Hotel Albatros White Beach Resort

Hotel Albatros White Beach Resort

9.5Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros White Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ben je op zoek naar een hotel waar je je meteen thuis voelt? Dan zit je goed in viersterren Hotel Albatros White Beach. Jullie schrijven dan ook vooral over het vriendelijke en servicegerichte personeel. Benieuwd of Albatros White Beach jouw perfecte vakantiebestemming is? Lees dan mee.

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn vooral enthousiast over het servicegerichte personeel van Albatros White Beach. Volgens Sylvia weten ze hier wel wat service is: ‘Ik ben in heel wat hotels geweest ook in Turkije maar deze kunnen er niet aan tippen. De service is zo top ze willen alles voor je doen en vragen wel 10 keer op een dag of alles goed is. Het hotel is zo schoon je ziet ze over heel de dag poetsen.’

Vind je het belangrijk om ook tijdens je vakantie te genieten van heerlijke gerechten en buffetten? Dan ben je bij Albatros White Beach aan het juiste adres. Volgens jullie is hier altijd wel iets lekkers te vinden tijdens het buffet. Of kies je toch voor net iets meer luxe in het Italiaanse of Chinese à la carte restaurant? Vooral de zelfgemaakte pizza’s zijn volgens jullie een echte aanrader. Maar volgens Andre is het in de bar op het strand ook genieten: ‘Bij de Beach bar kan je heerlijk lunchen, Vlees, vis, salades, pasta en pizza. In de Millennium bar kan je heerlijke koffie krijgen.’ Wel vinden jullie het jammer dat je bij het hoofdgebouw van het hotel mag roken.

Op vakantie met de kids? Die vermaken zich wel aan het kindvriendelijke zwembad van Albatros White Beach. Ook aan de allerkleinsten is gedacht met een speciaal kinderbadje vol glijbanen. Terwijl zij van de glijbanen roetsjen of spetteren in het water, geniet jij van een spannend boek. Volgens jullie is er altijd wel plek op een van de vele ligbedjes aan het zwembad. Reviewers vinden het wel jammer dat er veel verkopers te vinden zijn aan het zwembad waardoor je niet helemaal tot rust kunt komen.

Ligging

Voor zonliefhebbers is de directe ligging aan het strand van Albatros White Beach Resort Hurghada ideaal. Loop met je badspullen naar het strand en strijk neer op een van de vele bedjes. Zelfs hier doet het personeel er alles aan om je in de watten te leggen. Maar dat is niet alles. Volgens jullie is dit de ideale locatie om te snorkelen of duiken. Zet je duikbril op en dompel jezelf onder in het azuurblauwe water.

Nog niet genoeg van de mooie onderwaterwereld van Egypte? Ga dan mee met de boottocht vanaf het hotel naar Mahmya Island. Volgens reviewer Mirna een top uitje. Of kies je toch voor meer cultuur tijdens een tripje naar de eeuwenoude piramides van Luxor? De keuze is aan jou!

46 reviews over Hotel Albatros White Beach Resort

• 2018
    8Bert01-05-2018

Keurig hotel voor als je niet anders gewend bent!

Wel goed: Vrij nieuw hotel. Alles ziet er keurig verzorgd uit, nette kamer en badkamer. Gangen e.d. worden elke dag gedweild. Winkelstraat is dichtbij. Zwembaden worden ook goed schoon gehouden. Elke avond goede animatie en overdag wordt er ook van alles georganiseerd. Niet goed: Personeel vonden wij niet erg vriendelijk. Tijdens het eten werd er gewoon naar elkaar geschreeuwd. Ook bijna geen tijd om je bord leeg te eten want die wordt al bijna onder je vandaan getrokken. Parasols zijn niet inklapbaar, dus voor een beetje zon moet je de bedden bij het zwembad regelmatig verschuiven. Er is genoeg te eten maar je moet wel van het ene naar het andere restaurant lopen om te zoeken wat je lekker vindt, maar ja dat is natuurlijk iets persoonlijks. We hadden een 2-persoonskamer met een bijzetbed maar dit bed stonk echt heel erg. Wel nieuw matras gekregen maar dit bleek dus niet te helpen.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Andre en Gerrie14-03-2018

Een pareltje

Het resort en het personeel zijn gewoon grandioos. Jammer dat er in het hoofd gebouw gerookt mag worden! Het al a Card -diner was erg goed en gezellig. Op het strand komen de obers zelfs een ijskoeler brengen met je bestelde dranken. Bij de Beach bar kan je heerlijk lunchen, Vlees, vis,saldes, pasta en pizza. In de Millennium bar kan je heerlijke koffie krijgen. De kamers zijn ruim en netjes, de badkamer wordt afgescheiden door een glazen want van het slaapgedeelte en is voorzien van een massage douche. Als je op het strand aangeeft geen interesse te hebben in massage of een trip, laten ze je je hele vakantie met rust. Wij hebben een ochtend een trip (3 uur) met een glasboot gemaakt waar je kon snorkelen en een witstrand kon bezoeken, WAARDELOOS, een echte afrader. Wij wilden graag twee kamers naast elkaar op de begane grond aan de zon kant, dit was geen probleem, de volgende ochtend konden wij deze krijgen. Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 6cornel27-02-2018

geen 2 de keer meer !!

mooi resort eten was onder de maat !!! veel mensen met diaree ook sommige mensen aan het infuus zien lopen , voor ons geen 2 de keer meer !!!!!

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Mirna18-02-2018

Super mooi resort!

Dit resort White Beach is zeker aan te bevelen. Het was voor ons de 1e keer in Egypte. Wij zijn hier 1 week geweest in februari 2018. Het is een prachtig resort, ruim opgezet, ook wat groen en mooie palmbomen, ruime kamers mooie luxe badkamer en fijn balkon. Zwembaden genoeg ook verwarmd. Strand is ook fijn Overal keurige bediening. Mensen werken erg hard, kamers waren schoon en netjes. Eten is ook prima, voldoende keuze voor iedereen wat wils. Minpuntje: de 1e paar dagen komen er veel 'excursie verkopers' op je af op het resort. Duidelijk nee zeggen, dan laten ze je later met rust. Wij hebben 2 excursies gedaan, de mega safari heel leuk je gaat de woestijn in. En de boottrip vanaf het resort naar Mayhma island ook zeker aan te bevelen. De onderwaterwereld is hier prachtig. We hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Francine12-02-2018

Prima

We verbleven een week in dit hotel na een nijlcruise en zijn uiterst tevreden over ons verblijf : zeer mooie ruime kamer en badkamer, onberispelijk qua netheid in gans het hotel en zwemzone, uitstekende service, zeer vriendelijk personeel en lekkere buffetten.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Debby P05-02-2018

goede prijs/kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Precies wat je kan en mag verwachten voor deze prijs.(Al in verschillende dure en goedkopere resorts in heel Egypte verbleven) Jongens in de restaurants werken erg hard en allemaal even vriendelijk, kamers zijn netjes maar wel gehorig, eten en drinken niks speciaals net als de meeste resorts in deze prijsklasse, leuk animatie team, en voor kinderen denk ik een paradijs.

Maar....... wat ons wel heel erg heeft teleurgesteld is dat we door 1 persoon zijn opgelicht. Dit is een jongen die excursies verkoopt rondom het resort. Omdat hij jaren geleden een vrouw in Nederland had waar hij een kind van heeft en dus een beetje Nederlands spreekt) heeft op een zeer goede en sneaky manier zijn excursies verkocht voor een veel te hoge prijs in vergelijking met de prijs waar de andere jongens de excursies voor verkochten…stom van ons natuurlijk maar dat is onze eigen fout.

2 dagen na de verkoop van de excursies aan ons zou hij op vakantie gaan en we zouden hem de laatste 2 dagen van onze vakantie 100% zeker nog op het resort zien. Voordat hij op vakantie ging heeft hij van ons (omdat wij dachten dat hij echt eerlijk en vriendelijk was) sterke drank uit Nederland gekregen. Maar toen hij weg was en wij op het strand lagen zagen wij onze fles drank bij een Duitser staan. Wat bleek bij navraag aan deze Duitser. Dat hij deze fles van hem voor 40 dollar heeft gekocht omdat hij zin had in een goede fles sterke drank. (sterke drank is daar niet zoals de “brands”)

Hierna hoorde wij veel geklaag over hem in het resort van gasten waaraan hij ook voor veel te veel geld excursies aan had verkocht, en net als bij ons ook met de beloftes dat dingen waren inbegrepen bij de excursies maar wat achteraf niet bleek te zijn. Daarna hoorde we ook nog eens dat er creditcard fraude door hem was gepleegd... nadat wij dit hoorde zijn wij voor de zekerheid ook maar eens onze afschrijving van onze creditcard gaan nakijken. En wat bleek is dat hij zelf extra geld van onze creditcard heeft afgeschreven zonder dat wij dit wisten. (25 euro)

Door dit alles zijn wij natuurlijk niet alleen teleurgesteld maar ook echt boos geworden. Nog niet eens om wat er allemaal is gebeurt, dit gebeurt nu eenmaal, maar meer om het feit dat deze man zelf erg veel geld heeft, hij heeft zelf een boot liggen waarop de excursies geboekt worden, en hij bezit meerdere appartementen in Hurghada, Dus hij heeft het geld niet eens nodig. Maar daarin tegen, de andere jongens die daar hard werken en op een eerlijke manier hun geld willen verdien hebben uiteindelijk verlies geleden op hun eigen inkomen door deze slechte reclame die door het resort rond ging.

Uiteraard hebben wij ons beklag weggelegd bij het Aquacentrum, ze deden helemaal niet moeilijk en ze hebben netjes ons geld terugbetaald.

En ja, natuurlijk zoals verwacht, was hij wel weer terug in Hurghada van zijn vakantie zoals we van meerdere mensen hebben begrepen, maar hij heeft zich deze 2 laatste dagen toch niet meer op het resort laten zien. We hebben voor de zekerheid een foto toegevoegd……. Een gewaarschuwd mens, telt voor 2 ;-)

Gereisd met partner in januari 2018

• 10christina26-01-2018

Fantastisch hotel met zeer goede service,mooi stra

Goede service,schoon,vriendelijk personeel,lekker weer,zeer goede service op het strand,met ijsgevulde emmers die je drankje lekker koel houden Op de kamer werd de minibar dagelijks bijgevuld met water en frisdrank Gratis bedjes en handdoekenservice,je kan je handdoek wisselen voor een droge als je gezwommen hebt,verder is er een groot verwarmd zwembad,met genoeg ruimte om een baantje te trekken. Wat ik vervelend vond was dat de masseur van de welness je behoorlijk voor het blok zette om een afspraak te maken om een massage behandeling te ondergaan,die zeker de moeite waard was maar wel erg duur, De man liet je eigenlijk niet met rust voordat hij de afspraak in de zak had,kwam daar ook steeds weer voor terug Verder lieten de strand verkopers na 1 afwijzing wel met rust,en kwamen ze niet weer . verder zou de keuze qua eten iets uitgebreider kunnen maar het eten is van goede kwaliteit en warm,wij vonden het eten in het Italiaanse restaurant het lekkerst,de hygiëne is goed,alle koks dragen handschoenen die geregeld gewisseld werden.

Wij hadden een arts nodig en die kwam snel,aangezien er een kliniek op het terrein is,ook belde de er iemand van de receptie ons of we hulp nodig hadden met vertalen omdat de arts minder goed duits of engels sprak,de apotheek ligt naast het hotel,dat was handig

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Petra20-12-2017

Fantastisch.

Wij hebben nu voor de 2de keer hier 2 weken mogen genieten. Het eten en drinken is goed en voor een ieder wat wils. Het gala diner en al a Card -diner was erg lekker en gezellig. Op het strand komen de obers zelfs een ijskoeler brengen met water en frisdrank en ze komen steeds vragen of je wat wilt drinken. Bij de Beach bar kan je heerlijk lunchen. In de Millenium bar kan je heerlijk verschillende koffie’s krijgen. De kamers zijn ruim en super mooi zo ook de badkamer met een grote inloopdouche met verschillende sproeiers en er word elke dag goed schoongemaakt. Het personeel is super vriendelijk en lopen hun benen onder de kont vandaan. Nee als je hier heen gaat heb je niets te klagen en wordt je heerlijk in de watten gelegen. Kom hier zeker de volgende keer weer terug.

Gereisd met partner in december 2017

• 10Joke05-08-2017

Het was super. Volgend jaar weer!

Alles was super. Zeer vriendelijk personeel. Goede service. De jongen bij het strand serveert drank in koelemmer met ijs! Alles super. Ik vier hier mijn aankomende verjaardag weer!

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Suzanne04-08-2017

Geweldig hotel, nog niet beter gehad!

Wij zijn eind juli 8 dagen in dit hotel geweest, dit was de 3e keer Hurghada maar dit hotel was veruit de beste! Wauw wat een geweldig hotel, super luxe. Je hoeft 's morgens niet vroeg uit bed voor een bedje, je kunt om 11/12u ook nog genoeg bedjes vinden. Ook is het met het eten nooit super druk waardoor je rustig je bordje kunt vol scheppen en rustig kunt eten. Het personeel is erg behulpzaam en super vriendelijk. Kamers zijn ook super ondanks de harde bedden maar dat zijn wij niet gewend. Ik ga niet snel naar een hotel opnieuw terug maar dit hotel waarschijnlijk wel. Ook mega safari trip gedaan, dit is zeker een aanrader! Kortom geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Albatros White Beach Resort info