Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Geniet van een vakantie in Arabische sferen in het prachtige viersterren Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila! Dit hotel is gebouwd in een Oriëntaals dorp en is perfect voor een heerlijke familievakantie. Er is voor jong en oud genoeg te beleven. Met maar liefst negen zwembaden. Waar je bij sommige zwembaden geniet van shows en entertainment, kom je bij andere volledig tot rust. De magie komt in de avond tot leven en geniet van een spetterende show. Hoe fantastisch klinkt dat!

De reviews liegen er niet om. Zo scoort Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila een fenomenale 9,6 en scoort het hoogst op kindvriendelijkheid en het eten. Jan en Marjan hebben een top vakantie gehad bij Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila en zijn erg tevreden over het hotel. Zo vinden ze dat er genoeg te doen is en de gastvrijheid. Ze zeggen hierover: “Mohamed Adul is de gastheer bij de receptie, hij zorgt ervoor dat je tevreden bent en regelt alles wat je vraagt. Goed uitzicht, goed eten en drinken. Goed om hier te verblijven er is genoeg te doen. Winkeltjes in het complex zelf en vlakbij een grote mall. Ook de bediening is heel goed, je gaat zitten en ze komen al vragen wat je wil drinken. Bij aankomst in de avond waren we nog niet eens ingechecked en we kregen al een drankje. En ook de wifi is gratis en redelijk snel en goed”. Ook Mireille met haar partner hebben een fijn verblijf gehad bij het hotel. Ze vindt het een geweldig hotel en zegt daarover: “Alf Leila wa Leila is een geweldig resort. Vier verschillende restaurants waar het eten vers, gevarieerd en erg goed. De kamers zijn schoon en de toiletten op resort worden ook goed schoon gehouden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wanneer er iets is staan ze gelijk voor je klaar om het op te lossen. ‘S avonds lijkt het net of je in een straatje bent met allerlei kroegjes heel gezellig. Zwembaden zijn goed en mooi.”

De ligging

Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila ligt op ongeveer 1,5 km van het privéstrand van Dana Beach. Je kunt het strand bereiken met de pendelbus waar je als gast gratis gebruik van mag maken. Op ongeveer 17 km van Alf Leila Wa Leila vind je het oude centrum van Hurghada. Laat je verrassen en ontdek de vele winkels en uitgaansgelegenheden. Voor de duikers kun je in het helderblauwe water van de Rode Zee prachtig duiken. Spot prachtige koralen en talloze tropische vissen. Op veel plaatsen vind je op slechts een paar meter van de kust kleurrijk koraal! Voor wie de stad Hurghada wilt ontdekken is er binnen 25 minuten. De dichtstbijzijnde luchthaven is nog geen 20 minuten van het hotel af.

Het hotel en faciliteiten

De charmante naam Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila betekent duizend-en-een-nacht, wat direct terug te zien is in de architectuur. Het hotel heeft de stijl van een Arabisch paleis, inclusief elegante bogen, hoge torens en romantische koepels. Ook voor zwemplezier zit je bij Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila helemaal goed! Want je kunt een frisse duik nemen in alle negen buitenzwembaden. Voor de jongste vakantiegangers is er een apart kinderzwembad en een kleurrijk waterpark met glijbanen en speeltoestellen. Rondom het zwembad is een groot zonneterras met ligstoelen, kussens en parasols waar je als gast gratis gebruik van kunt maken. Voor sportliefhebbers is er een fitnessruimte met mogelijkheden voor minigolf, tennis, volleybal en darts. Alf Leila Wa Leila beschikt ook over een professioneel theater, een gezellige miniclub, diverse souvenirwinkels. Daarnaast is er gratis wifi in de lobby. Voor een ontspannende vakantie kun je vinden in de wellness van het hotel. Maak gebruik van de beautysalon, stoombaden, massages en andere behandelingen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling. Bovendien wordt er 6 keer in de week een uitgebreid entertain programma voor overdag en avond georganiseerd. Van livemuziek tot sportieve activiteiten. Verveling zul je niet vinden bij Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila!

De kamers

Het hotel heeft maar liefst 550 comfortabele kamers met een Afrikaanse twist. De tweepersoonskamers zijn voorzien van een heerlijk bed met een minibar die dagelijks gevuld wordt, heerlijke airconditioning, een televisie en kluisje om je spullen in op te bergen. Tegen betaling kun je gebruik maken van de telefoon. Ook beschikken de kamers over een badkamer met douche en föhn. Bovendien heb je op de kamers een prachtig uitzicht over de groene tuin of het zwembad.

Het verschil in kamers

Naast de tweepersoonskamers zijn voor speciaal voor gezinnen familiekamers. Deze kamers hebben dezelfde voorzieningen als de tweepersoonskamers. Daarbij zijn de familiekamers wat ruimer en hebben een extra slaapkamer met een verbindingsdeur. Daarnaast zijn er voordeelkamers, let er wel op dat deze kamers kunnen afwijken qua ligging en aangeboden faciliteiten.

Eten en drinken

Ook het eten is een groot feest bij Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila. Dankzij de all inclusive formule kun je onbeperkt genieten van jouw maaltijden, snacks, ijsje en geselecteerde drankjes. Dat is pas zorgeloos genieten! Bij de buffetrestaurants kun je gevarieerde gerechten. Zin in een á-la-carte diner? Reserveer dan een tafel in II Camento met overheerlijke Italiaanse specialiteiten, ga voor Aziatische maaltijden in restaurant L’Asiatique of kies voor Oriëntaalse gerechten in restaurant Tagine. Voor de lekkerste cocktails, wijntjes of een kopje koffie kun je terecht bij bars zoals Tamraya Cafe en La Maison Arab Bar.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Voor de kleinste vakantiegangers van 4 tot 12 jaar is er een miniclub voor de leukste activiteiten. Daarnaast biedt het hotel een speeltuin waar kinderen heerlijk kunnen klimmen en klauteren, een speelkamer, kids disco en een kinderzwembad met glijbanen. Tijdens het eten is er een speciaal kinderbuffet en kindermenu. Wil je een kinderbedje voor op de kamer? Geef dit dan aan tijdens het boeken. Bovendien kun je tegen betaling een kinderoppas reserveren.

Goed om te weten

In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat er bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn. Of dat de all inclusive formule is aangepast. Dit in verband met de weersomstandigheden of bezetting. Vanaf eind 2022 wordt Jungle Aqua Park samengevoegd met het Neverland Resort. Hierdoor komen er bijna twee keer zoveel zwembaden, kamers en retaurants. De beschrijving en foto's op deze pagina worden aangepast wanneer er meer informatie beschikbaar is.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

367 Reviews over Alf Leila Wa Leila by Neverland

• 10Stapke06-02-2023

Fantastisch hotel

Vanuit dit fantastische hotel kun je ook gebruik maken van het naastgelegen (mega aquapark) Neverland. Bij de ene reisorganisatie eenmaal per verblijf, bij de andere reisorganisatie dagelijks....hier goed op letten als dit belangrijk voor je is. Pluspunten: Goed eten, leuke animatie, vriendelijk personeel. Een paar kleinere zwembaden zijn heerlijk verwarmd. Minpunt: Strand bij Dana Beach waar je met een gratis shuttlebus naartoe wordt gebracht viel ons erg tegen.

• 10Michelle & Sven03-02-2023

Meer dan goed!

Ik verblijf hier nu 1 week met mijn vriend en het is geweldig! Vriendelijk personeel, alles is super schoon, heerlijk eten (wat zeker niet altijd zo is in een all inclusive hotel), genoeg vermaak/ winkeltjes. Heerlijke spa waar wij de beste massage hebben gehad! En de gastheer/ receptie manager Mohammed Abdul is de vriendelijkste en meest gastvrije man van het hotel! Loopt vaak rond om te kijken of iedereen het naar z’n zin heeft, kent na 1 keer voorstellen je naam en is bereid zijn handen uit de mouwen te steken voor je. Jammer dat de vakantie zo snel voorbij gaat, wij genieten elke dag volop hier! 1000% een aanrader!!!

• 10Christa29-01-2023

Schonen urlaub

Super Service.hotel nicht clean.the Staffe very fiendly.special Rezeption Team.thanks.alot moh.Abdul

Eigenaar, 29-01-2023

Dear guest. Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to help us to improve our standard. We are sorry to read that your stay did not meet all your expectations. We have taken note of your comments and will inform our management and we will do our best. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to our hotel Alf Leila wa Leila to show you our improvement. Blessings from us all in Egypt. Your Hotel management

• 10Shari26-01-2023

Super

Super hotel, zeer gast vrij! Netjes onderhouden en genoeg keuzes aan restaurants, bars en accomodaties

Eigenaar, 26-01-2023

• 10Anne-Marie25-01-2023

Het weer, het personeel en het hotel. GEWELDIG

We zijn hier nu èen dag en het is super om hier te zijn.

Eigenaar, 26-01-2023

• 10Martin24-01-2023

Super relax

We hebben het erg naar de zin gehad. Mooi hotel, erg vriendelijk personeel. Ze hebben ervoor gezorgd dat we een leuke vakantie hadden. Genoeg keuze in eten, lekkere cocktails. Zeker een aanrader.

• 8Adriana Strolenberg22-01-2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Wij vonden mn de bediening en de schoonmaak top! Mooie-deels verwarmde- zwembaden, de gehele entourage deed prachtig aan. Jammer dat de heer bij de receptie niet echt goed uit de voeten kon met Engels/Duits en onze preferenties in 1e instantie genegeerd werden. Dankzij mw. Streck werd dit probleem echter opgelost. Wij zagen enkele gasten vallen door de veelal gladde vloeren. Wifikwaliteit kan beter. Tot slot vonden wij de vraag van de manager om het hotel hier op Zoover met een 10 te beoordelen zeer onprofessioneel en voor velen beslist intimiderend! Dat ik een 10 te hoog gegrepen vond, werd mij niet perse in dank afgenomen. Een hotel verdiend en verkrijgt een goede beoordeling door inzet cq goede diensten, en niet door "dwang" Een professioneel manager begrijpt dit en laat dit soort acties achterwege!

• 10Susanne21-01-2023

Fantastic

Super Service Special reception Team.we will Cole back

Eigenaar, 24-01-2023

Dear Ladies and Gentlemen, warm greetings from sunny Alf Leila wa Leila Hotel. Thank you for your kind comments and constructive feedback to help us improve the standard. We really appreciate your support and the team will be happy to know that you have recognized their great efforts. We look forward to welcoming you back to our hotel very soon. I hope that your vacation here at Sunshine will exceed all your expectations. Blessings from us all in Egypt. Your Hotel management

• 10Michel de Wit21-01-2023

Super verblijf!!

Als je hier verblijft moet je er rekening mee houden dat je verliefd word op de omgeving en de mensen op het resort. Super fantastiche vakantie gehad, helaas veel te kort (8 dagen). Alles is keurig in details geregeld, room service, de lobby,receptie, house keeping, bediening, entertainment enz. Voor ons was het de 1e x hier in het resort, maar de volgende vakantie staat al bijna weer gepland voor volgend jaar.

Zeer zeker een aanrader°

• 10Sandra de wit - oost21-01-2023

Grandioze vakantie met geweldige herinneringen.

Elke dag een overload aan vriendelijke mensen. Iedereen krijgt voldoende persoonlijke aandacht en de service is perfect. Het hotel is mooi, groot en super schoon. Een absolute aanrader voor iedereen die een fantastische vakantie in egypte wil beleven.

Hotel Alf Leila Wa Leila by Neverland info

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (8)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (4)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (4)
  • Wlan internetBeschikbaar

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasNiet beschikbaar
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Rotsachtig strandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.017 km