KinderhotelWeer vandaag23°11°
6,9

Omschrijving
Aladdin Beach Resort in Hurghada is een all inclusive resort met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij het eten heb je genoeg keuze en de kamers zijn schoon en voorzien van goede bedden. De zwembaden zijn ruim en je zit vlak aan het strand, waar je mooi kunt snorkelen. Met de bus kun je in een kwartier Hurghada bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Aladdin Beach Resort voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

678 reviews over Hotel Aladdin Beach Resort in het Nederlands

Enigzins gedateerd, kamer en bedden zijn prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bij niet te hoge verwachtingen redelijk hotel.

zalig

Wuyts-Van Rooy,
26-1-2019

voor ons was alles tip top, eentje om naar terug te keren

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

zeker voor herhaling vatbaar !

Daisy,
25-1-2019

Het hotel was geweldig... schoon, goed eten, personeel was erg aardig en deed er alles aan om het zo fijn mogelijk te maken.

Redelijk

Az,
18-1-2019

Foto's komen niet overeen met werkelijkheid

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Perfect voor een weekje relaxen/lezen t heerl

Adriana,
30-12-2018

Aardig personeel, schone kamer, niet veel variatie in het buffet.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Echt fantastisch. Je voelt je welkom.

Dineke boerkamp,
15-12-2018

Geweldig hotel. Zeer gastvrij. Schone kamers, goede bedden, heerlijke douche BVN (Nederlandse zender) tv. Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel. En eten voor ieder wat wils. Goed op temperatuur. Heerlijk zwembad, wat je verwent wordt bediening loopt daar hard. Op strand vriendelijk ontvangst wat ze de handdoek voor je aanpakken en je bedje opmaken. Top! En dan het animatie team fun makers wat een mooi team. En je kunt heerlijk zwemmen/snorkelen. Ik ga zeker terug naar dit hotel. Kan niet wachten.

Gereisd met partner in december 2018

fantastisch

silviu,
14-12-2018

Voor de tweede keer in aladdin beach resort, in 2017, heel goed bevallen, daaroom nog een keer in 2018 en zeker niet voor de laatste keer.goede service, leuke accomodatie, animatie team goed bezig, alles dichtbij, zwembad, strand, Eten was goed, veel variatie, iedere avond barbeque, een met groente en een met vlees. ik snap de mensen niet die over eten klagen,thuis heb je niet zoveel variatie iedere dag

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Matig, niet voor herhaling vatbaar.

Manon,
2-12-2018

Ondanks de nogal wisselende recensies een vakantie geboekt naar dit hotel zonder er teveel van te verwachten. Helaas viel het alsnog behoorlijk tegen... Grootste minpunten van dit resort: slecht eten (erg smaakloos, weinig variatie), slechts twee keer warm gedoucht, sommige plekken van het resort waren behoorlijk verouderd en het animatieteam en sommigen van het personeel waren erg onvriendelijk/opdringerig. Gelukkig door het zonnetje, een paar goede boeken en leuke excursies een goede vakantie gehad. Maar dit hotel? Nooit meer.

Een paar maanden hiervoor in de zomer naar een hotel in El Gouna geweest en het verschil met Aladdin is enorm.

Gereisd met vrienden in november 2018

Fijn uitgerust in de zon bij aardige egyptenaren

Elena Kapitz,
1-12-2018

Dat het iets gedateerd is,ze overal op het terrein aan het opknappen zijn, er op alle afdelingen vriendelijke mensen werken. Jammer van de slechte WiFi ( maar er zijn ergere dingen). Er een huisrif is twee stijgers en alles goed bereikbaar . Eten niet spectaculair, erg veel zoetigheid( maar dat weet je ) en als je geen suiker eet is dat wel lastig....fruit viel wat tegen,

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij zitten nu hier en het is Goed,, aardige mensen

Tineke van Bemmel,
29-11-2018

Voor de prijsklasse zeker goed hotel,, wij zijn nu hier net 2 dagen en blijven tot 6 december,,, en prima naar onze zin,, Las de reviews met zeer negatieve reacties,, dit is met recht niet waar,, wat een azijnzeikers van mensen,, eten is voor ieder wat wils,, en de kamers zijn ook goed,, wij hebben een bungalow ,, goede bedden,, zijn ook superaardig,, geef iedere dag paar eurootjes,,, ze verdienen ook niet veel,, en werken keihard van smorgens vroeg tot 's, avonds in de late uurtjes,, gaan zeker nog een keer terug in deze periode,,, vandaag 30 gr heerlijk,, gaan nog lekker genieten....

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aladdin Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aladdin Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.