Hotel Albatros White Beach Resort

Hotel Albatros White Beach Resort

9.5Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros White Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ben je op zoek naar een hotel waar je je meteen thuis voelt? Dan zit je goed in viersterren Hotel Albatros White Beach. Jullie schrijven dan ook vooral over het vriendelijke en servicegerichte personeel. Benieuwd of Albatros White Beach jouw perfecte vakantiebestemming is? Lees dan mee.

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn vooral enthousiast over het servicegerichte personeel van Albatros White Beach. Volgens Sylvia weten ze hier wel wat service is: ‘Ik ben in heel wat hotels geweest ook in Turkije maar deze kunnen er niet aan tippen. De service is zo top ze willen alles voor je doen en vragen wel 10 keer op een dag of alles goed is. Het hotel is zo schoon je ziet ze over heel de dag poetsen.’

Vind je het belangrijk om ook tijdens je vakantie te genieten van heerlijke gerechten en buffetten? Dan ben je bij Albatros White Beach aan het juiste adres. Volgens jullie is hier altijd wel iets lekkers te vinden tijdens het buffet. Of kies je toch voor net iets meer luxe in het Italiaanse of Chinese à la carte restaurant? Vooral de zelfgemaakte pizza’s zijn volgens jullie een echte aanrader. Maar volgens Andre is het in de bar op het strand ook genieten: ‘Bij de Beach bar kan je heerlijk lunchen, Vlees, vis, salades, pasta en pizza. In de Millennium bar kan je heerlijke koffie krijgen.’ Wel vinden jullie het jammer dat je bij het hoofdgebouw van het hotel mag roken.

Op vakantie met de kids? Die vermaken zich wel aan het kindvriendelijke zwembad van Albatros White Beach. Ook aan de allerkleinsten is gedacht met een speciaal kinderbadje vol glijbanen. Terwijl zij van de glijbanen roetsjen of spetteren in het water, geniet jij van een spannend boek. Volgens jullie is er altijd wel plek op een van de vele ligbedjes aan het zwembad. Reviewers vinden het wel jammer dat er veel verkopers te vinden zijn aan het zwembad waardoor je niet helemaal tot rust kunt komen.

Ligging

Voor zonliefhebbers is de directe ligging aan het strand van Albatros White Beach Resort Hurghada ideaal. Loop met je badspullen naar het strand en strijk neer op een van de vele bedjes. Zelfs hier doet het personeel er alles aan om je in de watten te leggen. Maar dat is niet alles. Volgens jullie is dit de ideale locatie om te snorkelen of duiken. Zet je duikbril op en dompel jezelf onder in het azuurblauwe water.

Nog niet genoeg van de mooie onderwaterwereld van Egypte? Ga dan mee met de boottocht vanaf het hotel naar Mahmya Island. Volgens reviewer Mirna een top uitje. Of kies je toch voor meer cultuur tijdens een tripje naar de eeuwenoude piramides van Luxor? De keuze is aan jou!

46 reviews over Hotel Albatros White Beach Resort

• 1010 zeer tevreden Belgen28-07-2017

SUPER HOTEL

Kort maar krachtig. Super hotel. We gaan reeds 25 jaar op reis, nooit beter gehad. Ongelooflijk. Aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Sandra Gyselman21-07-2017

wederom een super hotel van de pick albatros groep

het is een super hotel, goede service mooie zwembaden zeker voor de kinderen, genoeg ligbedden zowel bij het zwembad als op het strand, eten is er voor ieder wat wils keus genoeg in de verschillende restauranten , mooie grote kamers die goed schoongemaakt worden. ook de spa is super , kortom alles is geregeld zoals je van een pick albatros hotel gewend bent, het enige minpuntje wat wij hebben is dat je er voor de deur niet kan snorkelen en dat de boottocht die je bij de jongens van scuba boekt betaal je teveel. het is gewoon natte vinger werk wat je betaalt. ook werkt er een jongen aan boord waarje helemaal zenuwachtig van wordt zo gehaast gaat die te werk, bij ons bijna een engelse verdronken omdat ze heel druk zijn met van alles en nog wat maar niet met de mensen aan boord.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9freddy de duytsche13-06-2017

het is een prachtig hotel met super mensen

alles was goed juist het eten was veel minder dan in de Dana beach maar wij gaan zeker terug zeker voldoende ligbedden ook aan het strand s morgens om 7h30 plaats genoeg iedere avond milllennium was er iets goeds om te drinken de mensen van de restaurants waren super ook de bediening aan het strand iedere dag met veel plezier mister Samir is iedere dg aanwezig van 8 tot 24 uur voor alles in goede banen te lijden super man kamers zeer mooi liften 30 meters lopen en er is een als niet wilt moet je niet eens naar buiten voor de receptie er is over alles goed nagedacht zeker de moeite waard we hebben genoten van ons 3 weken en gaan in maart 2018 zeker terug!!!

Gereisd met partner in maart 2017

• 4...29-05-2017

Geen 2de keer voor ons! Zware teleurstelling

We zijn net terug van een weekje white beach resort en het viel echt tegen!! We waren voor 2 weken naar Hurgada geweest waarvan 1 week Dana beach resort en 2de week White beach resort en geef mij maar Dana beach. 100x beter qua service dan White beach.

Minpunten White Beach: Bediening aan tafel is geef ik een 2/10! Ze komen pas na 15min vragen wat je wilt drinken bij bvb ontbijt en dan krijg je je drinken pas na 15min weer en als je cafe latte vraagt is het alsof je een glaasje warme melk hebt gekregen.

Ze kunnen blijkbaar niet omgaan met drukte want ze lopen u bijna omver in het restaurant omdat ze met plateaus aan het opruimen zijn. Dat je zelfs opzij moet gaan voor hun! Vind ik niet kunnen in een nieuw hotel?!!

Tijdens dinner bvb zien ze u pas na 15min dat je aan tafel zit en dan pas komen ze vragen wat je moet drinken???

Ze zijn ook heel beperkt wat betreft gesneden fruit?? Soms verlang je naar vers gesneden fruit maar dat hebben ze niet (of beperkt) dus dan maar zelf uw eigen fruit snijden.

Kinderanimatie trekt op niets! Er is daar amper kinderanimatie dat zich echt bezig houdt met kindjes.

Aant zwembad komen ze amper rond om te vragen wat je wilt drinken en als je dit doorgeeft dan vergeten ze het u zelfs te brengen! Dit noem ik geen service!

Kinderzwembaden waren ook vuil en heel erg koud! Maar het stoorde mij vooral dat je er dode vliegen zag en vuiligheid??

Eten vond ik er een flop! Geen variatie enkel op zaterdag en zondag kreeg je wat extra variatie de rest van de dagen altijd hetzelfde. En ik werd ziek (buikloop)

We hebben per ongeluk 1 handdoekenkaart extra meegegeven bij de handdoekenservice waardoor we 1 kaart minder konden afgeven op het einde van onze reis aan de receptie en daardoor een boete betaald van 9 euro??

Dit allemaal heb ik beoordeeld nadat ik eerst een fantastische weekje heb meegemaakt in Dana beach resort en dan naar zo een "nieuw" hotel overgestapt was een zware teleurstelling voor mij!

Pluspunten: Koffie s avonds bij de bar was wel lekker en goede service Kamers waren iedere x proper opgekuisd Snacks valt vrij goed mee

Voor mij white beach Never again!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 7Ralph16-05-2017

Prima resort wel veel Duitsers

Momenteel verblijven mijn vriendin en ik op het resort Albatros White Beach. (mei 2017) Super schoon en nieuw resort. Kamer is prima en wordt elke dag goed schoongemaakt. Het meubilair op het resort ziet er hip en nieuw uit. Op het strand en bij het zwembad wordt je prima bedïend. Eten is lekker maar weinig variatie bij het buffet. Daarnaast is er geen logische buffet route waardoor het chaotisch is. Het resort is momenteel overgenomen door Duitsers. Het personeel gaat er hierdoor standaard van uit dat je ook Duits spreekt. Engels zit er niet bij. Buiten het resort lijkt het op een oorlogsgebied waardoor weinig dit weinig toeristen trekt. Dit is jammer aangezien het animatieteam naar onze mening niet capabel genoeg is om een hoogwaardige avondshow neer te zetten. Hierdoor is er 's avonds weinig te beleven.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Bea Konings06-05-2017

Hotel om zeker nog een keer terug tegaan

Accommodatie is zeer goed. Proper grote verzorgde kamers vriendelijk personeel grote keuze in eten geweldige zwembaden. Helemaal.niets te klagen.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Hanny04-05-2017

Albatros White Beach Hurghada geweldig

Een prachtig complex. Perfect gelegen, mooie kamers, schoon, eten goed, voldoende animatie.Het was geweldig. Het hotel ligt aan een pleintje met allemaal winkeltjes. Tegenover de hoofdingang ligt een klein winkeltje met kruiden en verschillende soorten thee en andere producten. Je wordt hier heel goed geholpen door Ahmed. Zeker eens binnenlopen, en de thee staat klaar.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Mirjam03-05-2017

Fantastisch beter kan niet!

Alles was heel goed, mooie ruime kamers schoon. Goed en lief personeel. En heel erg lekker eten. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in april 2017

• 7SVEE01-05-2017

Mwah

Onze 4x Egypte. Deze keer white beach uitgekozen vanwege de kinderbaden. Minpunten:

• het eten. Zowel ontbijt, lunch als avondeten. Beperkte keuze. Desserts stellen helemaal niks voor
    • verkopers op het resort. Blijven je maar aanspreken elke dag
    • personeel. Zijn er gehaast en naar mijn inziens velen geïrriteerd. Spreken geen Engels en weinig behulpzaam (uiteraard niet allemaal).
    • overal gereserveerde bedjes. Zowel op strand als bij zwembad al vanaf 6.00 uur s ochtends
    • overvolle restaurants als je buiten wil eten bij elke maaltijd

Pluspunten:

• heerlijk strand (kindvriendelijk)
    • kidsclub (lieve zorgzame meiden)
    • mooie nette kamers met mooie badkamer
    • mooie nette zwembaden. Zowel de grote als de kinderjaren
    • Spa. Mooi, netjes en professioneel.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Hadden er meer van verwacht, voornamelijk van het eten na zoover te hebben raad gepleegd

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9H. van de Moosdijk13-04-2017

Goede aanrader (via touroperator)

Wij kunnen iedereen met een gerust hart aanraden om naar Albatros White Beach in Hurghada te gaan. Het hotel heeft ruime kamers met zeer goede bedden. De badkamer met mooie douche, ligbad, toilet, bidet en dubbele wastafel beviel uitstekend. De 3 buffet restaurants bieden ruim voldoende keuze. Met de diverse zwembaden en uiteraard het strand is er genoeg plek om te relaxen. Personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Onze kinderen met partners en ons kleinkind willen morgen alweer terug. De wellness / spa is uitstekend, misschien wel wat duurder dan de te boeken excursie, maar je krijgt wel waar voor je geld. Minpunt binnen de accommodatie vonden wij de Red Sea Master, de afgesproken duik- en snorkeltrip viel zwaar tegen. Volgens afspraak zouden we ongeveer 20 min. varen en dan konden mijn zoon en schoonzoon een duik van ca. 30 min. maken. In werkelijkheid was de vaartocht 3 min. en de jongens waren 15 min. onder water. Ik heb niet gesnorkeld, ik had er net zo goed naar toe kunnen zwemmen vanuit de kust. Boek aub de excursie vanuit de touroperator.

Gereisd met vrienden in april 2017

Hotel Albatros White Beach Resort info