Hotel Utopia Beach Club

Hotel Utopia Beach Club
7,8

10 tips over Hotel Utopia Beach Club

Ingrid, 14-8-2015
Boek je boottrip, snorkeltrip of duiklessen bij SRS Diving Centre. Ook voor een dagtrip kun je prima bij Tito terecht. Dit Duik Centrum ligt aan het einde van het strand tegenover de steiger. Succes verzekerd voor een hele schappelijke prijs.
Gaëtan, 23-9-2014
Ga zeker duiken of snorlelen
Hans en Marion, 5-4-2014
Altijd een superiorkamer nemen, rest is verouderd.

We hebben een aantal aanbieders voor Utopia Beach Club voor je op een rij gezet:

Annelous en Ralf, 11-3-2014
Wij hadden kamer 306, leuke kamer met uitzicht op het zwembad. Neem geen voordeelkamer want dan zit je bij de agitator die herrie maakt. Tripje naar Luxor was ook leuk, 105 euro pp wel duur maar wel de moeite waard! Dit gedeelte van Egypte is erg veilig, Sinai is wel 900 verder weg, dus mensen kom naar dit prachtige land! Duikschoenen kan je meenemen voor het snorkelen maar is niet perce nodig, je kan het eerste stuk goed lopen voordat het reef begint!
judit, 10-10-2012
het naastgelegen hotel Pensee heeft een aantal hele leuke winkels, veel beter dan de winkel in Utopia zelf.
dhrdenhaag, 10-9-2012
Blijf van het koraal en de andere dieren af!

annika, 16-6-2012
Als je partner duikt en jij niet: gewoon meegaan met een boottocht. Ook jou helpen ze voor een klein bedrag het water in en je ziet de mooiste vissen.
Bea, 8-3-2012
Neem genoeg mee om jezelf 's avonds te vermaken.
durlinger, 25-2-2012
vanaf vliegveld Marsa Alam duurt de busreis naar het resort maar ca 3 kwartier.
choveling, 18-11-2011
Zeker een heerlijke lichaamsmassage afspreken!!!