vakanties Hurghada

Reviews over Hurghada

Fantastisch Resort, waar we graag terug komen

Henk Vink,
    8-12-2018

Neem in deze tijd een vest o.i.d mee voor de avonduren

Overdag heerlijk rond de 30 graden.

Mooi fijn en super schoon resort.

Staff die er alles aan doet om er een top vakantie van te maken.

Paradepaardje van de pickalbatros groep de topper

ronald van plateringen,
    8-12-2018

Wat een schitterende vakantie weer in Dana Beach het paradepaardje van de pickalbatros groep ! 2 weken zijn wij er weer geweest het was na 4 maanden weer heerlijk thuiskomen en wat een veranderingen weer gedaan in die 4 maanden geweldig gewoon het is en blijft de TOPPER van hurghada , wij gaan ieder geval in juni weer ! eten drinken de restaurants de bars het strand alles super geregeld iedereen super vriendelijk niets is te veel . prachtige kamers 6000 blok 5800 en 1000 blok wat net gerenoveerd is de superieur kamers 4000 en 3000 blok super gewoon , het nieuwe verwarmde zwembad tussen 5000 en 4000 blok in geweldig en er komt er nog een tussen het 2000 en 3000 blok in top top top , en dan het geweldige COLUMBUS cafe alle soorten koffie de gebakjes cakejes enzo heerlijk , maar ook deze columbus word verplaats naar castello waar het groter en mooier zal gaan worden en wel met 2 etages wat een top resort !

in 1 woord fantastisch.

fam. van leer,
    7-12-2018

We hebben zelf besloten om een review te schrijven . zonder mee de weten van het hotel. Met het terug kijken van onze vakantie in steigenberger hotel. krijgen we een glimlach plus een goedgevoel van binnen. WAT een fantastisch hotel niks is te veel ze halen letterlijk alles uit je handen wat een SERVICE. Zelfs de RIU en IBEROSTAR hotels die we ook hebben bezocht in het verleden konden daar niet aan tippen. dus een reden voor ons om volgend jaar terug te keren.

Weer genoten van het Sunrise concept

Annelies Konijnenidjk,
    7-12-2018

Als vaste Sunrise klanten hebben we genoten van dit resort.

De grote kamer is wel verouderd, maar alles functioneerde prima (zeker de fijne douche).

Ze zijn bezig met de kamers te renoveren, waar wij totaal geen overlast van hebben gehad. Ook andere werkzaamheden proberen ze zoveel mogelijk in de avonduren te doen.

Het verwarmde zwembad en de nieuwe ligbedden met matras en de geweldige bar service maken dat je de hele dag rustig je boek kan lezen. De verkopers zijn niet storend aanwezig, ze vragen het beleefd en op een ontkennend antwoord dringen ze niet aan (zonder rood vlaggetje)

Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit, wel misten we de mooie decoraties, die er een aantal jaar geleden wel waren.

Het Indiaas restaurant is van hoge kwaliteit en heeft een grote afwisselende kaart. Wij hebben daar erg van genoten.

Al met al hebben wij een heerlijk ontspannen vakantie gehad met het "Welcome Home" gevoel

Top hotel.fijne mensen .15x geweest

Petra bronk,
    6-12-2018

Het was weer super...we komen daar thuis..netjes behulpzaam..lekker eten .Fijne obers.... fijn zwembad.

Hurghada scoort een 7,2 uit 10, op basis van 3221 reviews