Hotel Ali Baba Palace

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Algemene informatie Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace is een viersterren hotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal iedereen een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat het een hotel is met een internationaal karakter. Zo brengen Russen hier bijvoorbeeld graag hun vakantie door.

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees.

Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad.

Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

Ligging van het hotel in Hurghada, Egypte

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden.

Ook de supermarkt ligt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt.

• Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Met wie wil jij naar Hotel Ali Baba Palace? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

1087 reviews over Hotel Ali Baba Palace

• 2019
    6Vakantiegangers02-08-2019

Voor ons geen 2e keer

Wij snappen niet dat er zulke hoge punten gegeven worden aan dit hotel. Wij hebben toch echt wel veel betere hotels gehad in Hurghada. Wij hebben echt geen hoge eisen aan de vakantie maar dit kan echt veel beter. - personeel receptie staat echt niet voor je klaar en is niet klantvriendelijk - WiFi betalen, normaal is dit altijd gratis - laatste dag vertrokken wij om 23.00 uur v.a 12.00 nergens geen recht meer op omdat al inclusive bandje doorgeknipt word. Met manager receptie gesproken 2 uur voordat we gingen uitchecken, beloofde ons dat we een lunch en diner bon kregen. 12.00 uur uitchecken bij dezelfde manager ik vroeg naar de de eetbonnen, die krijg je niet... hem gezegd dat ik hem 2 uur geleden gesproken had, zijn letterlijke antwoord: je hebt mij niet gesproken het is jou probleem. Het koste ons 40 euro om de all inclusive te behouden +handdoeken betalen 3 euro p.p dus nog eens 12 euro - eten is goed maar weinig + kamer goed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10van Dijk31-07-2019

Meer dan fantastisch

Echt een aanrader nu voor 2de jaar geweest top bediening uitstekend eten en drinken goede service echt een dikke 10

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9johan van achterberg21-06-2019

voortrefelijk

dit is een meer dan goed verblijf .zoals je mag verwachten als je op vakantie bent heel goede prijs verhouding voor wat je krijgt .groot hotel maar daar merk je niets van eten was goed .kamers zijn gedateerd voor onze begrippen ,maar waren aan het vernieuwen en je kon al een opwaarderen , niet gedaan wand je leeft buiten .zijn al 10 keer in egypte geweest maar dit was een van de betere verblijven

Gereisd met partner in februari 2019

• 7J.smit25-04-2019

Prima hotel voor een week

Prima hotel voor een week. Eten is niet zo slecht er zijn 3 restaurants waar ze diverse gerechten hebben.voor de moeilijke eters er zijn Pizza’s pasta’s en patat. Mogenlijkheid om te eten bij het zwembad op reservering, keuze uit biefstuk met pepersaus, kip of kofte. Dit is kosteloos. Let op een fles wijn kost 21 euro . Tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant keuze uit vis of vlees .( kosten 17 euro pp, maar het was wel zeer goed) De luch in de middag is bij het strand lekker burgers, hotdogs,pizza. Tip bekijk eerst je geboekte kamer voordat je direct upgrade. Kosten hiervoor zijn namelijk 85 tot 150 euro. Oude kamers hebben zachtere bedden dan de nieuwe. Ja de kamers zijn gedateerd maar alles werkt en is schoon. Als gast van Alibaba mag je geen gebruik meer maken van de faciliteiten van hotel alladin en Jasmine. Op het strand liggen veel stenen waterschoenen zijn nodig. Supermarkt op 10 min lopen.

Gereisd met partner in april 2019

• 8mari25-04-2019

het is goed

prijs kwalitijd het is gewoon een goed hotel

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Jesse Boom20-04-2019

Heerlijk

Grote handdoeken hoef je niet mee te nemen hebben daar een towelcenter.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Walter lucassen20-04-2019

Dit jaar weer

Leuk resort wordt volop gerenoveerd. Tuin wordt goed onderhouden en personeel is erg vriendelijk Ook een mooi rif voor de deur waar je lekker kan snorkelen, ook voor de kleintjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6L vR16-04-2019

Ok voor de prijs, maar voor ons geen tweede keer

Bij aankomst werden we in een erg oud slecht onderhouden kamer geplaatst. Er waren maar 2 bedden terwijl we met zn vieren waren. Of de kinds niet op de bed bank konden.... na klagen (en bijbetaling) een betere kamer gekregen. Nog steeds een verouderd, maar prima. Kamerschoonmaak was prima, wc's in rest hotel heel smerig. Bedden oke. Airco goed. Leuk zandspeeltuintje en leuk aquapark. Lekker warm water. Ouders mochten alleen niet met de kinderen van de glijbaan waardoor mijn dochter erg teleurgesteld was dat ze niet van de glijbaan kon. Zwembad personeel loopt de hele dag politieagentje te spelen en op hun fluitjes te blazen. Ze helpen je welmet bedjes klaarzetten en alles droog houden. Tussen de middag wordt je uit het zwembad gestuurd. Waarom geen idee. Weinig ongedierte, maar ze komen twee keer per dag (05:30-17:30) met een stinkende rook in een bladblazer het hele park over. Wel veel verkooppraatjes aan je bedje. Animatie was mager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Karin van der velden15-04-2019

Altijd voor herhaling vatbaar!👍

Gezellig vriendelijk hotel waar wij jaarlijks heen gaan!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8B. van Roosmalen08-04-2019

Prima hotel voor prima prijs

We zijn hier in maart geweest en hebben een prima verblijf gehad. Het hotel heeft een eigen zandstrand met comfortabele strandbedjes. Als je de zee in gaat liggen er veel kiezels, dus badschoentjes zijn nodig. Het zwembad is groot, maar in maart nog wel koud. Het water in het aquapark is wel verwarmd. Het buffet in de restaurants is de hele week nagenoeg hetzelfde, maar er ligt genoeg om te kunnen variëren. Voor snacks moet je over het algemeen bijbetalen. Wij zaten in het laagseizoen en vonden het nu al erg druk bij de restaurants. Het hotel is wat verouderd, maar wel schoon. Dat geldt ook voor de kamer waar wij verbleven. Kamer was ruim met een groot balkon. Het is een beetje afhankelijk van wat je verwacht voor de prijs die je betaalt, maar voor ons een prima verblijf voor een prima prijs.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter