Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

101 reacties Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Wat voor koffiezetter?

Joyce, 12-2-2019

Wie kan ons vertellen wat voor een soort koffiezetter in de kamers aanwezig is?

Zo weet ik wat voor koffie ik mee kan nemen....

snorkel spullen

Ingeborg, 18-4-2017
Zijn de snorkelspullen beschikbaar of kun je die huren?

Koffie en thee faciliteiten

anneke, 12-3-2017
Zijn er in de kamers van het LTI Beach gedeelte kopjes en een waterkoker aanwezig?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

Koffie en thee faciliteiten

anneke, 12-3-2017
Is er op de kamers in het LTI Beach een mogelijkheid om koffie en thee te zetten?

Prijsverschil.

anneke van oordt, 11-1-2017
Kan iemand mij vertellen waarom het Akassia Swiss Beach Resort ruim €400 duurder is dan het Akassia Swiss Calimera Resort. Op de site zie ik dezelfde foto's van beide resorts.
2 reacties

Prijsverschil ruim €400

anneke van oordt, 10-1-2017
Kan iemand mij vertellen waarom het Akassia Bech Resort ruim €400 duurder is dan het Akassia Swiss Resourt, terwijl er dezelfde foto's op de sites staan?

Maria

MariaOB, 22-2-2016
Gaan er in de meivakantie nog meer gezinnen met kleine kinderen naar dit resort?

winkels

Petra100969, 20-1-2016
zijn er in de buurt van dit hotel ook winkeltjes of iets van een winkelcentrum
1 reactie

ultra all inclusive

littleduck, 6-7-2015
Weet iemand wat de extra kosten zijn voor ultra all inclusive en of dit ook op het resort zelf bij te kopen is en/of voordeliger? was trouwens ook benieuwd naar het bier; is dat Stella en krijg je dat in plastic beker, karton of glas?

meivakantie 2015

jacquelinederoo, 5-5-2015
Gaat er in de week van 9 mei nog iemand met kinderen?? Het is onze eerste keer Egypte en ik hoop dat er voor mijn dochter van 11 wat leeftijdsgenootjes zijn.