Hotel Flamenco Beach & Resort

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Flamenco Beach & Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Flamenco Beach & Resort in het Nederlands

• 8Kamardine05-09-2019

Niet slecht en niet perfect

Het was mooie hotel geen luxe maar wel proper prachtig uitzicht, prachtige strand , medewerkers zijn zeer vriendelijk, WiFi is een ramp bijna geen verbinding plus is niet gratis het kost 10 euro voor 5 dagen verbinding enkel op reciptie en paar plekken in het hotel, eten als ik mag een cijfer geven ik zou 6/10 geven, cofee of cappuccino, ferse sappen zijn wel betaald, die hoorden niet bij alle inclusief, shoppen buiten het hotel ik zou iedereen adviesen om niet te doen handelaars blijven pakken aan de toeristen ze vraagen onlogisch prijzen bijvoorbeeld spullen Die kosten hier 5 euro het kost daar 20 euro. Tenslotte ik wil toch een keer naar daar te gaan maar niet naar hetzelfde hotel en hetzelfde stad

7Ligging
    10Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Anita05-09-2019

Nooit meer

Zelf noodrantsoen meenemen als je smakelijk eten wilt. Ontbijtbuffet prima, maar de rest overtrof onze slechtste verwachtingen

2Ligging
    7Zwembad
    5Hygiëne

• 3Robert13-08-2019

nooit meer ,

Flamenco Beach Resort , all inclusive geboekt , 3 Aug 2019 vertrokken vanuit maastricht naar deze locatie , na geland te hebben in Hurghada is het nog 2 uur met een bus naar dit complex. S,avonds aangekomen in het donker , bij het inchecken krijg je 2 flessen drinkwater a 1,5 liter , deze 2 flessen kun je de gehele vakantie vullen met nieuw water op verschillende tap plekken op het complex , ( on hygiënisch ), nieuwe flessen moet je kopen. Het eten is zeer minimaal in keuze en elke dag bijna hetzelfde , en weinig smaakvol . Ben veel gewend maar zo slecht heb ik het nog nooit ervaren.

4Ligging
    5Hygiëne

• 2018
    5monique23-08-2018

niet nog eens

Net terug. 2 weken verblijf in dit hotel gehad. Gelukkig zaten wij aan de goede kant van de weg. Zeekant! Het eten was zeer eentonig. Bijna dagelijks hetzelfde. Geweldig huisrif! dat heeft veel goedgemaakt. personeel mag iets vriendelijker zijn. Sommige waren wel oke. Het lijkt alsof dit hotel de beste jaren gehad heeft.... Voor ons is het niet voor herhaling vatbaar. Animatie zeer minimaal.

5Kindvriendelijk
    4Ligging

• Oude reviews

8Trudy02-05-2016

Heerlijk ontspannen vakantie

Beetje verkeken op de afstand van vliegveld naar resort. Bijna twee uur. De service was prima. Helaas minder kamers bezet waardoor de sfeer minder. Onze kamer geruild voor een suite tegen een extra bijdrage per dag. Fijn dat dit mogelijk was. Ze zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken.Prima als je naar Luxor wilt reizen, geen moment onveilig gevoeld. In omgeving weinig te doen, maar daar kwamen wij ook niet voor. Zon, strand, prima eten (kon iets beter maar dat had te maken met de bezetting denken wij). Prijs /kwaliteit goed.

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    6Ligging

• 9robasa18-02-2016

Heerlijke vakantie

Wij komen hier al 7 jaren. Rustig hotel, zeer hulpvaardig vriendelijk personeel, familiare sfeer, prachtig huisrif, goed eten, mooie tuin.

Natuurlijk kan het allemaal nog beter maar voor ons is dit het perfect plekje voor een hele goede prijs.

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    10Prijs/kwaliteit

• 8Akke Bijleveld03-03-2013

Ik kom graag terug!

Prettig hotel, kamer met zeezicht gehad, attent personeel, goede service. Eten goed, voldoende keus - voor elk wat wils. Het hotel is rustig gelegen, in de omgeving zijn prachtige duikmogelijkheden. Er is een shuttleservice naar El Quseir en naar het strand met duikschool. Verzorging op basis van halfpension.

7Kindvriendelijk
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 9J. Scholtens24-02-2013

Geweldig hotel

Heerlijke week gehad in het Beach hotel. Mooie ruime kamers, schoon, netjes, verzorgd. Hotel heeft zwembaden en 2 prive-strandjes. Overal service van zeer vriendelijk personeel. Ontbijt heel uitgebreid, Egyptisch en europees. Diner heel goed, voor iedereen wat wils. Een echte aanrader.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit

• 7heer de Bruijn05-09-2012

heerlijke relaxe vakantie

hotel is prima voor een 4 sterren, prijs en kwaliteit kloppen, opvallend al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, eten was goed maar beperkte keuze je kan alles eten word niet ziek. hotelgebouw is hier en daar aan het verouderen maar alles is schoon. de kamer omgeboekt naar de beachgedeelte, alleen de prijzen voor het drinken zijn voor egyptische begrippen aan de hoge kant, echte westerse prijzen.

6Kindvriendelijk
    7Eten
    5Ligging

• 7schenkjeffrey23-05-2012

Flamenco beach

Gezien de plaats geen kindervakantie waardig, wel een heel mooi hotel met entertainment en goed eten. Via internet geboekt voor 23euro p/n p.p.

3Kindvriendelijk
    9Kamers
    7Service
    2Ligging

3 tips over Hotel Flamenco Beach & Resort

• Akke Bijleveld, 03-03-2013

Neem één van de pakketten ( bv. water) voor de minibar.

• J.Scholtens, 25-02-2013

Ga naar het fort in El Qusier. Ook dagje Luxor mogelijk, quadrijden in de woestijn. En natuurlijk duiken.

• Daan Blokland, 21-10-2011

Nachtduik moet je er zeker doen !! Rovende murene's, schildpadden, steenvissen schitterende koralen , zelfs spaanse danseres gezien, te veel om op te noemen...super nachtduik ! Voor mensen met kinderen: bij een resort in de buurt zit een enorm waterpark waar je tegen betaling ook in mag. Taxi erheen kost maar een paar euro. Als je "herhaler" bent zeg dat dan want dan krijg je een fruitmandje als presentje en 10% korting op het duiken. O ja, smorgens voorbij zwemmende dolfijnen gezien !!!

1 vraag over Hotel Flamenco Beach & Resort

• mari2222, 16-06-2015

Geld pinnen.

Hallo Allemaal, Even een vraagje, Hotel Flamenco Beach Resort ligt behoorlijk afgelegen. Wij komen er voor het snorkelen en de rust, dus dat is mooi. Maar kunnen wij ergens geld pinnen in of dicht bij het Hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hetelucht sauna, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen