Hotel Aladdin Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Aladdin Beach Resort Hurghada zit je volgens reviewers goed wanneer je op zoek bent naar een groot en bruisend hotel vol entertainment. Je hoeft je hier dan ook zeker niet te vervelen. Met het strand om de hoek en de verschillende zwembaden van het hotel geniet je van urenlang waterpret. Op zoek naar meer? Loop dan door naar het hotel om de hoek en geniet hier van nog meer waterpret en faciliteiten. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Aladdin Beach Resort overnacht je volgens vakantiegangers in een schone kamer. Wel wordt er geschreven dat de kamers aan renovatie toe zijn, maar daar is het hotel dan ook druk mee bezig. Over het personeel van Aladdin Beach Resort zijn jullie erg te spreken. Dineke licht in een review toe: ‘Wat word je hier verwend door de bediening en wat lopen ze hard. Op strand vriendelijk ontvangst, dat ze de handdoek voor je aanpakken en je bedje opmaken. Top! En dan het animatieteam, fun makers, wat een mooi team.’

Verblijf je op basis van all-inclusive in Aladdin Beach Resort? Dan zijn alle frisdranken en mixdrankjes inbegrepen, wel betaal je extra voor de cocktails. Ook is een bezoekje aan een van de à la carte restaurants inbegrepen en volgens reviewer Nancy is dit een echte aanrader. Hier laat je je extra verwennen door het personeel en geniet je van de Italiaanse en Mongoolse specialiteiten. Het eten in het buffetrestaurant kan volgens jullie wel wat beter. Zo is er bijvoorbeeld weinig fruit te vinden.

Wil je even helemaal ontspannen tijdens je vakantie? Volgens reviewer Caps mag een bezoekje aan de hamam van Aladdin Beach Resort dan niet ontbreken: ‘Tweemaal ontzettend genoten in de spa van een schoonheidsbehandeling en een goede massage, sauna, stoombad en jacuzzi, heerlijk!’ Terwijl de kinderen spetteren in het zwembad of vriendjes maken bij de kidsclub, geniet jij van je welverdiende vakantie.

Ligging

Aladdin Beach Resort Hurghada is door de directe ligging aan het strand the place to be voor snorkel liefhebbers. Ook Joyce genoot hiervan en schrijft in haar review: ‘Het snorkelen en duiken is trouwens een geweldige ervaring. Super mooi. Ik wilde de zee nooit meer uit.’ Ben je nog op zoek naar een leuke snorkelexcursie tijdens je vakantie? Volgens reviewer Caps moet je dan zeker een boottochtje maken. Onderweg stopt de boot een aantal keer om de vele dolfijnen te spotten tijdens het snorkelen.

Op zoek naar een gezellige stad? Op 20 kilometer van het hotel ligt Hurghada. Met de shuttlebus van het hotel sta je binnen no time in het bruisende centrum. Voor iedereen is hier wel iets te beleven. Moderne winkels vind je in het nieuwe, toeristische deel Sakkala, terwijl je in Dahar kennis maakt met de eeuwenoude gebouwen.

We hebben een aantal aanbieders voor Aladdin Beach Resort voor je op een rij gezet:

734 reviews over Hotel Aladdin Beach Resort

• 5Sylvia05-10-2019

Niet meer

2wkn in hotel Aladdin geweest.eten zeer eentoning.brood oud elke dag.Er kwamen 300 egyptenaren om te sporten.op strand.er zijn 3 stranden daar.wij mochten niet meer op hun strand komen.maar zij wel bij ons.en bij zwembad dat was een zooi in het zwembad.de badmeesters ergere zich er aan zelfs.duur 4dgn.bier of wijn was in de avond op om half 12.terwijl er allin was tot half 1!!! Toen we om 10.00 uitchecken dag van vertrek.werd het bandje.eraf gerukt.dus ik zei:geen eten en drinken meer.hij zei ja hoor.wij eten om 13.00.komen we het restaurant. Binnen een manager heel boos.met zo poolse .gastvrouw waar is u bandje.u komt er niet in anders betalen.we zijn er al 5x geweest.dit nog nooit meegemaakt!! Ik naar de receptie.mocht er toch in met een kaartje.maar wel zeer onbeschoft behandeld..entertainment s t elde niks voor.hoop herrie.kwamen ook niet opdagen vaak.als je geld geeft d o en ze alles.geen aladdin meer .voor ons!!!!!

• 8Abderrahim27-09-2019

Was een hele mooie vakantie

Was mooi reis veel dingen gezien en lekker genoten

• 10charley van der sman21-06-2019

Het was grandioos.

Het is een schitterend hotel, uitstekend personeel, zowel in het keuken en de schoonmaak

lekker eten , en overal in de bars en strand kan je van alles krijgen zowel koffie, limonade ,bieren wijn en cognac.

ik ben er 2x geweest een week eerst 5 maart, en het was uitstekend, dus ben ik 31 maart weer geweest, voor 1 week, als ik genoeg heb gespaard, dan ga ik in november weer, helaas zal het wel niet gaan want ik heb maar 400 euro voor de hele maand te besteden, zoals eten. Het was grandioos, een moord vakantie.

• 7Inge21-06-2019

Een fantastische week

Veel eigen bevolking maken gebruik van deze accommodatie en zorgen voor de nodige overlast ( geluid, geen rekening houden met anderen ). Hierdoor erg druk.

Het personeel vriendelijk en bereid om jouw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Een aantal leuke medelanders leren kennen en we konden gebruik maken van de overige eet gelegenheden om op deze wijze de drukte in de grote eetzalen te ontlopen. Prima geregeld.

• 5Sylvia26-05-2019

Na 5x niet meer

Wij waren 7mei tot 22mei in hotel aladdin voor de 5x.eten was stuk slechter geworden.altijd koude soep.en het eten gericht op oostblokkers.Er is een gastvrouw.die alle klachten aanhoord.spreekt engels.duits.je krijgt een bonnetje.voor een italiaans res.of chinees.als je het eten niet lekker vind in het rest.dus...het eten bij de Italiaanse was.matig.en bij de chinees lekker.maar zeer slechte service.duurt heel lang 25min.dat je eten krijgt..of ze vergeten je.kamers zijn goed groot.wel verouderd.zwembad en strand is heerlijk.als je maar fooi geeft.wordt je goed bediend.Entertement besteed alleen aandacht aan je als.je uit het oostblok landen komt..er is een groot terras waar iedereen komt voor iets te drinken..ook vol met oostblokkers.en 4x gehad dat het bier op wij 'savonds..voor ons geen Aladdin meer..

• 9Jan Willem uit oost Nederland04-05-2019

Duiken snorkelen vanaf dit hotel.

Zeer goed, duik snorkelcentrum op dit hotel de red sea sky diving is hier op het strand met eigen grote haven ook hier aan het strand en luxe boten maakt een tour beginnen zonder met een busje ophalen en zo. Super verassing en gewedig makkelijk. Goed verzorgd en ook all incl op de boot. Het duiken en snorkelen natuurlijk wel met betalen, maar zeker niet duur voor wat ze bieden.

Zand strand, en langzaam aflopend en je kan er gewoon met blote voeten in. Je kan niet spreken van een huisrif als Alles is ruim opgezet, rustig of meer in de drukte met muziek erbij.

Bediening goed en genoeg personeel, handdoeken service zit nooit zonder en je hoeft nergens te wachten. Ik vind het een aanrader.

Jammer dat er geen plattegrond is, de eerste dagen was het zoeken waar alles te vinden is. En er is echt van alles te vinden en te bekijken

Ik op kamer 554 heb niks te klagen of anders aan te merken.

Datum van verblijf: eind april en begin mei 2019

• 5Roos28-04-2019

Prima voor een week, maar geen tweede keer.

Ruim opgezet park met vriendelijk personeel. Schoonmaak van appartement werd afgeraffeld en ons appartement was om 16:00 ‘s middags nog niet schoongemaakt waardoor je ook moest wachten op schone handdoeken.

Tijdens ons verblijf was het eten niet heel uitgebreid. Fruit was er amper te vinden evenals broodbeleg tussen de middag.

Het stikte er van de luidruchtige brutale russen. Ze zullen vast niet allemaal zo zijn maar dat doet er nu niet toe.

Met vrienden

• 8Brigitte Bosters25-04-2019

Heel gezellig hotel met veel live muziek en entertainment

• 9tieleman07-04-2019

Hartstikke goed, voor herhaling vatbaar.

Een prachtig en schoon resort.Met goede service.

• 8Bert en Petra01-04-2019

Zeker om terug te komen!

Wij hebben genoten van dit hotel, het is schoon en een enorm groot complex. De kamers zijn schoon en groot, de badkamer is wat verouderd. Iedere dag schone handdoeken, ook bij het zwembad en strand zijn er gratis handdoeken te verkrijgen. Het eten is variërend en meer dan voldoende, zowel het ontbijt als het warmeten. Het personeel is heel lief en aardig. Lopen naar het strand is vanaf de receptie zeker 5 minuten lopen ook naar het zwembad toe, ook daar is het enorme schoon. Iedere avond is er dansen en kleine shows, dit duurt tot 23.00 uur en daarna sluit alles. Buiten het hotel is er weinig te doen, een paar winkeltjes. Wij zijn naar Hurghada oud stad geweest en daar is het smerig en oude winkeltjes, dit is vooral voor de lokale bevolking, wil je winkelen ga dan naar Sheraton centrum maar ook hier is het niets bijzonders aan winkels. Marina haven is mooi om te zien maar ook hier een paar winkeltjes.

69 tips over Hotel Aladdin Beach Resort

• Joan , 09-03-2019

Waarom schrijft niemand over de omgeving en is er in de beurt winkels, barretjes, kan je er wandelen, hoe zijn de avonden in het hotel, is er muziek? Waar kan je veilig een excursies boeken en welke? Hoe kom je in de oude en nieuwe gedeelde van het centrum? Het lijkt wel of het eten het belangrijkste is, vergeet niet egypte is afrika!!

• Lisa , 18-02-2012

Do's: Snorkeltripje van het Aquacentrum, avondje uit in de Nieuwe Marina. Regel een taxi bij Ahmed in de lobby: goedkoop en veilig.

Dont's: Iets boeken bij het beautycentrum op het strand tenzij je de helft kunt betalen, meedoen aan de miss- of misterverkiezing tenzij je graag een lapdance geeft voor publiek.

• Sylvia, 07-01-2014

Direct aan de overkant zit het aquapark Titanic. Meestal zit bij de reis 1 of 2 bezoeken inbegrepen. Vraag dit na bij de receptie. Links aan de overkant zit een rij winkels. Als je dit afloopt zie je op een gegeven moment de Senzo Mall. Hier zitten wat luxere winkels, een grote supermarkt, de Mac en KFC!! Taxi's kan je beter vanuit het hotel nemen, bij Ramses. dit is betrouwbaar met goede prijzen......

81 vragen over Hotel Aladdin Beach Resort

• Dieckman, 30-08-2019

Kun je koffie zetten op je kamer

Is er een koffie en thee fasiliteit op de kamer

• Joan, 10-03-2019

Wat is er te doen?

Wat is er s’avonds te doen in het hotel, is er muziek of dansen, hoe is de omgeving, kan je er mooie wandelingen maken, is het veilig s’avonds, wat is er in de buurt aan winkels, barretjes, is er s’avonds een gezellige bar waar je kan zitten, heb je last van de disco muziek, Hoe ga je naar het oude en nieuwe centrum, wat kost het, welke excursies zijn mooi om te doen en waar kan je die het beste boeken? Hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden.

ton, 08-05-2019

Hallo

Kijk eens op onze website http://www.amazing5starsdolphinstour.com/ Daar staat een link naar onze facebook site en een link naar ons mail adres daar kan u al u vragen stellen en wij beandworden ze voor u

ton, 08-05-2019

Wil je een dolfijnen tour doen boek deze van te voren in Nederland bij www.amazing5starsdolphinstour.com je betaald pas na afloop van de trip. Echt gewoon top van a tot z. Kleine groep mensen op 1 boot niks commercieels gewoon lekker genieten met zijn alle. Van ontbijt tot lunch tot drinken vers fruit aan alles is gedacht. Voor ons een dag om nooit meer te vergeten. Ook geven ze via mail antwoord op al je vragen deze mensen doen alles voor je

Je kunt ze ook vinden op Facebook en instagram.

• Moortjes, 19-12-2018

Verwarmde zwembaden

Zijn er in de winter verwarmde zwembaden in Aladdin. We weten dat er een verwarmd zwembad zit bij Ali Baba Palace en ook in het Aquapark zijn de baden verwarmt. Toen we de laatste keer in Ali Baba waren was Aladdin nog gesloten.

• De staf spreektDuits, Engels

• Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenItaliaans, Mongools

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen