10 vragen over Hotel Albatros White Beach Resort

• Syl, 06-08-2018 Rapporteren

Russen?

Iemand ervaring met dit hotel erg veel last van Russen? Ik vind ze zo brutaal 😵

• Prins, 01-06-2018 Rapporteren

Etwn

Wat voor eten kan je hier allemaal krijgen? Ook pizza? Patat? Kip?

fvl, 11-07-2018

hoi ales wat jij opnoemt is er, pizza friet van 12-17 in de foodcourt, kip in restaurants bij lunxh en diner wij zijn er begin mei geweest dit jaar en gaan oktober wer naar dit hotel

• Aj, 12-01-2018 Rapporteren

Voordeelkamer

Wie weet hoe een voordeelkamer eruit ziet? Heb je dan ook gewoon een douche en bad en een tweepersoonsbed? Hoe ziet het babybedje eruit?

• Janien , 29-01-2017 Rapporteren

Snorkelen

Kun je bij dit hotel snorkelen?

H. Gaarman, 31-03-2017

Snorkelen en dolfijnen zien kun je het beste boeken bij Tilly, Nederlandse dame in Hurghada. Vanaf 1 april is ze weer in Hurghada aanwezig. Google op Tilly en hurghada en je vind alles om haar te bereiken. Wij gaan eind april weer met haar mee!

rondana, 06-03-2017

het kan uiteraard maar er is weinig tot niets te zien omdat er teveel diesel en olie van de boten daar voor het hotel liggen

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros White Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Janien, 29-01-2017 Rapporteren

snorkelen

Kun je bij het hotel snorkelen?

• van den dungen, 12-12-2016 Rapporteren

rook vrije ruimten

hallo kan iemand mij vertellen of er rookvrije ruimten zijn in dit hotel omdat ik echt niet tegen rook kan, wil ik dat graag horen voor ik hier naar toe ga bedankt alvast.

• Fons, 23-10-2016 Rapporteren

Reisorganisatie

Lieve mensen, bij welke reisorganisatie hebben jullie dit hotel geboekt en van welke luchthaven zijn jullie vertrokken? Bij voorbaat dank, Fons de Brouwer.

voorbeeldik, 13-11-2016

Wij hebben bij corondon geboekt via Amsterdam naar hurgada

Fons de Brouwer, 13-11-2016

Dank je wel voor je antwoord! :)

• joagil1, 11-10-2016 Rapporteren

rif

Heeft dit hotel een eigen rif?

• Inge, 23-09-2016 Rapporteren

a la carte

Ik las ergens dat de a la carte restaurants tegen betaling zijn?

voorbeeldik, 13-11-2016

Er zijn 4 restaurants waar van een de WoW alla cart is je hoeft niet te betalen maar een keer in de week gebruik van maken reserveren en a twee dagen van te voren soms is het dan toch vol dus beter zo snel mogelijk reserveren

• Brigitte, 03-07-2016 Rapporteren

Ligging

Wie kan mij vertellen waar het hotel ongeveer ligt. Als je zoekt op internet geeft hij namelijk een andere locatie aan.

Ligt het vlak bij het senzo mall

Mvg Brigitte

voorbeeldik, 13-11-2016

Het ligt ongeveer 5 min van de luchthaven van hurgada zo,n 10 min met de taxi van senzo vlak bij hotel steinenberger