Hotel Ali Baba Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°14°
Hotel Ali Baba Palace
6,9

Omschrijving
Waterpret bij Hotel Ali Baba in Hurghada. Naast een zwembad heeft dit hotel een eigen aquapark met kleurrijke glijbanen. Snorkelen of relaxen kan op het privéstrand. Eten en drinken haal je in een van de restaurants. Minder geschikt voor wie graag all-inclusive verblijft, maar dagelijks wel gevarieerd wil eten. Winkelcentrum op 5 minuten lopen.

979 reviews over Hotel Ali Baba Palace in het Nederlands

Tineke en govert,
7-12-2018

Het is een mooi hotel heerlijk eten diverse restaurants voor de kinderen klein of groot een heerlijk aquapark vriendelijk personeel heel behulpzame receptie is er iets niet naar je zin ze lossen het direct op met een woord geweldige directie en management

Fijne vakantie!

Robin,
3-12-2018

Fijne vakantie gehad bij Ali Baba.

Fijn strand, fijn zwembad en fijne kamer.

Aardige mensen die je overal mee willen helpen!

Paar minpuntjes: fooi die ze vragen wordt irritant, eten is niet geweldig.

Superleuk !

Alina Visser,
28-11-2018

Ali Baba Palace is echt super-minder-valide toegankelijk, echt óveral is een gedacht qua toiletten, beugels , hellinkjes.

De animatie is erg leuk en het personeel ontzettend vriendelijk, het woordje nee kennen ze niet.

Beachbar is leuk, vooral Chef Wafy is zo ontzettend lief en alle andere Chefs ook , goed hapje tussen de middag !

Mocht je ergens een vraag over hebben : zoek Mr. Saif of Mr. Aymen.

Hartstikke leuke plek, ons 2e huis.

S sahin,
19-11-2018

Super leuk hotel boven verwachting!! Eten was lekker veel variatie bediening super goed.. kamers waren erg schoon.. leuke setting van alles wat . We hebben ons geen moment verveeld. Elke dag schone handdoeken al met al super leuke locatie zandstrand afstand kort naar het strand.!

Egypte geweldig.... dit hotel nooit meer

Lucielle Thijssen,
19-11-2018

Ondanks de slechte recensies toch gegaan. Helaas voldeed dit hotel inderdaad aan alle slechte recensies. Ligging net te ver van de toeristische winkelstraat. En wij persoonlijk vonden de shoppingcenter ook te ver weg om te lopen. Eten.... niets over te zeggen dit was elke dag hetzelfde en slecht koud niet gaar en drijft in het vet. Wij hadden een kamerupgrade gedaan omdat de gewoonte kamers nog niet goed genoeg zijn voor de honden. Upgrade kamer mooi maar airco maakt veel herrie. Hier wordt niets aan gedaan. De service is dan ook ver onder de mate. Na 3 keer bij de receptie te vragen hoe de kluis werkt nog geen antwoord en niemand langs geweest. Uiteindelijk heeft de kamer jongen het ons uit moeten leggen. Shows savonds zijn geen shows te noemen.... uitermate slecht. Het zwembad heeft gevaarlijke losse randen en scherpe tegels. Zwemwater wel mooi schoon.

Kortom dit was het geld niet waard... prijs kwaliteit is niet in verhouding.

Fantastische vakantie gehad!

Amanda,
18-11-2018

Ik weet niet waar iedereen die negatieve reacties vandaan haalt maar wij zijn 10 dagen in Ali baba palace geweest en een fantastische vakantie gehad! Het eten is niet super variërend maar je kunt een land als Egypte ook niet vergelijken met een luxe hotel van 5 sterren! Als je de mensen daar waardeert en goed behandelt zijn ze ook goed voor jou! Voor 1 of 2 euro zijn ze je beste vriend! Het personeel is erg vriendelijk en probeert op zijn/haar manier je vakantie goed te laten verlopen! We hebben echt een band opgebouwd met de mensen daar! En wij gaan zeker volgend jaar weer terug!de mensen die een slechte recensie hebben, vraag ik me af hoe kom je daar aan? Ja je moet voor sommige dingen extra betalen maar ze moeten natuurlijk ook wel extra verdienen om hun brood te verdienen! Maar als je zegt nee dankje dan kijken ze je niet raar aan en lopen ze aan je bent niks verplicht! En na 3x terug komen krijg je een upgrade en krijg je t gratis!

Mega relax! Super vakantie

M. Ooms,
15-11-2018

Ga je op vakantie om gewoon heerlijk tot rust te komen, dan raad ik Ali Baba zeker aan. Ben hier samen met mijn vriendin heen gegaan.

Op vakantie ook meerdere mensen ontmoet, ontzettend leuke mensen. Prima mee vermaakt.

Animatie van dit hotel is ook echt super. Proberen iedereen te enthousiasmeren om mee te doen met de activiteiten en gewoon gezellig gesprekken aan te knopen.

Voor iedereen is er wel iets te doen. Lekker dicht bij het strand of relaxen aan het zwembad.

Echt nooit meer!

miranda van rijthoven,
13-11-2018

wat een slecht hotel zelden zo onbeschofte lui aan de receptie gezien en gehoord

bij aankomst was er geen eten meer voor ons alles was leeg en niemand was genegen om voor ons nog iets te regelen

de hele dag staan ze voor je neus om iets te kopen vruchtensappen ed en de drankjes zijn lauw

heel weinig variatie bij het buffet en geen friet of kipnuggets voor de kinderen

eten was lauw en van slechte kwaliteit wifi in de lobby wees gewaarschuwd die is prut

koop liever een kaartje van orange in het winkelcentrum

het schoonmaakpersoneel word afgeblaft waar de gasten bij zijn

de laatste dag moet je al om 10 uur je bandje inleveren of bijbetalen

en dan is het nog maar tot 6 uur dus eten als je s'avonds pas vertrekt ho maar of weer bijbetalen

kortom geef iets meer uit en ga naar een goed hotel uiteindelijk ben je hier hetzelfde kwijt

Leuk voor een weekje

Mevr. Hickinson,
12-11-2018

Groot en schoon resort. Veel faciliteiten voor de kinderen/jongeren. Elke avond entertainment. Het is all inclusive, maar voor verse sapjes of fruit moet je wel betalen. Ook voor sommige activiteiten moet betaald worden (bowlen, poolen)

Heerlijk relaxed en toch genoeg te doen

Margriet,
7-11-2018

Vergeet je pinpas niet op wereldwijde dekking te zetten.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.