Hotel Arabella Azur Beach Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Tijdens een vakantie in Arabella Azur Beach Resort voelt het alsof je verblijft in een dorp. Het resort bestaat namelijk uit allemaal witte huisjes in Arabische stijl. De verzorgde tuinen maken het sfeertje compleet. Jullie schrijven dat het hotel hier en daar wel wat verouderd is. Dit maakt een verblijf hier minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een modern hotel. Benieuwd naar de faciliteiten van Arabella Azur Beach Resort? Lees met ons mee.

Tijdens je all-inclusive vakantie in Arabella Azur Beach Resort kun je aanschuiven in een van de twee buffetrestaurants. Het eten is goed en er is elke dag een ander thema, waardoor er elke dag andere gerechten op het menu staan. Ook is er een grillrestaurant dat volgens jullie een echte aanrader is. Je geniet hier van een goed stuk vlees aan het water. Wil je een keer à la carte dineren? Reviewer Lidwien Elshout tipt: ‘Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu.’

Volgens de meeste reviewers hoef je van de animatie in Arabella Azur Beach Resort niet heel veel te verwachten. De animatie is prima, maar het animatieprogramma is niet heel gevarieerd en de activiteiten gaan niet altijd door. ‘s Avonds is het na 22.00 uur rustig in het hotel. Er wordt dan bijvoorbeeld geen muziek meer gedraaid. Sommige vakantiegangers vonden dit wel een gemis. Reviewer Daan schrijft daarnaast nog: ‘Ik miste ook een gezellig terras savonds.’

Vakantiegangers schrijven dat de service in Hotel Arabella Azur Beach Resort erg goed is. Het personeel doet hard hun best en is volgens veel van jullie erg vriendelijk. Ook de schoonmaaksters zijn top. Zij houden heel het hotel brandschoon. Roxanne schrijft zelfs dat ze nog nooit eerder in een hotel is verbleven dat zo goed wordt schoongemaakt.

Ligging

Hotel Arabella Azur Beach Resort heeft een goede ligging ten opzichte van het centrum van Hurghada. Pak de taxi en sta binnen een kwartier in hartje stad. Niet alleen ligt het hotel dichtbij de stad, ook vanaf het vliegveld ben je zo bij het hotel. Dit is volgens jullie een groot voordeel.

Met een ligging in Hurghada onderneem je vanuit Hotel Arabella Azur Beach Resort gemakkelijk leuke excursies. Daan tipt: ‘Boek een Boottrip waar jé bij kan snorkelen, is echt prachtig’. De onderwaterwereld van de Rode Zee is erg bijzonder en behoort tot de top van de wereld. Spot jij als eerste een dolfijn of schildpad?

Hou je wel van een beetje avontuur en snelheid? Dan is een excursie op een quad door de woestijn een absolute aanrader. Tip: kies voor een excursie tijdens de zonsondergang. Zien hoe de zon ondergaat terwijl je in de woestijn bent is een unieke ervaring.

Ook enthousiast geworden over Arabella Azur Beach Resort? Let’s go!

853 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort

• 8Carla Schippers27-05-2020

Fantastische ervaring, hopelijk dit jaar weer

Heerlijk resort. Kamers heel schoon, iedere dag schone handdoeken en badlakens. Vriendelijk personeel en super lekker eten. Duikschool Seagate Hurghada diving op 5 min. met de taxi. Geweldige ervaring! Spreken Nederlands.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Prins02-03-2020

Geweldig resort mooi rif schoon ruim

Heerlijk genoten van het rif, aardig personeel, mooie kamer lekker eten en wiffi bij de receptie. De winkeltjes rond het terrein waren verschrikkelijk je werd daar echt lastig gevallen en onhebbelijk behandeld. We komen hier zeker in februari terug de temperatuur van gemiddeld 24 graden was top.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Joke10-02-2020

Heerlijk genoten.

Heerlijk knus resort, als een klein witje dorpje gebouwd met leuke doorkijkjes en smalle gangetjes. Wel wat gedateerd maar de rest maakt alles goed. Mooie kamer aan het zwembad, alles binnen en buiten super schoon. Lekker eten, grillrestaurant aan het water vonden wij het lekkerst. Mogelijk heid om ook libanees te eten, of bij het naastgelegen hotel arrabia het thais restaurant. Echt heel smakelijk en lekker. Kost niet veel en moet je reserveren. De staf op arabella super vriendelijk en behulpzaam. Animatie oke . Het hotel heeft een leuke discotheek die vanaf 9 tot 2 is geopend, hier ook allinn. Het meubilair in hotel is wel aan vervanging toe, donker hout, en wat oudbollig. Het hotel is gelegen aan een prachtig rif waar het heerlijk zwemmen snorkelen en vertoeven is. Je waant je echt in een aquarium. Prachtig mooi. Geen of nauwelijks strand maar zo met een trapje de kristalheldere zee in. Wij hebben genoten en gaan zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Dirk03-01-2020

wederom GEWELDIG

weer een mooie vakantie gehad,deze keer met oud en nieuw,mooi om te zien hoeveel inspanning het personeel moet leveren om het feest met oud en nieuw te realiseren,het was super zoals de vorige keren was het weer top en gezellig ,eten was goed,kamers zoals altijd schoon en netjes ,personeel super vriendelijk ,kortom op naar onze 27 x...

• 2019
    9Lidwien19-12-2019

Topplek!

Arabella is niet alleen een prachtig hotel, maar heeft een fantastisch huisrif, en ontzettend fijn personeel! Eten is prima en voor elk wat wils. Als terugkerende gast zie je telkens weer kleine verbeteringen of veranderingen. Het feit blijft dat het hele pakket van bovenstaande, het een topplek is voor zon en zee aanbieders. Restaurant aan zee, wat een prachtplek om te ontbijten, lunchen en dineren!

• 4Jan13-12-2019

jammer dat we daar geboekt hebben

Niet boeken er is veel beter voor dat geld Wordt te mooi voorgesteld in de folders Obers zijn lui willen een euro,prima, maar daarna doen ze niets meer rammelen met broekzak met geld eigenlijk vragen ze geld

• 7Fred & Joke20-10-2019

Helaas gaat het achteruit

Nog maar eens proberen nadat mijn vorige review is verdwenen. Ons eerste bezoek was in 2009 toen was alles maar dan ook alles super goed. Ons tweede bezoek was in 2015 toen was alles goed dus niet klagen. Nu zijn we net terug van dit mooi gelegen park en moeten we helaas toch concluderen dat het langzaam achteruit gaat, we vinden het nu redelijk voor de betaalde prijs, het eten is niet meer wat het geweest is vaak lauw/koud en de bediening is ook niet meer super. de mensen op het strand zijn super die lopen de benen uit het lijf en doen erg hun best om het naar je zin te maken. helaas kan dit de boel niet volledig redden. Natuurlijk is het niet alleen maar negatief het rif is super mooi de ligging is nog steeds mooi. Als je hier voor het eerst komt heb je niets te klagen. maar als je hier door de jaren heen een paar keer komt zie je achteruitgang, dat is wel erg jammer. Voor ons was dit de laatste keer Arabella.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6M&M01-10-2019

Bedenkelijk geworden

Na regelmatig met veel plezier in dit hotel geweest te zijn is er een verandering in gekomen. Na altijd een flinke fooi aan de obers gegeven te hebben besloten we om de fooi enigzins te beperken. Ipv bij elke bezorging een fooi te geven deden we het 1x. Bij het zwembad werden we overgeslagen. In het restaurant was het lang wachten op de ober. De kamerschoonmaker bleef zijn werk goed doen. Aan het zwembad lagen al om 05.30 uur handdoeken op bedjes, Twee gasten hadden zelfs 2 bedjes gevorderd en hadden de bedjes behangen met handdoeken maar lagen er vrijwel niet op. Na 2 dagen waren wij het zat en haalden handdoeken 12.00 van bedje en om 14.00 uur stond Heinrich te schreeuwen dat het zijn bedje was. Veel personeel erbij om mij te overtuigen dat het Heinrichs bedjes waren. Het bleek dat deze oosterburen er een maand logeerden en daardoor meer rechten zouden hebben. Jammer dus voor Heinrich. Eten wordt minder, eentonig, niet vers etc. Kor

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rick18-09-2019

Goed eten, goede bedden, prima resort!

Erg prettig resort. Wij hadden een standaard kamer en deze was behoorlijk ruim, met een bankje en een balkon (helaas geen kluisje in de kamers zelf). In de eerste instantie kamer met 2 losse bedden terwijl we een 2-persoons bed hadden geboekt. Dit werd gelukkig snel opgelost door het vriendelijke personeel. De bedden zijn overigens erg goed en de kamers worden goed schoongehouden (Mr. Hassan you were awesome!) Het eten is goed en warme eten varieert per dag dmv thema's in het restaurant. Het ontbijt- en lunchbuffet is alleen in het hoofdrestaurant en dit kan een eindje lopen zijn afhankelijk van welk appartement je hebt. De bar vlakbij de receptie had zowaar goede koffie! De zwembaden zijn top, zonder belachelijk veel chloor. Handdoekje leggen is niet toegestaan en wij konden altijd wel ergens een bedje vinden. Het hotel heeft een huisrif waar je kan snorkelen, maar stel je hier niet teveel van voor. Wij raden dit resort absoluut aan!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Frank en Marion.08-09-2019

Geweldig

We zijn net een week thuis dit was onze 14 de keer en zeker niet de laatste. Alles wat je nodig heb vind je op dit resort. Een mooi kamer die goed schoon gehouden word bedden die heerlijk liggen,eten en drinken er is voor iedereen wel wat,een mooi huis riff en mooi strand waar genoeg bedjes staan en waar je op je wenken bediend word,2 zwembaden een duikschool (duits) mocht je naar een Nederlands duik school willen kunnen wij u Voodoo divers aanbevelen. En het belangrijkste van alles een heel team die tijdens je verblijf voor je klaarstaat niets is hun te veel.kortom een heerlijk vakantie waar wij met veel liefde weer terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel Arabella Azur Beach Resort info