Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort
7,9

35 tips over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Willem, 6-11-2010

Geef direct een goede tip van € 5,- aan de ober en de barmedewerker van de sea view bar en je krijgt cocktails gratis de rest van je vakantie. Vergeet ook de schoonmaker niet voor € 5,- te tippen, dan is je kamer superschoon. Tips van 1 of 2 euro worden zeker gewaardeerd maar dan gebeuren er geen wonderen. Vergeet ook de tuinmannen en lifegards niet, hun salarissen zijn klein. Ik heb € 50,- uitgegeven aan tips en dat was de moeite waard. De rest van de week alleen maar lachende gezichten.

Willem, 6-11-2010
Inderdaad gaat niet iedereen hygienisch om met de waterdispensers maar bij elke bar kan je voor € 0,50 een gesealde fles water kopen. Wij, een gezin van 2 volwassenen en twee pubers, dronken ongeveer 4 flessen per dag zodat de waterrekening na een weekje op € 12,- kwam, geen probleem dus. De eerste 4 zijn gratis.
Willem, 6-11-2010
Voor de cocktail liefhebbers en alcoholicussen onder ons : buitenlands gedestilleerd, wjn uit de fles en locale mixdranken van meer dan twee drankjes zijn niet all-inclusive. Wel kan je 's avonds na 20:00 voor € 5,- zoveel cocktails als je wilt drinken in de sea view bar. Genoeg mogelijkheden om creatief te zijn met gratis drank bij Akassia. De frisdranken en sappen zijn prima alleen de regular en diet coke vallen tegen. Tapbier is evenementenbier maar smakelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

Willem, 6-11-2010
Neem bij buikkrampen en diarree absoluut geen immodium of diacure maar SMECTA. Los dit naar vamille smakend poeder op in een half glas water en binnen een dag gaat het beter omdat SMECTA ook de bacteriën inkapselt zodat ze via de ontlasting het lichaam verlaten. Verkrijgbaar in elke farmacie in de tropen. Bij inname van immodium stopt de diarree wel enigzins maar worden de bacteriën niet aangepakt en wordt je dus echt ziek. Neem ook de aanbevolen vaccinaties bij de GGD.