Hotel Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace

7.8Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 448p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Algemene informatie Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace is een viersterren hotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal iedereen een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat het een hotel is met een internationaal karakter. Zo brengen Russen hier bijvoorbeeld graag hun vakantie door.

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees.

Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad.

Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

Ligging van het hotel in Hurghada, Egypte

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden.

Ook de supermarkt ligt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt.

• Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Met wie wil jij naar Hotel Ali Baba Palace? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

1087 reviews over Hotel Ali Baba Palace

• 2019
    7Riet06-04-2019

Ben er twee keer geweest voor mij genoeg

Geweldig resort grote kamers ben er 11 dagen geweest . alleen het eten mag wel wat Europees

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Sana29-03-2019

Super

Ik ga al jaren naar Ali Baba, het is gewoon thuis komen. Super hotel goed eten, mooie pool.

Alleen gereisd in maart 2019

• 9Van de berkmortel25-03-2019

Geweldige orijs kwaliteit verhouding

Alleen vermaak in hotel.vriendelijke bediening. Jammer van het constant rondgaan met aanbieding van massages kappers ed. Zonnen werd hierdoor vaak minder prettig omdat je contstant werd aangesproken. Maar de prijs was goed.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Peter19-03-2019

Volgend jaar Gaan we weer,3e keer

Mooi park, gezellige bediening ,we hebben weer Genoten

• 8Veit15-03-2019

Hotel Fantastisch ,Bedrijfsleiding nooit meer

Het Hotel was uitstekend, ons wordt een luxe kamer voor €6,- per dag aangeboden, Wifi moet je betalen de verzorging van de Kamer en Bad was netjes bij het eten was je naar 3 dagen door elk dag het zelfde heel veel zuiker coekjes de bediening was heel vriendelijk . Negatieve , bij het uit checken om 12 u moet je het bandje afgeven maar ons terug vlucht was 23 u. als je om eten gaat vragen moet je €6 p.p. bij betalen Met Bedrijfsleider discussie over gehad niet betalen geen eten brutale dus wij komen nooit meer naar Ali Baba

Gereisd met partner in februari 2019

• 8P. de Moor27-02-2019

Wederom genoten! Goede prijs/kwalteit

Het was weer geweldig. We zijn hier nu voor de 3e keer geweest. En komen volgend jaar zeker terug. De kamer was goed voor de prijs/kwaliteit al mag de badkamer wel gerenoveerd worden. Maar daar is men druk mee bezig. De restaurants en poolbar zijn ook gerenoveerd en zien er mooi uit. Het verwarmde zwembad is een PRE in het voorjaar. Het eten is van goede kwaliteit al is de keuze beperkt tov van de Turkije hotel ;-). Ook was het internet (wifi) sterk verbetert tov de laatste keer. Hulde aan het animatie team. Onze kids hebben ervan genoten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8A. Bisschop23-02-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding: fijne vakantie.

Er is geen gratis Wifi. In plaats van Wifi hebben wij voor EUR 20 een simcard van 10 GB gekocht bij een winkel tegenover het resort. Door het aanzetten van de hotspot konden we hier alle drie gebruik van maken. Alleen een klein deel van het zwembad is verwarmd. Het is daar erg druk.De temperatuur van het zeewater was gelukkig prima. Wij hebben alleen in zee gezwommen. Het waterpark met glijbanen is leuk en gratis toegankelijk.Het drinken is daar ook all inclusive. De bar is al om 09:00 uur open. Je kunt ook gebruik maken van het strand en de strandbar van de beide naastgelegen resorts Aladdin en Jasmin. TV is goed van omvang met BVN. Bij het uitchecken om 12:00 uur wordt je bandje doorgeknipt. Wij kregen vervolgens wel een kaartje waarmee we nog konden lunchen voordat we vertrokken. Fitness ruimte is overzichtelijk maar goed te gebruiken en het is fijn dat deze open is tot 20:00 uur. Er is een voetbalveld en er zijn tennisbanen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 7Daisy18-02-2019

Prima voor een keer leuk om mee gemaakt te hebben.

Visum kosten 25$ bij lokaal loket meteen bij binnenkomst. Scheelt met touroperator loket 28 eu pp. Hotel medewerkers doen echt hun best.eten wat eentonig. Hotel wifi echt heel slecht bereik,beter voor 10eu bij senzomall bij Vodafone een prepaid is in heel Egypte geldig. Aqua park is voor jonge kinderen een gedeelte waar je niet samen met je kind kan glijden.ook de andere kant mag je niet samen met je kind onder de 10 jaar vanaf. De kamer met 3 pers was prima heerlijke bedden,verschoning van handdoeken top.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Monique11-02-2019

Top Vakantie

We hebben het hier prima naar onze zin gehad,begrijpen niks van negatieve recenties. Vriendelijk personeel welke alles voor je doen. Grote variatie wat betreft het eten. Grote en nette kamers. Prachtig rif waar het goed snorkelen is.

• 6Els10-02-2019

Laat ons zeggen wij doen ons kontent maar kan veel

Wij zijn al twee jaren kontent van de acomedatie alleen het eten is erbarmelijk veeL te veel egyptisch Allemaal eenpansgerechten ,waarom gaan ze niet eens in andere hotels kijken als het eten goed was en de badkamers gerenoveerd was dit een top

Hotel Ali Baba Palace info

• Animatie programmaAanwezig