Hotel Ali Baba Palace

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Algemene informatie Ali Baba Palace

Hotel Ali Baba Palace is een viersterren hotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal iedereen een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat het een hotel is met een internationaal karakter. Zo brengen Russen hier bijvoorbeeld graag hun vakantie door.

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees.

Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad.

Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

Ligging van het hotel in Hurghada, Egypte

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden.

Ook de supermarkt ligt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt.

• Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Met wie wil jij naar Hotel Ali Baba Palace? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

1087 reviews over Hotel Ali Baba Palace

• 10Rob en kayleigh06-03-2020

Een top week gehad.

Wij zijn voor de achtste keer ( mijn dochter van 22 en ik 52 jaar ) samen op zon vakantie gegaan. Wij kunnen geen dure vakantie betalen, dus zoek ik altijd naar een goedkoop weekje naar de zon. Dit keer gekozen voor aliba palace. En wat hebben wij een top week gehad. Het resort is groot en mooi. Alles is super schoon en wij hadden een budget kamer die gewoon prima was. Dan over het eten : ook daarmee doen ze super hun best. Bij het ontbijt altijd vers gebakken broodjes, croissantjes gebakken eieren, gekookte eieren, pancakes , vers fruit en nog veel meer. Dan de lunch : bij de beachbar elke dag patat en iets met kip. In de restaurants ook volop keuze. Dan het avondeten : voldoende keuze bij 3 verschillende restaurants. En natuurlijk is het moeilijk om iedereen tevreden te stellen, maar als je elke dag culinair wilt eten dan moet je niet naar een all in resort gaan waar je voor 500 euro per week heel de dag kunt eten en drinken.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 12-03-2020

Dear Rob,

Warm greetings from Alibaba Palace! First we would like to thank you for choosing our hotel to spend your holiday. We are pleased to know that you had a great week with us and especially enjoyed our food & beverage outlets. We have 3 all-inclusive restaurants (International, Italian, Oriental cuisine), beach restaurant (international cuisine) and pool bar with snacks. Beside of them we have an ala carte restaurant with Asian cuisine (Indian, Chinese, Sushi) and pool BBQ. Be sure that we will continue to improve the quality of our services and facilities, taking into account all wishes of our guests and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 8Louise03-03-2020

Fantastische vakantie, vriendelijk personeel!

Een week genoten van een prachtig resort, goed verzorgd. Genoten van het verwarmde zwembad, het koude bad hebben we gelaten voor wat het is. Zeer vriendelijk personeel, blijft vriendelijk ook na een nee. Vanuit het hotel worden ook allerlei (betaalbare) dagtrips georganiseerd.

Dear Louise,

Thank you for your review. It’s nice to know that our staff helped you to enjoy your stay and you appreciate our heated swimming pool. We are working constantly on improving our services to meet and exceed our guest’s expectations. We will be very pleased to hosting you again, and hope you will find a second home here.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 4Monika28-02-2020

Vreselijk nooit meer

2 zussen een weekje naar de zon lijkt heerlijk maar dan niet naar dit hotel. Kamer was niet beschikbaar maar tegen een meerprijs van 14 euro per dag wel. Een afgelegen kamer gekregen, vies, smerig toillet slecht bed en 500 meter lopen naar eetzaal. Kamer van binnenuit niet af te sluiten en zo kwam het dat terwijl ik aan het douchen was een mannelijke poetser op de kamer stond. Vrouwonvriendelijk mannelijk personeel. Eten was ronduit slecht te noemen .enigste pluspunten waren de toiletten in lobby en strand die waren schoon. Voor mij nooit meer AliBaba

Dear Monika,

Thank you for sharing your impressions about your stay with us. As guests’ satisfaction is our priority we accommodate all our guests according their booking and voucher. If guests wish to upgrade their room category we always inform them that it has an extra charge. In case guests are not satisfied with their room we can offer them addition cleaning or room change for free upon availability. But to let us help you should inform us directly on spot. Also in the hotel lobby you can reach guest relation agents every day from morning until evening to solve all inconvenience straight away. We hope that we will have an opportunity to serve you better in the nearest future.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Anastasia04-02-2020

Geweldig resort, prachtig strand, leuke excursies, mooi zwembad, leuke animatie, lekker eten!

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 05-02-2020

Dear Anastasia,

Sunny greetings from Ali Baba Palace! Thank you for the feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay in Alibaba. We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. It will be a great honor for us to greet you in our hotel again and again!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Roy H29-01-2020

Top hotel

Was een erg leuk hotel mooi zwembad eten is prima kamers zijn netjes entertainend is leuk en een erg mooo waterpark

Dear Roy,

Warm greetings from Ali Baba Palace! Thank you so much for taking the time to share your holiday experience in Ali Baba Palace. We are pleased to know that you had a great time with us and enjoyed especially in our Aqua Park. It is one of our treasures with heated 8 slides for kids and 6 slides for adults designed to provide the best leisure. All our guests have free and unlimited access to Aqua Park. We are looking forward to welcome you here again!

Best regards, Ali Baba Management

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Cindy28-01-2020

Fijn hotel

Fijn hotel met ontzettend vriendelijke en aardige mensen, die alles voor je doen (ook zonder fooi). Eten uitgebreid, lekker en iedere avond wat anders, genoeg keuze. Kamers prima (zijn ze ook aan het renoveren), strand ideaal, zeker als er wat meer wind staat, heerlijk beschut liggen! Mooie tuin, alles wordt super goed schoongehouden (kamers, restaurant, zwembad, toiletten) Erg leuk enthousiast animatie team (Kim, Vera en Kevin), altijd in voor een gezellig praatje.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 01-02-2020

Dear Cindy,

Warm greetings from Ali Baba Palace! Thank you for taking the time to share your holiday experience. We are pretty sure that our team enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. We are glad to know that you had a great time on our beach and were impressed by our rooms, food and neatness We will be very pleased to welcome you again.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10rudi van de koevering27-01-2020

vakantie was een dikke 10.

hoihoi wij verbleven 12 dagen in ali baba van 15-26 januari. Geweldig hotel! prachtige kamer op de begane grond en de luxekamer super mooi super groot bed kamer altijd schoon.en netjes. vooral het animatieteam doet zeer zeker heel goed zijn best en ze zijn nog gezellig ook en ook onze Nederlanders bij de animatie zoals kevin,kim,en lisa super meiden en menneke. en ahmed de jus verkoper en popcorn en chips verkoper super gast echt een band mee gekregen. en de rest van het personeel echt super dus onze vakantie was een dikke 10. groetjes rudi en talita van de koevering.

Dear Rudi,

Sunny greetings from Alibaba Palace! Thank you for sharing your positive impressions about your stay with us. We are really pleased to know that we’ve succeeded to meet your expectation and really proud that you’ve evaluated so high hotel’s services and facilities. Thank you for the kind words about our entertainment team because we pay special attention to our entertainment program. It will be a great honor for us to greet you in our hotel again and again!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Roger en Lucy22-01-2020

Place to come back again!!!

2 x Fijne vakantie gehad jan+maart, vooral het animatieteam van Yulia was fantastisch! Elke dag 100% bezig om de gasten te vermaken.. Goed bezig lieve vrienden , we zijn snel (26 jan) weer daar met chocolade en dartspijlen!!! Algemeen: eten is goed genoeg, het kan niet voor iedereen haute cuisine zijn maar je kan eten aan de pool , of in de restaurants of aan de beachbar, overal fijne mensen die u zo goed mogelijk willen bedienen! Regelmatig een fooitje (lees: 1€ of 1$)geven zorgt ervoor dat het comfort tijdens uw verblijf nog aangenamer wordt. Opdringerige verkopers is relatief: ze komen om u iets aan te bieden zoals de hamman, een excursietrip of een smoothie, verkoop is hun broodwinning en zeg je één keer beleefd dat je niet geïnteresseerd bent dan wordt je met rust gelaten. De heerlijke zon, goede animatie, de 40 thieves disco, aangename mensen... thats why we are here for!! Tot binnenkort habibi's! X

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Kuperus17-01-2020

Perfect

Geweldig hotel! prachtige kamer op de begane vloer met mooi terrasje. 's ochtends heerlijk in het zonnetje zitten met een bakje koffie. Tuinen prachtig onderhouden, eten geweldig, altijd voldoende keuze. Aan het strand heerlijk liggen op de beschutte strandbedden met zachte kussens. Personeel hartelijk en aardig in restaurant, tuinen, strand en receptie. Kortom een perfecte vakantie

Best Regards, Ali Baba Management., Public Relations Manager, 21-01-2020

Dear Kuperus,

Warm greetings from Alibaba Palace! Thanks for the feedback about your vacation. Your positive comments about our rooms, garden, food beach and staff are very much appreciated. We would like to forward your kind words to the entire team. We would be very happy to welcome you again in our hotel and hope you will find a second home here.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10S25-12-2019

Super vakantie

Na alle reviews te hebben gelezen wilde ik eerst omboeken maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Wat een vriendelijke mensen, mooie kamers en schoon wij hadden deluxe die andere zijn indd wat verouderd maar daar betaal je ook naar, top eten goed gevarieerd en warm, top animatie team in het bijzonder kim. En wat die oostblokkers betreft die hebbe gewoon geen manieren maar daar kan het hotel niks aan doen. Oja en pak je een taxi gewoon aan de weglant hij in het hotel is overdreven duur heb dezelfde rit gemaakt met 16euro verschil... aan het strand kan je de snorkel tour boeken bij red sea dive top geregeld en wat bij de reisorganisatie 3x zo duur was.

Azhar M, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 11-01-2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your holiday experience.We would like to forward your kind words to the entire team.We are pretty sure that our team enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. We are pleased to know that you had a lovely time with us and found our food tasty and plentiful. We are looking forward to welcome you again, and hope you will find a second home here.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

Hotel Ali Baba Palace info