Hotel Flamenco Beach & Resort

5.9Voldoende

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

5.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Flamenco Beach & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

60 reviews over Hotel Flamenco Beach & Resort

• 8Wendy Schippers12-03-2009

Knus, goed verzorgd en prima prijs/kwaliteit

Net terug van Flamenco beach en moet toegeven, dit is een prima hotel om een weekje te verblijven, zeker als je op zoek bent naar Zon, Snorkelen (Huisrif), goed eten en vriendelijke hotelmedewerkers. Pluspunten Het hotel ziet er goed verzorgd uit. De hele dag door zie je mensen aan het werk in de tuinen, in de kamers of in de restaurants en bar..er is volop beweging. De medewerkers zijn vriendelijk, servicegericht en maken zelf ook nog een geintje met de vakantiegangers, heel gemoedelijk en huiselijk dus. Dit hotel werkt niet met All Inclusive formule maar met een HP of VP formule. Het voordeel hiervan is dat het de "verkeerde" mensen niet aantrekt die zich op een All inclusive manier volgieten de hele dag..Bij VP is bij ontbijt koffie,thee,sapjes, bij lunch is 2 frisdranken en bij diner 1 fles wijn.De rest kan je overal halen en op kamer schrijven.

Gereisd met partner in maart 2009

• 10remy jaegers08-01-2009

zeer de moeite waard

Leuke vakantie gehad, met uiteraard duiken, snorkelen quad rijden, kameel rijden, sterren kijken . We hebben er kerstmis en nieuwjaar gevierd. Een aanrader! Geboekt via een duits reisbureau i.v.m. hogere leeftijdsgrens voor de kinderkorting en vliegen via Dusseldorf

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 10Ashraf & Shahieda29-09-2008

PRACHTIG, GEWELDIG, FANTASTISCH !!!

Ons vakantie was echt perfect bevallen !! Wij hebben zo'n leuke tijd doorgebracht met het personeel, de service is perfect, het eten is heerlijk, het uitzicht, omgeving, gewoon geweldig !! Dit is zeker de moeite waard om te gaan en wij zullen ook zeker teruggaan. El Quseir en Flamenco is echt echt perfect !!!

Gereisd met partner in september 2008

• 10Sunshine25-09-2008

Last Minute TOPPERRRR!!!

Eigenlijk zouden we deze zomer niet meer op vakantie gaan, maar na veel zoeken op internet dit mooie hotel gevonden!!! Voor een Super Last Minute Prijs zijn we voor 8 dagen geweest....Helaas maar 8 dagen....Kamers zijn goed en groot....Eten is goed, voor iedereen wat lekkers te vinden, zelfs Heinz Tomaten Ketup....Personeel, prima....kortom een goed hotel voor de ideale rust en snorkelvakantie!!!

Gereisd in september 2008

• 9Esmeralda21-08-2008

Een superhotel!!

We hebben een topvakantie gehad, het enigste nadeel is dat het hotel vrij afgelegen is, maar in het hotel is genoeg te beleven! Ook een aanrader voor duikers en als je van snorkelen houdt!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Soheila Baradaran18-08-2008

Een aanrader

Iedereen zou hier echt een keer naartoe moeten gaan. Dit is echt een paradijs

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Xandra17-08-2008

prima hotel

Wij zijn net terug van dit resort en wilde eigenlijk wel langer blijven. Goede ligging om naar Luxor te reizen. En een heel mooi huisrif. Heerlijk kunnen snorkelen en mijn vriend heeft super kunnen duiken. Iedereen is super vriendelijk als je ze maar met respect behandeld. Zeker een aanrader om nogmaals naar terug te gaan. Voor diegene die nog naar Egypte gaan neem gewoon voldoende euro's mee ze zijn hier gek ok!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Gordon en Yvonne25-07-2008

Leuk, gezellig hotel

We zijn net terug uit egypte. Het hotel is goed, alles is aanwezig wat je nodig hebt. Hotel is schoon en ruime kamers. Wij zaten in het Beach Hotel wat meteen aan het strand zit, wanneer je in het resort gedeelte zit, moet je nog een aardig eindje lopen naar zee. Eten is goed en afwisselend. Personeel is ontzettend aardig en wil ook alles voor je doen. Wanneer je van zon, zee, snorkelen, duiken en van rust houdt, dan zit je hier helemaal goed. Wij hebben ons 8 dagen prima vermaakt. En wat ook wel prettig is, geen rus gezien of gehoord (ha ha) Wel een leuk stel uit deventer ontmoet, Robert en Carla met hun dochter Ashley, luitjes het was gezellig!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8W.E. van der Valk18-07-2008

Aanrader voor relaxen en snorkelen

Accomodatie ligt buiten "bewoonde" wereld. El Quseir is wel tegen betaling met pendelbus te bereiken. Echter weinig te beleven.

Voor een korte zonvkantie een echte aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwaliteit van het eten zeer goed, veel variatie.

Bedden hebben zeer harde matrassen, bij familiekamers worden extra stretchers geplaatst. Dit is een minpunt tijdens een langer verblijf.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8K. de Vries19-01-2008

wat afgelegen, maar voor een zee-zon-vakantie een uitstekend plekje

Gereisd met partner in januari 2008

Hotel Flamenco Beach & Resort info