Hotel Ali Baba Palace

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Algemene informatie Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace is een viersterren hotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal iedereen een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat het een hotel is met een internationaal karakter. Zo brengen Russen hier bijvoorbeeld graag hun vakantie door.

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees.

Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad.

Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

Ligging van het hotel in Hurghada, Egypte

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden.

Ook de supermarkt ligt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt.

• Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Met wie wil jij naar Hotel Ali Baba Palace? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

1087 reviews over Hotel Ali Baba Palace

• 2019
    8Bert13-12-2019

Prettig hotel om te verblijven.

Personeel is super behulpzaam! Eten is voldoende keus en goed. Tuin wordt fantastisch bijgehouden. Kamers zijn beetje gedateerd maar netjes, en tegen meerprijs kun je een gerenoveerde kamer krijgen. Strand is super! En natuurlijk elke dag weer beachvolleybal gespeeld.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 21-01-2020

Dear Bert,

Sunny greetings from Alibaba Palace! We would like to thank you for your review. We are working constantly on improving our services to meet and exceed our guest’s expectations. In 2018 and 2019, we have launched 3 buildings with all-new renovated deluxe rooms; pool bar, shisha bar and 2 all inclusive restaurants are recently renovated as well. Please be sure that we are taking measures to improve all our services and facilities to make your vacation safe and comfortable. We would be delighted to welcome you again.

• 10Karin Dongelmans10-12-2019

Een top vakantie gehad Met erg vriendelijk personeel Eten was goed Goede prijs voor deze kwaliteit

Dear Karin,

Sunny greetings from Alibaba Palace! Thanks for your positive comments. It was a pleasure for us to host such a wonderful guests like you. We are very pleased that you enjoyed to stay in Ali Baba and will be honored to welcome you again.

• 4Hop25-11-2019

Niet best

Eten was niet best, druk vliegtuigverkeer over het resort. Veel oostblok gasten. Mensen zijn super vriendelijk en doen alles voor je. .Ik wil in het bijzonder het libiesche restaurant en one tree noemen. Wat een fijne bediening daar! De managers lopen daar rond om dikke fooien te ontvangen terwijl ze er niks voor doen. Het snorkelen is fantastisch. Wij gaan niet weer!

Azhar M, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 11-01-2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your opinion with us. Kindly note, that all hotel team members speak English as a basic language + at least one language extra.We have regular hospitality trainings for all team. For better and direct communication we have guest relation officers (fluent English, German, Polish, Czech, Slovakian, Russian, Romanian, Latvian, Ukrainian, Kazakh speakers) who are on their duties from 8 am to 8 pm daily. It would have been nice if you had informed us regarding any inconveniences directly on site then you could have been helped, we truly hope to welcome you in Ali Baba Palace again.

• 10Annette01-11-2019

Een Super Fantastische vakantie gehad !

Super hotel ! Top animatie team anastasia, Kim en de rest !Ze deden super hun best om iedereen een top vakantie te bezorgen. Dik tevreden over het eten...voor ieder wat wils. Over het algemeen iedereen erg vriendelijk en aardig. Superleuke entertainment in de avond. Wij zijn niet van het hotel af geweest. De dolfijnen trip is echt een aanrader Red Dea Sky Diving & Aqua Center ... Super dag gehad.. bedankt Hassan, moustafa voor de prachtige dag en entertainment. De sfeer was fantastisch bij Ali Baba.. Een fijne ontspannen weekje gehad met heerlijke temperaturen rond de 30 graden. De kamer zijn verouderd ,maar schoon... Rond het zwembad werd ook alles netjes schoon gehouden. Wij komen zeker terug bij Ali Baba ! We hopen wel dat er betere wifi is de volgende keer, maar verder dik tevreden !

Dear Annette,

Sunny greetings from Alibaba Palace! Thank you for sharing your positive impressions about your stay with us.We are really pleased to know that we’ve succeeded to meet your expectation and really proud that you’ve evaluated so high hotel’s services and facilities. It will be a great honor for us to greet you again in our hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Agnes01-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Is een geweldig resort. Het entertainmentteam is top, groep gezellig mensen vooral anastasia! De dolfijnen boottocht is echt een aanrader.

Dear Agnes,

Warm greetings from Alibaba Palace! We appreciate your valued comment about your stay with us. Thank you for the kind words about our entertainment team. We pay special attention to our entertainment program. Most of our guests praise our service regularly as very good and special, because we highly value each of our guests. We will be delighted to welcome you again.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2De ranter linda28-10-2019

Slechtste hotel dat ik ooit heb meegemaakt

Geen prettig onthaal bij aankomst. Proberen u van alles op te zadelen . Wij hebben de extra all in gepakt 8 euro per dag per persoon maar best niet doen . Buffet ging nog open zijn bij aankomst hadden ze ons verteld maar met we binnen kwamen werd alles weg gehaald ( 22u ) . Voor alles moet je extra betalen echt geen all in . En wat wel all in is is niet te drinken . Aan zwembad word he continu lastig gevallen door verkopers . WiFi heel slecht . Eten niet veel keuze en veel vegetarisch . Al 3 dagen kou water in de kamer en al 3 keer gemeld. Meeste van t personeel heel boertig maar er zitten er goei tussen . Al chance is de zon gratis maar wij komen zeker niet terug . Verkeerde manier van werken hier

Dear Linda,

We would like to thank you for your review. We are sorry that your experience has not lived up to your expectations. As guest satisfaction is our priority all our staff members are trained well to provide all our guests high level of service. Regarding late dinner: open buffet is available from 9 to 10 pm. From 10 pm till 12 midnight we have snack bar (salad bar, sandwiches, cheese and cold cut, pastry). As any other hotel all over the world, we never push any guests to purchase items / services they do not need, we offer extra for your comfort; in case if guests do not want to be disturbed by sales we have "do not disturb" signs available in beach and pool towel centers. As we mention in all information sources, we do not provide free Wi-Fi in the hotel. Wi-Fi is available in public areas and for extra charge only. We regret that variety of our food did not meet your personal taste. All our food & beverage outlets are designed to fit all guests. We have 3 all-inclusive restaurants (International, Italian, Oriental cuisine), beach restaurant (international cuisine) and pool bar with snacks. Beside of it we have ala card restaurant with Asian cuisine (Indian, Chinese, Sushi) and pool BBQ. We hope that we will have an opportunity to serve your better in the nearest future.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Sanders26-09-2019

Hotel, nooit meer. tui + reislijder voor herhaling

Receptie personeel is waardeloos.... vriendin ziek, en wordt aan mijn lot overgelaten. wij konden ten alle tijde onze reislijder bellen, maar eenmaal aan de receptie weten ze van niets. Uiteindelijk met eigen telefoon hoge kosten moeten door naar nl te bellen... uit eindelijk nr van reislijder gekregen en die gebeld. Die heeft het verder uiteindelijk helemaal top gedaan en super geregeld voor het ziekenhuis...... en zelfs in zijn vrije tijd voor ons gekomen de reislijder die daar dan was vanuit touroperator, krijgt van mij een 10+ voor zijn daden. als jullie dit doorspelen aan touroperator.... zijn naam was akram, een egyptische man!!! Het hotel komen we nooit meer, maar de reislijder zie ik graag nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mark en familie24-09-2019

Eten was goed, leuk park, personeel matig

Wij zijn 11 dagen in het Resort geweest en daarvoor bij Titanic Beach. Als ik beide moet vergelijken is alleen het eten bij Ali Baba beter. WIFI NIET KOPEN, deze is erg slecht! Koop internet in de Senzo Mall. De kamers waren netjes, maar we hadden een irritante schoonmaker die elke dag aan de deur kwam en als hij niet kwam, ons gewoon vergat...

Verder was het personeel wel redelijk aardig, maar beetje opdringerig, ze proberen je vaak betaalde cocktails of betaalde diner aan te smeren. Ook probeerden ze (vaker dan eens) mijn vrouw te versieren. Wat een eer, maar irritant! En eigenlijk niet kunnen als je als gast vakantie viert.

Het eten bij de lopende buffetten vond ik wel goed! En het klopt wat er staat, dat er vaak het zelfde is, maar ze proberen wel elke dag iets anders te doen en er is volop keuze!

Rondom het zwembad is het gladder dan op de schaatsbaan! Dus pas daarvoor op! Aquapark mochten onze kinderen 3 en 4 nergens in.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 24-01-2020

Dear Mark,

Thank you for sharing your holiday experience with us.Your nice comments about restaurants are very much appreciated. We continually improve the food that we offer. As you mentioned in your review, we do not provide free Wi-Fi in the hotel. Wi-Fi is available in public areas and for extra charge only.
    Regarding room cleaning: in case if guests do not want the room to be cleaned every day, we have “do not disturb” signs in each rooms. All hotel team members are trained well to provide high level of service for the guests. Also regarding any inconveniences you can reach our guest relations agents working every day from morning to evening in the hotel lobby. The next time you stay at the hotel, please feel free to contact our guest relation officers. It certainly can help you. We hope that we will have an opportunity to serve your better in the nearest future.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7anoniem23-09-2019

dit hotel zal ik niet nog een keer bezoeken

Van deze "allinclusive" formule had ik meer verwacht. Ten opzichte van andere vakanties mbt deze formule meer gekregen. Bijna voor alles moest er worden bijbetaald in dit hotel. Dit viel enorm tegen. Wifi best prijzig en dan er achter komen dat deze ook nog eens matig ontvangt. Ik heb er dagen tussen gehad dat ik geen wifi had, maar moest wegens omstandigheden wel beschikbaar blijven. Maaltijden best smakelijk maar heel weinig variatie. De verschillende restaurants kunnen stroom gasten niet aan. Vaak wachten tot je naar binnen mocht omdat de zalen dan vol waren. Of je werd aan een tafel bij iemand anders gedropt!

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 26-01-2020

Dear Guest, Thanks for the feedback about your vacation. We regret that that your experience has not lived up to all your expectations. As any other hotel all over the world, we never push any guests to purchase items / services they do not need, we offer extra for your comfort. We just offer these services as any other hotel for your comfort. All our food & beverage outlets are designed to cover the majority of the guest's tastes. We have 3 all-inclusive restaurants (International, Italian, Oriental cuisine) serving full-time breakfast, lunch and dinner, beach restaurant (international cuisine) and pool bar with snacks. Beside of them we have ala carte restaurant with Asian cuisine (Indian, Chinese, Sushi) and pool BBQ. All guests have enough time to enjoy their meals without any rush. Also, to solve any questions or problems on spot, we have restaurant managers who are always there and ready to help. We will work hard to deliver an exceptional guest experience and will be pleased to welcome you again.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Ilse23-09-2019

Super paradijsje

Super heerlijk paradijsje !! Lobby en kamers wat verouderd. Ook de gang van de kamers kunnen best een likje verf gebruiken.

Verder echt een top hotel! Zoveel eet keuze ( 3 buffet restaurant, 1 restaurant op reservering) en dan nog 2 waar je moet betalen.

Service is top! We zijn echt super behandeld ! Ook al toen we nog geen fooi hebben gegeven. Echt iedereen super vriendelijk en behulpzaam. Mensen die klagen moeten echt even naar hunzelf en eigen houding gaan kijken.

Strand is heerlijk! Warmer dan het zwembad zelfs. Wel veel stenen dus waterschoentjes is een must! Neem ook een snorkel setje mee want de vissen in de zee hebben alle kleuren van de regenboog.

Animatie ook top!!

Omgeving is wel minder. Maar op het resort genoeg te doen

Dear IIse,

Thanks for the feedback about your vacation. Your positive comments about our food, services, beach and entertainment team are very much appreciated. We are working constantly on improving our services to meet and exceed our guest’s expectations. In 2018 and 2019, we have launched 3 buildings with all-new renovated deluxe rooms; pool bar, shisha bar and 2 all inclusive restaurants are recently renovated as well. We will work hard to deliver an exceptional guests experience and will be very pleased to hosting you again.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Ali Baba Palace info