Hotel Ali Baba Palace

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Algemene informatie Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace is een viersterren hotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal iedereen een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat het een hotel is met een internationaal karakter. Zo brengen Russen hier bijvoorbeeld graag hun vakantie door.

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees.

Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad.

Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

Ligging van het hotel in Hurghada, Egypte

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden.

Ook de supermarkt ligt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt.

• Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Met wie wil jij naar Hotel Ali Baba Palace? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

1087 reviews over Hotel Ali Baba Palace

• 2019
    10Kim21-09-2019

Fantastisch wij komen er zeker terug

Tjonge tjonge wat schrijven mensen toch allemaal voor een dingen over ali baba palace We waren al bang toen we vertrokken voor wat we daar zouden aantreffen vanwege de vele slechte recensie s die we gelezen hadden. Maar ik moet zeggen wij hebben een super vakantie gehad. Het is een super groot hotel wat van alle gemakken is voorzien een prachtig zwembad , restaurants , bowlingbaan , schaatsen ,discotheek, winkels , de zee een leuk aquapark voor de kids. Kamer is van alle gemakken voorzien fijne bedden genoeg kast ruimte propere badkamer Eten is helemaal prima tja als je iedere dag kaviaar eet dan valt het misschien wat tegen personeel is erg vriendelijk doen alles voor en geef ze inderdaad eens een tip bijv de jongens bij het zwembad verdienen 55€ per maand voor 7 dagen in de week van 8 tot 6 te werken wat is het dan voor een moeite om ze 2€ te geven terwijl jij de hele dag op je bedje ligt en zij zich voor jou kapot rennen bij 40 gr

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 24-01-2020

Dear Kim,

Warm greetings from Alibaba Palace! Thanks for your positive comments. It was a pleasure for us to host such a wonderful guests like you. We are very pleased that you enjoyed to stay in Ali Baba and will be honored to welcome you again.

Best regards, Ali Baba Management.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Rita van Wingerden - van den Berg19-09-2019

Na 5 keer gaan we er zeker een 6e keer naar toe.

Prima hotel. We waren er voor de 5e keer. Zegt dus genoeg. Wij kregen zelfs een goudkleurige armband in plaats van de gebruikelijke rode, we waren dus een soort vips (haha). Voordeel van deze goudkleurige armband was dat we op de dag van vertrek op de kamer mochten blijven tot aan vertrek, dus niet om 12.00 uur uit de kamer. Helaas was het hotel voor 110% overboekt, dus begon de receptionist al om 12.30 uur te bellen dat we uit de kamer moesten. Neen zei mijn man , bij aankomst is ons toegezegd dat we tot ons vertrek in de kamer mochten blijven omdat wij er al voor de 5e keer waren. De receptionist ging hiermee niet akkoord. Mijn man is toen met iemand van de klantenservice gaan praten en toen was het probleem snel opgelost en mochten we gewoon op de kamer blijven tot ons vertrek eind van de middag. Maar nogmaals wij vinden het een erg fijn hotel en gaan er zeker weer naar toe.

Dear Rita,

Sunny greetings from Ali Baba Palace! We appreciate that you have chosen our hotel for your holiday once again. We are glad to know that you had a good time with us and will definitely be back. We are sorry that some aspects did not correspond with your holiday. We always advise for all our guests to contact our Guest Relation Department where you will be offered different options to be able to solve all inconveniences and enjoy your holiday. We will be delighted to welcome you again and have an opportunity to serve your better in the nearest future.

Best Regards, Ali Baba Management.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9beppie05-09-2019

1e x egypte alleen met me 3 kids ..genoten!!!

vrijdagavond aangekomen vriendelijk ontvangen en we hadden nog de kans om te eten.de koffers werden netjes naar de kamer gebracht en uitleg over de kamers.mooi uitzicht over het zwembad.het ontbijt was niet ju van het maar ben een slechte eter in de ochtend er zíjn 3 restaurants eigelijk 4. 1 aan het strand en bij de lobby 3 naast elkaar 1 waar je door kan lopen naar de ander ruime keus aan eten. smiddags gelegenheid om bij het zwembad te eten of bij het strand en bij de 3 in de lobby het is even rond kijken hoe of wat .er worden cocktails aangeboden tegen betaling.ze lopen rond voor trips etc bij de handoeken service zijn bordjes verkrijgbaar om niet gestoord te hoeven worden met dit soort aanbiedingen.elke avond was er wel wat te doen.het personeel heeft verschillende kleuren shirts aan met ieder zijn taak..het animatieteam was super en zeker de opvallende geweldige alex..goed verzorg en gezellig geen ongedierte gezien.. 😍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Jolanda04-09-2019

Magere 4*

Gister aangekomen, we hebben een prachtige nieuwe kamer , grenzend aan Alladin resort, daar loop je zo heen en weer, all in is hier inderdaad een magere 4 ,niet veel keus met eten, maar zoals bij ieder buffet is er altijd wel iets wat je lust. ze komen de hele dag dingen aanbieden wat extra kost. Soms ook erg onduidelijk wat er nu wel of niet extra betalen is. Groot verschil met een 5 resort ! Maar wel zuiver en netjes overal. Op vliegveld bij Vodafone een simkaart met 20gb gekocht, 15 euro , hun doen die er in en werkt meteen. Werkt goed met app en Internet, alleen bellen via app lukt maar soms...das jammer ! Je kunt met die sim kaart niet gewoon bellen of gebeld worden. Op het resort moet je ook voor Wi-Fi betalen. We zijn tè verwend met de vorige keer .... maar dan ook ècht hele grote 5 sterren !! Dan valt dit toch tegen ! Magere 4*!! Strand is wel erg fijn, geen koraal huisrif.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 26-01-2020

Dear Jolanda,

Thank you for sharing your holiday experience with us. We are glad to know that you were impressed by our rooms and beach.We regret that variety of our food did not meet your personal taste. All our food & beverage outlets are designed to fit all guests. We have 3 all-inclusive restaurants (International, Italian, Oriental cuisine), beach restaurant (international cuisine) and pool bar with snacks. Each outlet has 2 week menu with non-repeated items. Beside of it we have ala card restaurant with Asian cuisine (Indian, Chinese, Sushi) and pool BBQ. As any other hotel all over the world, we never push any guests to purchase items / services they do not need, we offer extra for your comfort. In case guests do not want to be bothered by sellers, we have “do not disturb” signs in towels. As we mention in all information sources, we do not provide free Wi-Fi in the hotel. Wi-Fi is available in public areas and for extra charge only. We hope that we will have an opportunity to serve your better in the nearest future.

Best Regards, Ali Baba Management.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Cindy14-08-2019

Geen 2e keer voor ons.

Voor ons ook geen 2e keer ali baba!! Als je Turkije gewend ben ik Egypte een domper! All in vinden wij in dit hotel erg magertjes. Watermeloen moest je kopen!! Hele dag zoete drankjes en frisdrank!Waar zij de koelkasten met water? Eten erg eentonig!! Fooi geven en de verkopers hadden wij geen last van. Het hoort er bij en inderdaad niet op in gaan of kort nee zeggen en ze gaan weg en we bepalen zelf wie we gooi geven, maar je zag duidelijk welke gasten veel fooi gaven en aan wie. Deed je dit niet moch je je eigen drinken halen in het restaurant. Zwembad en zee fantastisch alleen is het water 's middags warm en is het bij de zwembaden en aquapark spekglad. Toen wij er waren is er zelfs een man geweest die zijn been brak. Badmeesters blazen de hele dag op hun fluitjes gek word je er van!! Ipv mensen aanspreken. Kinderen mogen niet in het zwembad springen want tja dan komt er water op de spekgladde tegels. Dit vonden wij zeer ernstig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Harold van Esch14-08-2019

Top zwembad, genoeg eten, perfecte ligging, aardig

Met zoon van 14 jaar voor 11 nachten naar Alibaba resort in Egypte Hurghada. Tips/opmerkingen: Vliegmaatschappij: download films op phone. Er is geen tv aanboord. Op luchthaven Hurghada een visum kopen.: Reisorg. wilt graag dat je bij hun koopt, lange rij en het kost met 3 pers € 27 te veel. Rechts van reisorg. staat bankloket van luchthaven zelf. Koop hier de goedkoopste reisvisum. Op luchthaven passeer je een loket van Vodafoon. Koop hier 20 GB kaart €9.95 voor in phone en de hele familie heeft overal Wifi. De wifi hotel is prut. Het resort: Je krijgt standaard een simpele kamer met verouderde meubels. Als je update voor € 140 heb je een mooie kamer. Uitstapjes bij locals(Sam) in hotel en niet reisorg. deze zijn 2x zo duur. Zwembad bedjes zijn zo weg. Ga om 7.30 reserveren. Eten is standaard maar volop. Heb je geen zin er is een MC op 15 min. lopen. H.seizoen geen Cairo of luxor boeken ivm hoge temp. 55 graad.Norit mee voor buikloop

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Jan Matthijs13-08-2019

Redelijk

Het is inderdaad een hotel met achterstallig onderhoud, maar onze familiekamer was netjes en schoon. Het eten was inderdaad erg eentonig en niet veel keus. Ons eten was wel warm en goed te eten. We zijn Turkije gewend en dan is dit inderdaad wel wat minder. Zwembad was netjes en hier hebben we geen klachten over. Geen last gehad van onvriendelijk personeel. Al met al meegevallen, maar de volgende keer weer gewoon naar Turkije.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Yvonne van den Hoven12-08-2019

Altijd

Gewoon doen we gaan voor het 11e jaar hier naartoe oké dekamerszijngedateerd maar schoon af en toe een kakkerlak maar dat mag de pret niet drukken fijn personeel en af en toe een fooi doet wonderen mijn tip als er verkopers komen kijk gewoon sjacherijnig helpt.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Kim12-08-2019

Heerlijke super vakantie gehad!!!!!

Jeejtje je zou bijna bang worden van de meeste recensies. Wij zijn een doorsnee gezin met 2 kinderen van 6 en 8 en hebben het heel fijn gehad. Het was gewoon goed! Als je zelf vriendelijk bent, zijn hun het ook. Bij ons werd ook om 12 uur het bandje door geknipt bij vertrek maar kregen zonder te vragen een lunch bon, en drinken was er zo ie zo nog te krijgen tot vertrek. Kamers zijn wat verouderd maar goed en schoon. Er is heel veel all in, eigenlijk wat je bijna in ieder hotel hebt, voor de iets luxere dingen moest je idd betalen. Klopt dat ze aan je bedje komen km van alles te verkopen, dit duurt 1 a 2 dagen en dan word het minder, let wel; deze mensen werken op commissie en krijgen geen salaris! wat zou je zelf dan doen. Fooi geven is heel normaal in Egypte, als je nagaat dat de gemiddelde poolboy of ober een salaris heeft van 30 euro in de maand. Het eten is ook oké, er ligt altijd wel iets dat je lust, je hebt dan ook 3 restaurants

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Remco11-08-2019

Lekkere vakantie gehad

Het is een heel mooi hotel. Alleen is all inclusive niet helemaal all in. Ze proberen je van alles extra te verkopen. De ligging van het hotel is fantastisch. Mooi zwembad en vlak bij het strand en het waterpark. Wij hebben hier 11 dagen genoten en gaan nu weer naar huis naar de regen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Hotel Ali Baba Palace info