-03-2014 Rapporteren

Laat je niet bang maken door reisorganisaties om niet zelf van het resort af te gaan, onzin! Taxi naar Sheraton Streat niet meer als 15 pond betalen naar VIllage Road (Orange Cafe) niet meer als 25 pond. Wil je duiken met Ned. begeleiding: Voodoo-divers, je wordt opgehaald en teruggebracht.

• H.coene, 05-04-2012 Rapporteren

Lekkere koffie bij Costa op sheritonroad.massage's bij het hotel,wel afdingen.

• wilma, 30-03-2012 Rapporteren

woestijnsafari gedaan inclu quad kameel show en lekker eten, op de boot de hele dag wat eilanden afgedaan en super mooi gesnorkeld, met de catamaran weggeweest ook erg mooie vissen gezien,

• l.elshout, 23-03-2014 Rapporteren

Fooi:

Leg geen geld op je kussen voor de schoonmaker, want dit wordt meestal weggehaald door de manager of hogere in functie. Geef het af en toe persoonlijk zonder dat anderen het zien.

• karin bijlsma, 18-01-2014 Rapporteren

in begin januari s avonds echt heel fris neem wat warms mee, en spaar wat euro s voor het personeel doet wonderen en ze verdienen het !!

• rafik en brenda, 06-02-2014 Rapporteren

pizza in de middag bij het zwembad. je mag je eigen pizza samenstellen.

• B Goossens, 16-02-2014 Rapporteren

Klein fooitje doet wonderen, aan personeel. Rond klein zwembad goede sfeer. Prachtige heldere rode zee met veel snorkel en duik mogelijkheden. taxi spot goedkoop.

• Ben, 11-12-2013 Rapporteren

Sharm al naqa (koral bay) om te snorkelen. Prachtig rif en mooi strand.

• COOPMANS, 27-11-2013 Rapporteren

Wil je een dagje de zee op boek dit niet via het reisbureau maar rechtstreeks op het resort bij het talenwonder MARIO !!! Hij geeft je de beste prijs en uitleg voor ieder uitstapje. Groetjes Manuela en Sjef

• Yasminlover, 16-10-2013 Rapporteren

Ik ben er deze zomer met mijn vriendin geweest, het snorkelen is een echte aanrader! Je hoeft geen extra snorkelexcursie te boeken, de quad safari is ook een leuke aanrader ! Wel waren ze erg opdringerig in het stadje.

• Eveline, 01-10-2013 Rapporteren

Absoluut gaan snorkelen! Prachtig in de Rode Zee! Tevens is een bezoek aan Luxor brengen zeer de moeite waard!

• neiske3, 06-07-2014 Rapporteren

Snorkel mee, zonnebrand, bikini en zonnebril, jurkje en meer hoef je niet mee te nemen! De omgeving hebben we niet verkend, dus daar weet ik niks van. Afdingen erg belangrijk! En plaatselijke excursies boeken!

• Kitty, 22-09-2013 Rapporteren

je moet hier wel echt gaan snorkelen anders mis je toch heel veel mooie dingen

• Gerda Noorman, 20-12-2011 Rapporteren

Voor mensen die slecht ter been zijn is dit een niet zo'n geschikt hotel. de paden zijn oneffen en er zijn veel kleine trappetjes alhoewel zij wel bezig waren hier wat aan te doen. De afstanden zijn niet groot om van het ene strand naar het andere strand te komen. Er zijn een soort van "sluiproutes". Wij verbleven in de C kamers. Prima qua afstanden naar alle locaties

• Luna, 17-07-2013 Rapporteren

Ga een dagje naar de nieuwe Marina. Van te voren wel een taxi prijs afspreken. Een excursie dagje is ook leuk op de quad en kameel!

• Paul, 06-08-2012 Rapporteren

Een resort om lekker uit te rusten. Buiten het resort is weing te beleven. Ziet er allemaal oud uit. Mensen zeer opdringerig. Voor duiken en snorkelen is het een paradijs.

• SiRi, 28-07-2013 Rapporteren

Voor wat betreft Egypte is het handig om voldoende kleingeld bij je te hebben, alles en iedereen vraagt om fooi.

• jg_schrijvers, 06-08-2013 Rapporteren

als je vaker als 1 keer gaat in een van de azur hotels krijg je een vip pas. Hiermee krijg je veel meer privileges. (kamerkeuze, badjas, fruit op kamer, late uitcheck, koekjes op kamer, coctailparty met vooraanstaande mensen van het hotel.)

• Irisv1990, 03-06-2013 Rapporteren

doe de boottocht Mahmya.. zeer mooi! je gaat dan lekker een dag vertoeven op giftun island. Blauw water en witte stranden. Het eten is daar ook heerlijk. Google Giftun Island en je weet wat ik bedoel :D

Geef de mensen van het hotel regelmatig een tip! niet omdat het hoort maar omdat ze het verdienen! Ze doen alles voor je ook zonder tip.

• a brenters, 23-04-2013 Rapporteren

het is in Egypte gewoon om het personeel af en toe wat fooi te geven , dit kan 50ct of een euro zijn , meer hoeft echt niet. Het huisrif is echt een aanrader , dit moet je gezien hebben , wij hebben er koraal in alle kleuren , octopussen, pijlstaartroggen , inktvisjes, schorpioenvissen , kogelvissen, Nemo en andere prachtig gekleurde vissen gezien. Vooral in de ochtend is t prachtig.

• Judith, 25-04-2013 Rapporteren

neem een rolletje 50 of 1 eu munten mee voor de fooitjes.

de spa is een aanrader, ik vind de peeling niet zo goed, te zacht, weinig scrub, maar massage van esha en pedicure/manicure van nada echt super!

de sportschool stelt niet veel voor, een paar loopbanden, fietsen, wat ouderwetse gewichten, een arm toestel en legpress. maar je kunt toch wat doen.

snorkelen kan bij het hotel, hier zijn meer vissen te zien dan dat je met de (glas)boot mee gaat, snorkel materiaal bij het hotel is gratis.

• frans de voigt, 21-04-2013 Rapporteren

Koop voor een goede prijs zonder lastig gevallen te worden bij ali baba ( links voor hotel ) Duikboottrip is leuk om te doen, maar verwacht geen aparte vissen te zien. Boek je excursie bij Piet ( Egyptenaar die goed Nederlands spreekt op het strand ). Geef aan als je een twee persoonsbed wil, Bedden staan vast . Betaal niet meer dan 2 euro voor de taxi naar de marina of het centrum. De hoteltaxi =12,50 euro. Wifi is geen succes ( traag ) bij al la carte hotel betaal je 8 euro voor een cocktail

• Edith, 23-04-2013 Rapporteren

Uitgaan bij de have is erg leuk, een taxi erheen kost bijna niets. Probeer een Egyptisch fruitdrankje, deze is alleen in Egypte verkrijgbaar. De shoarma in Egypte is ook de moeite waard! In restaurant El Obba is het rustiger dan in het grillrestaurant, daarnaast is het personeel er grappig en heel gezellig.

• diantha, 30-03-2013 Rapporteren

geef de mensen die er werken regelmatig een fooitje, ze verdienen het!!!!!!

• Ludo-Alie, 24-03-2013 Rapporteren

Zijn naar Luxor geweest zeker de moeite waard, en de busreis valt erg mee. veel te zien,boot tocht over de nijl er bij

• Cees, 29-03-2013 Rapporteren

Medicijnen halen in het ziekenhuis, grote straat naar rechts 2minuten lopen. Doosje Antinal 10 pond, lippenbalsem 3 pond. Buiten het hotel is prima en taxi te regelen voor 20 pond naar Sakala, kost via het hotel 30 pond.

• Naomi, 07-07-2014 Rapporteren

Wil je wi-fi dan kan je gratis in de lobby internetten. Dit is mega traag en je mag al blij zijn als je je whats-app kan lezen. Will je over het gehele resort internet dan kost je dan 5 dollar per uur, maar dit is hetzelfde trage internet dus ik zou het niet aan raden om ervoor te betalen.

• Jasper, 03-01-2013 Rapporteren

De duikschool voodoodivers kunnen we aanraden, het is een nederlandse duikschool. alles is erg goed geregeld!. Als je kinderen hebt, neem een kamer bij het verwarmde zwembad (en neem een babyfoon mee).

• Marina, 29-12-2012 Rapporteren

Praat eens met het personeel over hun leven in Egypte, dan krijg je meer begrip voor het feit dat ze er alles aan doen om hun diensten en producten aan toeristen te verkopen.

• Ton, 24-12-2012 Rapporteren

Ga niet buiten het resort , de stad is vies en verkeersregels zijn er niet wie het hardst toetert heeft voorrang. Als je een taxi neemt pak dan die liever van het hotel. Wij hadden een lokale coureur die onderweg steeds meer wilde en om het te krijgen raast hij over de weg met luide Arabisch muziek aan. Hou het dus liever op het resort en als je toch moet laat je niet bedotten. Wat ze ook vragen altijd de helft bieden

• marcellarutten81, 06-12-2012 Rapporteren

Wij zijn in deze "Vakantie" waar wij 11 dagen zijn geweest naar; "Oranje cafe" in nieuw Hurghada, niet voor een braadje kroket of een heerlijke frikandel speciaal. maar voor de "Locals" echt een aanrader om dit te doen op hun site staan de foto's met beschrijving wat ik daar gedaan heb. "Bij een gezin uitgenodigd" om daar hun leven te zien (niet alleen ).hiervan zijn foto's op mijn site te zien. www.photographymichel.nl "snorkelen" aan het huisrif van dit hotel

• Sharel en Mark, 02-12-2012 Rapporteren

Zee en het rif is prachtig, elke dag gesnorkeld en dat verveelde na een week nog steeds niet! Heb respect voor het rif, ga dus ook niet achter de lijnen zwemmen (je wordt vanzelf teruggefloten) en voer de vissen niet!

Veel Nederlanders en Duitsers en relatief weinig Russen gezien! Maar dat ligt misschien aan de periode dat wij er waren. Animatieteam is wel voor het grootste deel Russisch en de avondshows stellen weinig voor. Al met al hebben wij het hier meer dan prima gehad! Een aanrader!

• Buddy de Neef, 01-10-2012 Rapporteren

Een snorkeltocht op de prachtige rode zee is meer dan aan te bevelen. Respect voor rust, milieu en ruimte aan te bevelen. Peuken en plastic horen niet in het schitterende koraal. De zonsopkomst en ondergang waren adembenemend.

• Rishma, 17-09-2013 Rapporteren

Wanneer je een snorkelaar bent, is het hotel geweldig. Het hotel heeft namelijk een heel erg mooi huisrif.

• jg_schrijvers, 21-09-2012 Rapporteren

Heb je medicijnen nodig (bv antinal tegen de diarree) ga niet naar de apotheek aan de overkant van de weg, maar ga naar het ziekenhuis. Dit is aan de grote straat rechtsaf langs de winkeltjes een paar minuten. in het ziekenhuis ga je rechts naar de apotheek. Dit scheeld je heel veel geld. En met antinal binnen no time van je diarree af.

• Sanne, 20-09-2012 Rapporteren
    • Er zijn prima snorkelspullen te leen hotel binnen all-in!
    • mocht je een snorkelexcursie boeken, wees je er dan van bewust dat het huisrif erg mooi is! Bij ons viel daardoor de excursie wat tegen. Tips van anderen waren om te boeken bij "Piet" bij buurhotel Arabia. Of deze boeken bij "Bob" in de haven. Privé boot voor zelfde geld, naar de mooiste plekjes.
    • heb geduld met het personeel. Ze doen wat ze beloven, maar soms duurt het gewoonweg iets langer dan wij gewend zijn.

• jg_schrijvers, 17-09-2012 Rapporteren

Eten bij Bordien's of bij B's in de haven.(je betaalt alleen de drankjes) Als je vaker komt vraag een paspoort bij de receptie. Als v.i.p. veel privileges. Het C gebouw ligt het meest centraal. kamers C 112 tot C 128 dicht bij het grote zwembad en het haventje

• richard_12, 19-07-2013 Rapporteren

Vergeet niet je bankpas te activeren voor wereld dekking. Dan kun je bij de geldautomaat bij de receptie ook met je bankpas Egyptische ponden opnemen. Neem een verdeeldoosje mee voor je laders want er zijn maar 2 stopcontacten in je kamer ( Nederlands systeem dus geen verloop nodig). Smeer je goed in de eerste dagen want is zeer warm.

• Sabine Renes, 10-07-2013 Rapporteren

-Een dag Luxor is echt een aanrader. Een lange rit er naartoe maar de moeite meer dan waard!
    - Afdingen. - NEEM KLEINGELD mee! Overal wordt om fooi gevraagd en in Egypte is het erg moeilijk aan kleingeld te komen. Wij hebben hierdoor minder fooi kunnen geven dan we zouden willen. Neem dus 0.50 centjes en 1euro munstukken mee! Je maakt de mensen er erg blij mee, en het jezelf gemakkelijk :)

• Molly, 08-07-2013 Rapporteren
    • Er zijn veel op- en afstapjes en trappetjes in dit resort. Dit geldt ook voor de zee, waar je alleen middels een trapje in kunt.

• Je hebt in Arabella geen wereldstekker nodig.

• Probeer bij het ontbijt eens een van de theesoorten die voor in het restaurant te vinden zijn, van het merk Roots. Heerlijk!

• In Hurghada waait het altijd, maar je hebt 's avonds geen vestje nodig (in elk geval niet in juni/juli/augustus). Heerlijke temperatuur.

• marjolein, 21-08-2012 Rapporteren

De minibar op de kame wordt iedere dag bijgevuld met flessen water en frisdrank, in de coctailbar kun je de heerlijkste coctails met en zonder alcohol drinken alles inclusief, zelf je pizza's en pasta's samenstellen en laten bereiden bij de Italiaan. Superfijne grote badlakens bij het zwembad en iedere dag meer dan genoeg handdoeken op de kamer.

• arie en tineke martijn en kirsten, 02-05-2012 Rapporteren

ben zelf minder valide was wel even moeilijk geen trapleuning bij het zwembad maar door hulp toch wezen zwemmen

• H.coene, 05-04-2012 Rapporteren

Lekkere massage.Met de taxi naar sheritonroad en koffie drinken bij Costa.

• ronaldvankooten, 15-06-2012 Rapporteren
    • Eten bij Bordiehn en B's bij Marina haven
    • Vraag bij aankomst om een gerenoveerde kamer
    • Geef bij aankomst aan als je vaker bent geweest dan krijg je een Azur paspoort en heb je een gratis late check out

• MariekeF, 07-05-2012 Rapporteren

Tip: Wanneer je laat vertrekt op de laatste dag moet je om 12 uur uitchecken en is de all inclusive niet meer geldig. Bij de receptie kan je echter 1 kamer verlengen voor 30 euro en mag je met het hele gezin tot vertrek gebruik blijven maken van de all inclusive en de kamer.

• Maaike en Jurgen, 20-10-2012 Rapporteren

Je kan het mooist snorkelen bij het haventje, reef beach genaamd. Als je het trappetje afloopt dan zie je al prachtige vissen zwemmen. Bij de Grillroom kan je ontbijten,lunchen en dineren, je zit daar prachtig aan zee en je ziet de vissen voorbij zwemmen.

• Tom, 23-05-2012 Rapporteren

Aangezien de meeste hier niet van op de hoogte zijn en het ook nog steeds niet op de site van touroperator staat. Het hoofdzwembad wordt verbouwd van 1 juni tot 14 juli.... Fijn als je daarvoor wel betaald hebt, en nu ineens 2 weken van tevoren er doodleuk van op de hoogte word gesteld dat je het niet "bekend" was

• Ellen, 01-05-2012 Rapporteren

Laat degene die de koffers naar de lobby brengen (en ook tip hebben gekregen) ook de koffers in de bus dragen. En niet hun hoofd omdraaien en het aan je zelf over laten. Beetje teleurstellend na alle goede zorgen.

• Henk en Janneke, 15-12-2011 Rapporteren

Ga lekker met de taxi naar de haven of naar Hurghada, spreek van te voren een prijs af. De quat (kwat) exursie is ook toppie.

• Carla, 04-03-2012 Rapporteren

Zeker een aanrader voor een weekje zon. Qaud rijden was top.

• Edith, 01-01-2012 Rapporteren

Neem contant geld mee op de luchthaven om je visum te betalen. Wij moesten pinnen en werden direct afgezet.

• Linda, 27-11-2011 Rapporteren

Het is wel erg handig om voor 's avonds iets als een vestje en een lange broek me te nemen het koeld wel af als je zon er niet meer is.

• Ton, 01-12-2011 Rapporteren

Duikschool ( Duits; spreken goed Engels) materiaal vest / automaat tegen goedkope prijs te huren. Mooie duiken te maken vanaf eigen boten. Vertrek vanaf haven op het resort. Ook leuke rifduik. School komt professioneel over. Je behoeft weinig eigen materiaal mee te nemen. Vind je vrouw ook prettig met het oog op de koffer.

• Manon, 19-10-2011 Rapporteren

de excursies die worden aangeboden, wel advies om eigen water mee te nemen en goed uitkijken met het eten. wij zijn na onze laatste excursie zo ziek geworden dat we allebei in het ziekenhuis zijn beland en bijna niet naar huis mochten vliegen. het heeft ons een behoorlijk bedrag gekost om het ziekenhuis te mogen verlaten, ze wilde ons namelijk niet laten gaan en lieten ons ergens op een afgelegen kamer aan ons lot over.

• Johnnie en Ilona, 07-10-2011 Rapporteren
    • Neem eens een massage of een "sunburn" behandeling. Doen ze erg goed en is de prijs waard.
    • Geef de schoonmaker een klein fooi op je bed. Bij ons had hij zelfs onze kleding opgevouwd en opgestapeld.

-Na een tip van andere Nederlandse mensen over "the artist" die flesjes zand vult en daar tekeningetjes in maakt beter te vermijden. Smeerde ons een flesje aan voor 200 Pond (25 Euro). Is Max. 3 Euro waard. Aardige kerel, maar wel een afzetter. Niets bij hem gekocht dus.

• Marc, 05-10-2011 Rapporteren

De mooiste snorkel ervaring vind je bij het kleine haventje, achter het grote zwembad. Aan de rechterzijde achterin voorbij de bar zit een trap rechtstreeks naar het rif.

• Marianne, 30-08-2012 Rapporteren

Neem taxi bij het resort en spreek prijs en retourrit/plaats af. Het zal iets duurder zijn, maar is heel veilig. Berovingen/mishandelingen van toeristen die met "vreemde" taxi's gaan, viert hoogtij op dit moment. Als je van mayonaise bij je eten houdt (met de lunch was er altijd patat) neem het van thuis mee. Hier kost een kein potje van 300 ml. 3 euro. Een kleine fooi van 50 cent doet wonderen.

• Jos Wassenaar, 03-10-2011 Rapporteren

Tip Taxi ========spreek eerst buiten de taxi goed het geld bedrag af herhaal het nog een keer en geef pas geld als je op de plaats van bestemming bent. Ben overtuigd dat je de taxichauffeur een briefje van 10 Pond geeft en zeg bij het geven dat het een briefje van 10 pond is

• Daimy, Peter en Petra, 05-08-2014 Rapporteren

Bestel een cocktail bij barman Melad aant het grote zwembad. Hij is super vriendelijk en maakt ze met plezier voor je klaar. Vergeet niet te snorkelen bij het huisrif. Het is verbluffend mooi en je hoeft nog geen 5m ver te gaan.

• calimero_013, 28-02-2014 Rapporteren

Mocht u naar Arabella Azur gaan (aanrader) en wilt u fooi geven, neemt u dan ook wat briefgeld (€5) mee. Kleingeld kunnen ze niet inwisselen bij de bank en willen graag omruilen voor briefgeld

• dirk, 21-03-2014 Rapporteren

het resort heeft zn eigen huis rif om te snorkelen...super een boottrip maken op de rode zee en als je geluk hebt dolfijnen spotten

• astrid, 23-05-2012 Rapporteren

Blue water dive resort (padi), de duikschool op het resort. Zeer vriendelijke mensen en voor ieder wat wils. Wij hebben daar voor het eerst gedoken, de begeleiding was super en hun prijzen zijn redelijk.

Ook leuk is dat je vanaf het resort, bij de haven op de boot kan stappen voor verschillende duik- trips.

• T S, 07-04-2015 Rapporteren

boek een 4 islands trip bij de jongens op het strand (van Aqua center) echt een aanrader, mooie vissen gezien. we waren met 9 man op de Shark 1. hele oude boot, maar super gezellige mensen.

• ook avondje in Hurghada New Marina geweest, veel barretjes & restaurants, leuk om te doen.

• Duikschool op het resort ( blue water dive) is Duits, maar heeft ook een NL instructrice.

• Diederik Wieman, 04-08-2014 Rapporteren

Boek de excursies gewoon bij de mannetjes op het strand. Je kunt goed met ze onderhandelen en bent goedkoper uit dan via de touroperator. Bijkomend voordeel: je hoeft niet eerst zes hotels langs om andere mensen op te halen.

• Silva Sarkes, 06-07-2015 Rapporteren

Goed opletten dat je niet wordt opgelicht met extra kosten zoals telefoonkosten. Vraag altijd een ondertekende kwitantie van betaling.

• C, 04-09-2016 Rapporteren

Koop een internetkaart in het centrum van Vodafoon. 14GB voor 7 euro.

• Lidwien Elshout, 20-04-2018 Rapporteren

Op zaterdag en woensdag kan je reserveren voor het Libanese restaurant tegen betaling (alleen eten 5 gangen 10 euro p.p. Aanrader! Ook kan je een candlelight-dinner op het strand boeken. Naast af en toe een footje is het fijn als je wat briefgeld wilt wisselen in munten voor het personeel of taxi, zij kunnen nl. geen muntgeld wisselen bij de banken. Zorg dat je niet teveel betaald voor de taxi, voor 2,50 of 50 pond kan je naar de andere kant van de stad bijv. naar Orange Cafe aan de Village Rd.

• Maurice, 07-12-2014 Rapporteren
    • 4 stops boottrip via Aqua Centre op het resort.
    • Kalaboush disco heeeeeel gezellig op het resort.

• Swenneke, 24-11-2014 Rapporteren

Ga niet naar hurghada stad, mensen zijn erg vervelend en opdringerig.. Voor trips die ze aanbieden, terwijl je lekker aan het zwembad zit. Onderhandelen is zeker de moeite waard, anders betaal je echt veel geld!

• rebelmonster, 28-04-2015 Rapporteren

Internetkaartje kun je halen via een van de jongens bij het zwembad of via de winkeltjes (tweede winkeltje als je zeg maar richting Arabia loopt). Voor 7 euro 3GB internet, razendsnel. Verder is dolphinhouse superleuk, boeken op het strand. Veel dolfijnen gezien en mee gezwommen. Af en toe een half/hele euro fooi en men vliegt voor je in dit hotel. We zijn er 2 keer geweest en beide keren enorm genoten.

• Peter en Ada v.d.Berg, 10-02-2015 Rapporteren

Af en toe een fooitje voor het personeel is niet te gek.

• Harrie Schuuring, 20-02-2015 Rapporteren

Koop een eigen snorkel (hoewel ze gratis verstrekt worden) en maak een uitstapje naar Luxor met de minibus.

• Bigi007, 14-12-2015 Rapporteren

Voor een leuke dag moet je Boeken bij blue Paradise

• fam. Zwets, 29-12-2014 Rapporteren

de grote Moskee de moeite waard, en de vis afslag als ook de nieuwe Marina, kortom wij hadden een heerlijke vakantie voor de 7e keer in Egypte, en ja pas je eigen aan hoe die mensen leven en denken en daag ze niet uit met dure sieraden om je nek en handen, en durf gewoon nee of la Soekran ( nee dankjewel ) te zeggen als ze je een winkel proberen binnen te praten ( het zijn goede aanhoudende verkopers ) loop door en ze laten je met rust.