Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort *****

Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort *****

Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort
Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Oriental Dream Resort voor je op een rij gezet:

472 reviews over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort in het Nederlands

Uitstekend

wim en Yvon, 18-2-2018

Dit is een geweldige plek voor een vakantie. we hebben enorm genoten. Excursies naar Abu Dabab(zeeschildpadden) en Dolphinhouse zijn een aanrader, alhoewel je dan wel over goed zitvlees moet beschikken maar het is echt de moeite waard. Eten op het resort is prima tot uitstekend, vooral het á la carte restaurant is een aanrader. Wij hadden het geluk om hier met Valentijn te zijn en hebben ingeschreven voor het Valentijnsdiner. Helemaal top.

Strand is prima, plek genoeg, nooit hoeven vechten voor een plekkie. Goede handoekservice. Snorkelen is een must, ga het waterin net voorbij de surfschool en na 50 meter lopen waan je je in een andere wereld.

Ook op de kamers valt niets aan te merken, eenvoedig maar ruimschoots voldoende.

Enige negatieve heeft niets met het hotel te maken maar met heen en terugreis. Kijk goed met welke maatschappij je vliegt. Wij hadden echt een dramamaatschappij, zowel heen als terug. Betaal liever wat meer dan ooit nog bij deze klungels in te stappen

Prima plek om te relaxen met veel comfort

Sannie, 16-2-2018

Een resort waar het je aan niks ontbreekt, 3 mooie grote zwembaden, ruim opgezet complex met veel groen (best bijzonder middenin de woestijn☺), 2 goede a la carte restaurants en buffetrestaurant. Vanaf het strand direct een prachtige onderwaterwereld om te snorkelen. Nette kamers.

In de directe omgeving van het resort zijn verder geen winkels of restaurantjes. Wel staat op het strand aan de rand van het resort staat een prachtige bedoeïen tent (Ali Baba) hier echt genoten van, at the spot, gebrande en gemaakte traditionele koffie met gember...super plek!

Geweldig

Belinda, 8-2-2018

Ik was alleen. Kreeg een kamer ver weg maar naar de vraag voor een andere kamer kreeg ik er 1 vlak bij de lobby tegenover t zwembad. Daar door had ik wel een niet gerenoveerde kamer maar dat was alleen de badkamer en vondt ik geen probleem.

Eten was niks mis mee ..verder was iedereen heel vriendelijk en ik heb mezelf als maxima gevoeld..het was mijn beste vakantie ooit.Mijn

Alleen geen wifi bereik op je kamer vondt ik een klein nadeel.

Ook de jongens van de animatie hebben er voor gezorgd dat ik me nooit alleen heb gevoeld ondanks dat ik er wel alleen was..

Speciaal Santos

die was een topper.

Heerlijk resort

Martin Groenendijk, 4-2-2018

Fijn resort, direct aan het strand met meerdere zwembaden.

Kamers (gedeeltelijk) gerenoveerd, goede bedden, mooie badkamer met inloopdouche, Nederlandse TV (BVN).

Goed onderhouden tuinen, zeer vriendelijk personeel.

Eten zowel in het buffetrestaurant (voldoende variatie) alsook in het Italiaanse en het visrestaurant prima.

Heerlijk hotel, wij komen graag weer terug

René en Patricia, 2-2-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een wat ouder resort maar wordt prima onderhouden. We hadden een prachtige gerenoveerde familiekamer op 20 meter van het strand. Het eten in de restaurants was prima en gevarieerd. Ook bij het ontbijt was meer dan voldoende keuze en was gewoon goed. Het personeel was heel vriendelijk, servicegericht en gastvrij. In het restaurant werden wij in de watten gelegd door Ahmed Kamal. Hij zette ons glaasje wijn al klaar als wij kwamen aanlopen. Elke avond een gevarieerd programma verzorgd door het animatieteam. Op het strand werden onze bedden iedere dag klaargezet met een badlaken. Waar maak je deze service nog mee? Aan de receptie buitengewoon vriendelijke en behulpzame medewerkers. Bij onze aankomst kregen wij tegen een kleine vergoeding direct een kamer update omdat wij met drie personen waren. Echt top! Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen voor een weekje zon en rust graag weer terug.

Genieten

José, 30-1-2018

Voor de dertiende keer weer geweest.Uiterst vriendelijk personeel.Heel mooi overdekt terras.Eten van goede kwaliteit voor egyptische normen,vooral Italiaans restaurant aanrader.Ontbijt geweldig.Kamers groot mooi en goed bijgehouden.Zeer goede bedden.De hekjes rondom het zwembad krijgen nu een fris blauw kleurtje.Ben helaas ziek geweest (griep)maar iedereen uiterst bezorgd en behulpzaam,medicijnen voor me gehaald,warme drank met limoensap gekregen,veel dank daarvoor Ibrahim Dandeer en Mohmd Kaly.Echter geconstateerd dat er in de lobby-bar minder tafeltjes zijn,jammer.Hele goede spa.Al met al,GENOTEN!!!
orientaldream, Hotel Manager, 31-1-2018

Dear Jose,

Team SENTIDO Oriental Dream Resort would like to thank you for your positive feedback.

Mary, 28-1-2018

Wij zijn hier nu voor de vierde keer en het blijft super. Nu ook net buiten de poort van het hotel een tassen winkel en een kruiden en parfum winkel. Erg lieve mensen hebben alle tijd en dringen niets op . Ook het weer is heerlijk, wij zijn er drie weken geweest en hebben 2 dagen met harde wind gehad en 2 koudere dagen. Maar dan kun je laten masseren of de sauna in. Het eten blijft goed elke dag iets anders en keuze voor iedereen. Het mooiste vinden wij de lagunes voor het huis rif waarin je prachtig kan snorkelen
oriental dream, Hotel Manager, 30-1-2018

Dear Mary Springer,

Top top top

Bianca, 20-1-2018

Mooi resort,voor Egyptische begrippen goed eten met zeer goed ontbijt.

Vriendelijk personeel met name mamdouh en rhaswan hebben ons echt in de watten gelegd.

Animatie team was ook leuk en niet opdringerig

Top vakantie gehad

Zeer fijn resort

Mooi snorkelgebied

Fijn personeel

Goed eten

Vooral goed behandeld door Saad Elsayed.

oriental dream, Hotel Manager, 20-1-2018

Dear Richard Meijer,

Hotel Management SENTIDO Oriental Dream Resort.

Prachtig resort met een paar minpuntjes

José, 5-1-2018

Resort ziet er prachtig uit met mooie zwembaden en direct aan het strand. Het receptiepersoneel, de guest relations officer, de obers, het schoonmaakpersoneel en de leden van het animatieteam waren zeer vriendelijk, geen moeite was hen teveel. Het barpersoneel daarentegen allemaal zeer onvriendelijk en kortaf.

Het resort is nodig aan een opknapbeurt toe; er is heel veel achterstallig onderhoud in met name de openbare ruimtes (afgebladderde verf, defecte sloten op openbare toiletten, zwembad- en strandbedjes die compleet verroest zijn).

Jammer want het is verder echt een prachtig resort.

Wij verbleven op een gerenoveerde kamer. Zeer goed en zeer groot.

Het resort ligt wel zeer afgelegen, midden in de woestijn. Als je met een excursie mee wil doen moet je eerst circa 30-45 minuten met de bus naar het startpunt. Maar dat wisten we van tevoren.

Sentido Oriental Dream, Hotel Manager, 6-1-2018

Dear Jose,

Thank You for Your positive feedback and that You have taken the time to describe your impressions. Our whole team is extremely committed to deliver the perfect vacation experience for each guest. We are sorry that we didn’t accomplish this for you. We noted all your constructive comments and shall consider corrective actions where needed in the benefit of the existing & future hotel guests.

Hotel Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort scoort een 8.35 uit 10 op basis van 524 reviews.