Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort
7,6

Bij Sentido Oriental Dream Resort Egypte slaap je op een goed bed in een ruime kamer. Het complex is ruim opgezet met veel ruimte tussen de stoelen op het strand. Zwemmen kan ook in een van de zwembaden. Het hotel is wel wat verouderd en het eten is niet zo gevarieerd. Snorkelen en de huisrif bekijken doe je gewoon vanuit het resort.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Oriental Dream Resort voor je op een rij gezet:

504 reviews over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort in het Nederlands

Voor ons een tophotel

Tilly Vermeulen,
14-4-2019

Voor de 8e maal hier geweest en voelt voor ons als thuiskomen. Het gemoedelijke van het hotel en de super service van het personeel. Alles mag maar niets moet. Personeel dat hier al werkt sinds wij hier komen doen alles om het naar je zin te maken. Natuurlijk zijn er beter hotels maar voor ons is dit nummer 1. De mooie ruime kamers, smakelijk eten en de service; klasse en dikke duim. Heerlijke zwembaden en lekkere zee metmooie snorkel mogelijkheden. Altijd naar de Spa voor een lekkere scrub en massage. Volgend jaar weer terug....

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten.

Fam vd Broek,
23-3-2019

Prima hotel, heel vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Superfijn hotel!

Simone,
14-3-2019

Waren voor de 3e keer in dit hotel. Het is een fijn hotel, lekker eten en drinken, erg vriendelijk personeel en een prachtig strand met altijd genoeg plek! Niet echt kindvriendelijk, maar dat is voor ons een pre😉!

Prima Resort!

JB,
5-3-2019

Prima Resort. Lekker rustig, vriendelijk personeel en heerlijke zwembaden. De kamers waren schoon en ik denk een paar jaar geleden gerenoveerd. Dus zag er nog prima uit. Voor een weekje relaxen zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Was supet

J.S. van der Sluik,
27-2-2019

Was perfect vriendelijk personeel, lekker eten heel schoon super kamer heerlijke bedden. Was voor herhaling vatbaar

Aanrader bij aanbieding

Richard,
20-2-2019

Mooi rustig ruim complex met vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Nicole,
19-2-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad de kamer die wij toegewezen kregen was net gerenoveerd en de bedden sliepen echt heerlijk (lekkerder dan bij ons thuis) Ook het eten was heerlijk, alles was lekker op smaak en werd goed aangevuld. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om daar na toe te gaan!

Aanrader

Sylvia,
18-12-2018

Het ligt afgelegen maar dat is geen verrassing als je de beschrijving leest. Medewerkers allemaal erg aardig en niks is te veel. Ruime kamers en mooi Resort. De quad rit was leuk! Ook een excursie geboekt bij duikschool was super. Halve dag snorkelen. Snorkelen bij hotel was al erg mooi maar die excursie naar andere plaats was geweldig!! Eten veel keus en alles wat ik heb gegeten was lekker. Ontbijt lunch en diner erg uitgebreid. Zeker een hotel om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super goed

Marco,
24-10-2018

Voor de 9e keer naar sentido altijd een klein feestje mensen werken allemaal kei hard en zijn super vriendelijk !!! Eten is gewoon lekker ja het hotel is wat verouderd ze hebben hier ook een moeilijke tijd achter de rug

Maar je kunt hier alles krijgen als je het maar vraagd niet thuis op internet gaan zitten klagen want dan kunnen ze er niets meer aan doen ... Ik ben hier volgens jaar weer iedereen bedankt mannen en dame ....voor julloe gastvrijheid vooral ibrahim altijd tip top en vriendelijk

Tip nog haal geen internet kaartje op het vliegveld van orange want de date die ze beloven krijg je niet Dus volgende keer haal ik dit bij Vodafone

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Nooit meer!!

Edith van Beest,
16-10-2018

Er valt weinig goeds te melden. Slechte service, koud eten. Te weinig plekken voor gasten om te eten. Gevolg wachtrijen voor een tafel. Personeel is overigens heel vriendelijk en behulpzaam. Vaste gasten krijgen voorkeursbehandeling. Ligbedden bij zwembaden stuk en aan vervanging toe. Zwembad niet dagelijks schoongemaakt. Snorkelen is een lachertje. Huisrif stelt niets voor.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Engels, Arabisch, Diabetische gerechten, Frans, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Russisch, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.