Reviews over Hurghada

Mark,
    14-1-2019

Het is geen supergroot resort maar eten is super en vrijwel alle dranken zijn inclusief, geen kinderen en personeel is altijd vriendelijk fred van het animatieteam was onze favoriet aardige jongen en altijd vrolijk

Prima

HERMAN,
    12-1-2019

Mensen zijn ontzettend vriendelijk.

Ze willen je echt een fijne vakantie bezorgen en daar doen ze ontzeftend hun best voor.

Wij hadden een superior kamer geboekt (wel naar de gerenoveerde vragen) die was goed met mooi uitzicht.

Prima hotel.

Andries,
    12-1-2019

Een uitstekend hotel met een geweldige service.

Fantastisch!

Pd,
    11-1-2019

Een prachtig hotel, aardig personeel en een mooi privestrand. Eten is lekker en je kan heel de dag wel wat te eten krijgen. Kamers zijn schoon en badkamers zijn ook schoon.

Prima

Lil De Mullier,
    11-1-2019

Alles was prima hier en vooral het animatieteam is heeeel vriendelijk . We komen terug ! 😉

Hotel management, Hotel Manager, 14-1-2019
    Beste Lil De Mullier, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management