Hotel Dreams Beach

61 reviews over Hotel Dreams Beach in het Nederlands

Nooit meer

Richard van den Berg
30-8-2019

Bij aankomst was het al erg warm in de lobby. Wij dachten nog dat zal wel door de reis komen en we zijn moe. Aangekomen konden we eerst even snel nog avond eten in het restaurant. Ongelovelijk. Het was daar ook al zo warm en door de warmte geen trek om te eten. Aangekomen weer bij de lobby krijgen wij de pas en gingen wij na de kamer. Kamer precies het zelfde ook gewoon 30 graden in de kamer. De beste man van het hotel zij dat het zo meteen wel kouder zou worden. Nou dus niet. Na meerderen malen dagen aan de receptie te vragen hoe dit kan krijgen wij eindelijk te horen dat het aircosysteem er al uit lag en dat het snel opgelost zou worden. Na veel klagen is er niks gebeurd en hebben wij de hele vakantie nergens af kunnen koelen. Overal waar je was was het 30 graden binnen. DRAMA. Ten tweede word er draadloos internet aangeboden in de kamer op de site van . Dit klopt dus niet! Er is geen draadloos internet op de kamer. Nooit meer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

DRAMA

Martijn
29-8-2019

Wat een triest verblijf hier. Aircosysteem lag er de hele vakantie uit en niemand deed wat. Als het reisbureau ons een keus had gegeven hadden wij nooit hier na toe gegaan. Elke dag over al 30 graden. Of je nu in de kamer was of in de lobby of restaurant. Verschrikkelijk!!! Zeker komt er een klacht!. Voor de snorkelen is het super mooi. Ook word er draadloos internet aangeboden . LET OP DIT IS ER NIET!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geen 5 sterren, personeel maakte de dag.

Ben
21-8-2019

Personeel is zeer vriendelijk, vergeet niet af en toe wat euro's te geven, ook voor de schoonmaak van je kamer. Dat hoort hier gewoon zo.

Resort is niet de 5 sterren waard. Airconditioning werkt nergens in het complex, de hooftunit is stuk. Andere mensen hebben meerdere malen gevraagd om het te repareren, niemand komt (dit probleem vraagt om een investering). Je slaapt dus in een kamer met 30 gr.

Bij het eten is het vaak gissen wat er is, heerlijk wil ik het niet noemen, alles in warmhoudbakken en aangekoekt. Ook al de apperatuur is smerig en zeer veroudert. Hygiëne dus zeer matig. Wij hebben allemaal ernstige darmklachten gehad ondanks diareeremmers e.d.

Zwembaden zijn oke, wel een hoop vrouwen met sluiers, geen moeite mee, maar heel plezierig is het niet als ze zonder te douchen met zn alle het water in springen.

Koraalrif is wel leuk, neem je snorkel mee.

Animatie doet zn best, maar elke dag hetzelfde.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Perfect

Bianca
20-8-2019

Een woord: PERFECT! Alle spookverhalen ten spijt, zeer goed hotel, heel fijn personeel, goed en gevarieerd eten. De hele dag loopt schoonmaakpersoneel in de rondte, alles top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Niet heel slecht maar ook zeker niet top!

Denise
7-7-2019

Het hotel was zeker niet slecht, maar egypte kent echt betere en mooiere hotels. Zelf hebben wij voor 15 dagen 550 p.p betaald dus in dat opzich mogen we niet klagen. Toch wil ik je aanraden om echt verder te kijken of om bijv. 10 dagen te gaan, want 2 weken is echt te lang. Animatieteam doet wel zijn best, maar bestaat alleen uit egyptenaren en deze blijven 1 a 2 maanden en wisselen dan weer van hotel. Zodoende vormen ze niet echt een team en doen ze maar wat.( soms best grappig hoor) De zee is niet zo fijn, vaak rode vlag, veel stenen en rotsen. Waterschoenen zijn aan te raden. Het 'meer' wat door het park loopt is vies en eigenlijk een groot verloren deel. Word niets mee gedaan en is lelijk. Kamers zijn erg verouderd, maar wel redelijk schoon op de badkamer na. Het eten is trouwens redelijk goed voor Egypte. Wel opletten dat je vlees goed is doorbakken!Hotel vroeg ons om recensie te schrijven met hoge waardering, geen 5 sterren waard

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Rustig hotel met fijn zandstrand en goed eten

Ella Dronkers
5-3-2019

Verblijf was oke, iets gedateerd hotel maar prima te doen. Alleen erg jammer dat er in de kamers gerookt mag worden. Kiindvriendelijk heb ik een 4 gegeven want qua veiligheid is het niet goed. Ze kunnen overal komen, zelfs op dak!

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig huisrif zeer vriendelijk

Wilma
6-5-2018

Mooi resort. Wel rustig in de meivakantie. Word momenteel weer alles in de verf gezet. Heerlijk eten gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig huisrif. Fijne ruime kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Anita
17-7-2017

Samen met dochter van 14 hier 11 dagen geweest. Mooie grote kamer, schoon, van alle gemakken voorzien (waterkoker, föhn, ligbad, zitje) Personeel vriendelijk en hulpvaardig vooral aan het zwembad. Bedjes worden geregeld ,handdoeken gehaald en klaar gelegd. Geen geren of gevecht voor een bedje. Water heerlijke temperatuur. Animatie doet goed zijn best om het gezellig te maken. Shows zijn okay. Eten is redelijk hetzelfde elke dag maar smaakt prima. Al met al een prima hotel. Wij stonden versteld dat wij de enige 2 Nederlanders waren gedurende die 11 dagen..... Een prima plek voor een betaalbare prijs.

Verschrikkelijk resort; geen enkele ster waard

Mouna
12-8-2014

Accomadatie is verpauperd, bad was vies, uiteindelijk zelf schoongemaakt waar de schoonmaker bij stond. Hij bracht er niks van terecht. Het personeel is vriendelijk, maar daar is alles bij gezegd. All inclusive wil hier zeggen dat ze je extra charge willen laten betalen voor zelfs een flesje water. Aan tafel word je niet bediend; wijn, water, frisdrank. Vieze zout en peperstelletjes. Soms zelfs leeg. Je drankje kreeg je letterlijk in een plastic bekertje. Hotel was voornamelijk bemand met Oost Blok landen. Vier animatie personeel, waarvan 2 Russisch. Animatie was ook absoluut geen 5*. Management en personeel niet klantvriendelijk of service gericht. Op onze laatste dag hebben we gedoucht in een kamer, en waren er geen handdoeken. 5 keer gebeld. Uiteindelijk met zijn 2en met een klein handdoekje afgedroogd. Wifi kost geld.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 5 sterren waard!!!!

Annet
4-8-2014

Ik vindt dit geen 5 sterren waard eerder 3 sterren, de indruk van het resort komt niet overeen met de werkelijkheid. Het heeft een grote achterstand in onderhoud en ligt in de middel of no-where dus moet de accommodatie wel goed zijn. De service en eten waren van een zeer minimaal niveau en is niet wat je verwacht. Wij hebben er geen prettige tijd gehad en hebben ons om laten boeken wat onze vakantie toch zeer top maakte, wij hebben de rest van de tijd in Sentido gezeten en dat was Top!

Gereisd Met partner in juli 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams Beach in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.