Hotel Flamenco Beach & Resort

5.9Voldoende

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

5.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Flamenco Beach & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

60 reviews over Hotel Flamenco Beach & Resort

• 9S. Kops16-10-2007

Goed hotel. Vriendelijke mensen. Wel erg veel Italianen. Plaatsje is nog erg egyptische en totaal niet toeristisch.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Zelen05-09-2007

Prima kamers, aardig personeel. Afgelegen ligging. Zee alleen bereikbaar pier. Als je niet duikt heb je hier niets te zoeken!. Eten: eenvoudig maar goed. Duiken: aardig huisrif(vooral voor beginners), andere duikstekken liggen ver weg. Duikcentrum, professioneel, aardige medewerkers. Echter prijzen zijn veel te hoog.(wij zijn "ervaren" Egypte duikers) Vooral huur materiaal is te kostbaar. Door afgelegen ligging blijkbaar te weinig concurentie.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Zerline06-08-2007

Wij zijn hier in 2005 geweest. Ik vond het een heel fijn hotel/resort, mooi aan het strand, perfect om te snorkelen/duiken. We hebben de 'Luxor' excursie gedaan (dat is overigens niet zo'n aanrader) en we kregen 's ochtends vroeg een heel lunchpakketje mee, goed geregeld dus. Verder vriendelijk personeel en goed eten (we hadden all incl.) dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Z. Stefanovic05-08-2007

fantastisch hotel met super vriendelijk personeel het strand is alleen wat minder, ja kan niet in de zee zwemmen, en geen uitgaans gelegenheden in de buurt

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Fam. de Koning21-07-2007

Geweldige vakantie (juli 2007). Mooi hotel, buiten het centrum (7 k.m. verder) maar in een groene omgeving midden in de woestijn. Grote kamers, met tv, airco, en nieuwe koelkast. Eten goed, gevarieerd met een Egyptisch tintje. Strand goed, vooral het huisrif ,vanaf de pier te bereiken, was fantastisch. Service hotel was goed, men probeerde al je wensen te vervullen. Voor rust,zon, strand zoekers en snorkel/duikfanaten is dit een aanrader. Echter in de omgeving is bijna niks te beleven. Voor een langere periode wordt het wel een eenzijdige vakantie. Geen boulevard alleen het hotel, bijna geen winkels.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Monique15-07-2007

Wij zijn 5 tot 12 juli 2007 geweest. Behalve de hitte was het uitstekend! Het eten was goed verzorgd en veel afwisseling. De mensen waren erg vriendelijk en deden alles voor je. Prijs kwaliteit was echt super! We hadden half pension en dus alleen lunch en drinken voor nog geen €150,- voor de hele week! Absolute aanrader, de duikschool was goed gerunt, en een heerlijk plekje om uit te rusten. We is het ruim een uur van het vliefveld vandaan... dus je reis stopt niet na landing.

Gereisd met partner in juli 2007

• 10Vivi 03-03-2007

Het was een super leuk hotel! met een super vakantie, het strand was geweldig en de zee ook super mooi. je zit mooi aan een pier en dat is geweldig als je van snorkelen houdt en van duiken dan zit je daar heel erg goed. Verder het eten wes goed elke avond een ander thema maar van alles wat. ik raad de exursie aan met de rode zee cruise die is erg leuk! we hebben heel veel zeeschilpadden gezien. en het quad rijden was ook super leuk bij de mensen van daar en kameel gereden met die excursie! wij zijn in augustus geweest en het was lekker weer wel warm maar dan duik je even in het zwembad en ben je weer afgekoeld. een echt aanrader het is er PRACHTIG!!

Gereisd in maart 2007

• 7S. Roijers14-02-2007

Prima hotel, direct aan het strand, buiten het hotel niet veel te beleven.

Gereisd met partner in april 2004

• 7nancy en ron21-05-2006

wij zijn in oktober 2005 geweest tijdens de ramadan,dus het buffet was erg egyptisch ,niet echt onze smaak maar zag er erg verzorgd uit.aardige mensen in de bediening,aan het strand kun je smiddags simpel lunchen maar goed te eten, het huisrif is super we hadden een kamer in het nieuwe gedeelte wat er goed uitziet.we hadden een zeer goede aanbieding hier naar toe dus als we weer zo eentje treffen gaan we zeker weer terug.

Gereisd in mei 2006

• 8Patrick en Connie van Beelen19-03-2006

In dit hotel van 2-9 maart en erg genoten:25-30 graden, altijd buiten op het terras gegeten, 'savonds met een vestje aan! De kamers zijn groot en schoon, meestal met zeezicht, alleen onze airco werkte niet altijd perfekt! Er waren ook vliegen en een enkele mug ondanks het sprayen elke ochtend en avond, neem dus een vliegenmepper mee! De handdoeken-service is perfekt, neem dus geen badlakens mee!Het eten was heerlijk en niet ziek geweest. Het personeel was erg vriendelijk, neem als fooi 20 en 50 eurocenten mee. Verder gaat alles op een overzichtelijke rekening, die je aan het eind met creditcard of cash kunt betalen, prima geregeld! Het snorkelen was echt fantastisch,neem als je dat hebt surf of duikpak mee (kun je ook huren), dan kun je langer in het water blijven en ben je ook beschermd tegen de kleine kwalletjes die er soms zijn (niet enorm hinderlijk hoor).

Gereisd in maart 2006

Hotel Flamenco Beach & Resort info