Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°13°
7,1

Waterpret bij Hotel Ali Baba in Hurghada. Naast een zwembad heeft dit hotel een eigen aquapark met kleurrijke glijbanen. Snorkelen of relaxen kan op het privéstrand. Eten en drinken haal je in een van de restaurants. Minder geschikt voor wie graag all-inclusive verblijft, maar dagelijks wel gevarieerd wil eten. Winkelcentrum op 5 minuten lopen.

1008 reviews over Hotel Ali Baba Palace in het Nederlands

Bij aankomst werden we in een erg oud slecht onderhouden kamer geplaatst. Er waren maar 2 bedden terwijl we met zn vieren waren. Of de kinds niet op de bed bank konden.... na klagen (en bijbetaling) een betere kamer gekregen. Nog steeds een verouderd, maar prima. Kamerschoonmaak was prima, wc's in rest hotel heel smerig. Bedden oke. Airco goed. Leuk zandspeeltuintje en leuk aquapark. Lekker warm water. Ouders mochten alleen niet met de kinderen van de glijbaan waardoor mijn dochter erg teleurgesteld was dat ze niet van de glijbaan kon. Zwembad personeel loopt de hele dag politieagentje te spelen en op hun fluitjes te blazen. Ze helpen je welmet bedjes klaarzetten en alles droog houden. Tussen de middag wordt je uit het zwembad gestuurd. Waarom geen idee. Weinig ongedierte, maar ze komen twee keer per dag (05:30-17:30) met een stinkende rook in een bladblazer het hele park over. Wel veel verkooppraatjes aan je bedje. Animatie was mager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Altijd voor herhaling vatbaar!👍

Karin van der velden,
15-4-2019

Gezellig vriendelijk hotel waar wij jaarlijks heen gaan!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima hotel voor prima prijs

B. van Roosmalen,
8-4-2019

We zijn hier in maart geweest en hebben een prima verblijf gehad. Het hotel heeft een eigen zandstrand met comfortabele strandbedjes. Als je de zee in gaat liggen er veel kiezels, dus badschoentjes zijn nodig. Het zwembad is groot, maar in maart nog wel koud. Het water in het aquapark is wel verwarmd. Het buffet in de restaurants is de hele week nagenoeg hetzelfde, maar er ligt genoeg om te kunnen variëren. Voor snacks moet je over het algemeen bijbetalen. Wij zaten in het laagseizoen en vonden het nu al erg druk bij de restaurants. Het hotel is wat verouderd, maar wel schoon. Dat geldt ook voor de kamer waar wij verbleven. Kamer was ruim met een groot balkon. Het is een beetje afhankelijk van wat je verwacht voor de prijs die je betaalt, maar voor ons een prima verblijf voor een prima prijs.

Gereisd met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Ben er twee keer geweest voor mij genoeg

Riet,
6-4-2019

Geweldig resort grote kamers ben er 11 dagen geweest . alleen het eten mag wel wat Europees

Gereisd met vrienden in maart 2019

Super

Sana,
29-3-2019

Ik ga al jaren naar Ali Baba, het is gewoon thuis komen. Super hotel goed eten, mooie pool.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Geweldige orijs kwaliteit verhouding

Van de berkmortel,
25-3-2019

Alleen vermaak in hotel.vriendelijke bediening. Jammer van het constant rondgaan met aanbieding van massages kappers ed. Zonnen werd hierdoor vaak minder prettig omdat je contstant werd aangesproken. Maar de prijs was goed.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Volgend jaar Gaan we weer,3e keer

Peter,
19-3-2019

Mooi park, gezellige bediening ,we hebben weer Genoten

Gereisd met partner in januari 2019

Het Hotel was uitstekend, ons wordt een luxe kamer voor €6,- per dag aangeboden, Wifi moet je betalen de verzorging van de Kamer en Bad was netjes bij het eten was je naar 3 dagen door elk dag het zelfde heel veel zuiker coekjes de bediening was heel vriendelijk . Negatieve , bij het uit checken om 12 u moet je het bandje afgeven maar ons terug vlucht was 23 u. als je om eten gaat vragen moet je €6 p.p. bij betalen Met Bedrijfsleider discussie over gehad niet betalen geen eten brutale dus wij komen nooit meer naar Ali Baba

Gereisd met partner in februari 2019

Wederom genoten! Goede prijs/kwalteit

P. de Moor,
27-2-2019

Het was weer geweldig. We zijn hier nu voor de 3e keer geweest. En komen volgend jaar zeker terug. De kamer was goed voor de prijs/kwaliteit al mag de badkamer wel gerenoveerd worden. Maar daar is men druk mee bezig. De restaurants en poolbar zijn ook gerenoveerd en zien er mooi uit. Het verwarmde zwembad is een PRE in het voorjaar. Het eten is van goede kwaliteit al is de keuze beperkt tov van de Turkije hotel ;-). Ook was het internet (wifi) sterk verbetert tov de laatste keer. Hulde aan het animatie team. Onze kids hebben ervan genoten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs kwaliteit verhouding: fijne vakantie.

A. Bisschop,
23-2-2019

Er is geen gratis Wifi. In plaats van Wifi hebben wij voor EUR 20 een simcard van 10 GB gekocht bij een winkel tegenover het resort. Door het aanzetten van de hotspot konden we hier alle drie gebruik van maken. Alleen een klein deel van het zwembad is verwarmd. Het is daar erg druk.De temperatuur van het zeewater was gelukkig prima. Wij hebben alleen in zee gezwommen. Het waterpark met glijbanen is leuk en gratis toegankelijk.Het drinken is daar ook all inclusive. De bar is al om 09:00 uur open. Je kunt ook gebruik maken van het strand en de strandbar van de beide naastgelegen resorts Aladdin en Jasmin. TV is goed van omvang met BVN. Bij het uitchecken om 12:00 uur wordt je bandje doorgeknipt. Wij kregen vervolgens wel een kaartje waarmee we nog konden lunchen voordat we vertrokken. Fitness ruimte is overzichtelijk maar goed te gebruiken en het is fijn dat deze open is tot 20:00 uur. Er is een voetbalveld en er zijn tennisbanen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.