Hurghada

Reviews over Hurghada

super

miranda,
    14-3-2019

veilig.... mooi in el gouna goedkoop shoppen ....lekker eten .......warm ........terassen marina hurgada en el gouna gezellig......dofijnen zwemmen......snorkellen .....quad rijden.......super leuk......goede resorts.........pak n taxi van hotel geen straat taxi

Gereisd met partner in maart 2019

Arabisch, chaos en armoede maar zó interessant !

Christa,
    20-2-2019

Als je naar hurghada gaat in de verwachting een mooie stad te zien dan kom je bedrogen uit. Als je geen chaos, armoede en roepende mensen wilt zien blijft dan op je resort of ga naar El -Gouna.

Het oude Dahar is chaotisch, stoffig ,arm en héél Arabisch, wij vinden dat leuk. Wij willen zien hoe de mensen hier leven en werken. De mensen zijn arm dus proberen ze op alle mogelijke manieren geld te verdienen.

Gereisd met partner in februari 2019

Reinold,
    14-2-2019

Wij komen hier al 6x in hetzelfde hotel/resort.. Tot mijn verbazing zagen we vd week een topless dame op het strand liggen.. A.u.b. doe dit gewoon niet, ongepast !!!.. Verder Egypte is byzonder, respecteer hun normen en waarden , ik bij sommige reisoperators dat er in het vliegtuig al verteld wordt dat het gevaarlijk is.. No way !!!Ga alleen zelf niet op onderzoek in bijv achterbuurten, maar u kunt gewoon van het resort af, eerste dag niet iedereen groeten, handjes schudden, en als je dat de eerste dag niet zo goed afgaat, de 2e dag gaat dit al stuk beter. Kortom Egypte geweldig land !!!

Gereisd met partner in februari 2019

Terug geworpen in de tijd.

Peter,
    29-1-2019

Op straat doet elke taxi toeteren en roepen om mee te rijden.Bij de winkels willen ze je overal binnen hebben.Wij vonden de meeste winkeltjes vies en de koopwaar gedateerd.

Op 2 kilometer van het resort leek het wel een oorlogsgebied.Veel lege flats en niet afgebouwd,waar zwervers lagen te slapen.

De haven was wel mooi en netjes.Hier zijn de winkels en restaurants ook netjes.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Marianne Ras,
    23-1-2019

Hurghada is in 1 woord gewoon fantastisch als je van zon zee en strand houdt! Je gaat voor een prikkie op vakantie naar deze geweldige bestemming! :) Het duiken is er fantastisch, nog nooit zoveel mooie vissen zien incl. dolfijnen! Hoe gaaf is dat!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Hurghada scoort een 7,4 uit 10, op basis van 3242 reviews