Hotel Aida Verdi

Met vrienden

mooie duikomgeving

franck van der poll
18-7-2010

het hotel is gelegen in een rustig gedeelte van hurghada. alles is aanwezeig en iedere avond is er een thema qua eten: van de grill of lopend buffet. er zijn genoeg ligbedden. ook is er een tent waar je waterpijp kunt roken. iedere dag rond de dertig a vijfendertig graden. duiken is hier aan te raden. geweldig zicht en niet te diep voor beginners.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aida Verdi in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aida Verdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.