Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort
8,1

35 tips over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hanna, 4-1-2014

Familiekamers 8417/8418 bovenste verdieping naast elkaar.

Supersafari gedaan, met jeeps de woestijn in, bij Bedoeïenen op bezoek, quad rijden, kameel rijden, eten.

Snorkeltrip gemaakt bij Port Ghalib,fantastische koraalriffen,vissen en zeeschildpadden gezien.

dorreboom, 26-10-2013
Jammer dat je alleen vanaf de pier de zee in kunt. Als je met pendelbusje naar de Mangrove gaat kun je prachtig snorkelen. Ook het huisrif is prachtig.
msumans1974, 14-8-2013
Snorkeltrip "blaue fahrt", wij hebben dolfijnen, zeekoeien, roggen, reuze schildpadden, zeeslangen etc gezien!

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

Marcia, 8-7-2013

Tripje met de seascope-boat in Port Ghalib is leuk voor de niet-snorkelaars en kleine kindjes.

Mayo meenemen van thuis als je kids dat lekker vinden :-)

M.Kafoe, 9-3-2013
Wil je een leuke vakantie voor ieder wat wils, met lekker eten en een schitterend huisrif is dit geen misser!! Port Ghalib is een leuke excursie.
ingrid, 25-2-2013
Het gratis busje naar Mangrovebay gaat elke dag van 12.00 tot 13.30. Rustige snorkelbaai. Prima begeleiding. 10 minuten in bus. Marsa Imbarak is leuke excursie, van 8.30 tot 12.30. 45 minuten per bus, eerst snorkelen met grote schildpadden, daarna een prachtig ondiep rif om in te snorkelen. Heel goed te doen voor kinderen en als er door een rode vlag niet te snorkelen is bij het hotel. Kosten; geboekt bij hotel €20pp. Snorkelen vanaf het strand is ook mooi, veel vissen/rog/trompetvissen te zien.

Marcia, 14-1-2013
Vliegenmepper mee; 's avonds vliegen er nogal wat motten, die natuurlijk niets kwaads doen, maar is niet zo fris als ze binnen op de muur van je slaapkamer zitten.
A van Dorp, 16-11-2012
Snorkeltrip shaab Marsa Alam. Ruime boot, fantastisch koraal, babyhaaitjes en schildpadden.
Mariet , 9-10-2012
boek via arke( nederland), is veel goedkoper
kkr, 9-9-2012
Een tip: het personeel verdiend ontzettend weinig, tuinman ongeveer 25 ct en de ober 40 ct per uut.. Geeft ze een fooi en ze zijn je ontzettend dankbaar en jij hebt een geweldige vakantie.