Hotel Arabella Azur Beach Resort

Hotel Arabella Azur Beach Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arabella Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

771 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort in het Nederlands

Een zalige vakantie!

Tiffany
19-6-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor zowel jong als oud. Mijn vriend en ik waren bijna het jongste koppel dit er zaten, maar op het einde van onze vakantie kwamen er meer jongvolwassenen er naartoe. Het personeel was zeer vriendelijk tegen ons en hielpen ons ook heel goed. Zelf zijn we met één van de personeelsleden bevriend geraakt en gaf hij ons elke avond een heerlijke alcoholvrije cocktail. Dit is zeker een plus punt voor mensen die geen alcohol drinken zoals mijn vriend. Met je reisagent kon je ook allerlei activiteiten boeken en dit is ook zeker een aanrader om dit te doen. Zo leer je ook het land kennen. Het hotel was echt op en top perfect voor ons! Graag willen wij nog eens terug komen!

Geweldig hotel!

Yvette
12-5-2018

Heerlijk hotel wat iets weg heeft van klein dorpje..laagbouw en mooi gelegen. Eten geweldig en personeel.doet er alles aan zodat je t naar je zin hebt! Gewoon genieten in dit.hotel super!

Tis en blijft fantastisch!

Lidwien Elshout
20-4-2018

Als terugkerende gast kan je goed bepalen of de kwaliteit op niveau blijft. Ik kan alleen maar zeggen: het is nog beter en ik heb nog nooit hoeven klagen. Mijn reisgenote was voor het eerst en was helemaal in de wolken en genoot dus met volle teugen. Het eten is heerlijk met voor elk wat wils, super service door al het personeel en het huisrif was ongelooflijk mooi dit keer met veel jonge vissen, roggen, murene, spanish dancer en koraal in alle soorten en maten.

De bouwstijl en het grillrestaurant aan het water, maken het helemaal af. Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu. Overigens is in gewone restaurant elke dag een thema (thais, egyptisch, arabisch, meditaranee) en is er altijd iets van de grill of iets anders speciaals. Wie hier over durft te klagen, moet zich schamen. Logisch, dat er zoveel terugkerende gasten zijn. Het handdoek leggen, wat hier gemeld was, valt mee hoor!

Geweldige vakantie gehad op dit mooie resort,

Angelo en Wilma
19-4-2018

Voor de derde keer naar dit fantastische resort . zo knus gezellig en schoon , prettig vriendelijk personeel ,schone kamers , prachtig huisrif en heerlijk gevarieerd eten elke dag wat anders, en wat dacht je van die heerlijke temperatuur zonnetje op je bol met een heerlijk windje, leuke excursies zoals boottrip of woestijn safari allemaaal de moeite waard.wij gaan zeker nog een keer terug ,

Top zou zo terug gaan

Bar
15-4-2018

Prima eten. Goed en aardig personeel. Zou best nog eens terug gaan.

Teleurstellingkje, loopt terug

M&M
1-4-2018

Verschillende keren geweest, altijd goed tot zeer goed bevallen.

Helaas deze keer wat minder.

Aangeven tegen management tijdens 'vaste klanten meeting'.

Vroeg in de ochtend (06.00 uur) vrijwel alle bedjes bezet met handdoeken.

Dit bleek de handdoeken jongen te doen.

Zou wat aan gedaan worden.

Eten wordt eentonig, vast menu voor 1 week.

Wordt veranderd van 7 dagen menu naar 10 dagen.

Vele verbouwingen, redelijk veel overlast ervaren.

Hygiene wordt wat minder

Gaat steeds meer om fooien.

Sommige personeelsleden m.n. bediening worden 'vervelend' en brutaal.

Maar deze minpuntjes zijn maar een kleinigheid in vergelijking met wat wel goed is.

Super vakantie gehad

Chantal van Tol
6-3-2018

Gezellig, Vriendelijke resort. Mooi opgezet. Heerlijk weer. Grote kamers.

Excursies geboekt op het resort zelf (is goed en scheelt veel in de prijs) bij lokaal bureau boottrip en een Quadtrip. !

Een heerlijk hotel om te relaxen. Vriendelijk personeel en een uitgebreid aanbod aan eten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Wat ons zeer aansprak was de ligging met een eigen huisriff. Twee zwembaden waarvan een verwarmd.

Geweldig we kijken er alweer naar uit

Miranda
28-2-2018

Gewoon fantastisch anders kan ik niet zeggen.....je kan lui zijn bij het zwembad....snorkelen zo mooi bij het strand.....of een drankje nemen bij het strand en dolfijnen spotten.

Verwennerij!

Pauline
28-1-2018

Een heerlijk, wat ouder, resort in leuke bouwstijl. Aardig personeel, schoon, uitgebreide buffetkeuze met elke dag iets bijzonders van de grill. Winkeltjes op het resort. Prima wifi in het receptiegebied.

Veel excursiemogelijkheden. Wij vlogen naar Caïro en hadden een fantastische dag met privéchauffeur en gids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabella Azur Beach Resort scoort een 8.65 uit 10 op basis van 797 reviews.