Hotel Flamenco Beach & Resort

5.9Voldoende

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

5.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Flamenco Beach & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

60 reviews over Hotel Flamenco Beach & Resort

• 7schenkjeffrey23-05-2012

Flamenco beach

Gezien de plaats geen kindervakantie waardig, wel een heel mooi hotel met entertainment en goed eten. Via internet geboekt voor 23euro p/n p.p.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Daan & Marion Blokland21-10-2011

heerlijk resortje met prima duikcenter

Heerlijk weekje vakantie en duiken bij Flamenco (beach).Hotel is netjes en niet zo reusachtig en prijzig als andere daar in de buurt.Mooi onderhouden tuinen en alles goed schoon.Zeker naar Egyptische begrippen.Goed en vriendelijk personeel.Eten is niet mega uitgebreid maar wel genoeg keuze,niet ziek geworden..dus ok.Minder is (centrale) airco die nogal noisy is in rechter vleugel van hotel.Kwamen laat aan en kregen kamer bijna direct onder de airco ruimte op het dak waardoor we een enorme brom in onze kamer (401) hadden.Volgende dag direct andere kamer gekregen.Niet erg leuk voor kleine kinderen. Goed personeel in gezellige (duitse!) duikschool met terras aan strand voor koel drankje.Perfect geregeld en redelijk geprijsd.Ik ben bij andere duikscholen geweest in Egypte waar je voor méér euro's stuk minder kreeg.Huisrif waar je genoeg mooie duiken kan maken.Aanrader:nachtduiken!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9vincent01-11-2010

fantastische vakantie!! hotel is een aanrader!

Hotel ligt (uiteraard) middenin de woestijn waardoor uitstapjes veel tijd kosten. Let op: Beach hotel is een aanrader ivm zeeligging en duikschool. Flamenco Resort is overkant van straat. 36 euro verschil pp is moeite waard om Beach te boeken. Hotel = goed: vriendelijke mensen, GOED eten, met redelijke variatie en fijne ruime tijden om te gaan eten. Er hangt een relaxed sfeertje, iedereen weet dat je komt voor de rust. Hotel is ruim opgezet en de kamers zijn schoon, ruim en heeft alles wat je nodig hebt. Animatie doen hun best, maar stelt niet veel voor: hotel is vooral gericht op Italianen en Duitsers, maar is prima gezelschap in hotel. Geen (vervelende) Rus te vinden. Hotelmanagement kan ook excursies regelen. prijzen kun je zelf afwegen tov reisleiding. Paar verbeterpuntjes: matrassen kunnen beter/zachter, duikschool moet goedkoper, (centrale) airco maakt geluid, ook buiten.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8egypte-fan12-03-2010

keurig kleinschalig zonder russen

Net kleinschalig hotel met een niet overdreven maar goed eenvoudig buffet. Keurig schoon, mooi strand en bedjes en koraalrif met veel vis en roggen, zeer goed dichtbij te bereiken via jettie.personeel super vriendelijk. Let wel goed op beach en resort zijn 2 verschillende hotels en resort is over de weg en niet gelijk aan het strand. Dit hadden wij niet verwacht en stond bij de touroperator erg misleidend omschreven maar na een verhitte discussie keurige zee kamer van de zeer vriendelijke manager van het hotel gekregen (iets wat van de touroperator niet gezegt kon worden die lieten het afweten met een oplossing te komen.) Voor het luxere en met kinderen is akassia swiss een aanrader .

Gereisd met partner in maart 2010

• 9***27-01-2010

topper

gezllig kleinschalig resort met uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen en zeer schoon. AL meerdere reorts in egypte geboekt soms luxer maar dit is het gezelligste en door hp formule geen last van russen. echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 5rob28-12-2009

overdreven geclasseerd

met 3 vrienden wezen duiken, oct. 2009, 3 weken, hotel Flam., al heel vaak in Egypte geweest, maar vindt de waardering voor dit hotel veel te hoog. Duikschool: hele vriendelijke mensen, maar prijzen veel te hoog, door monopolie positie. Eten hotel?, er zijn mensen op deze site die 10 en 9 geven, vraag me af hoe die thuis eten. Service zeer matig, kamers dik ok. Hotel ligt in het niets, dorpje op ongeveer 10 minuten met hotel shuffle bus 3.50 Euro, taxi nog geen Euro)

Gereisd met vrienden in december 2009

• 8Beb Zewald20-10-2009

mooie ligging

De duikbasis behorende bij dit hotel is TOP ! De duitse gründlichkeit is hier troef; alles goed georganiseerd; goede begeleiding/gidsen; niet flauw; gewoon super, echt alles om je duikvakantie tot een succes te brengen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Josiane09-09-2009

Zeker een aanrader!

Wij zijn net thuis van een weekje in Flamenco resort, gewoonweg super alhoewel is er 's avonds niet zo veel te doen men heeft er namelijk geen boulevard met winkeltjes enz... zeker voor herhaling vatbaar. Goeie uitvalbasis om Luxor te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2009

• 916-08-2009

Prachtig resort, voelde me echt een prinsesje :)

November 2008, samen met een vriendin 8 dagen naar Egypte geweest. Beide moeder van 3 kinderen en in het dagelijks leven een drukke baan. Mannen thuis bij de kids en de mama's lieten zich in de watten leggen door de vriendelijke Egyptenaren. We hebben een super vakantie gehad, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het was iedere maaltijd weer een feestje wat we nu weer allemaal konden kiezen. Schone kamers met prima bedden, en iedere dag schone handdoeken. Badlakens krijg je ook in het resort, en in alle vroegte liep het personeel alweer op het strand om voor de gasten de ligbedden klaar te zetten. Kortom we hebben genoten, en ik hoop hier ooit nog eens maar dan met man en kinderen terug te keren!

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Theo23-07-2009

Super resort!

Net 2 dagen terug van hotel Flamenco en moet zeggen dat al de lovende recensies klopten. Super mooi rif met meer dan 20 verschillende soorten vissen, mooie zwembaden,super aardig personeel die goed engels spreken,leuk oud stadje op 10 min. je zit wel midden in de woestijn maar er zijn genoeg mogelijkheden om activiteiten buiten het resort te ondernemen. Wij zijn bv met dolfijnen wezen zwemmen in het wild.
    wij waren er in de periode 14 t/m 21 juli en het resort was voor 50% vol,lekker rustig dus. in de bouwvak arriveren er veel italianen. De middag temp was tussen de 40 en 50 graden, maar hier heb je totaal geen last van door de lekkere wind en goede schaduw plekken.

al met al een prima resort voor mensen die willen relaxen met alle mogelijke faciliteiten zonder de drukte van een stad als Hurghada of Sharm el Sheik.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Flamenco Beach & Resort info