Hotel Radisson Blu Resort El Quseir

9.7Fenomenaal

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort El Quseir voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

159 reviews over Hotel Radisson Blu Resort El Quseir

• 2018
    8Claudia meers19-06-2018

Super

Ik ben 5 dagen geweest. Het is een goed hotel. Het sanitair was iets verouderd. Het eten was goed maar ben maar 5 dagen geweest. Weet niet hoe het met de afwisseling is als je langer verblijft. Het was lastig om de Zee in te gaan, lagen veel stenen. Het personeel was goed! Nadeel is dat er buiten het hotel niets te doen is. Voor 5 dagen relaxen ok. Maar bij langer verblijf ga je je vervelen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Gilbert Vannutte15-02-2016

Warm aanbevolen !

Prachtige locatie - Super vriendelijk en behulpzaam personeel - Ruim gevarieerd keukenaanbod; temperatuur maaltijden mocht iets hoger zijn - Nooit enig gevoel van onveiligheid gehad, ook niet bij een bezoekje aan het oude centrum van El-Quseir. Soms strakke noordenwind (is eind januari misschien wat vroeg op het jaar?) wordt aan het strand goed opgelost door de rieten windschermen.

Abdel Rahman Ahmed, Guest Relation Supervisor, 04-03-2016

Dear Guest, sunny greeting from Radissonblu el quseir Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your vacation. We look forward to your next stay. Best regards

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Marijse05-09-2014

Schitterend hotel.

Dit is een fantastisch hotel. Wij zijn er twee jaar achter elkaar naartoe geweest . En gaan er waarschijnlijk volgend jaar opnieuw naartoe. Wij zijn nog nooit eerder naar hetzelfde hotels geweest op vakantie. Kiezen normaal ieder jaar andere bestemmingen maar dit is telkens een fantastische vakantie geweest. De kinderen hebben er vrienden gemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Ze leggen u daar echt in de watten. Met dank aan Moamen en Kefo. En de bar boys van de pool bar. Wij verblijven er steeds in half pension en voor ons is dat voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8hilde13-04-2014

fantastisch resort : een aanrader

Net terug van een weekje heerlijk vertoeven in dit resort. Een van de zwembaden is verwarmd (zelfs te warm), het tweede is onverwarmd. Er zijn twee restaurants waar je van een buffet kan genieten. s avonds is er muziek op het terras maar niet te luid. Het animatieteam is vooral voor de Italianen. Op het strand is er een ruimte voor animatie en een stil strand. Als je van rust houdt een aanrader. In de buurt is er niets behalve woestijn. De duikclub op het strand neemt je dan ook mee naar mooie baaien om te duiken of te snorkelen op 30 min afstand met een busje. Personeel is heel vriendelijk en een propere accommodatie. Wij hadden een kamer voor 3 personen die voldoende groot is met een echt bed, geen divan voor kinderen. Bij all-in kan je je bandje houden tot als je vertrekt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8henk én monique vroon07-12-2013

goed maar prijzig hotel

Tijdens ons verblijf waren er zeer veel italianen. Ze hadden zelfs het animatieteam uit italië over laten komen. Helaas alles in het italiaans én zeer luid publiek. Het personeel is zeer meegaand én oprecht klantvriendelijk. Dit geldt ook voor de managers. Eten jammer genoeg veelvuldig gericht op het italiaanse publiek. Je moet er maar van houden. Niet alle dranken all in. Voor geen instantkoffie moet je betalen. Goede én professionele zwitserse duikschool, meertalig ook duits. Wij hadden een mooie kamer met zeezicht. Allin qua eten alleen buffet. Al la carte moet je zelf betalen. Prijzen zijn westeuropees én aan de hoge kant. Animatie stelt niets voor. Behalve het duiken natuurlijk tegen betaling weinig sportactiviteiten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Malfet Aimé16-08-2013

Super vakantie

Super hotel met zeer vriendelijk en professioneel personeel. Heel afgelegen, maar wisten we op moment van boeking. Prijs kwaliteit is dit zeker een topper. All inclusive met polsband is een pluspunt. Zeer gevarieerd eten in het restaurant. Elke dag andere gerechten en warm, wat met buffet niet altijd even makkelijk is. Kamers waren elke dag netjes gepoetst. Speciale dank aan onze kamerjongen Hosny om ons muggen probleem op te lossen. Het huisrif was leuk snorkelen. Animatie is enkel toegankelijk voor klanten van een Italiaanse reisorganisatie. Spreken enkel Italiaans en negeren alle andere hotelgasten. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen voor een Radisson Blu hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10De Backere Stefanie05-08-2013

Perfecte vakantie !

Uitstekende service, perfecte accommodatie, meest vriendelijke personeel vooral de heer M. Amin en de obers op ons diner: Yahia en zijn vriend Mohammed of Mustafa (weet niet precies zijn naam). Perfect eten, zeer gevarieerd en altijd warm! Perfect schoongemaakte kamer.Elke medewerker doet zijn best om het zo perfect mogelijk voor de gasten te maken. Wij zijn 2 volwassenen en 1 kind, 11 j. en hebben allemaal genoten van onze super vakantie. Resort onder nieuw management sinds mei 2013 en dit merk je. We waren hier 3 j. terug en het hotel is nu better! We hopen in de toekomst nog een sterug te gaan en hopen ook dat meer Belgen naar dit resort reizen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Rob06-06-2013

Wederom een heerlijke week vakantie

Ook in 2013 zijn wij in dit hotel geweest en ook deze keer zijn wij als "echte" gasten behandeld, kamer uitstekend, eten uitstekend en onze gastvrouw Carola was er iedere dag even om te vragen of de dag leuk en lekker was geweest, op naar 2014 wanneer we weer gaan naar dit heerlijke hotel.

Gereisd met partner in april 2013

• 7Leslie Hendrikx15-04-2013

Prima om te rusten!

Positief: - zeer mooie uitzichten - prachtig strand - voldoende plaats aan het zwembad en op het strand - rustig - geen opdringerige verkopers, men laat je goed gerust - kamer met zeezicht: Prachtig zicht! Negatief: - onvoldoende goed onderhouden: stoffige kamers, geen onderhoudsvriendelijke vloer (vlekken gaan uit de betegeling niet uit), met water kuisen???? Nooit van gehoord! - kamers (sober) - kussens op stoeltjes: vaak bevlekt - beperkte all-inn - beperkt buffet, wel lekker! Al veel 5-hotels bezocht, dit is eerder een 4 waard!

Gereisd met partner in april 2013

• 8Objectieve-gids29-03-2013

Fantastisch Resort - All In is NIET All in!

Touroperator houdt zich niet aan afspraken, twee diners niet gekregen. De All in voor 450 euro per 2 personen is een belachelijk bedrag als je weet wat de drankjes kosten. Kosten arts buitensporig, hoger dan in Nederland. De winkeltjes hanteren Europese prijzen. Stoomcabine in sauna kapot. Rest sauna prima. Massage van All in > is voet of handmassage > dat vermeldt touroperator niet.. Jammer. Je kunt beter in El Quesir je souvenirs kopen en afdingen. Via het hotel zelf excursie dag naar Luxor geboekt. Een aanrader! Want de man in de gang regelt een taxi die je in 2,5 uur brengt (sneller dan touroperator) en je krijgt daar een gids. Je gaat niet met een kudde op pad en ziet meer! Gids was archeologe dus die las de hyrogliefen en hield verkopers weg. De chauffeur ontpopte zich ook als gids en vertelde de meest waanzinige dingen over het land en liet ons op de terugweg bijzondere rotstekeningen zien. TOP ! Het resort heeft zogenaamd een groen label en intussen vergassen ze insecten.

Gereisd met partner in maart 2013

Hotel Radisson Blu Resort El Quseir info