Hotel Pensée Royal Garden

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Pensée Royal Garden
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pensée Royal Garden voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Pensée Royal Garden in het Nederlands

Denk niet weer

Jan
17-4-2019

Op 2.5 uur rijden van hurgada.dus vrij lang.in de loge die vrij groot is mag men gewoon roken.personeel erg aardig.eten matig.tuin en paden slecht.wel mooi snorkel gebied recht voor te deur.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alleen bij een goede aanbieding

Jan hofman
23-3-2019

Het is vanaf hurgada nog een hele reis 2 a 2.5 uur .We hadden een goede kamer.maar andere Nederlanders zaten 3 dagen zonder warm water .na herhaaldelijk Klagen.pas een oplossing.andere kamer. Wel mooi huisrif

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne Snorkelvakantie

Henny
28-2-2016

Hier beland omdat we een week voor vertrek hoorden dat Reef hotel in Marsa Alam zou renoveren. Three Corners Pensee had helaas te weinig gasten, 30 man, om goed uit te pakken. Qua eten kan het dan ook eigenlijk beter en ook was het drinken nu en dan op. Wel kregen we een prachtige kamer met jacuzzi, uitzicht op zee en zwembad. Gelukkig kwamen er, nadat wij vertrokken meer nieuwe gasten, dus dan gaat het met eten en drinken ook beter worden. Er zijn een paar winkeltjes voor het hotel, Ook winkeltjes bij buurhotel Utopia en hier ook mogelijkheid eens naar toe te gaan voor een hapje of een drankje Er ligt een adembenemend mooi koraalrif voor de deur. Snorkelaars en duikers kunnen hun hart ophalen. Het animatie team met Chico, Karim en Angi deed er in het hotel alles aan om het verblijf gezellig te maken. Ook Barman Mohammed is niets te veel.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In en in triest!

HB
12-2-2016

In en In triest dat dit eens zo fijne hotel zo ontzettend verpaupert is. Eten.......werd vergeleken met slachtafval.zegt dat genoeg. Eten kwart volle bakken, ziet er vies uit, oud, wordt restjes van de vorige keer gebruikt, niet gaar, alles lauw tot koud. Geen animatie gezien, ook niet aangeplakt. Alleen dure taxi. Geen mogelijkheid om nog langs het strand verder te wandelen, gevaarlijke honden op naastgelegen terreinen. Brandgevaarlijk, brandblussers verouderd. Vuile matrassen, versleten handdoeken. Voetpaden om je benen op te breken, overal ongelijk en stukken eruit. Praktisch geen gasten.....dus je hebt het hele zwembad praktisch voor je alleen, evenals het strand. Zwembad is ijskoud, niet verwarmd. Massags zijn goed, maar de tafels waarop je ligt versleten, het schuim steekt door de matrasjes. Strand en zwembadmeubilair deels verrot. Katten in de eetzaal!! Obers/koks werken absoluut niet hygienisch. Tuin is zwaar verwaarloost. Paden richting strand slecht verlicht, en losse putdeksels......veel mieren Geen strandwacht. Vieze borden en 20cc glaasjes. Etensresten worden gewoon van tafel op de grond geschoven. Geen tot zeer slecht telefoon bereik, en zelfs met bijbetaling voor internet zeer slecht bereik. De terreinen naast het hotel worden bewaakt door gevaarlijke honden, die beginnen te blaffen zodra het donker wordt, en gaan door tot de vroege ochtend. 1 flesje water per verblijf, wat je zelf bij moet vullen in het restaurant. Kakkerlakken overal Zeer sterke rioolluch, zowel buiten, als ín de kamer, wat weer resulteerd in veel vliegen ......en veel muggen in de kamers en zelfs op het strand. Personeel heeft geen aandacht voor de gasten, staat in groepjes te praten.er is veel onrust onder hen. Het hotel is kortgeleden overgenomen naar het schijnt, maar er zullen veel renovaties moeten plaatsvinden om het hotel weer veilig te krijgen. In de tijd dat wij er waren, gingen er geruchten dat het hotel geen nieuwe gasten meer kreeg. In en in triest, want zo op het eerste gezicht zal het ooit een prachtig hotel geweest zijn,. Wij zijn blij dat we niet de hele vakantie hebben moeten uitzitten in dit hotel, en konden omboeken.

Gereisd Met partner in januari 2016

Hoop zoiets nóóit weer mee te maken

Y.H.
12-2-2016

In maart 2008 ben ik in dit hotel geweest, en toen was het goed. Echter nu...........een catastrofe, in en in triest om dit mee te moeten maken. De aankomst in het hotel was lief, met een welkomstcoctail en een nat handoekje om ons op te frissen.

Vanaf toen ging alles mis, we kregen tot 2x toe verkeerde identiteitspapieren terug bij de balie. We kregen volgens hun.de mooiste kamer, nou dat zegt wat over de rest van de kamers, alles was stuk, vies, en de hele nacht last van jankende en blaffende honden. Het uitzicht op de zeer verwaarloosde tuin en ver zeezicht was wel mooi, maar wat een verschil met de prachtig onderhouden tuin van 2008. De volgende dag kwam de reisleider om te vragen of alles goed was, of dat we een andere kamer wouden, of naar een ander hotel wouden omboeken. Dat zegt al genoeg. Wij hadden inmiddels al een andere kamer gekregen..even slecht met vieze bevuilde matrassen en erg versleten meubilair, dus hebben direct aangegeven te willen omboeken. We hadden geen telefoonverbinding, én geen wifi verbinding, en waren dus totaal geisoleerd van de buitenwereld. Telefoon was alleen mogelijk aan de balie bij de receptie via de receptionist. Nadat we duur wifi hebben bijgekocht hadden we af en toe de mogelijk hier op te komen, maar luukte alleen als je in de ontvangsthal was! De hygiëne is zeer slecht, alles wordt met blote handen ,, bewerkt,, ( achter de schermen) en vervolgens nog eens in het kruis gekrabt en het zweet van het voorhoofd geveegd om vervolgens weer met het eten verder te gaan. He eten is niet gaar...praktisch geen keus, erg weinig, oud, taai, en vaak restanten van wat er van der vorige keer is overgebleven. Insecten in de sapmachine, glazen worden alleen gespoeld, en nat weer op het vuile dienblad gezet. Brandveiligheid is zeer slecht, oude brandblussers, niet gekeurd, veel losligende elektradraden overal. Met oud en nieuw was het zaaltje ,, versierd met het leken wel wc rol banen, met kaarsjes eroner. Het eten met oud en nieuw moest bijbetaald worden a 25 eur pp, en er werd aangedrongen dat je ook een fles wijn nam a 25 euro, terwijl we all inclusive hadden. Het gebouw as overal gescheurd, en overal liet stucwerk los. Trappen waren finaal door en hingen af. Bij het zwembad losliggende putdeksels, uitstekende spijkers in de traptreden, het pad naar het strand zo onregelmatig met stenen eruit dat je steeds moest uitkijken niet je enkel te verzwikken. Slecht verlicht. Géén animatie gezien, zeer weinig gasten ook, we denken tussen de 100 en 40 op het laatst, en er kwamen geen nieuwe gasten bij. Personeel ging naar huis, en hoefde niet terug te komen omdat er praktisch geen gasten waren. Geen strandwacht, handdoeken dun en vol rafels, en badkleedjes werden ook als handdoeken gepresenteerd De kamerjongen was zeer behulpzaam, maar ook hij ging naar huis en hoefde niet meer terug te komen zei hij. Je kreeg 1 klein flesje water per verblijf, dit flesje moest je voor 17 dagen zelf bijvullen bij de lobbybar! Alles, van cola tot wijn, werd geschonken in 20cc plastic glaasjes die net half vol waren. Voor een sinaasappel als je fruit wou, moest je 2 euro bijbetalen. Later bleek dat als je bijbetaalde je beter eten kreeg. In 2008 was er nog de mogelijkheid om bij Utopia te eten, het naastgelegenhotel, maar dat kon nu niet meer. Ook een fijne wandeling langs het strand, waar je toen oneindig ver kon lopen, was nu gevaarlijk, daar het beide kanten bewaakt werd met honden. Het zwembad niet verwarmd. Deze vakantie hadden we speciaal geboekt om met oud en nieuw, en de 11e januari in Egypte te zijn, om er iets byzonders te vieren. Helaas konden we pas na 5 dagen hier weg.omgeboekt worden tegen hoge meerkosten zodat we 5 dagen voornamelijk in de lobby binnen gezeten hebben om telefonisch bereikbaar te zijn, en hierdoor zoveel stress gekregen hebben dat we de rest van de vakantie, in een overigens geweldig ander hotel niet meer de ontspanning hebben gekregen die we zo broodnodig hadden.

Gereisd Met partner in december 2015

Verouderd hotel, geen aanrader!

KevinVerlinde
30-1-2016

Het hotel ligt zoals hier eerder al gezegd in "the middle of nowhere" en dat komt zeker niet ten goede aan de beoordeling van dit hotel. Het hotel is verouderd, en vele plekken waren vies en vuil. De lobbybar is niet uitnodigend. De ramen achter de bar waren vies. Het restaurant is oké. Het ontbijt en diner gaan door in het restaurant, de lunch gaat door op het strand, verder is die plek voor de lunch op het strand vrij klein, waardoor ik vermoed dat er in het hoogseizoen wel eens gedrum is voor een plek. De kamers zijn verouderd. En wat voor ons het Ergste was, was de brandveiligheid. We zijn al vaak in de Three Corners Hotels geweest, maar dit is tot op heden géén Three Corners waardig voor ons. Héél jammer, want dit hotel kan zeker wel de moeite worden, maar dan zullen er véél en héél grote renovaties nodig zijn. Wij gaan er alleszins niet meer heen. Positief is wel het mooie zwembad, vriendelijk personeel, en de prachtige inkomhal.

Gereisd Met partner in januari 2016

Heerlijk verzorgd hotel

Sandra Nijholt
19-1-2013

Heerlijk hotel, zeer aardig personeel, voldoende eten en drinken. Goede bedden ook voor langere mensen. Geen toerisme massa. Prachtige duiklocaties in de buurt , wij hebben bij cornelia diving perfekt gedoken.

Gereisd Met vrienden in december 2012

Prima hotel

Tim Jongkees
19-1-2013

Ruime, schone kamers, mooi uitzicht over zee en woestijn. Vriendelijk personeel en goed eten. De gratis bar is een pré. Resort ligt in "the middle of nowhere" maar het ontbreekt aan niets. Er is een keur aan winkeltjes. Transfer naar het uitstekende duikcentrum Carnelia Beach is ca. 5 km, maar het duikcentrum verzorgt dit zelf op verzoek. Vakantie voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Ok hotel

Jill&Jas
23-7-2011

De ligging van het hotel is prima, uurtje rijden vanaf het vliegveld. Het eten is simpel, maar er is altijd iets wat je lekker vind. Nadeel is dat er met de lunch alleen het beach-restaurant geopend is. Wat animatie betreft is er voldoende, als je van bewegen houdt. Behalve 's avonds, daar is weinig aandacht aan besteed. De kamers zijn schoon en in prima staat. Een fooi doet "wonderen". Niet veel russen, wel veel Italianen en Tjechen. (geen last) heelrijk strand met een bijzonder mooi huisrif, perfect om te snorkelen/duiken zelfs mooier dan een snorkel-trip per boot! (Niet aan te raden). Verder is het erg verschillend wat betreft de vriendelijkheid bij het personeel, de één erg vriendelijk, zo is de ander opdringerig en irritant. Het hotel en tuin word goed schoon gehouden. Dit hotel heeft ons een prima vakantie gebracht maar meer door eigen inbreng, het word voor ons geen herhaling.

Gereisd Met partner in juli 2011

Relaxte sfeer en leuk personeel!!

Chantal
15-1-2011

Het hotel is prima te doen,personeel is vriendelijk en gezellig. De kamers worden goed bijgehouden (een kleine fooi doet wonderen). Indien je niet tevreden bent met de kamer kan je dit gewoon aangeven en dan krijg je een andere kamer. Je moet de dingen niet vergelijken met NL,het is een totaal andere cultuur.De luxe die je in NL hebt krijg je hier niet. Het eten is niet bijzonder,maar wat ik begrijp ligt dat vooral aan de egyptische keuken(neem van huis wat extra dingen mee)

Het hotel ligt redelijk afgelegen,maar je kunt er voor kiezen om excursies te doen. Bij het resort zelf is ook genoeg te doen(health club met binnenzwembad,jacuzzi, sauna,stoombad, massage,schoonheidssalon,kapper waar je o.a vlechtjes kan laten zetten,fitness enz) het is een mooie plek om te snorkelen/duiken en je kan vanuit het resort een quad safari door de woestijn doen(aanrader!).

8 dagen is een mooie periode om hier relaxed te verblijven!

Gereisd Met partner in januari 2011

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pensée Royal Garden in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pensée Royal Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.