Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°26°

13 reviews over Hotel AMC Royal & Spa in het Nederlands

NIET DOEN !

Familie M.
2-9-2019

Verschrikkelijk. Bij aankomst kregen we een kamer die vuil was. De vloer kraakte van zand en aangedroogd slijk, het bad hing vol met een roze smurrie van zeep en viel bijna uiteen. De glazen in de badkamer met tandpastasporen van de vorige mensen.Dit hotel is verschrikkelijk onhygiënisch. Bij het ontbijt zaten we aan het raam en de raamkozijnen plakten van het vuil. De borden en het bestek waar we op/mee moesten eten vertoonden quasi gans de week etensresten van andere mensen. Niet verwonderlijk dat we na 24u allemaal al problemen hadden met maag en darmen. We hebben meer op de kamer en op het toilet doorgebracht dan in echte vakantiesfeer. Een vakantie hoort batterijen op te laden, maar wij zijn ziek, moe en gefrustreerd thuisgekomen. Het hotel richt zich ook vnl op 'passage van Chinese toeristen', moslims en Russen. Glijbanen max 4 u open per dag en om 17u45 wordt je dagelijks uit het zwembad gefloten door de redders :(

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Genoten van het mooie weer

2 personen
20-8-2019

Via een bingo geboekt! Hadden van een 5 sterre hotel een stuk meer verwacht! Zwembad krap, bedjes heel dicht tegen elkaar.. bij het strand kan er niet gesnorkeld worden want alles is er dood, dit vinden wij erg jammer omdat wij toch wel hier voor naar Egypte gingen. Er waren erg he Egyptenaren in het hotel die erg Esso waren. Eten was allemaal een beetje het zelfde en in het restaurant een groot kippenhok! Bij het zwembad krijg je drinken in kleine plastic bekertjes, erg slecht voor het milieu en je gebruikt zo een 30 bekers per dag omdat een bekertje een slok is! Verder een super mooie hotel kamer, erg schoon en een heerlijk bed!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer

Esther
8-7-2018

Kamer was fantastisch en goed schoongemaakt. Eten was zeer slecht...lauw, iedere dag hetzelfde, bijna geen fruit, geen fatsoenlijke salades, bij ontbijt 1 soort vlees en 1 soort kaas. Wifi was slecht dus hadden we internet gekocht voor op de kamer bleek er op de kamer geen wifi te zijn en daarvoor 21 euro betaald. Animatie was slecht, veel te weinig stoelen en tafels op het terras in totaal 12 tafels en 48 stoelen.

Gereisd Met partner in juni 2018

slechtste hotel ooit

walleyn saskia
17-9-2012

dit is een hotel dat zeker geen 5 sterren waard is. weinig keuze om te eten en zelfs niet lekker, alle dagen hetzelfde en buffet werd niet tijdig aangevuld.wat het zwembad betreft : vuil en vol vrouwen in boerka die ze tenslotte een ganse week dragen,de poelbar is niet veel beter 10 minuten wachten voor een drankje en dan nog in vuile bekers.gelukkig kregen we nog een mooie kamer voor onze huwelijksreis anders was dit een zeer lange reis geweest. dan nog niet te vergeten dat dit hotel vol zat met onbeschofte russen die denken dat alles van hun is,amai voor het personeel want er zijn natuurlijk personeelsleden die hun best doen en deze word het dan met dank afgenomen.er zijn zelfs mensen vertrokken naar een ander hotel, dus wat moet je nog meer weten.

Gereisd Met partner in september 2012

heerlijk hotel!!!

josee roos van asten
13-7-2012

het hotel is prachtig, heel mooi zembad met ook een geweldig strand en lange pier waardoor je alle watersporten kunt beoefenen.heel gezellig animatieteam, die ook danslessen geven rumba, maar ook buikdansen! s,avonds piano en viool live in de hal, waar je kunt dansen als je niet zo om disco geeft!het eten is prima, het personeel heeel aardig, dus aanrader!!!

Gereisd Met partner in maart 2012

Goed voor 1 keer !!!

Chris en Nicole
16-1-2012

Zijn aanwezig geweest met Kerst en nieuwjaar 2011 - 12. Aangekomen op mijn verjaardag ipv Promokamer een Suite gekregen. Eten valt wel degelijk mee. Animatie 0,0. Tijdens Kerst een buikdanseres en met nieuwjaar een euh , inderdaad buikdanseres. Door het gedrag van de aanwezige Russen verdient het hotel voor mij maar 3 sterren. Service goed , personeel spreekt zeer goed Engels. OPGELET !!! In brochure touroperator-Belgiê staat wel een fout (All-In tot 03 Hr - dit is niet waar - Lobbybar tot 01Hr en Discotheek 02Hr) , hadden dit hotel speciaal geboekt om nieuwjaar te vieren maar om 01Hr alles gesloten (klacht ingediend bij touroperator - resultaat fout in catalogus)verwacht niet te veel van de discotheek , vele zatte russen (brengen eigen sterke drank mee) Snacks aan het strand : Soort Panini met Frietjes en Ketchup.

Voor ons was dit de laatste keer Hurghada , hebben gevraagd aan reisleiding waar er geen Russen zitten en het resultaat is El Gouna.

Gereisd Met partner in december 2011

Fijn hotel

Susan van Veen
5-1-2012

Een weekje geweest, heerlijk relaxed. Vriendelijk personeel, schone, ruime kamers. Waren wel een van de weinige (misschien zelfs de enige) Nederlanders tussen de soms wat asociale Russen.

Gereisd Met partner in Wed Dec 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer.

benny W.
1-12-2011

*geen variatie in het eten. *reclame voor de langste pier maar deze leidt naar een dood en verzand rif. *een overspoeling van de lokale bevolking 5 dagen lang *zeker geen 5-sterren waardt eerder een 3-sterren hotel, zeker quasi prijs/kwaliteit.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Nooit meer

henk
14-11-2011

Wij maken in Egypte en Turkije altijd gebruik van 5 sterren resorts, altijd tot volle tevredenheid. Vandaar ditmaal onze keuze gemaakt en naar AMC AZUR geweest in november 2011, ook 5 sterren. Wij zijn van een koude kermis thuisgekomen. Het eten was absoluut slecht: weinig keuze, elke dag hetzelfde en soms waren de "warme" gerechten gewoon koud. Met de hygiëne nam men het niet zo nauw, sommige wc's waren gewoon vies, de plastic bekers waarin men het drinken kreeg waren zeker niet schoon. Het snorkelen ter plaatse is heel erg beperkt. De meeste gasten in onze periode waren russen en egyptenaren, die veelal met voorrang behandeld werden. Al met al een resort die nauwelijks 3 sterren verdiend. Wij stonden zeker niet alleen met onze mening, de enkele Nederlanders en Belgen die er waren deelden onze mening.

Gereisd Met partner in november 2011

Plek om tot rust te komen en energie op te doen

M. D.
28-8-2011

Verdiend nog geen 5 sterren. Weinig extra's in vergelijking met andere 5 sterren hotels in Hurghada. Prachtige kamer met uitzicht op pool en zee. Vanaf de pier kun je heerlijk zwemmen, drijven, snorkelen en genieten van de wateractiviteiten. Weinig variatie in eten. Schoonmaakteam verdiend absoluut geen eerste prijs: haren in badkamer werden van links naar rechts geveegd en zand bleef liggen. Veel gasten uit oost-europese landen en het personeel speelde daar teveel op in; met name het animatieteam en barbediening. Animatieteam verzorgde soms zelf avonden; niet leuk en niet professioneel. Avonden met buikdanseres, nubische groep, soefi waren erg goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Sushi

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AMC Royal & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AMC Royal & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.