Hotel Arabella Azur Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°24°
Hotel Arabella Azur Beach Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arabella Azur Beach Resort voor je op een rij gezet:

777 reviews over Hotel Arabella Azur Beach Resort in het Nederlands

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Draaijer
20-9-2018

Wat je hier écht niet mag vergeten, is om te gaan snorkelen! Het liefst nog een dagje met de boot eropuit, zodat je verder op de zee kan en dan de plekken opzoeken waar niet al 20 bootjes liggen.

Met een beetje mazzel zie je ook nog dolfijnen en met nog meer mazzel kan je zelfs met ze zwemmen!!

Het huisrif is prachtig, en je blijft nieuwe dingen keer op keer ontdekken.

Het hotel/appartementencomplex is prima, geen overdadige luxe maar prima te doen.

Ook met kleine kinderen kun je,je er prima vermaken geen dag is hetzelfde en het buffet is heerlijk.

Nou wij zouden er best nog eens terug gaan

Henk en Anita
22-8-2018

Wij vonden het hotel over het algemeen priema eten was goed alles werd goed schoon gehouden

Geen geruzie voor de handoeken smorgens te leggen je kreeg altijd een plek savonds had wel wat meer entertainment in de vorm van muziek mogen zijn en dan bedoel ik niet de inheemse, dit hotel had 3 rifs waar je geweldig kon snorkelen personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en als je als een prins behandeld wel worden dan geef je de mensen in het hotel eens een beetje fooi, want zij verdienen maar weinig zo toon je een beetje respect voor hun werk .

We hebben in ieder geval een hele fijne vakantie gehad

Gezellig, schoon en vriendelijk personeel

Susanne
9-8-2018

What you see is what you get. Hotel is netjes en schoon. De opzet van een klein dorpje maakt het heel gezellig. De zwembaden zijn schoon en veilig. Er zijn genoeg bedjes bij zwembaden en strand. Ook genoeg parasols. Het eten is goed en elke dag een ander thema. Personeel is vriendelijk en gaan je na een paar dagen ook al echt herkennen en weten wat je wil drinken. Enige verbeterpuntje is de Wi-Fi.

WTC.nl

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Cindy
2-8-2018

Ondanks de sobere receptie is het hotel met zijn de Nubische gebouwtjes prachtig. De interieurstijl is niet modern maar dit stoort helemaal niet omdat de boogjes en houten werk super charmant zijn, en alles is altijd proper. Tuinen en zwembaden zijn mooi aangelegd, een zwembad met muziek en eentje zonder om te lekker relaxen. Er zijn 2 stranden om te genieten van de zee, eentje is wel kleiner maar ligt aan het onvergetelijke huisrif waar we naar hartenlust hebben gesnorkeld. Bij dit strandje is ook een mini haventje met azuurblauw water waar de boten rechtstreeks vertrekken met hotelgasten voor snorkel- en duiktrips. Het restaurant ligt op de punt van de 2 baaien, vlak aan de zee, wat een leuk uitzicht biedt. De buffetten zijn sober aangekleed maar we hebben wel altijd lekker gegeten (let wel, wij lusten veel, en wij eten ook graag lokale gerechten). Iedereen is heel vriendelijk, ze bedienen je zelfs tot op je strandzetel. Dit was voor ons een topper!

Enige minpunt: luide airco-installatie aan het bedhoofd maar we hebben naar de andere kant geslapen.

Goed zoals altijd

Roxanne
28-7-2018

Na 2 jaar niet geweest te zijn bij Arabella, zijn wij weer teruggekomen. Dit hotel heeft een service waar andere hotels van kunnen leren.

Wij hadden een kamer in het E block met een fantastische schoonmaker Ismael. Deze man werkt keihard en wij hebben nog nooit een schoonmaker gehad die zo goed schoonmaakt. Kamer zelf was gerenoveerd en dus prima in orde met fantastisch uitzicht op zee. (Wel meerprijs)

Je wordt als een koning /koningin behandeld met een handdoek dat lekker voor je wordt opgemaakt op het strand door de beach boys en drinken geserveerd.

Eten was goed, Wij zijn allebei wel aan de diarree geweest, of dit door de hygiene komt? Wij denken van niet eerder door de airco's etc

Huisrif is wat minder geworden dan 2 jaar terug maar nog steeds mooi

Als wij weer naar Egypte gaan, dan zeker naar dit hotel

Geweldig

Patrick
23-7-2018

Wat goed was:

Warm ontvangst en er was een buffert voor de laatkomers. Het personeel loopt erg hard voor je en ze zorgen er voor dat je niks te kort komt.

Het eten was ook zeer goed. Je kan bij dit hotel kiezen tussen 3 restaurants. 2 buffet restaurants (all-in) en een a la carta restaurant (niet all-in). Personeel waardeert het wanneer een man een lange broek draagt tijdens het diner. Russische toestanden bij het eten heb ik niet meegemaakt .

De zwembaden en de bijbehorende bars zijn ook uitstekend. Het hotel beschikt over een handdoekservice waardoor je zelf je eigen badhanddoek niet mee hoef te nemen. Hier had ik helaas overheen gelezen en onnodig een badhanddoek meegenomen. Er was altijd plaatst bij het zwembad aangezien de handdoeken van ''handoekleggers'' door het personeel worden verwijderd.

Wat minder was:

Verkopers bij het zwembad en strand.

Een zalige vakantie!

Tiffany
19-6-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor zowel jong als oud. Mijn vriend en ik waren bijna het jongste koppel dit er zaten, maar op het einde van onze vakantie kwamen er meer jongvolwassenen er naartoe. Het personeel was zeer vriendelijk tegen ons en hielpen ons ook heel goed. Zelf zijn we met één van de personeelsleden bevriend geraakt en gaf hij ons elke avond een heerlijke alcoholvrije cocktail. Dit is zeker een plus punt voor mensen die geen alcohol drinken zoals mijn vriend. Met je reisagent kon je ook allerlei activiteiten boeken en dit is ook zeker een aanrader om dit te doen. Zo leer je ook het land kennen. Het hotel was echt op en top perfect voor ons! Graag willen wij nog eens terug komen!

Geweldig hotel!

Yvette
12-5-2018

Heerlijk hotel wat iets weg heeft van klein dorpje..laagbouw en mooi gelegen. Eten geweldig en personeel.doet er alles aan zodat je t naar je zin hebt! Gewoon genieten in dit.hotel super!

Tis en blijft fantastisch!

Lidwien Elshout
20-4-2018

Als terugkerende gast kan je goed bepalen of de kwaliteit op niveau blijft. Ik kan alleen maar zeggen: het is nog beter en ik heb nog nooit hoeven klagen. Mijn reisgenote was voor het eerst en was helemaal in de wolken en genoot dus met volle teugen. Het eten is heerlijk met voor elk wat wils, super service door al het personeel en het huisrif was ongelooflijk mooi dit keer met veel jonge vissen, roggen, murene, spanish dancer en koraal in alle soorten en maten.

De bouwstijl en het grillrestaurant aan het water, maken het helemaal af. Een aanrader is het Libanese restaurant, voor een klein bedrag een heerlijk 5 gangen menu. Overigens is in gewone restaurant elke dag een thema (thais, egyptisch, arabisch, meditaranee) en is er altijd iets van de grill of iets anders speciaals. Wie hier over durft te klagen, moet zich schamen. Logisch, dat er zoveel terugkerende gasten zijn. Het handdoek leggen, wat hier gemeld was, valt mee hoor!

Geweldige vakantie gehad op dit mooie resort,

Angelo en Wilma
19-4-2018

Voor de derde keer naar dit fantastische resort . zo knus gezellig en schoon , prettig vriendelijk personeel ,schone kamers , prachtig huisrif en heerlijk gevarieerd eten elke dag wat anders, en wat dacht je van die heerlijke temperatuur zonnetje op je bol met een heerlijk windje, leuke excursies zoals boottrip of woestijn safari allemaaal de moeite waard.wij gaan zeker nog een keer terug ,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.