221 vragen over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• Wendy, 08-03-2020 Rapporteren

Minibar

Weet iemand toevallig of de producten uit de minibar ook bij het all in concept horen?

• Jack, 25-08-2019 Rapporteren

All-in

Wij willen weer een keer terug naar Arabella azur . Mag je nog steeds gebruik maken van de naast gelegen azur resorts.

Lidwien, 26-08-2019

Goedemiddag Jack, Nee, dat is lang geleden al afgeschaft. Alleen bezoekers van Bel Air mogen gebruik maken van Arabia omdat dit hotel geen eigen strand heeft en daar dus ook van de All-in mogen genieten. Inmiddels is er wel een Libanees restaurant bijgekomen waar je tegen betaling van een klein bedrag echt zalig kunt eten, drank is uiteraard gewoon all-in. Ook kun je tegen betaling naar het Thais restaurant van Arabia. Maar ja, 1x per week heeft Arabella zelf een thema-avond thais.

• Miranda, 26-06-2019 Rapporteren

is er een auaqpark in de buurt

is het mogelijk om via het hotel naar een auaqpark te gaan? Wie heeft er ervaring mee?

Lidwien, 03-07-2019

Ik weet dat het in het verleden mogelijk was, de regels zijn i.v.m. de veiligheid wel aangepast. Meldt je even aan in de facebookgroep van Arabella, daar weet vast iemand het wel. Ik zal onderhand even proberen te informeren, in diverse groepen.

Lidwien, 03-07-2019

https://www.getyourguide.nl/hurghada-l403/hughada-tickets-voor-het-jungle-aqua-park-vervoer-en-lunch-t35248/ Is iets wat ik gevonden heb, is van 2018 dus informeer eerst even goed. Dagentree+lunch.

• Marion, 05-03-2019 Rapporteren

Borrel

Hebben ze op het resort ook rum en cola light?,

Lidwien Elshout, 08-03-2019

Cola light is er zeker, en er is vast iets van rum. Er zijn diverse (gratis) cocktails en ook nog cocktails waar je een klein bedragje voor bij betaald. Leuk om elke avond er eentje uit te proberen...Veel plezier alvast, super leuk hotel!

• martijn cleijne, 20-02-2019 Rapporteren

wifi

kan iemand mij vertellen hoe de wifi is. is dit alleen in de lobby of op meerdere plekken van het resort?

Lidwien Elshout, 22-02-2019

De Wifi is alleen redelijk goed in en rond de lobby en dan op momenten dat niet iedereen daar zit (na het eten bijv.) Overdag meer als prima om het thuisfront op de hoogte te stellen. Wil je echt internetten en app-en koop dan een internetkaartje op het vliegveld of in de winkels of nog beter bij Shop nr 18 op het terrein. Hij zet 'm er voor je in en het kost afhankelijk van het aantal mb's rond een tientje. Je maakt dan van je telefoon ook nog een hotspot , voor je partner of zo.

Saskia, 21-02-2019

Hoi Martijn, de wifi is gratis in de lobby. Is niet geweldig maar om even met familie te appen enzo is t te doen. Mvg Saskia

Miracle Resort, 22-02-2019

Hallo Kaatjwe, Excuses voor de late reaktie. Inmiddels kunnen we wel al aankondigen dat we dit jaar opnieuw een Nederlands feestje organiseren van 28 april tot en met 1 mei waarbij verschillende Nederlandse artiesten komen optreden. Komt u dan ook weer gezellig op vakantie? Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel [email protected]

• Saskia, 19-02-2019 Rapporteren

Animatie

Wij gaan deze zomer naar Arabella. Ik ben er al verschillende keren geweest maar nooit in het zomerseizoen. Bij welk zwembad is in de zomer de animatie? Wij hebben nu een keer een voordeelkamer geboekt maar wil wel een rustige kamer hebben. Waar zou ik het beste kunnen zitten? Alvast bedankt.

Lidwien, 17-06-2019

Hoi Saskia, Heb je al een aanvraag gedaan voor een kamer via Guest Relations? In het D-blok rond kamers 108-115 is het ook erg rustig en stil. Tuin is aan de voorzijde, bij het duikcentrum zijn ze de hele dag weg en activiteiten op het strand zijn verderop. Wij hebben in D111/112 gezeten erg rustig hoekje!

Saskia , 17-08-2019

Sorry Lidwien voor de late reactie. We hebben gekozen voor een kamer bij het a blok bij het kinderbadje. Heerlijk gehad. Ga in januari weer....

Lidwien Elshout, 22-02-2019

De animatie is actief rondom het grote zwembad voor aquagym, darten e.d. aan het rifstrand wordt volleybal en petanque gedaan. Kortom je ziet of hoort het animatieteam de hele dag door. De rustigste kamers liggen denk ik in het A-blok achter de lobby e.d. Mijn ervaring is dat je overdag nauwelijks in je kamer bent en alle activiteiten na 23.00 afgelopen zijn behalve natuurlijk in de Kalabouch. Nachtwakers zorgen ervoor dat mensen stil zijn als ze 's nachts naar hun kamer terug gaan.

Saskia, 23-02-2019

Fijn Lidwien, ik dacht al dat het bij het grote zwembad zou zijn. Ik ben s middags wel op mijn kamer en zal dan vragen om een kamer in t A blok. Zit normaal in D.

• martijn cleijne, 20-01-2019 Rapporteren

kleding

Is het eten in het restaurant verplicht om een lange broek te dragen of is een korte of driekwartsbroek genoeg.?

Lidwien Elshout, 22-01-2019

Hoi Martijn,

Gewoon een shirtje en korte broek 3/4, is prima hoor, zolang het maar niet in badkleding is . En ga je eten in het Libanese restaurant of maak je gebruik van het candle-light diner, dan pas je je kleding aan. Net zoals thuis toch! Fijne vakantie!

• Joan , 11-01-2019 Rapporteren

goede kamer en goed eten?

wij willen deze zomer het arabella hotel boeken. maar we twijfelen nog omdat we veel verhalen horen van mensen die ziek worden in Egypte. hoe is het eten in dit hotel? goede ervaringen? en hoe zijn dr kamers? vooral hoe zijn de bedden. alvast bedankt

Lidwien Elshout, 11-01-2019

Ten eerste dit is een geweldig hotel en een goede keuze! De vloek van de Farao is een virus die heel veel toeristen velt. Ten eerste is er een ziekenhuis om de hoek en daar kan je het middel Antinal kopen, een geweldig middel dat je inneemt zodra je last van je maag of darmen krijgt. Wat de oorzaak is? Andere bereidingswijze van eten, teveel te koud drinken, en te weinig variatie. Water drink je alleen uit de flessen uit je koelkast op je kamer (dagelijks aangevuld) en verder.....

Lidwien Elshout, 11-01-2019

Even verder advies: eet bij elke maaltijd wat brood (altijd bij het buffet), drink veel water en cola. Varieer je maaltijden, er is elke dag rijst, aardappelgerecht, pasta, pizza en soms ook friet. Alle kamers zijn netjes en sommigen zijn inmiddels gerenoveerd. De een heeft een voorkeur voor bij het zwembad en de ander niet. Met het prachtige weer en de leuke entourage, gebruik je de kamer alleen om te slapen....Vergeet vooral je snorkelspullen niet, je kijkt je ogen uit! Fijne vakantie!

Joan, 12-01-2019

dankjewel voor je advies. hier kunnen zeker wat mee.

Saskia, 14-02-2019

Er is altijd wel iets dat je lust. Ik krijg elke vakantie darmklachten maar de apotheek zit aan de overkant van de straat. De bedden zijn prima. Arabella is heerlijk

• Karel, 27-12-2018 Rapporteren

Sim kaart

Waar kun je het beste een Vodafone Sim kaart kopen in de buurt van het resort

Lidwien Elshout, 29-12-2018

In principe bij alle winkeltjes op het resort, maar ik zou adviseren naar winkel 18 bij Elio(helemaal rechts) te gaan, of gelijk op het vliegveld bij de uitgang. Verder kan je op Sheratonstreet terecht bij Vodafone shop.

• S Veenstra, 23-12-2018 Rapporteren

Strand laken

Wij gaan in januari naar dit hotel. We willen niet te veel bagage mee nemen . Maar kun je in het hotel ook gebruik maken van een service voor een strandlaken ,voor bij het zwembad en strand.

Lidwien Elshout, 26-12-2018

Hoi, Bij inchecken in het hotel ontvang je per persoon een handdoekkaart. Hiermee kan je bij het gewone strand of bij het grote zwembad een badlaken ophalen. Aan het einde van de dag lever je de handdoek weer in, voor of een schone of je handdoekkaart. Bij uitchecken moet handdoekkaart ingeleverd worden uiteraard. Fijne vakantie, lekker genieten.