Hotel Arabella Azur Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°14°
Hotel Arabella Azur Beach Resort
8,5

Omschrijving
Op loopafstand van de populaire stad Hurghada in Egypte ligt Hotel Arabella Azur Beach Resort. Het is geen overdreven luxe resort, maar de zwembaden zijn superschoon en het eten ontzettend gevarieerd. Aan het zwembad is altijd wel een plekje en je zit ook vlakbij 2 stranden. Vergeet zeker niet al snorkelend de onderwaterwereld te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Arabella Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

786 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort in het Nederlands

We gaan zeker weer terug dat staat vast.

Diana van de Westerlo,
3-12-2018

Het resort is een echt aanrader. We werden verliefd op het mooie sprookjesachtige uitstraling die het op ons had. Prachtige gebouwen mooie tuinen en lieve mensen. Als een fatamorgana zo was het voor ons met zijn witte huisje en mooie tuinen.

Het voldeed geheel aan onze verwachting

Jolanda,
29-11-2018

Een geweldig opgezet hotelcomplex, helemaal in Arabische stijl. Het lijkt wel een dorpje. Alles was perfect verzorgt, alleen de service aan het zwembad was wat minder maar voor ons geen probleem. Zowel het ontbijt-, lunch- als dinerbuffet meer dan voldoende keuze. Heerlijk gezwommen én gesnorkeld in de azuurblauwe zee met als hoogtepunt het eigen huisrif. Nog nooit gesnorkeld en er ging een hele nieuwe wereld voor ons open. Uitstapje naar Luxor en Giftun-islands gemaakt met lokaal burreau; scheelt qua prijs enorm met de aangeboden excursies in het hotel maar evengoed verzorgt. Personeel van Arabella was allemaal supervriendelijk. We zijn geen mensen om dagen aan het strand te liggen maar die week dat we er waren hebben we erg genoten. Zeer zeker een aanrader.

op naar de 24x

dirk aalderink,
23-11-2018

kleinschalig resort .max 3 verdiepingen.schoonmaak iedere dag,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

niet meer naar Egypte

Erald TIJHUIS,
18-11-2018

laat ik voorop stellen dat we geen klagers zijn ,maar alleen feiten constateren.

we zijn voor de 12e keer in Egypte geweest,waarvan 4x in de Azur hotels. je hebt Bel Air,Arabia Azur en 2x Arabella Azur.we zijn ook in Sham El Sheik en Marsha Alam geweest. en iedere keer komen we ziek ,zwak en misselijk weer thuis,terwijl wij in meer dan 40landen zijn geweest. als ik af en toe bij deze hotels achter de schermen in de keuken keek,schrok ik mij een hoedje. wat een klerezooi,gewoonweg vieze bende. heb nu mensen op een brancard aan het infuus vanuit het ziekenhuis in een ambulance ,het hotel zien binnen dragen.

het kan echt geen toeval meer zijn dat er zoveel mensen ziek worden in Egypte.heb nu medicijnen uit het ziekenhuis moeten halen voor mijn vrouw.

het wordt eens tijd dat de reisorganisaties controles ,onaangekondigd,gaan uit oefenen in de keukens van alle hotels. zal wel niet gebeuren,verkoopt men geen reis mer naar Egypte.

Heerlijk hotel wat als tweede huis voelt.

Maria,
15-11-2018

Het personeel is geweldig van obers tot kamerjongens en de strandjongens voor de handdoekenservice. Het ontbijt is enorm uitgebreid en ook het eten in de middag en avond is prima. Dan is er ook nog het huisrif wat prachtig is voor de snorkelaars. Ik ben hier al meer dan 20 keer geweest en meestal in november en maart. Met echtgenoot of met zus. Dit zegt wel genoeg over dit resort en vele gasten komen hier ook altijd weer terug.

Fantastische

Joyce,
14-11-2018

Top vakantie gehad. Lekker gegeten. Goed personeel. Leuk entertainment team. Voor een keertje iets anders raad ik aan om een hapje te eten bij de marine. Heel erg goedkoop. En ga een keertje de stad in. Echt een heerlijk verblijf gehad!

Rodney,
3-11-2018

Leuk hotel lijkt net op een dorp

Kamers zijn goed eten is goed en gevarieerd.

geweldig hotel

Paul en Greet,
12-10-2018

Geweldig leuk en goed hotel, gebouwd in de stijl van een Arabisch dorpje.

Alles is superschoon. Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel . Eten is goed en lekker. Eigen huisrif en haven.

Mooie zwembaden.

Voor een goede taxi chauffeur die meestal op straat voor het hotel staat een zeer vriendelijke man die goed Engels en Duits spreekt.

Super hotel!

DJ Wally,
8-10-2018

Super hotel! Rustig. Onmiddellijk aan de zee.

Alle personeel super-gedienstig! Lekker eten!

Service perfect!

We waren hier voor de tweede keer. En we komen er nog terug!

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Draaijer,
20-9-2018

Wat je hier écht niet mag vergeten, is om te gaan snorkelen! Het liefst nog een dagje met de boot eropuit, zodat je verder op de zee kan en dan de plekken opzoeken waar niet al 20 bootjes liggen.

Met een beetje mazzel zie je ook nog dolfijnen en met nog meer mazzel kan je zelfs met ze zwemmen!!

Het huisrif is prachtig, en je blijft nieuwe dingen keer op keer ontdekken.

Het hotel/appartementencomplex is prima, geen overdadige luxe maar prima te doen.

Ook met kleine kinderen kun je,je er prima vermaken geen dag is hetzelfde en het buffet is heerlijk.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.