Géén boekingskosten

Hotel Dreams Beach

EgypteEgypteEl Quseir (bij Marsa Alam)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dreams Beach voor je op een rij gezet:

• Sportfaciliteiten

77 Reviews over Dreams Beach

• 4Helen23-02-2020

Nooit meer

Hotel is zeker geen 5sterren waard, oud en alleen in de lobby wifi.eten bijna elke dag hetzelfde, personeel gemaakt vriendelijk,heb je gevoelige darmen dan zeker geen frisdrank,ijsblokjes,rauwkost nemen.zwembad was ijskoud, ook het binnenzwembad. Er was maar 1buitenbad open en de glijbaan was dicht.Sterke drank wat onder all-in valt is zelfgestookte drank en smaakt naar spiritus. Elke dag mensen om je heen die van alles willen verkopen aan excursies en massages.het enigste wat goed was, was het weer. 24graden.

• 6Jan18-12-2019

Nooit meer

In de tijd dat wij er waren alleen maar Duits publiek. Heb er in twee weken geen enkel woordje Nederlands gehoord. Slecht eten . Eerste dagen dat we er waren witte wijn altijd op. We moesten maar rode wijn drinken vertelde ze ons. Na klacht bij hoogste baas van hotel werd dit opgelost,we kregen een fles witte wijn op.de kamer en nadien altijd Witte wijn bij het eten. Overdag werd er geen wijn geschonken alleen bij het eten en s'avonds vanaf 7 uur tot 10 Uur.(deze info ff voor de liefhebbers van een glaasje wijn) Personeel vriendelijk die probeerde er wat van te maken met de matige middelen die er waren. Rif snorkelen was redelijk. Kamer zijn gewoon goed. S'avonds is er werkelijk hel maal niets te doen. Met uitzondering van een hoop gegil elke avond door het animatie team die gilde showtime een half uur aan 1 stuk . Al met al er zijn voor een klein beetje meer geld heel wat betere hotels op Marsa Alam.

• 1Tientje22-10-2019

Waardeloos, NIET doen, zonde van je geld!

Doe het niet, het is puur slecht. Oud, slecht onderhouden, echt vies eten en elke dag dezelfde viezigheid. Half litertje water per dag per persoon, in de supermarkt in het hotel kost 1,5 liter water 2 euro. Bij andere hotels betaalden we nooit meer dan 0,20 euro. Alle restaurants zijn dicht, management eet buffet leeg en dringt voor. Wijn alleen bij lunch en diner. Teennagel moeten laten verwijderen in Nederland door diepe snee in teen, opgelopen door scherpe losse randen rond zwembad. Kakkerlakken en grote rode mieren in de kamer!. Ik kan nog doorgaan, maar heb maar 1 advies: doe het niet. Het is eerder 2 sterren.. ik heb nog nooit een negatieve recensie geschreven, maar dit kan echt niet. We waren ander hotel gewend, kon door faillissement Touroperator niet doorgaan, echt te jammer, ander hotel is top.

• 3Richard van den Berg30-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst was het al erg warm in de lobby. Wij dachten nog dat zal wel door de reis komen en we zijn moe. Aangekomen konden we eerst even snel nog avond eten in het restaurant. Ongelovelijk. Het was daar ook al zo warm en door de warmte geen trek om te eten. Aangekomen weer bij de lobby krijgen wij de pas en gingen wij na de kamer. Kamer precies het zelfde ook gewoon 30 graden in de kamer. De beste man van het hotel zij dat het zo meteen wel kouder zou worden. Nou dus niet. Na meerderen malen dagen aan de receptie te vragen hoe dit kan krijgen wij eindelijk te horen dat het aircosysteem er al uit lag en dat het snel opgelost zou worden. Na veel klagen is er niks gebeurd en hebben wij de hele vakantie nergens af kunnen koelen. Overal waar je was was het 30 graden binnen. DRAMA. Ten tweede word er draadloos internet aangeboden in de kamer op de site van . Dit klopt dus niet! Er is geen draadloos internet op de kamer. Nooit meer

• 3Martijn29-08-2019

DRAMA

Wat een triest verblijf hier. Aircosysteem lag er de hele vakantie uit en niemand deed wat. Als het reisbureau ons een keus had gegeven hadden wij nooit hier na toe gegaan. Elke dag over al 30 graden. Of je nu in de kamer was of in de lobby of restaurant. Verschrikkelijk!!! Zeker komt er een klacht!. Voor de snorkelen is het super mooi. Ook word er draadloos internet aangeboden . LET OP DIT IS ER NIET!!!

• 5Ben21-08-2019

Geen 5 sterren, personeel maakte de dag.

Personeel is zeer vriendelijk, vergeet niet af en toe wat euro's te geven, ook voor de schoonmaak van je kamer. Dat hoort hier gewoon zo.

Resort is niet de 5 sterren waard. Airconditioning werkt nergens in het complex, de hooftunit is stuk. Andere mensen hebben meerdere malen gevraagd om het te repareren, niemand komt (dit probleem vraagt om een investering). Je slaapt dus in een kamer met 30 gr.

Bij het eten is het vaak gissen wat er is, heerlijk wil ik het niet noemen, alles in warmhoudbakken en aangekoekt. Ook al de apperatuur is smerig en zeer veroudert. Hygiëne dus zeer matig. Wij hebben allemaal ernstige darmklachten gehad ondanks diareeremmers e.d.

Zwembaden zijn oke, wel een hoop vrouwen met sluiers, geen moeite mee, maar heel plezierig is het niet als ze zonder te douchen met zn alle het water in springen.

Koraalrif is wel leuk, neem je snorkel mee.

Animatie doet zn best, maar elke dag hetzelfde.

• 9Bianca20-08-2019

Perfect

Een woord: PERFECT! Alle spookverhalen ten spijt, zeer goed hotel, heel fijn personeel, goed en gevarieerd eten. De hele dag loopt schoonmaakpersoneel in de rondte, alles top!

• 6Denise07-07-2019

Niet heel slecht maar ook zeker niet top!

Het hotel was zeker niet slecht, maar egypte kent echt betere en mooiere hotels. Zelf hebben wij voor 15 dagen 550 p.p betaald dus in dat opzich mogen we niet klagen. Toch wil ik je aanraden om echt verder te kijken of om bijv. 10 dagen te gaan, want 2 weken is echt te lang. Animatieteam doet wel zijn best, maar bestaat alleen uit egyptenaren en deze blijven 1 a 2 maanden en wisselen dan weer van hotel. Zodoende vormen ze niet echt een team en doen ze maar wat.( soms best grappig hoor) De zee is niet zo fijn, vaak rode vlag, veel stenen en rotsen. Waterschoenen zijn aan te raden. Het 'meer' wat door het park loopt is vies en eigenlijk een groot verloren deel. Word niets mee gedaan en is lelijk. Kamers zijn erg verouderd, maar wel redelijk schoon op de badkamer na. Het eten is trouwens redelijk goed voor Egypte. Wel opletten dat je vlees goed is doorbakken!Hotel vroeg ons om recensie te schrijven met hoge waardering, geen 5 sterren waard

• 3Gosia20-05-2019

Daleko mu od 5*

Hotel wymaga totalnego remontu, łazienki tragiczne... basen odrapany, brudne i zagrzybiale kanaliki przy basenie. Dwie ślizgawki, obie nie czynne.... jedzienie baaardzooo monotonnne. Plus hotelu to przepiękna plaża... obsługa miła, uśmiechnięta.

• 7Ella Dronkers05-03-2019

Rustig hotel met fijn zandstrand en goed eten

Verblijf was oke, iets gedateerd hotel maar prima te doen. Alleen erg jammer dat er in de kamers gerookt mag worden. Kiindvriendelijk heb ik een 4 gegeven want qua veiligheid is het niet goed. Ze kunnen overal komen, zelfs op dak!

Hotel Dreams Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar