Hotel Aladdin Beach Resort

Hotel Aladdin Beach Resort

6.8Voldoende

Egypte, Egypte, Hurghada

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Aladdin Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

In Aladdin Beach Resort Hurghada zit je volgens reviewers goed wanneer je op zoek bent naar een groot en bruisend hotel vol entertainment. Je hoeft je hier dan ook zeker niet te vervelen. Met het strand om de hoek en de verschillende zwembaden van het hotel geniet je van urenlang waterpret. Op zoek naar meer? Loop dan door naar het hotel om de hoek en geniet hier van nog meer waterpret en faciliteiten. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Aladdin Beach Resort overnacht je volgens vakantiegangers in een schone kamer. Wel wordt er geschreven dat de kamers aan renovatie toe zijn, maar daar is het hotel dan ook druk mee bezig. Over het personeel van Aladdin Beach Resort zijn jullie erg te spreken. Dineke licht in een review toe: ‘Wat word je hier verwend door de bediening en wat lopen ze hard. Op strand vriendelijk ontvangst, dat ze de handdoek voor je aanpakken en je bedje opmaken. Top! En dan het animatieteam, fun makers, wat een mooi team.’

Verblijf je op basis van all-inclusive in Aladdin Beach Resort? Dan zijn alle frisdranken en mixdrankjes inbegrepen, wel betaal je extra voor de cocktails. Ook is een bezoekje aan een van de à la carte restaurants inbegrepen en volgens reviewer Nancy is dit een echte aanrader. Hier laat je je extra verwennen door het personeel en geniet je van de Italiaanse en Mongoolse specialiteiten. Het eten in het buffetrestaurant kan volgens jullie wel wat beter. Zo is er bijvoorbeeld weinig fruit te vinden.

Wil je even helemaal ontspannen tijdens je vakantie? Volgens reviewer Caps mag een bezoekje aan de hamam van Aladdin Beach Resort dan niet ontbreken: ‘Tweemaal ontzettend genoten in de spa van een schoonheidsbehandeling en een goede massage, sauna, stoombad en jacuzzi, heerlijk!’ Terwijl de kinderen spetteren in het zwembad of vriendjes maken bij de kidsclub, geniet jij van je welverdiende vakantie.

Ligging

Aladdin Beach Resort Hurghada is door de directe ligging aan het strand the place to be voor snorkel liefhebbers. Ook Joyce genoot hiervan en schrijft in haar review: ‘Het snorkelen en duiken is trouwens een geweldige ervaring. Super mooi. Ik wilde de zee nooit meer uit.’ Ben je nog op zoek naar een leuke snorkelexcursie tijdens je vakantie? Volgens reviewer Caps moet je dan zeker een boottochtje maken. Onderweg stopt de boot een aantal keer om de vele dolfijnen te spotten tijdens het snorkelen.

Op zoek naar een gezellige stad? Op 20 kilometer van het hotel ligt Hurghada. Met de shuttlebus van het hotel sta je binnen no time in het bruisende centrum. Voor iedereen is hier wel iets te beleven. Moderne winkels vind je in het nieuwe, toeristische deel Sakkala, terwijl je in Dahar kennis maakt met de eeuwenoude gebouwen.

745 reviews over Hotel Aladdin Beach Resort

• 1Salomon24-03-2020

NOOIT MEER, ARROGANTE BEDIENING .

Dit hotel is het grofste en onvriendelijkste hotel in gans egypte. Na 5 u aanwezig te zijn in dit hotel werden we uit het hotel gegooid . Als honden gooiden ze ons op de straat met bagage en werden we ontdaan van ons bandje. Dit dus zonder eten, drinken of plaats om nog te kunnen slapen. Dit was dan nog om 21 u s avonds.Ik werd dan nog verplicht om 4 euro te betalen om de code van de wifi te krijgen om zo toch maar onze touraperator te kunnen bereiken. Reden van uitgooi was omdat we de week ervoor de Nijlcruise hadden gedaan . Dit was voor ons het rampzaligste hotel en mede door hun besluiten we om NOOIT meer Egypte te doen . Proficiat en doe zo verder. Hopelijk krijgen ze nooit nog volk .

Gereisd met partner in maart 2020

• 7Heiko Kiel23-01-2020

Gewoon doen.

Het is groot en momenteel wordt het restaurant verbouwd. Daardoor is het ontbijt en diner niet van goede kwaliteit. De overvloed aan Russen is ook geen voordeel. Een aantal is luidruchtig en onbeschoft. Uiteraard niet allemaal Niet echt schoon eten niet warm en lang wachten. Maar het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het is geen land waar je even een lange wandeling maakt of met een auto rond gaat touren want het is 1 grote zandbak. Wel zijn er ruim voldoende excursies en ook betaalbaar. Wifi is er eigenlijk niet maar in de lobby kan je van vodafone ee prepaid kaartje kopen waarmee je de hele week ruimschoots kan internetten. Bellen met whats ap kan niet wel berichten foto etc. versturen en ontvangen. Samengevat: een enorm groot en mooi park met overdreven vriendelijk personeel. Veel animatie. Ideaal voor kinderen. Zalig om een weekje bij te komen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 4M.Koopman22-01-2020

Nooit meer

Omdat het restaurant verbouwd wordt ,in het Italiaans restaurant eten,lange rijen voor je,lege bakken,vieze tafelkleden,gebruikt bestek,geen brood,duurt ontzettend lang voordat het bijgevuld,wordt anders 5 minuten wachten. Geen glaasje wijn te krijgen bij de strandbeach of zwembad. Sterke drank voor de russen volop te krijgen. Ruzie tussen personeel,waar kinderen bijzitten.Gevraagd wordt of ze een keer het bed mogen overslaan met opmaken!!Geen genoeg zitplaatsen in het restaurant. Eerste keer,nooit weer. Geen ster waardig!!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Marie18-01-2020

Voorlopig niet

Er word veel verbouwd op het resort, de eerste week het restaurant aan de rand van het zwembad en nu ook het grote restaurant ( van ontbijt-lunch-diner) Veel Oostblok mensen die veel drinken of vervelend zijn naar andere gasten en personeel. Veel vliegtuigen die dag en nacht laag over het resort de landing in zetten. Het personeel, de kamer en het uitzicht, en het verwarmde zwembad was super...

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6S van der veen09-12-2019

Voor de zesde keer maar niet meer herhalen.

Kamers zijn ruim en netjes, in de winter periode is veel gesloten, en word er veel verbouwd. Je loopt nogal eens door een bouwput. Kijken niet zo nauw met veiligheid spuiten vlak bij je houten bouwwerken met impregneermiddel, waar ze zelf wel een masker bij dragen, maar de gast moet het maar uitzoeken zelfs bij het zwembad. De gast stond vroeger op de eerste plaats maar met de tijd is er veel veranderd, geen wijnen meer bij het zwembad of beachbar “nieuwe regels” terwijl je op papier krijgt aangegeven dat alles te verkrijgen valt op het resort. loop maar naar de lobby is de oplossing. All inclusief word meer en meer afgekaveld. Animatie is nog steeds goed en leuk. Corendon regelt alles goed, jammer dat je overal extra voor moet betalen transfer ook niet meer inclusief, aanrader : neem gewoon een taxi rechtstreeks en geen tussenstops, is sneller voor paar centen meer. Om je winter te doorbreken ben je op de juiste plaats, heerlijk warm

Alleen gereisd in december 2019

• 8René B02-12-2019

Mooi hotel, de moeite zeker waard.!

Een mooi ruim hotel resort. Wij had dan een zeer ruime kamer, met goede bedden, tv, koelkasten en safe. Ook de badkamer was ruim, voorzien van een grote inloop douche, toilet en wastafel. Het geheel maakt een schone indruk, alhoewel er altijd wel iets op te merken valt. Zo was de badkamer deur aan de onderzijde door het vele water aan het plinteren/ rotten, op de douche wand zaten oude verf spatten van het gewitte plafond, dat is jammer en slordig. De groenvoorzieningen om en tussen de gebouwen zijn en worden goed onderhouden,de paden worden iedere dag geveegd. Het strand iedere dag geharkt. De afvalbakken op het strand meerdere keren per dag geleegd. In zee,n mooi klein rif. Het restaurant ziet er ook verzorgd uit,met merendeel vriendelijk personeel. De organisatie in het restaurant zou iets beter kunnen, maar het personeel loopt zich de vonken onder de schoenzolen. Al met al, en zeker qua prijs kwaliteit verhouding... een prima hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Wendy30-11-2019

prima hotel, zeker voor die prijs

Mooi resort, gezellig, laagbouw, heerlijk strand, vriendelijke mensen en eten ruim voldoende. Vriendelijke bediening die keihard werkt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Tip. Neem water schoenen mee, handig op het strand om het water in te komen. Mongolisch restaurant is een leuke afwisseling en prima gegeten. Is gratis. Kamer is wel wat op aan te merken, douche was niet warm eerste twee dagen, maar deden hun uiterste best om dit zo snel mogelijk te herstellen. Verder schoon. Ook overige hygiëne is goed. Geen buik klachten gehad, alle 4 niet. Is in Egypte wel eens anders geweest in andere hotels. Wat ons betreft prima hotel!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Simone Faber16-11-2019

Fijn 3 sterren hotel

Hotel is wat gedateerd, maar alles is er aanwezig, en werkt naar behoren, eten is voor all inclusive eenvoudig maar voldoende en van goede kwaliteit, Personeel is allemaal vriendelijk, mooi zwembad, genoeg bedden en matrassen bij zwembad in november, denk ik hoog seizoen dat het kan voor komen dat je mis grijpt, direct aan het strand, genoeg bedden etc. Veel stenen in vloedlijn, waterschoentjes een must, echter 2 hotels verder is het strand en vloedlijn steenvrij, Groot aquapark naast hotel, een indoor ijsbaan met echt ijs, dus geen plastic platen, cocktails en suikerspin en popcorn etc zit niet bij all in in het pakket. Je krijgt per dag 4 flesjes water in je koelkast, in hotel alleen bekertjes water te verkrijgen. Wij hebben een goede vakantie gehad, en beslist geen klachten, wij geven dit hotel in deze conditie met deze formule 3 sterren, overkant straat zitten ongeveer 10 winkels waar je alles kunt kopen voor zelfde geld als stad.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Rochel&peet12-11-2019

Leuk maar niet meer voor ons.

Als je echt goed wilt eten op een ressort moet je hier niet zijn. Veel mensen met darm klachten. Eten is koud en niet lekker. Als carte eten is iets beter.de zee is wel prachtig en een mooi strand. Wel schoentjes meenemen ivm stenen. De kamers zijn niet zo heel luxe. Ik had de pech dat ik een matras had met bedwansen,en dan wordt je wakker met een heel pelleton bultjes die jeuken. De mensen die daar werken zijn wel erg aardig en doen veel voor je voor een fooitje.Je merkt ook dat er veel mensen zijn die een paar keer per jaar komen hier want die worden als de koning behandeld.de animatie is gezellig maar de live muziek in de avond is slecht.
    Ook werd het restaurant en het zwembad verbouwd , Wij zouden niet meer terug gaan naar dit resort omdat het eten echt beter kan.en na 1 week darm problemen ben ik er wel even klaar mee. Ondanks alles hebben we wel een leuke vakantie gehad, maar dit ook mede omdat het strand en zon vakantie was.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 5Annemiek26-10-2019

Heel slecht eten!!

De medewerkers zijn erg vriendelijk, maar het eten is echt slecht! Het is koud, niet vers en het ligt vanaf 17.00 uur in bakken te verpieteren. Als je dan om 19.30 uur komt eten is het niet meer lekker. De kamers zijn royaal en worden op zijn Egyptisch schoon gemaakt. Maar wel elke dag schone handdoeken en de bedden zijn prima.

Gereisd met partner in oktober 2019

Hotel Aladdin Beach Resort info