Hotel Aqua Fun

• Sauna

270 reviews over Hotel Aqua Fun

• 7Agnieszka07-12-2014

Fantastische locatie

Klein hotel met een schoon,leuk strandje midden in Sekkala.Het eten is niks bijzonder dus je kunt beter geen all inclusive boeken maar lekker buiten hotel gaan eten[kijk waar egyptenaren eten want dan is het eten goed en niet duur].Jongens van het hotel doen hun best om de gasten naar hun zin te maken maar je merkt wel dat het gewoon geld tekort is voor de goede service[zoals ontbrekend toiletpapier]Ik vind persoonlijk heel fijn plek om te verblijven maar het is vrij basic.Het locatie midden in de stad,het strandje en een leuke disco maken alles goed.

Gereisd met partner in november 2014

• 7CP17-10-2013

liever niet meer

het hotel ligt te midden het centrum ,je heb wel geen last van het verkeer en het geluid maar we hebben wel betere hotels gehad in egypte .het eten kon ook veel beter ,het stand was klein en kort ,dus voor ons geen 2 keer .

Gereisd met partner in juli 2005

• 1jantje20-01-2013

Nooit meer

Dit hotel heeft er voor gezorgd dat wij NOOIT meer naar egypte gaan!! de mensen die hier goede beoordelingen over zetten zijn dat zeker thuis ook gewend! alles was vies en smerig en de mensen opdringerig ! aten en dronken! elke dag buiten de deur. viese opdringerige "schoonmakers" die je je kamer mee insleurden om fooi te krijgen en 5 euro was niet genoeg voor hem

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 3Chantal02-01-2013

Dit nooit meer!

Wij zijn meiden van 20 geen zeurpieten maar wat was dit een ellende! kamers waren vies er liepen kakkerlakken in onze kamer en in het restaurant tussen het eten. De schoonmaker kwam om rare tijden onze kamer ingelopen ! Ik zat opgesloten in de badkamer omdat dat slot niet goed was. ze zijn aan het verbouwen in het hotel dat ook overlast geeft. het eten was verschrikkelijk ik heb heel weinig gegeten omdat het vies was ik ben ook 5 kilo afgevallen. een schoonmaker heeft een van ons geprobeerd te zoenen. er zat bloed op de (schone) handdoeken. de douche komt bijna geen water uit en bovendien is het water ijskoud. het zwembad word niet schoongemaakt. bed word 1keer p/w verschoond. dronken luidruchtige vervelende russen die ons lastig vielen. toen we uitchecken wouden ze nog even 50 euro van ons lospeuteren ivm strandhanddoek kaartjes die we al ingeleverd hadden. toen ik aangaf dit niet te hebben hadden ze mijn koffer afgepakt. toen zijn we maar met taxi naar vliegveld gegaan.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 5MNOT15-08-2012

Review vakantie week 33 2012

Vakantie week 33 2012

Positieve punten: - Groot leuk zwembad

Negatieve punten - Slecht eten - Slecht gehumeurd personeel - Personeel verwacht continue fooi - Hotel was in verbouwing wat ze niet hadden gecommuniceerd met het travelling agency - 2 Dagen last gehad van kakkerlakken van +- 5cm in badkamer - Bij aankomst werd er een zeer slecht onderhouden kamer aangewezen. Indien je een betere kamer wou moest je bij betalen. Wij zelf hadden een klacht ingediend bij de reisleider waardoor we alsnog een betere kamer aangewezen kregen. Andere gasten hadden wel betaald voor een betere kamer. Gelukkig waren er ontzettend veel leuke gasten aanwezig. Welk de vakantie een stuk aangenamer maakte. Deze gasten zouden het hotel een 3 a 4 geven. Dat er een beoordeling van 7,4 wordt geven kom ik zelf niet bij. Dat is dit hotel totaal niet waard!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Martijn01-05-2012

Gastvrij, ligging aan de rode zee, duikexcursies

3 sterren hotel, goede ligging, midden in hurghada. Hotel ligt aan de rode zee. goede excursies en prima personeel. Let wel op het eten.

Gereisd met partner in maart 2011

• 3Erwin en Lisa30-12-2011

doe het jezelf niet aan..

Helaas te weinig karakters om alles uit de doeken te doen, dus samengevat: personeel handtastelijk bij vriendin. Ze proberen je constant te bedonderen: wisselgeld kennen ze niet, bier is bijv. opeens duurder, totdat je ze wijst op de kaart. Op het strand kun je niet relaxt liggen, want ze blijven je 'aansmeren'. tas controleren ze bij receptie: je mag drinken alleen bij hen kopen. 's avonds op straat voel je je niet veilig ivm roof en ontzettend brutale verkopers. Eten twee keer 'geprobeerd'. Laat ik het zo zeggen: is het woord eten niet waard.. ps. dronken oostblokkers van middelbare leeftijd op strand en zwalkend door hotel.

Gereisd met partner in december 2011

• 4Maarten Koch04-12-2011

jammer dat ze het net niet begrijpen

Redelijk mooi hotel op een aardige lokatie. Erg mooi zwembad maar onverwarmd, daar zijn we dus niet ingeweest. Eten is in principe goed, maar zeer beperkt. De all-in formule is hier wel erg uitgehold. Personeel mag geen drankjes brengen en is daardoor erg beperkt in de mogelijkheid om een terecht fooitje te verdienen. Standaard krijg je je wijntje en biertje de eerste paar dagen en de laatste dag of twee dagen uit een lullig plastic bekertje. Na enkele dagen en wat fooi kwamen er ineens glazen. In het restaurant is de rode wijn standaard niet te drinken, van een barman hoorden wij dat deze wordt aangelengt met water en gin. In de buitenbars proberen ze dan weer wat fooi te scooren door daar "bij wijze van uitzondering"wel de goede wijn te schenken. De laatste dag echter kreeg je daar ook het zelfde bocht, met aansluitend op samenzweerderige toon het voorstel dat de barman wel buiten het hotel een goede fles kan halen voor 100 pond.
    Fles drinkwater moet gekocht worden, is dat all in?

Gereisd met partner in november 2011

• 0Yvonne Hilbrands30-11-2011

Fijn Hotel.

Gewoon een heel leuk hotel midden in de stad,maar geen last van lawaai. Ook niet bij het strand. 2 keer per dag 15 muziek en niet eens heel hard. Ben hier al vaker geweest,nu samen met mijn zus. Het blijft een leuk hotel. Lekker 2 keer bij remon geweest om ons gezicht en voeten te laten doen. Als het goed is ga ik weer naar dit hotel in maart.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 5Henk en Saskia16-10-2011

Verwacht niet teveel voor deze prijs!

Een eenvoudig hotel, overspoeld door Oost-Blok toeristen (waar niet?). Het eten is super slecht, nog nooit meegemaakt. Maar we zijn heerlijk uit eten geweest. Shophouders in het hotel begrijpen alleen de bekende middelvinger, oefen thuis op onbeschoft zijn anders dring je niet tot ze door. Iedere keer als je t hotel binnenkomt vallen ze je op vervelende wijze lastig. Ook op het strandje wordt je meteen overspoelt door allerlei verkopers. Personeel niet vriendelijk, let op je minibar op de kamer bij aankomst voor je tenonrechte een rekening krijgt. Blikjes meenemen van de supermarkt aan de overkant mocht niet, tas wordt gecontroleerd. Alleen in de shop van het hotel mocht gekocht worden!!! Pluspunt de hotelkamers direkt aan het zwembad en de ligging van het hotel midden in Sakala zonder dat je hier geluidsoverlast van hebt. Muziek in het hotel bezorgt je tot in de vroege uurtjes vele malen meer overlast. Ramon beautycenter in het hotel is zeer aan te bevelen, ook voor mannen!

Gereisd met partner in oktober 2011

Hotel Aqua Fun info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandStenen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages