Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort

8.5Fantastisch

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Oriental Dream Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Sentido Oriental Dream Resort Egypte slaap je op een goed bed in een ruime kamer. Het complex is ruim opgezet met veel ruimte tussen de stoelen op het strand. Zwemmen kan ook in een van de zwembaden. Het hotel is wel wat verouderd en het eten is niet zo gevarieerd. Snorkelen en de huisrif bekijken doe je gewoon vanuit het resort.

565 reviews over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort

• 2019
    8Fleur29-07-2019

Prima te doen

ik ben samen met mijn vriend een weekje naar marsa alam (sentido) geweest.
    De ligging is prachtig als je van rust houdt en echt voor een relax vakantie kiest. Het resort biedt genoeg excursies aan (als je dat zal willen) ! de hygiene is echt top! De zeembaden zijn goed onderhouden! Je zal nooit vuil op de grond of in het zwembad vinden. De kamers worden elke dag schoongemaakt en de bedden elke dag verschoont. de wifi is wel slecht! Op het strand en in de lobby is de wifi redelijk goed, maar heb je een kamer die NIET aan het strand zit dan heb je gewoonweg geen wifi op je kamer. (Dan moet je al wifi kopen voor een aantal dagen en dat is behoorlijk prijzig!) het eten is niet goed. Het enige wat oke is zijn het ontbijt en de lunch. Het avond eten bestaat uit OLIE! mijn vriend heeft er een voedselvergiftiging aan over gehouden. (Hele week maar pasta,patat gegeten. Plus punt:twee keer gratis a la carte! Prachtige riffen!aanrader

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam lensvelt20-07-2019

Geweldige vakantie gehad

Goede snorkel spullen en waterschoenen mee nemen. Zwembad is wel wat verouderd kinderen vaak kapotte voeten door kapotte tegels in zwembad. Maar ziet er goed schoon en super mooi uit. Eten was niet ons ding maar zeker niet slecht. Animatie taem is echt top. Is wel meer op wat oudere kinderen gericht onze kids werden wel mee getrokken maar voor de kleintjes was er niet echt veel. Maar ze hebben zich niet verveeld en zich prima vermaakt Al het personeel doen hun best om alles voor je te doen. Bij aankomst stonden er maar 4 bedden we waren met 5 binnen 15 min stond er bed bij.. Arco kapot ook weer binnen15 min stond de technische dienst op dak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Tilly Vermeulen14-04-2019

Voor ons een tophotel

Voor de 8e maal hier geweest en voelt voor ons als thuiskomen. Het gemoedelijke van het hotel en de super service van het personeel. Alles mag maar niets moet. Personeel dat hier al werkt sinds wij hier komen doen alles om het naar je zin te maken. Natuurlijk zijn er beter hotels maar voor ons is dit nummer 1. De mooie ruime kamers, smakelijk eten en de service; klasse en dikke duim. Heerlijke zwembaden en lekkere zee metmooie snorkel mogelijkheden. Altijd naar de Spa voor een lekkere scrub en massage. Volgend jaar weer terug....

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Fam vd Broek23-03-2019

Genoten.

Prima hotel, heel vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Simone14-03-2019

Superfijn hotel!

Waren voor de 3e keer in dit hotel. Het is een fijn hotel, lekker eten en drinken, erg vriendelijk personeel en een prachtig strand met altijd genoeg plek! Niet echt kindvriendelijk, maar dat is voor ons een pre😉!

• 8JB05-03-2019

Prima Resort!

Prima Resort. Lekker rustig, vriendelijk personeel en heerlijke zwembaden. De kamers waren schoon en ik denk een paar jaar geleden gerenoveerd. Dus zag er nog prima uit. Voor een weekje relaxen zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9J.S. van der Sluik27-02-2019

Was supet

Was perfect vriendelijk personeel, lekker eten heel schoon super kamer heerlijke bedden. Was voor herhaling vatbaar

• 8Richard20-02-2019

Aanrader bij aanbieding

Mooi rustig ruim complex met vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Nicole19-02-2019

Zeker een aanrader om naar toe te gaan!

We hebben een heerlijke vakantie gehad de kamer die wij toegewezen kregen was net gerenoveerd en de bedden sliepen echt heerlijk (lekkerder dan bij ons thuis) Ook het eten was heerlijk, alles was lekker op smaak en werd goed aangevuld. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om daar na toe te gaan!

• 2018
    8Sylvia18-12-2018

Aanrader

Het ligt afgelegen maar dat is geen verrassing als je de beschrijving leest. Medewerkers allemaal erg aardig en niks is te veel. Ruime kamers en mooi Resort. De quad rit was leuk! Ook een excursie geboekt bij duikschool was super. Halve dag snorkelen. Snorkelen bij hotel was al erg mooi maar die excursie naar andere plaats was geweldig!! Eten veel keus en alles wat ik heb gegeten was lekker. Ontbijt lunch en diner erg uitgebreid. Zeker een hotel om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in december 2018

Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort info