Hotel Ali Baba Palace

Anders

aanrader!

Charessa
19-9-2018

pluspunten:

Wij hebben hier ontzettend leuk verblijf gehad als vriendengroep(tussen 24 / 28 jaar). Het personeel was zeer vriendelijk, het animatieteam wist de bezoekers op een leuke manier erbij te betrekken zonder dat het opdringerig aanvoelde. De kamers werden vaker schoongemaakt dan dat er werd aangegeven op de website. En voor de rest hebben wij elke avond heerlijk en vrij divers diner gehad.

min puntjes: was het ontbijt en toegang tot WIFI krijgen.

Het ontbijt was niet te eten dat mag verbeterd worden(De yoghurt en het fruit daarentegen was altijd goed). En ook was/is het jammer dat er aangeven was dat WIFI gratis was terwijl bij ons aankomst werd er aangegeven dat je €10,- moest betalen om alleen WIFI in de lobby te krijgen. Op de website stond duidelijk aangegeven dat er gratis WIFI was. Wij hebben dus apart een simkaart gekocht om overal internet te kunnen gebruiken.

Egypte mooi maar niet meer naar Alibaba

Adriana
17-9-2018

Wel goed:Accomodatie schoon, mooie kamer, ontbijt variabel . niet goed: muziek in main restaurant veeeel te hard, avondeten erg eentonig , en niet lekker, geregeld onvriendelijk personeel.

Het stuk strand dat nog bij het Jasmin resort hoort was perfect, zandstrand , goede parasols dikke kussens op bedjes. Stuk strand van Alibaba slechte parasols en hrde bedden zonder kussens.

Nooit meer Naar dit hotel.

Manar
16-9-2018

O God ga alsjeblieft niet naar dit hotel!

De kamera lijken wel garages, je moet 10 euro per avond extra betalen om een wat deluxere schone kamer te krijgen. Je moet extra betalen voor jus’ D orange te krijgen je betaald voor alles extra terwijl je via touroperator alles al inclusief hebt je betaald je bijna 800 euro per persoon voor al inclusief en als je daar komt blijkt er geen all inclusief te zijn. Het eten is niet te vreten elke dag hetzelfde en niet eens normaal fatsoenlijk eten alsof je een hond bent. Het personeel is wel aardig maar verwacht altijd wel een fooitje. Het zwembad en de Lobby zien er verder allemaal redelijk uit. De stad is hartstikke ver van de stad en een taxi vraagt al gauw 200 pound als je niet onderhandeld met ze. Ik ben naar verschillende hotels geweest in hurghada waren perfect en prima maar dit hotel raad ik je niet aan.

WTC.nl

Ik boekte zo weer ook naar ali babi

Margaretha Reekers
11-9-2018

Dat ze de kamer moeten upgraden. Prachtige kamer voor iets meer . Bediening vond ik erg vriendelijk. Denk om tip geven . De lonen liggen laag voor hard werken .fooi doet wonderen .excursie doen erg leuk op ochtend jeep safarie boeken bij hotel is goedkoper.visum kopen niet bij touroperator betaal je meer .

Jan Nieborg
8-9-2018

Ik heb daar een top vakantie gehad.

Alles word zeer goed schoon gehouden.

En zeer vriendelijk personeel.

Eten was goed

• Badkamer voldoende

• Geen kluisjes

• Mooi

• Zwembadbar geen bediening

• Veel te weinig bedden met elke ochtend dus vroeg op staan voor de handdoekenrace

• Super

• Veel bedjes en parasols

• Zee prima toegankelijk en prachtig snorkelen voor “de deur”

Personeel

• >90% heeft duidelijk geen zin en is onvriendelijk

Eten

• Zeer eentonig

• Zeer beperkt (zelfs geen frietjes of pizza bij diner)

Drinken

• Veel te weinig glazen in hotel, zwembadbar en strandbar

• Temperatuur bier niet best

• Frisdrank (postmix) veel te hoge temperatuur en geen koolzuur

Ziek

• We zijn allemaal ziek (vloek va de farao) geworden

• Pas na 14 dagen thuis weer normaal naar het toilet

Enorme uitdaging voor 'red mijn vakantie'...

Utrecht
25-8-2018

Personeel is zoals de meesten hier zeggen inderdaad vriendelijk. Doen erg hun best problemen op te lossen, vaak kunnen zij er zelf ook nix aan doen. Is management niveau. Bij aankomt geen fam kamer, alternatief was niet naar wens, moesten uiteindelijk 4!!! dagen wachten op geboekte fam kamer. (Bad) kamers zeer verouderd en niet schoon. Bedden en linnen waren wel oké. Zwembad is lekker ruim, maar vies, rondom zwembad is ook niet schoon, met een vuil oude handdoek werd rondom bad gedweild 😟. Bad gaat vroeg dicht en werden we dan ook gewoon weggestuurd.

Strand was wel heerlijk En goed snorkelen met veel vissen en koraal. Eten was saai, geen variatie, smakeloos en vettig. Zelfs je eieren in de ochtend werden klaar gemaakt in een bad van olie, glijdt makkelijker uit het pannetje ofzo... Hygiëne kennen ze niet. De handschoenen die ze aanhebben is denk ik meer om hun eigen handen niet vies te maken... Kruisbestuiving... wat is dat? 🤢🤮

Nooit meer , wat een ranzig hotel

Dekker
22-8-2018

De hygiëne staat op een zeer laag pitje , zowel op de kamers , en het voedsel wat je voorgeschoteld krijgt . Het is een sterk verouderde accomodaties ,zwembad , bestrating rond het zwembad en diverse blokken met appartementen lijken zo uit de jaren. Vijftig te komen . Mocht je schimmel in je badkamer en een zeerbeperkte keuze in de menu kaarten niet erg vinden , en het ook niet erg. Indu Eem voor een vers fruitsappen of een echt biertje bij te betalen zit je hier goed . Ik vul al enkelen jaren zoover in omdat ik het belangrijk vind wat anderen van een accomodaties vinden. Ik heb de onderstaande. Resultaten naar eer en geweten ingevuld , tevens ben ik echt geen zwartkijker , maar dit is echt niks

Prachtig park met grote zwembaden, geweldig waterpark en direct aan zee gelegen.

Het huisrif is schitterend. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en veel variatie in eten.

nooit meer

A.Heuveling
16-8-2018

Het hotel ali baba en de 1000 rovers doet zijn naam zeker eer aan.

het agressieve personeel kon ook niet met de klachten van de gasten omgaan,even als voorbeeld : op het moment dat je aangeeft dat je hotel kamerdeur met een kleine schouderduw open gaat als deze in het zogenaamde slot zit komen er ineens managers uit alle hoeken om te vermelden dat je dit moet gaan betalen omdat volgens hen jijzelf dit gedaan zou hebben. ps het was 20min na onze aankomst oftewel lekkere binnenkomer. De winnaar was toch zeker de apotheek die draaide door het slechte eten over uren de helft van het hotel had al zeker een bezoekje gebracht met maagklachten. het zwembad was prima en ook het aqua park was mooi opgezet dit was helaas het enige pluspunt van het hotel .

1 tip betaal in egypte maar 20 euro pp voor een hotel meer anders krijg je spijt net zoals ons.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.