Géén boekingskosten

EgypteEgypteHurghada

7.5GoedScore uit 1035 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Hotel Ali Baba Palace is een viersterrenhotel in Hurghada. Het is een geschikt hotel voor iedereen en zal je een onvergetelijke tijd beleven. Uniek in dit hotel zijn de activiteiten om je dag door te komen. Je kan bij het hotel bowlen, windsurfen, een duik nemen in het zwembad of zee en zelfs schaatsen. Naast veel stellen verblijven in Ali Baba Palace dan ook veel gezinnen met kinderen.

Dit prachtige viersterrenhotel in Hughada heeft ook prachtige beoordelingen. Het hotel scoort hoog op kindvriendelijk en service. Twee belangrijke componenten die absoluut niet ontbreken tijdens een heerlijke vakantie aan Ali Baba Palace. En dat blijkt uit de beoordelingen wel de kloppen. Velen gaven aan dat ze al meerdere keren op vakantie zijn geweest naar Ali Baba Palace. Zo is vakantieganger Ineke al voor de zevende keer op vakantie geweest naar Ali Baba Palace! Ze zegt: “Ruim opgezet fantastisch resort. Kamer elke dag tip top voor elkaar dankzij Hassan. Na 3 jaar konden we eindelijk weer naar Ali Baba, dit was de 7-de keer. Veel veranderingen/renovaties wat dit resort alleen maar ten goede komt!” Verder houdt het hotel de kamers goed schoon en hebben ze een leuk animatieteam. Ook Cindy is te spreken over haar fantastische vakantie bij Ali Baba Palace. Ze zegt: “Fijn hotel met ontzettend vriendelijke en aardige mensen, die alles voor je doen (ook zonder fooi). Eten uitgebreid, lekker en iedere avond wat anders, genoeg keuze. Kamers prima (zijn ze ook aan het renoveren), strand ideaal, zeker als er wat meer wind staat, heerlijk beschut liggen! Mooie tuin, alles wordt super goed schoongehouden (kamers, restaurant, zwembad, toiletten) Erg leuk enthousiast animatie team, altijd in voor een gezellig praatje.” Kortom er zijn genoeg redenen om te boeken bij Ali Baba Palace.

De ligging

Hotel Ali Baba Palace ligt op een minuut wandelafstand van het strand. Ben je van plan om een duik te nemen in zee? Dan is het wel zo handig om waterschoenen mee te nemen. Naast zwemmen en snorkelen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand. Een ritje op de kameel kan je zo regelen en dit is voor iedereen aan te raden. Daarnaast ligt de supermarkt op loopafstand van het hotel. Na tien minuten lopen haal je hier alles wat je nodig hebt. Het vliegveld van Hurghada ligt op ongeveer 14 kilometer afstand. Het centrum van Sakkala ligt op 15 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Vind je het leuk om tijdens je vakantie veel lokale gerechten en specialiteiten te proberen? Dan zit je goed in Hotel Ali Baba Palace. Tijdens de all inclusive buffetten heb je heel veel keuze en worden er typisch Egyptische gerechten geserveerd. Wil je toch een keer een biefstuk of ander Europees gerecht eten? Maak een reservering bij het restaurant bij het zwembad. Reserveren is nodig, maar je betaalt niets extra. Daarnaast kun je tegen betaling in de avond eten bij het beachrestaurant met keuze uit vis of vlees. Het zwembad bij Ali Baba Palace is een van de favoriete plekken van dit hotel. Deze is namelijk groot en er staan genoeg ligbedden omheen om uren te genieten van de zon. Een klein deel van het zwembad is verwarmd. Zeker wanneer je in het voorjaar in Egypte bent. In deze tijd van het jaar kan het soms druk zijn in het verwarmde deel van het zwembad, iedereen wil natuurlijk genieten van het warme bad. Ben je van plan om met het gezin op vakantie te gaan? Hotel Ali Baba Palace is een kindvriendelijk hotel waar de kids zich niet zullen vervelen. Er is een speeltuin en naast het normale zwembad is er ook een aquapark. Hier vind je kleurrijke glijbanen en verwarmde zwembaden.

De kamers

Ali Baba Palace heeft verschillende kamers voor elke vakantie wens. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, televisie en koelkast. Tegen betaling kun je gebruik maken van wifi. De kamers hebben een privébadkamer met een bad of douche, toilet en föhn. Daarnaast is er een balkon of terras met zitje. Ook zijn er rolstoeltoegankelijke bungalows te boeken.

Het verschil in kamers

De standaard kamer van Ali Baba Palace en zijn geschikt voor twee à vier gasten. Er is over het algemeen een tweepersoonsbed en twee eenpersoonssofabedden, al kunnen de bedden verschillen per kamer. Tegen een betaling zijn er kamers met zwembad- of zijzeezicht te boeken. De standaardkamers zijn tevens te boeken voor alleengebruik. Daarnaast kun je ook een voordeelkamer boeken bij Ali Baba Palace. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vier personen. De deluxe kamers hebben dezelfde faciliteiten hebben als de standaardkamers, echter zijn de deluxe kamers wat ruimer ingericht. Op zoek naar een familiekamer? Ga dan voor één van de familiesuites van Ali Baba Palace. Deze kamers zijn geschikt voor vier tot vijf personen. Er zijn twee slaapkamers aanwezig, waarvan een slaapkamer met 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonssofabed. Én een slaapkamer met 2 eenpersoonssofabedden, al kunnen de bedden verschillen per kamer. Voor de allerkleinste vakantiegangers kun je op aanvraag een kinderbed boeken. Tegen een betaling zijn er ruimere kamers met twee badkamers te boeken.

Eten en drinken

Je verblijft bij Ali Baba Palace op basis van all Inclusive verzorging. Er zijn 3 buffetrestaurants, én 3 diverse bars en een snackbar. Wanneer je voor een all inclusive verzorging kiest bij Ali Baba Palace, zijn de maaltijden en een selectie aan dranken bij de reissom inbegrepen. Qua tijden wordt het ontbijtbuffet geserveerd van 07.00 tot 10.00 uur, laat ontbijt van 10.00 tot 11.00 uur, de lunch van 12.30 en 14.30 uur, en het diner van 18.00 tot 20.00 uur, allen in buffetvorm. Tijdens je verblijf zijn er gedurende dag verschillende snacks beschikbaar van 12.30 tot 16.00 uur. Lekker afkoelen met een ijsje kun je doen tussen 15.00 en 16.00 uur. Voor een overheerlijk snack kun je tussen 12.30 en 16.00 uur terecht bij de snackbar. Geselecteerde drankjes en lokale alcoholische drankjes zijn te verkrijgen tussen 09.00 en 00.30 uur.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

De kids komen niks te kort bij Ali Baba Palace! Zo organiseren zij een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar, kun je lekker klauteren en kliederen in de speeltuin of speelkamer. Spetter in het kinderbad of ga helemaal los op te gekke liedjes bij de minidisco. Wil je een middagje ontspannen met z’n tweetjes? Dan kun je tegen betaling een babysitter inhuren.

Goed om te weten

Om te mogen reizen naar Egypte heb je een visum nodig. Honden zijn niet toegestaan. Tijdens het diner geldt er een dresscode en wordt er aan de mannen gevraagd een lange broek te dragen. Voor drie waterglijbanen geldt er een minimumlengte van 120 cm en een leeftijd van 10 jaar en ouder. En er zijn acht waterglijbanen zijn voor kinderen van 3 tot en met 12 jaar. Er zijn geen uitgebreide buffetten, maar een uitgekleed buffet van wat je normaal gewend bent. Babybedden kunnen op aanvraag beschikbaar worden gesteld.

Bekijk de beschikbaarheid

1035 Reviews over Ali Baba Palace

• 6Bouke Dijkstra01-10-2022

Wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

We zijn 15 dagen bij Ali baba Palace geweest, bij het inchecken viel ons meteen op hoe slecht het engels van de mensen bij de receptie was. Na het inchecken kregen we onze kamer nummers, en werd ons vertelt dat we onze kamer zelf moesten zoeken.

De kamer was oud, maar schoon, airco deed het niet erg goed. De badkamer had een mierenprobleem.

Het eten was wel goed. Het ring tree restaurant was veruit de beste, het personeel helpt je graag en is altijd vriendelijk.

Door te weinig parasols is het bij het zwembad vechten om een schaduwplekje, als je effe niet oplet schuift iemand een bed tussen je in.

De poolparties waren veruit het ergst. Elke maandag tot 23:30 is er een poolparty, ondanks vele klachten blijft de bass van de muziek heel hard staan. Je VOELT de bass in je kamer.

Het hotel was verder wel goed. Maar de andere gasten (vooral de ''influencers'' die elke seconde filmen) zorgden ervoor dat onze ervaring niet erg goed was.

• 9Iris20-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Vele malen in Egypte geweest iedere keer een ander hotel. De prijs kwaliteit is gewoon goed voor dit hotel. Wil je super de luxe dan kies je voor 5 sterren en een ander prijskaartje. Leuk hotel voor kinderen Prijs Kwaliteit gewoon goed. Vriendelijk personeel Mooi waterpark. Eten voldoende keuze. Kamers goed schoon. Genoeg animatie voor jong en oud.

• 6Mariëlle17-08-2022

Het kan beter

Kamer was op zich redelijk, veel tegels kapot in de badkamer. Het eten in de restaurants niet gevarieerd. Vaak niet goedgebakken kip en de bief was ook soms rood. Eten vaak lauw. Vieze glazen. Nog geen vleeswaren tussen de middag. Soep was gevarieerd en lekker. Geen ijsbuffet, alleen enkele uren een softijsje bij de zwembadbar. Entertainment overdag was weinig van te zien. Zeer veel toeristen in het ziekenhuis op het resort ivm bacteriële infecties. Kakkerlakken en een chaos in de lobby. WiFi alleen in de lobby en werkt vaak slecht. Op zich leuk alles bij elkaar, maar geen tweede keer meer. Het zwembad was ook niet echt schoon . De shows 's avonds en op het strand zijn wel de moeite waard.

• 9Michelle01-08-2022

Top vakantie

Super vakantie gehad. Om te beginnen zeer schoon hotel, kamers ook schoon. Vriendelijk personeel, ze helpen waar ze je helpen kunnen. We hadden een probleem in de kamer , binnen 10 minuten was het opgelost. Vele restaurants, waar voldoende keuze was. Hanteren een streng beleid qua bedjes reserveren bij het zwembad, waardoor handdoekje leggen niet toegestaan is. Wifi is niet heel goed, maar een sim kaartje kopen werkt perfect.

• 8Arjen de Jong27-07-2022

Heerlijk verblijf

15 dagen verbleven op dit resort. Kamers en schoonmaak prima. Eten ook prima. Bediening in het algemeen ok. Echter hebben sommige personeelsleden bepaalde voorkeuren om iemand eerst te helpen. Wel.s ochtend vroeg opstaan voor bedjes bij het zwembad. Vooral de Nederlanders zaten om 7.00 uur de bedjes bezet te houden. Gelukkig werd er naarmate de drukte en dagen wat aan gedaan. Mn zoontje van 3 moest helaas door uitdroging 1 nacht in het ziekenhuis blijven. Dus de.laatste 2 dagen waar ondanks.de.prima zorgendaar niet fijn. Nu gaat alles weer ok. Mbt de bedjes op het strand heb je altijd plek. Heerlijk eten en lekker water. Ook duiken en snorkelen was heerlijk. Je hoeft niet bang te zijn voor de haaien. Alles is door safe. Al met al een prima vakantie.

• 5Mandy27-07-2022

1e keer Egypte, gelijk laatste keer

12 dagen in Ali baba geweest. Personeel was vriendelijk, zwembad was heerlijk! Maar eten was slecht.. waren met een groep van 10 man waarvan er 5 ziek zijn geworden van het eten.. Weinig variatie in het eten.. mijn zoontje is 19 maanden was blij dat ik potjes bij had, want voor hem was er helemaal niks! Achmed van taxi die daar binnen zit is een geweldige kerel! Hebben 1x taxi buiten het hotel genomen, mensen daar zijn ronduit onbeschoft, en je voelt je als vrouw helemaal niet veilig daar.

Wij zijn Turkije gewend, was voor ons 1e keer Egypte maar ook gelijk de laatste keer… Erg jammer

• 10Ineke12-05-2022

Ruim opgezet fantastisch resort. Kamer elke dag tip top voor elkaar dankzij Hassan. Na 3 jaar konden we eindelijk weer naar Ali Baba, dit was de 7-de keer. Veel veranderingen/renovaties wat dit resort alleen maar ten goede komt !

• 10Rob en kayleigh06-03-2020

Een top week gehad.

Wij zijn voor de achtste keer ( mijn dochter van 22 en ik 52 jaar ) samen op zon vakantie gegaan. Wij kunnen geen dure vakantie betalen, dus zoek ik altijd naar een goedkoop weekje naar de zon. Dit keer gekozen voor aliba palace. En wat hebben wij een top week gehad. Het resort is groot en mooi. Alles is super schoon en wij hadden een budget kamer die gewoon prima was. Dan over het eten : ook daarmee doen ze super hun best. Bij het ontbijt altijd vers gebakken broodjes, croissantjes gebakken eieren, gekookte eieren, pancakes , vers fruit en nog veel meer. Dan de lunch : bij de beachbar elke dag patat en iets met kip. In de restaurants ook volop keuze. Dan het avondeten : voldoende keuze bij 3 verschillende restaurants. En natuurlijk is het moeilijk om iedereen tevreden te stellen, maar als je elke dag culinair wilt eten dan moet je niet naar een all in resort gaan waar je voor 500 euro per week heel de dag kunt eten en drinken.

Azhar M, Public Relations Manager, Owner represent, Public Relations Manager, 12-03-2020

Dear Rob,

Warm greetings from Alibaba Palace! First we would like to thank you for choosing our hotel to spend your holiday. We are pleased to know that you had a great week with us and especially enjoyed our food & beverage outlets. We have 3 all-inclusive restaurants (International, Italian, Oriental cuisine), beach restaurant (international cuisine) and pool bar with snacks. Beside of them we have an ala carte restaurant with Asian cuisine (Indian, Chinese, Sushi) and pool BBQ. Be sure that we will continue to improve the quality of our services and facilities, taking into account all wishes of our guests and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.

• 8Louise03-03-2020

Fantastische vakantie, vriendelijk personeel!

Een week genoten van een prachtig resort, goed verzorgd. Genoten van het verwarmde zwembad, het koude bad hebben we gelaten voor wat het is. Zeer vriendelijk personeel, blijft vriendelijk ook na een nee. Vanuit het hotel worden ook allerlei (betaalbare) dagtrips georganiseerd.

Dear Louise,

Thank you for your review. It’s nice to know that our staff helped you to enjoy your stay and you appreciate our heated swimming pool. We are working constantly on improving our services to meet and exceed our guest’s expectations. We will be very pleased to hosting you again, and hope you will find a second home here.

• 4Monika28-02-2020

Vreselijk nooit meer

2 zussen een weekje naar de zon lijkt heerlijk maar dan niet naar dit hotel. Kamer was niet beschikbaar maar tegen een meerprijs van 14 euro per dag wel. Een afgelegen kamer gekregen, vies, smerig toillet slecht bed en 500 meter lopen naar eetzaal. Kamer van binnenuit niet af te sluiten en zo kwam het dat terwijl ik aan het douchen was een mannelijke poetser op de kamer stond. Vrouwonvriendelijk mannelijk personeel. Eten was ronduit slecht te noemen .enigste pluspunten waren de toiletten in lobby en strand die waren schoon. Voor mij nooit meer AliBaba

Dear Monika,

Thank you for sharing your impressions about your stay with us. As guests’ satisfaction is our priority we accommodate all our guests according their booking and voucher. If guests wish to upgrade their room category we always inform them that it has an extra charge. In case guests are not satisfied with their room we can offer them addition cleaning or room change for free upon availability. But to let us help you should inform us directly on spot. Also in the hotel lobby you can reach guest relation agents every day from morning until evening to solve all inconvenience straight away. We hope that we will have an opportunity to serve you better in the nearest future.

Hotel Ali Baba Palace info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)