Hotel Aqua Park *****

6,5

38 reviews over Hotel Aqua Park in het Nederlands

SCHANDALIG HOTEL, NOOIT MEER

Belgen met 10, 28-7-2017

Wat betreft het aqua-park: 10 op 10, al de rest: 0 op 10.

Het hotel zelf is echt VETTIG en SMERIG, ongelofelijk!!!! Alle eten, ook al was je er als het restaurant open ging, was altijd koud en volledig lokale keuken. Gekoelde drank kennen ze er niet, alles was op omgevingstemperatuur(dus warm, overal - elke bar). Tegen 8u 's avonds was de meeste drank zelfs op, ondanks de al inclusief 24 op 24.

Hotelgasten bestaan voor 90% uit Moslims, we zijn geen racisten, maar die zijn zo ongemanierd. Zelfs het hotelpersoneel geeft ze constant voorrang, ook al staan er 10 mensen voor hen. Dit was zo bij elke dienst. Het was zelfs zo erg dat de Moslimvrouwen terwijl wij eten aan het nemen waren ze gewoon de lepels uit onze handen trokken omdat ze blijkbaar geen 2 seconden konden wachten. Dit hebben we nog nergens ter wereld meegemaakt, we hebben nochtans al vele Moslimlanden gedaan.

Wij dachten ook op voorhand dat iedereen overdreef, maar het is echt zo.

GA ER ECHT NIET HEEN.

Verschrikkelijk!

Andrea, 14-5-2017

We waren met z'n vieren op vakantie. Moeder, vader en 1 kind van 10 en 1 kind van 14 jaar. We werden ontvangen. Kregen een kamer voor 4 personen waarin maar 3 bedden stonden. Op het balkon maar 2 stoelen. Op de vraag of er nog 2 stoelen bij konden, kregen we nee te horen. In de poolbar moest je voor een drankje 2 euro betalen..... Op de 1e etage van het hotel was de enige bar. Deze sloot om 23 uur. Voor een show op het strand van het hotel moesten we 15 dollar per persoon betalen.... Zeer onbeschoft personeel. Ze hadden cakejes in de bar neergezet. Ons zoontje pakte hier een cakeje van om 09.45 uur. Het personeel achter te bar ging uit zijn plaat en begon te schelden want ons zoontje had moeten wachten tot het 10 uur was! Om half elf ging het licht op het terras uit. Op het terras was een popcorn kraampje. De popcorn kostte 2 dollar per doosje. Hoe bedoel je all inclusive? Dus niet!!!! De 3 glijbanen ging s'middags open om 12 uur en sloten om 16.30 uur. Alle 5 zwembaden waren maximaal 1.20cm diep. Op de kamer was geen kluis. Een kluis kon je beneden achter de balie krijgen. Bij aankomst krijg je per persoon 1 flesje water. Deze moest je je gehele verblijf vullen op de gang bij een watertap. Er waren 3 restaurants. 1 hoofdrestaurant waar het eten zeer mager en niet te eten was. Nog 1 restaurant waar je je voor in moest schrijven en waar je maar 1x per verblijf mocht eten. Verder was er een strandtent waar je kon eten. Dit zag er verschrikkelijk vies uit. Je kon er vieze slappe patat krijgen en een broodje hotdog. Verder sla uit een vitrine die niet eens gekoeld was! Wij zijn allemaal aan de diarree geweest, terwijl we dag 2 overgeboekt hebben naar een ander hotel. Voor ons Nooit Meer Mirage Aqua Park!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben een heerlijke verdere vakantie gehad bij Jungle aqua park waar we 2 x eerder waren geweest, maar eens een ander hotel wilden bekijken. Nou voor ons Nooit weer dit hotel!!!!!!!!!

nooit meer

marco, 1-5-2017

slecht hotel, verwaarloosde kamers erg slecht onderhoud aan het hele hotel.

eten is koud, drankjes zijn meestal warm!! behalve als je net als al die oostblokkers met ponden gaat lopen zwaaien,

zwembaden zijn prima net als het meeste personeel (afhankelijk van hoeveel fooi je geeft).

animatie erg slecht en verschrikkelijk irritant.

nog geen 2 sterren voor dit hotel..!!

leuk voor 3 dagen

Onbekend, 30-4-2017

normaal gaan wij altijd naar Marsa alam omdat we daar top vakanties hebben gehad. deze meivakantie zijn wij naar Hurghada gegaan naar dit hotel wij kwamen aan met regen en zandstorm daar kan het hotel niks aan doen. maar 2 dagen later waren de zwembaden nog steeds vies en onder het zand terwijl het hartstikke mooie zwembaden zijn.

de kamer waar wij in verbleven was wel mooi schoon en groot + mooi groot balkon.

het eten was echt bagger wij zijn niet echt moeilijk met eten maar waren rare gerechten en merendeel van al het eten werd koud geserveerd. maar misschien vinden andere het eten wel lekker dat is voor iedereen verschillend.

het animatieteam is niet goed verzorgd ze moeten alles op eigen houtje doen en krijgen geen hulp van het hotel zelf.

voor de rest zijn het super leuke en aardige mensen die wel veel voor je willen doen en organiseren zoals volleybal, voetbal, darten, aquagym enz.

het strand is niet mooi het lijkt alsof je op beton loopt

voor de rest moet je er maar zelf het beste van maken!

Fantastische plek!

Vesna, 22-4-2017

Leuke verzorgde hotel, zeer vriendelijke personeel, schone ruime kamers, goed eten. Enige min puntje zijn opdringerige verkopers die met name eerste dagen ene en andere willen verkopen, hoewel massages uitstekend zijn en meer mensen zouden kunnen proberen.

Aanrader!

Amelie, 29-3-2017

Dit jaar al 2x in Mirage geweest, top vakanties gehad!

Schone kamers, super vriendelijk personeel die alles voor je willen doen.

Eten is natuurlijk niet hetzelfde als in Nederland, maar er zit altijd wel wat tussen wat je lust!

Top twins als animatie was geweldig! Veel activiteiten en ze besteden veel aandacht aan de toeristen.

Elke avond een geweldige show, glas show is echt een aanrader om te bekijken!

Al met al een super leuke vakantie gehad!

P.s. aanrader, ga met animatie team Top Twins mee naar de clubs! Avond/nacht van je leven!

Goed te doen, zeker voor die prijs

Myra, 4-3-2017

Verwacht geen vijf sterren zoals in Turkije, dan is het eerder 4 sterren (accommodatie) en 3 sterren (eten) Maar wij zaten hier met twee pubers van 13 en 16 voor 1500 euro bijna een week all inclusive. We zijn via Dusseldorf gegaan. Het zwembad is top, ook de animatie hier omheen. Prachtige glijbanen. Kamers zijn oke. Wel gehorig. Kinderbedden hebben erg dunne matrassen voor wat oudere kinderen; wij hebben er dekbedden bovenop gelegd waar ze op/tussen konden liggen.

Het eten is zeer wisselend. Er waren een paar hele drukke dagen (Aziaten en Egyptenaren waren er met grote groepen) waarop het eten duidelijk stukken minder was. Twee van de vier kreeg bij ons ook diarree. Denk zeker aan de ORS!

Verder waaide het behoorlijk aan het privestrandje, daar zijn we dus niet veel geweest, maar dat kan in een andere periode anders zijn. Het koelt behoorlijk af s avonds en s nachts, dus neem ook warmere kleding mee. Ook handig als je de woestijn in gaat. Hebben wij gedaan op quads van Max, een echte aanrader! Op bezoek bij de bedoeïnen, super.

Het allerlekkerste was de zon midden in de winter en de vriendelijke mensen die we tegenkwamen. Ik zeg maak er wat van!

Dramatisch ga hier niet naar toe

Nederlander276, 25-1-2017

Het eten is niet eens gaar, je krijgt vieze ongebakken dingen voorgeschoteld. Je wordt drie dagen ziek van de 'geweldige' chili die ze aanbieden, ze weten niet eens wat animatie is, privacy hebben ze ook nog nooit van gehoord. Ze komen gewoon je kamer op zonder je toestemming en staan zo met zes man naast je bed. Hygiëne kennen ze duidelijk ook niet, onze kamer was vies en smerig. De badkamer kon je niet eens betreden met blote voeten of handen. Ze kunnen niet eens de stroom handelen, die valt drie keer per dag uit en daar zit je dan. Bieden ze een all inclusive hotel aan waar je vervolgens voor alle activiteiten moet betalen!!

Heerlijk hotel, komen zeker terug!

Louise, 19-1-2017

Wij hebben een fantastische week gehad in Mirage. Mooie (zeer)ruime, schone kamer met een prachtig uitzicht. Ontzettend vriendelijk personeel voor wie niets te veel leek. Ook onze kinderen hebben genoten.Het is officieel laagseizoen, maar alles in het hotel was open. Wij zijn al heel vaak in Hurghada geweest, maar een hotel zoals dit tref je daar niet vaak.

slecht eten en het animatie team zijn oplichters!

Linda & Dennis, 5-1-2017

Het resort is prachtig en het personeel is top. Ook de kamers zijn netjes en schoon. We hebben een super leuke reis gehad kwa excursies. Het is echt een aanrader om te gaan duiken, snorkelen en om op safari te gaan in de woestijn!! Wij hebben deze dag tripjes geboekt in het hotel, dit was veel voordeliger dan via de reisorganisatie. De laatste dag van de vakantie zijn we naar Luxor geweest met de taxi van het hotel. Ook dit kun je via de reisorganisatie regelen maar dan ben je zeker het dubbele kwijt en dan ga je met een bus vol toeristen en loop je de hele dag als chinezen achter een vlaggetje aan. Dus kortom regel een prive chauffeur en gids dan zie je alles op je eigen tempo en kun je in een dag veel meer van de prachtige stad zien. Maar boek geen all-inclusive want het eten is niet lekker en koud en smaakloos en de alcoholische drankjes worden in plastic bekertjes geschonken (ook bier en wijn). De sterke drank ruikt naar lampenolie. restaurant tip: Restaurant Bulls (hier kun je steaks eten en vis en pizza) Verder zou ik oppassen met het animatie team want dit zijn oplichters! We hadden een avondje uit bij hun geboekt dit zou inclusief drankjes en vervoer zijn, maar dit bleek niet zo te zijn, we hebben dus alles zelf moeten betalen en hun hebben de rest van het geld in eigen zak gestoken.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Park scoort een 6.46 uit 10 op basis van 49 reviews.