Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag37°30°
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je op zoek naar een hotel waar je je meteen thuis voelt? Dan zit je goed in viersterren Hotel Albatros White Beach. Jullie schrijven dan ook vooral over het vriendelijke en servicegerichte personeel. Benieuwd of Albatros White Beach jouw perfecte vakantiebestemming is? Lees dan mee.

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn vooral enthousiast over het servicegerichte personeel van Albatros White Beach. Volgens Sylvia weten ze hier wel wat service is: ‘Ik ben in heel wat hotels geweest ook in Turkije maar deze kunnen er niet aan tippen. De service is zo top ze willen alles voor je doen en vragen wel 10 keer op een dag of alles goed is. Het hotel is zo schoon je ziet ze over heel de dag poetsen.’

Vind je het belangrijk om ook tijdens je vakantie te genieten van heerlijke gerechten en buffetten? Dan ben je bij Albatros White Beach aan het juiste adres. Volgens jullie is hier altijd wel iets lekkers te vinden tijdens het buffet. Of kies je toch voor net iets meer luxe in het Italiaanse of Chinese à la carte restaurant? Vooral de zelfgemaakte pizza’s zijn volgens jullie een echte aanrader. Maar volgens Andre is het in de bar op het strand ook genieten: ‘Bij de Beach bar kan je heerlijk lunchen, Vlees, vis, salades, pasta en pizza. In de Millennium bar kan je heerlijke koffie krijgen.’ Wel vinden jullie het jammer dat je bij het hoofdgebouw van het hotel mag roken.

Op vakantie met de kids? Die vermaken zich wel aan het kindvriendelijke zwembad van Albatros White Beach. Ook aan de allerkleinsten is gedacht met een speciaal kinderbadje vol glijbanen. Terwijl zij van de glijbanen roetsjen of spetteren in het water, geniet jij van een spannend boek. Volgens jullie is er altijd wel plek op een van de vele ligbedjes aan het zwembad. Reviewers vinden het wel jammer dat er veel verkopers te vinden zijn aan het zwembad waardoor je niet helemaal tot rust kunt komen.

Ligging

Voor zonliefhebbers is de directe ligging aan het strand van Albatros White Beach Resort Hurghada ideaal. Loop met je badspullen naar het strand en strijk neer op een van de vele bedjes. Zelfs hier doet het personeel er alles aan om je in de watten te leggen. Maar dat is niet alles. Volgens jullie is dit de ideale locatie om te snorkelen of duiken. Zet je duikbril op en dompel jezelf onder in het azuurblauwe water.

Nog niet genoeg van de mooie onderwaterwereld van Egypte? Ga dan mee met de boottocht vanaf het hotel naar Mahmya Island. Volgens reviewer Mirna een top uitje. Of kies je toch voor meer cultuur tijdens een tripje naar de eeuwenoude piramides van Luxor? De keuze is aan jou!

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros White Beach Resort voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Albatros White Beach Resort in het Nederlands

Een top vakantie.

John en Petra
10-7-2019

We zijn voor de 4de keer in dit resort. Het was heerlijk thuis komen. De kamers zijn super mooi en worden goed schoon gemaakt de mini bar met flessen cola, 7 up, fanta en water zijn ook incl en worden steeds bijgevuld . Het eten is top en voor ieder wat wils. Het ala Carte restaurant in de WOW is erg goed echt een aanrader. De zwembaden zijn heerlijk en er zijn genoeg ligbedjes rond de zwembaden en het strand. Het personeel is erg vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Jammer dat de mensen in de avond niet zo mee deden met de animatie dit lag zeker niet aan het animatieteam. Alles samen gevat hebben wij een top vakantie gehad met ons gezin en kleindochter van 13 maanden. We komen hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader voor een super verwen vakanti

Stef en Jeannette
5-7-2019

We waren voor het eerst in White beach en de 15e keer on Egypte. We vonden het hotel toppie, geweldige service, mooie kamer, eten voor ieder wat wils in de verschillende restaurants. Het a la carte restaurant zeker een aanrader. Personeel is overal even vriendelijk en beleefd. Het animatie team was super goed, was jammer dat de mensen 's avonds niet echt meededen om er voor en na de prachtige steeds wisselende shows ,maar dat kan natuurlijk wekelijks veranderen, dat ligt zeker niet aan het hotel. Een aanrader dus

Gereisd Met partner in juni 2019

Super goed

Leen
10-3-2019

Zeer schoon, vriendelijk, goed eten. Je kunt lekker een weekje ontspannen.

Ook buiten het resort is voldoende te doen.

Voor mijn zoontje zouden meerdere glijbanen super zijn alleen hij heeft zich prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig hotel !!

Sylvia
8-3-2019

Wat een super hotel . Ik ben in heel wat hotels geweest ook in Turkije maar deze kunnen er niet aan tippen. De service is zo top ze willen alles voor je doen en vragen wel 10 keer op een dag of alles goed Is👌🏻 Het hotel is zo schoon je ziet ze over heel de dag poetsen ook de tuin rond On is pracht en praal zo goed bijgehouden. Het eten ook top in orde goed.verschillende restaurants ,Chinees ,Italiaanse . ( kun je zelf pizza laten bakken) nou als je hier niks lust ven ik benieuwd wat je thuis eet . Meeste gaste zijn Duits maar eigenlijk geen last van . Kamers zijn prachtig luxe inloop douche en goede bedden . Een koffiebar met super veel verschillende koffie en zo lekker . Enigste wat wij miste een auqa park voor onze zoon van 7 die voelde zich net te groot voor de glijbaantjes maar wij hebben vernomen dat er naast het hotel binnen een paar maanden een auqa park bij gebouwd word ! Top wij vonden het geweldig en komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch verblijf met goeie vrienden

marc symoens
4-3-2019

Na een vermoeiende Nijlcruise nog ontspannen in dit prachtige hotel. Personeels en service waren top.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals altijd een top vakantie.

Renswouw
11-12-2018

We zijn hier nu voor de 3de keer op vakantie geweest en het is nog steeds in 1 woord geweldig en er ontbreekt je aan niets. De kamers zijn mooi en worden goed schoon gemaakt. Al het personeel is erg vriendelijk en als je wat vraagt is het ze nooit teveel. Zowel het Gala diner en het al a carte restaurant in de WOW is echt super en goed verzorgt met heerlijke gerechten. Wij komen hier in juni 2019 weer terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit slecht receptie en lugenaar en slecht eten.

stella
21-7-2018

ik ben oude vrouw van 86 jaar en met mijn dochter naar deze resort voor 2 weken en was niet de eerste ik was 5 keer naar daar geweest .eerste keer was stander kamer en was heel moeilijk te lopen in met rollator en badkamer was erg klein voor mijn .de tweede keer een groet kamer gekregen. derde keer was extra kamer geboekt maar was geen conaction kamer dus ik heb een kamer boven de restaurant zo erg dat vanaf 4.00 uur door de werkende waker worden en geen rust tot 01.00 uur en na 1 week ik ben naar andere kamer ook zo klein en niet beschikt voor oude vrouw met rollator en de erger de extra kamer was gegeven gratis naar een vriend van receptie dat heb ik betaald voor een week .de deerde keer was ook van kamer naar kamer en de vierde keer was groot kamer de vijfde keer was ook klein kamer en ver weg van alles en ook de receptie was liegen dat alle groot kamer was reserveert toen allee 2 weken was leeg voor VIP Egypte .nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Nooooit meer

Lien
10-7-2018

Eten was verschrikkelijk.. we zijn iedere dag gaan uiteten.. nog nooit meegemaakt in die 10jaar dat ik naar Egypte kom.. heb al veel hotels gezien in egypte maar dit is echt het slechte wat ik al meegemaakt heb..

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 29 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed

wim hock
8-6-2018

het is een heel goed resort goede ontvangst mooie kamers alles schoon bediening perfect prachtige zwembaden voor jong en oud drie restaurants het eten is heel goed wij hebben weer twee keer geboekt

Gereisd Met partner in januari 2018

Keurig hotel voor als je niet anders gewend bent!

Bert
1-5-2018

Wel goed: Vrij nieuw hotel. Alles ziet er keurig verzorgd uit, nette kamer en badkamer. Gangen e.d. worden elke dag gedweild. Winkelstraat is dichtbij. Zwembaden worden ook goed schoon gehouden. Elke avond goede animatie en overdag wordt er ook van alles georganiseerd. Niet goed: Personeel vonden wij niet erg vriendelijk. Tijdens het eten werd er gewoon naar elkaar geschreeuwd. Ook bijna geen tijd om je bord leeg te eten want die wordt al bijna onder je vandaan getrokken. Parasols zijn niet inklapbaar, dus voor een beetje zon moet je de bedden bij het zwembad regelmatig verschuiven. Er is genoeg te eten maar je moet wel van het ene naar het andere restaurant lopen om te zoeken wat je lekker vindt, maar ja dat is natuurlijk iets persoonlijks. We hadden een 2-persoonskamer met een bijzetbed maar dit bed stonk echt heel erg. Wel nieuw matras gekregen maar dit bleek dus niet te helpen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros White Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros White Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.