Hotel Ali Baba Palace ****

Hotel Ali Baba Palace
Hotel Ali Baba Palace
7,4

925 reviews over Hotel Ali Baba Palace in het Nederlands

Heerlijk voor een week luieren.

CONNY, 15-2-2018

Erg naar ons zin gehad.voor we hier heen gingen was het negatief in de media neergezet door dhr R de Geus.

Er klopte niets van ook al is een week lang zat voor ons!

Kamers gedateerd Oke maar voor de prijs van nog geen 2000 euro met ons drie in de herfst vak neem ik dat op de koop toe.

Heerlijk mango voor 2 euri komen ze mee langs zwembad.

Geef pers 1 euro en ze rennen voor je.

Een super vak gehad maar ga in de mei vak toch naar ander resort.

Heerlijk

A., 9-2-2018

Kamers waren standaard, maar gewoon goed. Daarbij word je kamer elke dag netjes schoongemaakt. Ook krijg je elke dag nieuw water in je koelkast.

Het eten was verder prima. Zowel 's morgens, 's middags en 's avonds werd er vers eten voor je gemaakt. Eten was lekker, warm en gevarieerd. Drinken zat er ook inbegrepen. Echter moest je voor sommige cocktails bij betalen..

WiFi is erg slecht. Het zit er niet bij inbegrepen, je kan wel wifi kopen. Dit heeft eigenlijk weinig zin, je hebt alleen WiFi in de lobby. 's Avonds leek het door de drukte, dat je WiFi verbinding nog minfer was.

Hotel is erg netjes en groot, met vriendelijk personeel. Zwembaden en waterpark zijn ook erg mooi. Strand loop je zo naartoe!

Desiree Maas, 30-1-2018

A llibabba is prijs kwaliteit goed. Kamers zijn wat oubollig maar schoon. Het eten is prima goede variatie. Zwembad erg mooi en schoon genoeg ligplaatsen. Het strand loop je zo op ook erg fijn netjes waar je zelfs voor 1 eurootje bediend wordt. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Wi-Fi verbinding was slecht .Maar dit allemaal voor een lage prijs .Voor die prijs kun je ook niet voor 1dubbetje op de eerste rang zitten.Mijn dochter en ik hebben een top week gehad.

Heerlijke week gehad

Idv., 29-1-2018

Ik snap niet zo goed dat mensen zoveel te klagen hebben over dit hotel als je heel veel luxe verwacht voor dat geld kan je beter iets meer betalen.

Goed hotel vriendelijk personeel wij werden elke dag met open armen ontvangen aan het strand.

Het eten is niet heel erg wisselend maar wel lekker! Van allerlei soorten thee en koffie en de coctails waren ook lekker.

In de disco die zich langs het hotel bevind organiseerde ze elke avond leuke shows.

Overdag veel watersport volleybal of darten bedden vonden wij ook prima slapen.

Ik was samen met mijn moeder en hebben hier een heerlijke week gehad.

En ja de kamers zijn echt aan de oude kant maar wel schoon.

Diny de wilde, 27-1-2018

Super mooi zwembad lekker eten leuk personeel gezellig hier voelen we ons thuis februari gaan we weer

Fantastisch en goed verzorgd

R. bien, 13-1-2018

De bedden vond ik te hard maar verder was alles goed, eten, accomodatie en vriendelijk

niet slecht, niet fantastisch

Annemieke, 8-1-2018

Wij hadden de reacties op zoover gelezen. Inderdaad overal vragen ze fooi. Maar dat begint al op de luchthaven. De kamers zijn wel oud, maar schoon. Ze zijn aan het renoveren. Aqua park is echt heel erg leuk. Het eten vinden wij minder. Het was warm, maar heel vaak hetzelfde. Dolfijnen safari is een aanrader. Weet niet of wij in dit hotel nog een keer terug komen. Maar het is zeker geen heel slecht hotel.

Super kerstvakantie gehad!!

Laura, Pieter, Silvia en Tom, 7-1-2018

We waren hier met kerst tot 2 januari was heel leuk geregeld eten was goed en gewoon veel keuze!

Champagne en hapjes met oud en nieuw. Begrijp reactie niet van andere dat het slecht zou zijn!

Weinig gezwommen wel heerlijk geluierd en genoten. Zaten in kamer 1012 nieuw en ruim. Inderdaad vragen ze vaak om fooi maar gewoon negeren. Als je zegt Holland beginnen ze over Johan cruijf en zijn ze vriendelijk.

Ontbijt was niet speciaal, snacks tussendoor prima en buffet heel lekker. Strand heerlijk briesje en schaatsen was top buiten 29 graden.

Bowling goedkoop wel reserveren anders soms druk. Gratis drank maakt veel goed ;) Moet komplimenten maken voor housekeeping Ahmed alles schoon en extra handdoeken.

Begrijp negatieve reacties niet super heerlijke vakantie gehad.

We gaan in december weer 2 weken met ons viertjes.

Ali baba vonden wij erg leuk en meeste personeel vriendelijk manager (nieuw) erg leuke man;)

Nooit meer verschrikkelijk

Ramlin, 1-1-2018

Er is niks goed een en al ellende staan steeds met hun hand open voor tips geen tips zeer slechte service eten is een drama elke dag kip en rijst en 1 pizza oven waar je dus een rij van 25 man kan verwachten ze hebben de capaciteit niet voor de vele mensen en verwarmd zwembad is veel te klein voor de massa mensen en natuurlijk geen bedje als je de dag ervoor geen flinke tip hebt gegeven gewoon echt slecht vanmorgen 45 min moeten wachten om te kunnen ontbijten ze waren met oudjaar bezig zo was het ook met kerst een en al ellende ze kunnen het niet aan hoe erg het ook is valt niks goeds over te zeggen sorry eens maar nooit meer 😢😢😢😢

Fantastisch Altijd weer

Frits & Bianca, 27-12-2017

Het is een fantastisch hotel voor jong en oud.Het enige nadeel is dat de Animatie s'avonds niet veel aan was. Maar deze verplaats van de lobby naar de Disco.Waar je uiteraard voor de drankjes moet betalen.Terwijl je toch all in geboekt hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Baba Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Baba Palace scoort een 7.36 uit 10 op basis van 962 reviews.