Géén boekingskosten

Hotel Utopia Beach Club

EgypteEgypteEl Quseir (bij Marsa Alam)

7.6GoedScore uit 153 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

158 Reviews over Utopia Beach Club

• 8A. van der Linden - Keikes25-08-2019

Goed voor één keer!

Eerste keer naar Egypte en na lang wikken en wegen gekozen voor dit Hotel. Spijt? Nee Maar ook niet zodanig onder de indruk dat we er nog eens heen zouden willen! De service is echt GE-WEL-DIG!! Alle mensen waren vriendelijk, aardig en zoals eerder gezegd.. een fooi doet wonderen. Het eten zal voor Egyptische begrippen goed zijn, kwalitatief valt er ook weinig op aan te merken, maar er is weinig variatie als je all-in formule in bijv. Turkije gewend bent zal je de keuze beperkt vinden en kan dit tegenvallen . Wij hebben met name gezwommen in het grote zwembad en de zee. Neem gerust je eigen snorkelset mee, want snorkelen is écht een aanrader! Wij zijn het resort niet af geweest en hebben ons heerlijk vermaakt, want het resort is royal opgezet en er is veel te zien. Tijdens ons verblijf waren de Italianen, Tjechen / Slowaken en Duitsers ruim in de meerderheid en nadrukkelijk aanwezig.

• 7Sophie24-06-2019

mooiste koraalrif en vissen

Perfect huisrif, sober entertainment (leuk!), ruime kamers, matige keuken....

• 9José02-04-2019

Geweldig hotel

Geweldig hotel. Hier doet iedereen alle moeite om het je naar de zin te maken. Mooie kamers, fantastisch uitzicht en het eten is heel goed. Personeel is heel vriendelijk. Hier komen wij nog vaak naar toe.

• 8Willem Oldenburg19-03-2019

Mooi hotel ,er hangt echt een oosterse sfeer

Super leuk en mooi hotel, heerlijk eten, en heel verzorgd. Wordt momenteel gerenoveerd, maar daar merk je weinig van. Het koraalrif voor de deur is schitterend. Je bent wel veel fooi kwijt, want voor alles wil iedereen fooi, maar dat is niet zo vreemd als je weet wat ze verdienen (heel weinig). Verder doet het personeel er wel alles aan om je het naar de zin te maken.

• 9Elno20-01-2019

Super vakantie

Geweldige vakantie gehad. Mooie ruime kamers, heerlijk eten voldoende diversiteit. Leuk animatieteam! Heerlijk strand met een prachtig rif. Personeel behulpzaam en vriendelijk. In de buurt zelf is er niet veel te doen. Maar je moet je resort in principe niet af. Kortom een echte aanrader.

• 9Maaike17-01-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Zeer vriendelijk personeel, prachtig huisrif, lekker eten (vers!) en goede duikschool (Eurodivers). Neem wel lange broek en truien/vesten mee. Zelfs een jas is geen overbodige luxe. Het kan koud zijn in de avond.

• 9Claudia Pauw12-12-2018

Geweldig!

Het was voor ons de 7e keer Egypte, maar dit hotel is echt super goed. De meiden en jongens van het animatie team doen het heel erg leuk en zijn heel enhousiast. Wat heel leuk is aan het animatie team, is dat ze allemaal van verschillende nationaliteiten zijn. Het eten is afwisselend en zeer goed. Snorkelen kun je hier elke dag doen en is ook zeer de moeite waard.

• 7LiZ20-11-2018

Prima voor een weekje mooi weer.

Hotel is prima. Het is ook eigenlijk maar net wat je gewend bent. Ik persoonlijk helaas net even iets anders. Overal wordt wel iets hersteld of veranderd aan het hotel. Ze zijn hard bezig. Ik denk dat het mooi is voor een weekje snorkelen (echt prachtig) en mooi weer. Het hotel trekt heel veel duitsers. De gemiddelde leeftijd was hoog. (Denk 70+ een paar uitzonderingen daar gelaten) waarschijnlijk vaste gasten aangezien veel mensen hun eigen drinkbekers mee hadden gebracht. Om 8:30 uur zijn al aardig wat bedjes op het strand ‘bezet’ door personen die daarna uitslapen of gaan eten. Overal wordt gerookt ook binnen in de lobby, in het restaurant op het strand, alleen niet in het hoofdrestaurant binnen. Nogmaals een prima hotel voor een weekje egypte, wij zullen zelf niet meer terug gaan, maar dat komt omdat we te verwend zijn geworden met andere hotels in Egypte.

• 10Rianne van der louw03-09-2018

Fantastische

Utopia is een fantastische hotel Geen moment aan Thuis gedacht Vriendelijke mensen geef ze wat tip geld en het paradijs is geopend!! Paardrijden is een echte aanrader!! Mijn dochter is alleen met de eigenaar wezen rijden over het strand door de woestijn in 1 woord amazing!! Quat rijden is echo te gek mijn Zoon is meerdere keren geweeest de service is perfect!! Top mensen in de bediening vergeet ze geen tip te geven jongens werken hard voor weinig!! Sfeer was top!! Hotelkamers Zijn super schoon iedere dag schone handdoeken beddegoed!! Eten is echt perfect zoveel keus maar prima kwaliteit!! Wij Kwanen laat in de avond aan er werdt speciaal voor ons gekookt echt top!! Top vakantie!!

• 9Lydia Peeters20-03-2018

Veel waar voor je geld

Hotel is prima aan het vernieuwen. Prachtige kamers direct aan het strand. Het rif is fantastisch en wij zijn echte snorkel-fans. Dolfijnen zijn regelmatig te vinden in het huisrif. Ik begrijp de steiger paniek niet, je loopt zo de zee in met je snorkelspullen en hoeft niet eens in de buurt te komen van de steiger. Het eten is prima en goed van smaak. De staf is vrolijk en welwillend..slinger er af en toe een fooitje in. Tip: lunch hamburger eten aan de poolbar. Koop een simkaart op t vliegveld zodat je niet voor wifi hoeft te betalen in het hotel. Je bent dan een stuk goedkoper uit. Wij zijn met de limoservice van het hotel zelf excursies gaan doen. Wij kregen hier een betere deal dan via touroperator. We zijn naar cairo en luxor geweest met prive chauffeur voor een topprijs. Je kan egyptische ponden halen uit de geldautomaat. Staf spreekt voornamelijk duits, engels is wat moeilijker. Het resort is je geld goed waard !

Hotel Utopia Beach Club info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)