Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort
8,4

35 tips over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Miranda, 14-6-2016
Zonsopgang bekijken bij de strandbar.
jacquelinederoo, 20-5-2015
Snorkelexcursie naar Abu Dabab is een aanrader. Hier ga je onder begeleiding met een groep vanaf het strand langs het rif snorkelen en wijzen ze je op de mooiste vissen in de prachtige onderwaterwereld. Abu Dabab is een baai waar schildpadden leven. Prachtig! En ook hier zeer vriendelijke mensen.
R Barendse, 17-5-2015
Snorkelen bij het huisrif is echt top! Hou wel de vlaggen in de gaten ivm de veiligheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

Herbert, 16-5-2015
lunchen kun je beter in het beach restaurant doen, Ongeveer hetzelfde aanbod als in het "main restaurant" alleen hier ook pizza's en een supermooi uitzicht over de baai/zee.
Ruud, 1-3-2015

Tip voor excursies: Trips naar Caïro, Luxor en Aswan worden afgeraden vanwege de lange rijtijden. Safari's in de woestijn zijn leuk. Verder vind je vooral snorkel- en duiktrips. Aanrader is de trip (per boot) naar Sataya Reef. Je waant je er op de Malediven en een grote kans dat je er dolfijnen ontmoet!

Tip voor het snorkelen: Bescherm je rug en bovenbenen tegen zonnebrand. Trek een shirt aan (van lycra) dat UV-proof is. In februari nog niet nodig maar tussen mei en september een absolute must!

corina , 27-1-2015
Bij de duikschool een snorkeltrip geboekt om zeeschildpadden te zien

Manon Vonk, 5-12-2014
Voor koffie liefhebber misschien iets minder er is alleen oploskoffie dus misschien zelf iets meenemen op de kamer staat een waterkoker en vergeet je waterschoenen niet
Gezin met tieners, 31-8-2014
eet geen vers fruit/salades..
Jeroen van Wijnen, 24-8-2014
ga eens paardrijden, echt geweldig
Saskia, 10-6-2014
Koop geen visum in de bus naar het hotel. Als je op het vliegveld aankomt, loop naar de kiosk aan de linkerkant. Daar een visum kopen. Contant met briefgeld (euro's) betalen. Je krijgt egyptisch geld terug. Ga niet meteen mee met de touroperators die naar je staan te roepen maar koop eerst zelf je visum. Anders moet je dit later in de bus kopen en betaal je veel meer.