Hotel AMC Royal & Spa

• Sauna

41 reviews over Hotel AMC Royal & Spa

• 9Jack van Meel14-03-2020

zeer tevreden

goed hotel ruime kamers netjes bijgehouden en goed van eten en drinken

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    5Marty Van Hees21-11-2019

Niet geweldig

Kamers zijn in orde personeel is vriendelijk Er is weinig ambiance in de keet, het rif voor het hotel (waarvoor ik ging) was op sterven na dood, het eten was lekker maar altijd ongeveer hetzelfde. In de buurt is niks te beleven

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marvin Jacobs07-11-2019

Geweldig!

Top tijd gehad hierzo! Klein nadeel is het lage aantal nederlanders. Kindvriendelijk, leuk animatieteam en eten is goed voor wat he Betaald. Kamers worden elke dag netjes schoongehouden en je water Word gratis dagelijks aangevuld!

Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 4Familie M.02-09-2019

NIET DOEN !

Verschrikkelijk. Bij aankomst kregen we een kamer die vuil was. De vloer kraakte van zand en aangedroogd slijk, het bad hing vol met een roze smurrie van zeep en viel bijna uiteen. De glazen in de badkamer met tandpastasporen van de vorige mensen.Dit hotel is verschrikkelijk onhygiënisch. Bij het ontbijt zaten we aan het raam en de raamkozijnen plakten van het vuil. De borden en het bestek waar we op/mee moesten eten vertoonden quasi gans de week etensresten van andere mensen. Niet verwonderlijk dat we na 24u allemaal al problemen hadden met maag en darmen. We hebben meer op de kamer en op het toilet doorgebracht dan in echte vakantiesfeer. Een vakantie hoort batterijen op te laden, maar wij zijn ziek, moe en gefrustreerd thuisgekomen. Het hotel richt zich ook vnl op 'passage van Chinese toeristen', moslims en Russen. Glijbanen max 4 u open per dag en om 17u45 wordt je dagelijks uit het zwembad gefloten door de redders :(

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 72 personen20-08-2019

Genoten van het mooie weer

Via een bingo geboekt! Hadden van een 5 sterre hotel een stuk meer verwacht! Zwembad krap, bedjes heel dicht tegen elkaar.. bij het strand kan er niet gesnorkeld worden want alles is er dood, dit vinden wij erg jammer omdat wij toch wel hier voor naar Egypte gingen. Er waren erg he Egyptenaren in het hotel die erg Esso waren. Eten was allemaal een beetje het zelfde en in het restaurant een groot kippenhok! Bij het zwembad krijg je drinken in kleine plastic bekertjes, erg slecht voor het milieu en je gebruikt zo een 30 bekers per dag omdat een bekertje een slok is! Verder een super mooie hotel kamer, erg schoon en een heerlijk bed!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    5Esther08-07-2018

Nooit meer

Kamer was fantastisch en goed schoongemaakt. Eten was zeer slecht...lauw, iedere dag hetzelfde, bijna geen fruit, geen fatsoenlijke salades, bij ontbijt 1 soort vlees en 1 soort kaas. Wifi was slecht dus hadden we internet gekocht voor op de kamer bleek er op de kamer geen wifi te zijn en daarvoor 21 euro betaald. Animatie was slecht, veel te weinig stoelen en tafels op het terras in totaal 12 tafels en 48 stoelen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

3walleyn saskia17-09-2012

slechtste hotel ooit

dit is een hotel dat zeker geen 5 sterren waard is. weinig keuze om te eten en zelfs niet lekker, alle dagen hetzelfde en buffet werd niet tijdig aangevuld.wat het zwembad betreft : vuil en vol vrouwen in boerka die ze tenslotte een ganse week dragen,de poelbar is niet veel beter 10 minuten wachten voor een drankje en dan nog in vuile bekers.gelukkig kregen we nog een mooie kamer voor onze huwelijksreis anders was dit een zeer lange reis geweest. dan nog niet te vergeten dat dit hotel vol zat met onbeschofte russen die denken dat alles van hun is,amai voor het personeel want er zijn natuurlijk personeelsleden die hun best doen en deze word het dan met dank afgenomen.er zijn zelfs mensen vertrokken naar een ander hotel, dus wat moet je nog meer weten.

Gereisd met partner in september 2012

• 10josee roos van asten13-07-2012

heerlijk hotel!!!

het hotel is prachtig, heel mooi zembad met ook een geweldig strand en lange pier waardoor je alle watersporten kunt beoefenen.heel gezellig animatieteam, die ook danslessen geven rumba, maar ook buikdansen! s,avonds piano en viool live in de hal, waar je kunt dansen als je niet zo om disco geeft!het eten is prima, het personeel heeel aardig, dus aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2012

• 0Chris en Nicole16-01-2012

Goed voor 1 keer !!!

Zijn aanwezig geweest met Kerst en nieuwjaar 2011 - 12. Aangekomen op mijn verjaardag ipv Promokamer een Suite gekregen. Eten valt wel degelijk mee. Animatie 0,0. Tijdens Kerst een buikdanseres en met nieuwjaar een euh , inderdaad buikdanseres. Door het gedrag van de aanwezige Russen verdient het hotel voor mij maar 3 sterren. Service goed , personeel spreekt zeer goed Engels. OPGELET !!! In brochure touroperator-Belgiê staat wel een fout (All-In tot 03 Hr - dit is niet waar - Lobbybar tot 01Hr en Discotheek 02Hr) , hadden dit hotel speciaal geboekt om nieuwjaar te vieren maar om 01Hr alles gesloten (klacht ingediend bij touroperator - resultaat fout in catalogus)verwacht niet te veel van de discotheek , vele zatte russen (brengen eigen sterke drank mee) Snacks aan het strand : Soort Panini met Frietjes en Ketchup.

Voor ons was dit de laatste keer Hurghada , hebben gevraagd aan reisleiding waar er geen Russen zitten en het resultaat is El Gouna.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Susan van Veen05-01-2012

Fijn hotel

Een weekje geweest, heerlijk relaxed. Vriendelijk personeel, schone, ruime kamers. Waren wel een van de weinige (misschien zelfs de enige) Nederlanders tussen de soms wat asociale Russen.

Gereisd met partner in december 2011

Hotel AMC Royal & Spa info