Reviews over Hurghada

We komen zeker terug.

Carla
    11-11-2018

Wat verouderd hotel, maar schoon en de bedden zijn prima. Ze zijn met renovatie bezig maar daar hebben we geen last van gehad. Het personeel is werkelijk TOP, ook zonder fooi! Het eten fantastisch, heel hygiënisch, gevarieerd en smakelijk!

Het animatie team is ook geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Beter dan ooit tevoren!

Margje
    11-11-2018

Vlak voor vertrek hebben wij enkele negatieve recensies over dit hotel gelezen> Van alle negativiteit hebben wij niets gemerkt. Wij zijn eerder in dit hotel geweest en konden alleen maar constateren dat het er enorm op vooruit is gegaan.

De uitbreiding met een groot terras bij het restaurant is zeker een aanwinst. Evenals het zeer fraai gerenoveerde zwembad, waar ook nog een whirlpool aan toegevoegd is. Ook de twee gemoderniseerde bars, een bij het zwembad en de tweede op de plek waar vroeger het kinderbad was, dat nu zitkuil geworden is, zijn echt van deze tijd. Jammer voor de mensen die misschien overlast gehad hebben tijdens de renovatie, maar hen zou ik willen aanraden, ga nog eens terug en zie hoe het geheel is opgeknapt.

Verder is de uitbreiding van het eiland een geweldige investering. Het eiland is bijna twee keer zo groot en bidet de zonaanbidders de kans tot laat van de zon te genieten.

Wifi in het hele hotel is geweldig.

Mede door de mensen die er werken echt top!!

Wilbert Yolanda
    7-11-2018

Het is verslavend. Heerlijk relaxen met superlief personeel en heerlijk eten en eigenlijk is alles gewoon top! Mooie kamers en echt zo schoon.

Zo snel mogelijk boeken

Paul
    1-11-2018

Dat het een ruim luxueus hotel is met veel persoonlijk contact, zowel met personeel als met de directie. Een nieuw, nog luxueuzer, bijbouw is na enkele jaren af en wordt in de loop van november geopend

Alleen toegang vanaf 16 jaar

2 swimmingpool

En alle aanverwante voorzieningen

Zeer aangenaam privé strand

All, maar dan ook all inclusive buiten muntjes als beloning voor extra service

Uiteindelijk teveel om op te noemen

Kom eens naar dit hotel !!!

Guest Service Center, General Manager, 8-11-2018

Beste Mr Paul,

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Heerlijk vertoeven, het eten is geweldig !!

Jan
    31-10-2018

Heerlijke week gehad. Eerst aantal 'opstart' probleempjes maar die werden snel en goed opgelost.

Vanaf dag 1 voel je je er thuis en begroet het personeel alsof je er al weken verblijft. Buiten het altijd prachtige weer is het echt een feest om er te gaan eten. zowel bij ontbijt, lunch als diner heel veel keuze en live cooking. Keuken chef Ashraf verdiend met zijn staf dan ook grote complimenten.

Mooi strand, zeker op het kunstmatige eiland. Vraag bij het 'towel center' wel om een rood vlaggetje en doe die aan de paal van de parasol of aan je strandbed, er zal dan niemand komen zeuren om je iets te verkopen. Zonder vlag komen ze veel, vaak en best wel opdringerig.

Service in Hotel is geweldig, heel aardig personeel en probleem oplossend.

Als er al een nadeel is ..... in de winter periode is de zon al om 16.00 achter het hotel verdwenen. (in de zomer rond 19.00 uur)

Uitstekend hotel en aanbevelenswaardig !!

The hotel management., Hotel Manager, 6-11-2018

Beste Mr.Jan,

Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management.