Hotel Ali Baba Palace

936 reviews over Hotel Ali Baba Palace in het Nederlands

Niet nog een keer

R&B
16-5-2018

Het hotel is écht enorm aan vernieuwing toe. Pluspunt van dit hotel moet het zwembad zijn. Is idd op het zicht erg aanlokkelijk, maar onder water ... ontelbaar zwarte zwevende deeltjes! Ws loslatend voegsel. Tegelwerk in en om het zwembad moet snel vernieuwd worden! De kamers zijn fijn groot, maar ook echt oud en wij hadden een grote kakkerlak als huisgenoot. Het eten is echt NIET lekker! Veel Egyptisch, weinig rekening gehouden met Europees. Wij alle 5 hebben 2 weken diarree gehad. Er zijn een paar vrolijke medewerkers, maar over het algemeen zijn ze chagrijnig. Manager Mohammed doet zijn best voor je, maar kan in zijn eentje dit hotel niet goedmaken. Tip: kijk uit met de taxichauffeurs voor de deur - je geeft ze 10 euro voor een ritje naar de Marina (veel geweest om te eten) en terug - en ze doen dan een snelle wisseltruck en hebben ineens 10 pond in hun hand (= 50 cent). Voor ons volgende keer absoluut een ander hotel!

Lekkere luie vakantie

Familie geniet
16-5-2018

Eerste indruk van het hotel was goed en die mening is tijdens de vakantie ook niet meer veranderd. Wij zijn in mei 10 dagen met het gezin naar het Ali Baba Palace geweest (twee kinderen 8 en 13 jaar) en hebben heerlijk genoten. Kamers zijn wat gedateerd, maar schoon, Ze zijn bezig met renoveren. Het eten wat prima, maar kan als eentonig worden ervaren, maar als je niet elke dag hetzelfde opschept is er niets aan de hand. Het auqapark is leuk (glijbanen eigenlijk 10+ maar onze zoon van 8 is heeft er ook gebruik van gemaakt. ze vroegen wel naar zijn leeftijd maar als je zei 10 mocht hij er ook gewoon van af) en het strand is heerlijk als je iets verder doorloopt een heerlijk zandstrand. Het personeel was vriendelijk.

Het enige waar ik me aan kon storen was dat iedereen je iets probeert te verkopen (sapjes, eten, excursies etc.). Verder hebben we een heerlijke tijd gehad en is het zeker voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Greetje
15-5-2018

Het aquapark is mooi. Je kunt snorkelen bij het strand. Het eten is goed maar heel eenzijdig. Na een paar dagen hadden we er echt genoeg van. Vervelend dat medewerkers van alles moeten proberen te verkopen aan hun eigen gasten. Het zou all inclusive moeten zijn maar ze vragen voor heel veel dingen geld. Alles bijelkaar gaan wij er nooit meer heen. Dus wat ons betreft geen aanrader

Kan beter

Lisa
14-5-2018

Wifi was niet all inclusive , dit vonden wij erg raar ! Je moest betalen voor de wifi maar deze deed het alsnog erg slecht .

Voor een normale cocktail zoals een pine colada betaalde je €5 .

De slaapkamer heeft twee apparte bedden , niet 1 twee persoonsbed. Dit vonden wij ook erg jammer ! Nu moesten we twee bedden aan elkaar schuiven , maar dit slaapt natuurlijk minder fijn. De slaapkamer kunnen ook wel een onderhoudsbeurt gebruiken zoals de badkamer

De mensen zijn erg opdringerig , de winkel in het hotel met chips etc vraagt soms veeel te hoge prijzen. Let hier op !

4de keer Egypte maar nooit zo slecht gehad.

DelmeirenMarnic
26-4-2018

Aangekomen in het hotel om 3u s'morgens en pas om kwart na 5 op de kamer geraakt want je moet veel geduld hebben aan de receptie en totaal niet vriendelijk. De kamers waren wel groot maar wat betreft de hygiene mag je niet te nauw kijken want hoekjes kennen ze niet. De afwerking met silicone in de badkamer is er opgesmeerd door een kind van 3 jaar denk ik, wat afbreuk doet aan de mooie kamer. Het zwembad was mooi en groot maar de randen hebben op sommige plaatsen wel renovatie nodig. Het personeel in de restaurants zijn wel vriendelijk maar het nadeel van het eten was dat het buffet van s'morgens, s'middags en s'avonds was voor 90% hetzelfde (geen variatie) en dat 7 dagen lang.

We mochten gebruik maken van Aladdin aqua park maar dit sluit wanneer ze zin hebben zodat ze een matchke kunnen gaan voetballen en een kind van 10 jaar mag niet op de glijbanen zelfs niet met een volwassene erbij, ze mocht enkel in het peuterbad.

Was leuk voor 1x, niet weer

Jaimie Schoonhoven
18-4-2018

Enorm groot complex. Personeel bij receptie zijn niet heel vriendelijk. Voor de rest was het personeel zeer vriendelijk (soms een beetje té als je blond bent). Het avondeten was elke dag hetzelfde en elke dag een rij. Ontbijt was daarintegen wel goed. De deur van onze kamer moest met een harde duw dicht, plafond zakte bijna in elkaar, en vieze kitranden. Zodra je een dag geen fooi neerlegt, komen ze je kamer helemaal niet schoonmaken. We zijn een paar keer naar de receptie gegaan om maar schone handdoeken te halen. Er hing een bord met animatie activiteiten, maar er stond nergens waar het plaats vond, en begon nooit op tijd. Jeep Safari en dolfijnen cruise geboekt binnen bij het hotel, was heel leuk. Let wel op de prijzen; iedereen betaalt een andere prijs. Het zwembad was groot, schoon maar wel enorm koud. Ligbedden genoeg. Ligging was goed: dichtbij strand en senzo mall. Was leuk voor

Top resort

Mireille
16-4-2018

Savonds echt n dikke trui meenemen want koelt super snel af, voor de rest super leuk resort met goeie sushi!! ( 15€ p.p ) rest van t eten minder

fantastisch. zeer vriendelijke mensen.

vader en kind 14 jaar
13-4-2018

Een zeer goed hotel en super lekker eten.

Schone kamers .

Wij komen zeker terug!

Marco aarts
6-4-2018

Zeer goed verzorgt hotel met perfecte service goed eten met veel keuze.

Zeer vriendelijk personeel.

Upgrade naar een luxe kamer ter plekke regelen is goedkoop en geeft nog meer genot aan dit hotel.

Geweldige tyd daar genieten derisse

Derissen beukeveld
20-2-2018

200 procent geweldig erg vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Baba Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Baba Palace scoort een 7.37 uit 10 op basis van 975 reviews.