Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel LTI Akassia Swiss Beach

9.1Fenomenaal

Score uit 73 reviews

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)



Overzicht

9.1Fenomenaal

Score uit 73 reviews

  • 8.7Ligging
  • 9.5Service
  • 8.9Prijs/kwaliteit
  • 8.6Eten
  • 9.1Kamers
  • 9.4Kindvriendelijk
  • 9.3Zwembad
  • 9Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Akassia Swiss Beach voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
Travel store
Travel store

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

73 reviews over Hotel LTI Akassia Swiss Beach

Review schrijven

Beoordelingen

65
2
2
1

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Saskia10-03-2020

    Fantastisch!

    Wat een fantastisch resort! Het is keurig netjes en ruim opgezet, kamers zijn ruim en schoon, al het personeel (van tuinman tot kok) is super vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Eten is prima. Gevarieerd, voldoende en warm! Enige nadeel is een erg hard matras op de bedden, maar dit aangegeven te hebben werd er een zachtere topper geregeld. Toen ik vroeg om een andere kamer ivm wat overlast van een airco (of iets dergelijks) van de keuken die ‘s nachts vaak aansloeg, werd dit direct en super opgelost door de manager, meneer Khamis. Huisrif is ook erg mooi! Veel gekleurde visjes die je ook direct kan zien vanaf de stijger, leuk voor de kids. Aquapark is te gek! Ook een leuk “mini aquapark” voor de peuters/kleuters. Dit resort is echt een aanrader!

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 9Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 11-03-2020

    Beste Saskia,

    Bedankt voor uw motiverende opmerkingen die we via ZOOVER hebben ontvangen. Dit zijn een belangrijke en positieve ondersteuning voor ons in onze poging om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

    Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We zijn blij om uw lof en een paar kleine dingen door te geven aan al onze collega's en tot ziens in uw tweede huis, Akassia.

    We kijken ernaar uit u binnenkort weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

    Hoogachtend Uw hotelmanagement

    Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

  • 8LS23-02-2020

    Eten van slechte kwaliteit

    Net terug van een week LTI Akassia. Absoluut eens met gastvrijheid van personeel. Park is qua groen en zwembaden goed verzorgd en heeft veel faciliteiten. Aquapark is geweldig. In het geheel echter zeker geen 9 of 10 waard. Het eten was weinig gevarieerd en regelmatig koud. Ook machines om bv brood te toasten echt hoognodig aan vervanging toe. Zagen er viezig en oud uit. Dranken moest je zelf tappen uit frisdrankmachines. Mierzoet en niet van een A merk. Voor ‘echte’ cola moest je bijbetalen. Bij aquapark geen goede bar, alleen een machine. Geen lekkere cocktails op het park, konden ze ook niet maken op verzoek. De wijn was continu lauw. Bars zagen er ook slecht onderhouden uit.

    Het strand is heerlijk! Lekker bedjes en leuk snorkelen.

    Kamer erg ruim, maar bedden keihard. We kregen na eerste verzoek meteen een zachtere topper, maar dit hielp weinig.

    Al met al veel pluspunten, maar vooral eten/drinken echt niet op nivo.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 10Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 7Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 06-03-2020

    Geachte gewaardeerde gast,

    Bedankt voor het geven van feedback. We zijn erg blij dat je van een heerlijke vakantie bij ons kunt genieten, graag weer op elk moment. Helaas was je niet helemaal tevreden met een paar kleine dingen, waar we heel veel spijt van hebben. We hebben uw informatie opgenomen en zullen werken aan een betere implementatie. Bedankt voor uw aanbeveling. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen. Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

    Hoogachtend Uw hotelmanagement

    Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

  • 9Lia De Regt23-02-2020

    Top vakanie

    Hele fijne vakantie gehad .bedankt mister SABER en alle medewerkers...goed eten en drinken..iedereen heel hulpvaardig..komen hier al vele jaren en komen zeker weer terug....

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 06-03-2020

    Beste Lia De Regt,

    Bedankt voor uw motiverende opmerkingen die we via ZOOVER hebben ontvangen. Dit zijn een belangrijke en positieve ondersteuning voor ons in onze poging om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

    Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en nogmaals bedankt voor de feedback die we van u hebben ontvangen. We zijn blij om uw lof en een paar kleine dingen door te geven aan al onze collega's en tot ziens in uw tweede huis, Akassia.

    We kijken ernaar uit u binnenkort weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

    Hoogachtend Uw hotelmanagement

    Gereisd met partner in februari 2020


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor LTI Akassia Swiss Beach voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    Travel store
    Travel store

  • 10Ronald en Joke laan10-02-2020

    Geweldig!

    Geweldige vakantie gehad! Al het personeel is supervriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We zijn al vaak in Egypte geweest en hebben nergens zo lekker gegeten als hier. S’avonds gingen we altijd naar de lounge van Calimera omdat dit drukker en gezelliger was dan LTI,maar het buffetrestaurant van LTI was heerlijk rustig dus dat is wel een voordeel van LTI. Wij komen beslist weer terug!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 9Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 11-02-2020

    Geachte Ronald en Joke Iaan,

    Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

    Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

    Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

    Vriendelijke groeten

    Hotel management

    Gereisd met vrienden in januari 2020

  • 8Fam Koorevaar05-02-2020

    Zon en ontspanning in de winter.

    Het was voor ons de eerste keer dat we een all-inclusive vakantie hebben beleefd. Akassia Swiss Resort Lti is ons zo goed bevallen dat we ons hebben voorgenomen er de volgende keer weer naar toe te gaan. De kamer was netjes en schoon, de mensen waren bijzonder aardig en behulpzaam. Bij de receptie werden we heel vriendelijk geholpen en ook in het restaurant deden ze erg hun best om het ons naar de zin te maken. De zwembaden en glijbanen waren prima in orde, alles zag er schoon en goed uit. Van het strand hebben we ook goed gebruik gemaakt, er waren genoeg ligbedden, het koraalrif was prachtig! Kortom, wij bevelen Akassia Swiss Resort Lti van harte aan, aan iedereen die van een heerlijke ontspannen vakantie houdt.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Zwembad
    • 9Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 06-02-2020

    Geachte Fam Koorevaar,

    Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

    Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

    Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

    Vriendelijke groeten

    Hotel management

    Gereisd met partner in januari 2020

  • 10Familie06-01-2020

    Fantastisch resort

    Bij aankomst gastvrij welkom geheten door de manager Abd Elaal Saber Ahmed. Hij had er ongevraagd voor gezorgd dat wij 3 suites naast elkaar hadden gekregen. (7 personen in totaal waarvan 2 kinderen, 12 en 16) Niets was te veel. Men deed er alles aan om het verblijf zo prettig en ongedwongen mogelijk te maken en dat is absoluut gelukt. Het complex ziet er verzorgd en goed onderhouden uit. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne staat daar hoog in het vaandel. Eten van goede kwaliteit. Met kerst werd alles uit de kast gehaald. Wij zaten in het LTI gedeelte, hetgeen het rusterige gedeelte van het complex is. Wij kijken met veel plezier terug op deze 10-daagse vakantie.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 10Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 15-01-2020

    Beste gast,

    Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

    Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

    Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

    Vriendelijke groeten

    Hotel management

    Gereisd met oudere kinderen in december 2019


  • Advertentie
  • 2019
    9Harry10-12-2019

    Volgend jaar weer terug !

    Al meerdere keren hier geweest. We blijven terugkomen omdat t hier zo heerlijk is. De rust, de ruimte, de vriendelijkheid, het schitterende huisrif, de snorkel excursie (3x p/d) naar Mangrove-bay alles netjes en goed verzorgd.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 12-12-2019

    Beste Harry,

    Hartelijk dank voor uw gratis review. Ik ben erg blij te horen dat je genoten hebt van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te leveren, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben echt blij dat je het zo en naar je zin hebt gevonden.

    We zijn absoluut verheugd dat u de geweldige vrijetijds- en entertainmentfaciliteiten, evenals de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt aan gasten met een handicap, op prijs stelde.

    We zullen uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken. Tot ziens in je tweede huis LTI Akassia Beach.

    Vriendelijke groeten

    Hotelbeheer

    Gereisd met partner in november 2019

  • 9Linda10-12-2019

    Geweldig hotel, volgend jaar weer!

    Voor de 10e keer in LTI Akassia. We hebben weer super genoten. Mooie kamer met zeezicht. Eten prima en keuze genoeg. Ontzettend lief en vriendelijk personeel van lifegard, restaurants, tuinmannen, handoekservice enz enz aan toe. Schitterend huisrif voor de deur, daarnaast de super service dat je 3x per dag naar Mangrove bay kan om te snorkelen. Superfijn als je diepte achter het rif eng vindt of de zee is ‘dicht’ vanwege de hoge golven. Wij voelen het als ons tweede huis en volgend jaar gaan we voor de 11e keer met plezier.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 9Zwembad
    • 8Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 12-12-2019

    Beste Linda,

    Hartelijk dank voor uw gratis review. Ik ben erg blij te horen dat je genoten hebt van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te leveren, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben echt blij dat je het zo en naar je zin hebt gevonden.

    We zijn absoluut verheugd dat u de geweldige vrijetijds- en entertainmentfaciliteiten, evenals de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt aan gasten met een handicap, op prijs stelde.

    We zullen uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken. Tot ziens in je tweede huis LTI Akassia Beach.

    Vriendelijke groeten

    Hotelbeheer

    Gereisd met partner in november 2019

  • 8Simons21-11-2019

    Geweldig resort

    We hebben met ons gezin een heerlijke vakantie gehad. Mooi resort, mooie kamers waar niets aan ontbrak. Upgrade gekregen zodat we iedere dag in een restaurant mochten eten en ook onbeperkt drinken wat 's avonds onder het genot van een spelletje ook erg lekker was. Wat wel slecht is dat je een voucher krijgt voor gratis 30 minuten massage en dit boekt en dan aankomt en dat er niets is gereserveerd. Maar wel nog langs komt om een massage te verkopen. Verder is de staff erg vriendelijk en gedienstig en willen alles voor je doen om het ons naar de zin te maken.De manager van LTI is echt een top vent, bedankt voor alles wat hij voor ons geregeld heeft!!!! Wij hebben genoten van de zwembaden, glijbanen en het snorkelen . Het was een vakantie om super op terug te kijken!

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Zwembad
    • 6Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 22-11-2019

    Geachte Simons,

    Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

    Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

    Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

    Vriendelijke groeten

    Hotel management

    Gereisd met oudere kinderen in november 2019

  • 9An17-11-2019

    Fantastisch hotel

    Geweldig hotel met super goede service. Parasol bij de ligbedden werd voor je opgezet. Eten was goed op zich wel een beetje eenzijdig maar weg lekker. Kamer netjes, bedden waren hard. Aanrader dit hotel zowel receptie, restaurant, kamers, zwembaden, lifeguards, duik school, beachbar al het personeel is even vriendelijk en vrolijk en alles met een glimlach.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    Abd Elaal Saber, Quality Manager , 19-11-2019

    Geachte An,

    Heel erg bedankt voor je gratis beoordeling. Ik ben erg blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie bij AKASSIA

    Het is ons doel om warme, deskundige en attente service te bieden, samen met uitzonderlijk eten en drinken, dus ik ben erg blij dat je het zo en naar wens hebt gevonden.

    Ik ben absoluut blij dat u de geweldige vrijetijds- en amusementsfaciliteiten waardeerde, samen met de toegewijde diensten en attenties die ons hotel biedt voor gasten met een handicap.

    Ik zal uw mooie feedback zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen en de leden van het team die hebben bijgedragen om uw verblijf zo aangenaam te maken.

    Vriendelijke groeten

    Hotel management

    Gereisd met oudere kinderen in november 2019


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Akassia Swiss Beach voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
Travel store
Travel store

Hotel LTI Akassia Swiss Beach info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Akassia Swiss Beach voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
Travel store
Travel store

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie