Tijdelijk €25 aanbetaling

SENTIDO Akassia Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel SENTIDO Akassia Beach voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 80 reviews
+16

8FantastischScore uit 80 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park by Neverland

Ga naar accommodatie

80 Reviews over SENTIDO Akassia Beach

• 10Eliny diakakis03-09-2022

Perfect

Ontiegelijk schoon. Overal waar je kijkt kun je in het water. Kamers heel schoon. Strand schoon. Eten is veel en super. Entertainment is ongeloofelijk gaaf. Geweldigste vakantie ooit. Tip, als je gaat eten, ga aan een tafel zitten waar Hazem je bediend. Top vent.

Eigenaar, 14-09-2022

Geachte Eliny,

Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij LTI Akassia Beach.

Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

• 8An De Wolf14-06-2022

Zalig thuiskomen

Akassia is voor ons een beetje als thuiskomen. Wat wij appreciëren is de vriendelijkheid van tuinman tot kok, van manager tot housekeeping. Momenteel heel wat renovatiewerken. Was wel nodig. Het eten is wel ca va maar meer variatie is welkom. Het duikcentrum wonderful dive is geweldig. Dit is een troef voor het hotel en de veel duikende gasten die speciaal naar dit hotel komen voor deze duikschool. Wonderful guys in wonderful dive! Hoop dat zij blijven wanneer het hotel wordt overgenomen door sentido.

Eigenaar, 21-06-2022

Beste An,

Bedankt voor je motiverende reacties die we via ZOOVER hebben ontvangen. Dit is een belangrijke en positieve steun voor ons in ons streven om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We geven uw lof en een paar kleine dingen graag door aan al onze collega's en u bent van harte welkom in uw tweede huis Akassia Beach.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet Hotel Management

• 10Konrad07-05-2022

Wonderful, definitely to be visited again

What I can say about this place - it's just wonderful. Aquapark with a lot of amazing slides, beach next to a hotel with snorkeling place and friendly staff. Moustafa from reception will handle all your queries with smile on his face and will treat you as his best friend. Definitely to check - 2h ride on quads in desert organized by Sultan and his friends from Akassia hotel next to Beach restaurant - a lot better experience than one offered by travel agencies. Really great food in Panorama restaurant - must to go for every visitor. Some shops on site and around 30 minutes to Port Ghalib. Worth every cent spent.

Eigenaar, 23-05-2022

Geachte Konrad,

Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij Akassia Beach.

• 4Ramon06-05-2022

Vergane glorie

Plus: fantastisch snorkelen en het waterpark was heel erg leuk voor onze kinderen (5 en 7). Min: het hotel is geen 5 sterren waard. Alles ziet er oud en vervallen uit. Van de zwembaden tot aan de kamer. Niet alles is ook veilig (een groot open raam bij de kinderglijbaan waar ze zo doorheen kunnen vallen). Het eten is robust best, een hoog snackbar gehalte en erg slechte hygiëne. Helaas aan de diarree geraakt. We hadden ultra inclusive, wat blijkbaar betekend dat je bij het ontbijt een sapje (uit pak) krijgt wat zeker beter te pruimen is dan de standaard sap (want die is echt niet te doen), maar zeker niet vers is. “verse” sapjes buiten het ontbijt moet je betalen. De cocktails zijn niet lekker. Personeels moet lang en hard werken, te weinig personeel voor het aantal gasten in de restaurants (verwacht geen bestek op tafel) De steiger ziet er onveilig uit, er liggen onderdelen in het water, 2de stijger is al ingestort. Tegenvaller.

Eigenaar, 23-05-2022

Beste Ramon,

Bedankt voor het geven van feedback. We zijn erg blij dat je van een heerlijke vakantie bij ons kunt genieten, graag weer op elk moment. Helaas was je niet helemaal tevreden met een paar kleine dingen, waar we heel veel spijt van hebben. We hebben uw informatie opgenomen en zullen werken aan een betere implementatie. Bedankt voor uw aanbeveling. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen. Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

• 9Bart03-05-2022

Awesome water activities, food could be better

The resort has an awesome water park and a really pretty house reef. The staff is really helpful and always cheerful, even when they are tired and hungry during Ramadan. There are some renovations going on right now (May 2022) but you hardly notice them. The food is good, but it could use some more variety. Special thanks to Abas at the pool who was a great friend to our kids.

Eigenaar, 07-05-2022

Geachte Bart,

• 6Van den Eynde15-04-2022

Marsa alam zal 1-malig bezoek blijven

Spijtig, maar het is geen 5 sterren hotel. +plus= buiten mooi resort, mooie ruime kamers. Warm weer, altijd leuk een ritje met de akassia bus. -negatief: 10 dagen zelfde eten enkel goulash, rijst, kip of vis. Ik had de suite vip arrangement maar door verbouwingen in lti was daar alles gesloten en moesten gebruik maken van akassia club. Enige voordeel die we nog hadden was vers fruitsap smorgens , gewone was niet te drinken puur water. Ook recht op 2 cocktails per dag maar deze konden ze niet maken vanwege te weinig kennis van bv een cosmopolitan of ze hadden niet alle ingredïenten. Ook voor de strawberry daiquiry moest men nog bijbetalen en kan enkel aan de strandbar. Animatie nul,nul ofwel trekt show op niets of kinderen mogen niet mee volleyballen. Een duitse dame bepaalde daar de wetten omdat zij niet wou dat kinderen meespeelden. Ik zou zeggen organiseer wat voor volwassenen en ook voor kinderen!!! Is niet meer dan 3sterren waard

Eigenaar, 23-04-2022

Beste gewaardeerde Van den Eynde,

Bedankt voor je motivatie-evaluatie. We waren blij dat je vakantie met ons hebt doorgebracht. We danken u dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. Uw constructieve kritiek is een belangrijke en positieve steun voor ons, om onze service voor u uit te breiden en om deze permanent te verbeteren. Bedankt voor uw feedback, we nemen dit natuurlijk als een gelegenheid om uw advies met ons team te bespreken. Bedankt voor je bezoek aan ons hotel. We zien ernaar uit om je snel te zien.

Uw hotelmanagement

• 9Erik17-02-2022

Al met al, een super vakantie.

Super vakantie. Mooi resort met veel faciliteiten en een variatie aan glijbanen, personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Aziz van de beachbar is daarin de overtreffende trap met zijn wonderbaarlijke cappuccino creaties. Refaad zorgde voor een onvergetelijke snorkel ervaringen in het schitterende huisrif waar het koraal tamelijk ongeschonden te bewonderen is met een grote variatie aan tropische vissen. De quadtour door de woestijn is ook een aanrader, probeer wat kleingeld op zak te hebben zodat je van de bedoeinen (woestijnvolk) een kleinigheidje kunt kopen of een fooitje kunt geven. Het harde bed was even wennen en had verholpen kunnen worden met een topper wat ons niet bekend was, desondanks niet slecht geslapen. Al met al, een super vakantie

Eigenaar, 12-03-2022

Beste Erik,

Bedankt voor uw motiverende opmerkingen die we via ZOOVER hebben ontvangen. Dit zijn een belangrijke en positieve ondersteuning voor ons in onze poging om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We zijn blij om uw lof en een paar kleine dingen door te geven aan al onze collega's en tot ziens in uw tweede huis, Akassia.

• 9Saskia10-03-2020

Fantastisch!

Wat een fantastisch resort! Het is keurig netjes en ruim opgezet, kamers zijn ruim en schoon, al het personeel (van tuinman tot kok) is super vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Eten is prima. Gevarieerd, voldoende en warm! Enige nadeel is een erg hard matras op de bedden, maar dit aangegeven te hebben werd er een zachtere topper geregeld. Toen ik vroeg om een andere kamer ivm wat overlast van een airco (of iets dergelijks) van de keuken die ‘s nachts vaak aansloeg, werd dit direct en super opgelost door de manager, meneer Khamis. Huisrif is ook erg mooi! Veel gekleurde visjes die je ook direct kan zien vanaf de stijger, leuk voor de kids. Aquapark is te gek! Ook een leuk “mini aquapark” voor de peuters/kleuters. Dit resort is echt een aanrader!

Quality Manager , 11-03-2020

Beste Saskia,

• 8LS23-02-2020

Eten van slechte kwaliteit

Net terug van een week LTI Akassia. Absoluut eens met gastvrijheid van personeel. Park is qua groen en zwembaden goed verzorgd en heeft veel faciliteiten. Aquapark is geweldig. In het geheel echter zeker geen 9 of 10 waard. Het eten was weinig gevarieerd en regelmatig koud. Ook machines om bv brood te toasten echt hoognodig aan vervanging toe. Zagen er viezig en oud uit. Dranken moest je zelf tappen uit frisdrankmachines. Mierzoet en niet van een A merk. Voor ‘echte’ cola moest je bijbetalen. Bij aquapark geen goede bar, alleen een machine. Geen lekkere cocktails op het park, konden ze ook niet maken op verzoek. De wijn was continu lauw. Bars zagen er ook slecht onderhouden uit.

Het strand is heerlijk! Lekker bedjes en leuk snorkelen.

Kamer erg ruim, maar bedden keihard. We kregen na eerste verzoek meteen een zachtere topper, maar dit hielp weinig.

Al met al veel pluspunten, maar vooral eten/drinken echt niet op nivo.

Quality Manager , 06-03-2020

Geachte gewaardeerde gast,

• 9Lia De Regt23-02-2020

Top vakanie

Hele fijne vakantie gehad .bedankt mister SABER en alle medewerkers...goed eten en drinken..iedereen heel hulpvaardig..komen hier al vele jaren en komen zeker weer terug....

Quality Manager , 06-03-2020

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    36 KM North of Marsa Alam, 9243 JV