Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resortstersterstersterster

7.8Goed

Egypte, Egypte, El Quseir (bij Marsa Alam)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Club Calimera Akassia Swiss Resort (Egypte) is een mooi all inclusive hotel midden in de woestijn. Gezinnen met jonge en oudere kinderen komen hier graag vanwege het aquapark. Het resort ligt aan een mooi rif, dus je hoeft niet ver weg om te snorkelen of te duiken. Tips voor andere excursies zijn safari’s door de woestijn of Sataya Reef.

660 reviews over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

• 2019
    10Wies en Frank Griek21-12-2019

We gaan terug!!!!

Dit is echt een TOP resort. Het eten is zeer afwisselend en zeer heet! Hierop is scherpe controle en loopt dagelijks bij elke maaltijd een controleur te kijken of het eten de perfecte temperatuur heeft. Overal hangen desinfectieapparaten, hygiene staat hier erg hoog in het vaandel. De service is perfect. We kregen 2 tweepersoonsbedden en hadden graag 1 2 persoonsbed. Dit werd ter plaatse geregeld en kregen meteen een andere zelfs mooiere kamer. Wij zijn al 8x in Egypte geweest, maar zo’n verzorgt, vriendelijk en hygienisch resort hadden wij nog nooit meegemaakt. Er is een apart waterpark met zeer mooie spannende glijbanen, enkele zwembaden zijn verwarmd dus ook met voor hun winterse temperaturen kun je hier nog goed je baantjes trekken

Gereisd met partner in december 2019

• 9Frank Griek21-12-2019

Volgend Jaar weer

Het eten is er warm en goed, voor eenieder is er wel iets bij!! Alleen de Italiaan vonden wij iets minder!! Het personeel is top!!! Van poolboy tot General Manager en directeur toe!! Wij gaan volgend jaar weer dat staat vast voor ons!!

The food is warm and tasty for everybody is there something you like! Only the Italian restaurant was less!! The team is perfect from poolboy untill the general manager and director Next year w’re shure we gonna back

Das essen ist heiss und gut, für jeden ist was dabei!! Nür das Italian restaurant was nicht unser ding Das personal ist top von poolboy bis am general manager und director Nächstes jahr sind wir wieder for ort!!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Meijer31-10-2019

Volgend jaar weer, eten goed, bediening top.

Wat een oase van rust. heerlijk genieten bij de vele zwembaden en glijbanen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Anoniem04-10-2019

Nooit meer

Resort is aan opfris toe , kamers werden wel elke dag gepoetst , personeel is niks mis mee, wc’s waren vuil en ouderwets maar 1 wc aan het zwembad en dan moest je nog wel wat stappen alvorens je er 1vond . Zwembaden waren er genoeg voldoende stoelen , eten was ronduit slecht altijd hetzelfde dat terugkwam . Bar aan het zwembad was zelfbediening met slecht onderhouden bekers . Voor plat water in plastiek flesje moest je betalen. Bar zag er niet proper uit overal lagen er resten van frisdrank die niet tijdig opgekuist werden. Op kamer maar 2 flesjes plat water en dan moest je er je tanden nog mee poetsen , Wij gaan niet meer terug en dat noemt zich dan een 5 sterren hotel

• 6Fam.hintzen03-10-2019

Op basis van het eten ,voor ons nooit meer!

Zijn er met ons hele gezin geweest allemaal volwassenen. Het park was prachtig,heel groot wat verouderd maar daar werd nu aan gewerkt. Kamers waren prima en schoon. Wij lagen in calimera akassia swiss resort en mochten geen gebruik maken van de faciliteiten van het LTI. Zijn al jaren op vakantie geweest in Turkije en Egypte maar dit jaar was het minste,zeker geen 5 sterren waard voor geen van ons allen, mede door de slechte hygieëne in de openbare gelegenheden/toiletten en het eten wat qua keus slecht was (ook ontbijt) Bij aquapark helemaal slecht(niks bijgevuld en frisdrank was bijna water) Waren 2 van de 5 die redelijk gegeten hebben omdat het alleseters zijn maar zijn alle 5 ziek (buikkrampen /misselijk) terug gekomen.Veel kapot servies,stoelen. Schrijven nooit geen revieuws maar voelde ons nu genoodzaakt om dat wel te doen. Personeel zeer vriendelijk,van poetsploeg tot tuinmannen. Al met al geen verdere aanbeveling !

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8LK.02-10-2019

Mooie ontspannen vakantie gehad.

Heel mooi onderhouden resort. We hebben genoten van alle fijne zwembaden en het waterpark. Het huisrif was mooi om te zien. Er stond veel wind, dus helaas was het vaak rode of gele vlag voor het snorkelen. Het eten heb ik weleens lekkerder gehad maar alles smaakte oke en de eetzaal was wel netjes/hygiënisch. De cocktail waren echt niet te drinken zo veel alcohol gooiden ze erin. Het resort ligt in de middle of no where. Port Galhib en Marsa Alam zijn beide 45min met een tourbus, dus je kunt zelf echt niks buiten het resort. Verder een zeer fijne en ontspannen vakantie gehad.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2Melissa19-09-2019

Afschuwelijk afschuwelijk afschuwelijk resort !!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Eerst kregen we een kamer met twee eenpersoonsbedden. Ik en mijn man klaagden bij de receptie en vroegen om een ​​lits-jumeaux zoals we hadden geboekt! Eerst vroegen ze ons om de bedden in elkaar te zetten ?! Na anderhalve dag kregen we eindelijk een nieuwe kamer met het twinbed. Het eten is verschrikkelijk. Elke bezoeker met wie we spraken, vond het eten hier niet lekker. Iedereen in dit resort wordt na het eten ziek. Mensen kotsen elke nacht in de gang naar het toilet. Ze vertellen je de kip, maar het blijken de vogels te zijn die ze zelf vangen in het resort .. de wifi doetst werk helemaal in het hele resort. Als mensen bij de receptie klagen, zeggen ze dat ze het binnen ongeveer een uur zullen oplossen, maar dat is een leugen. Dan is de muziek gewoon verschrikkelijk! Ze hebben geen muziek bij de zwembaden en alleen op het strand. Het is alleen arabische muziek, een paar Duitse liedjes en langzame muziek. Als je ze een fooi geeft, zullen ze alles doen als je dat niet doet, zullen ze onbeleefd zijn. De bedden in de kamer zijn zo verdomd hard dat het vreselijk slaapt.

• 8Egypte201917-09-2019

Aanrader voor een heerlijke vakantie in Egypte!

Het Akassia Swiss Resort is een groot, mooi en goed onderhouden resort. Het heeft verschillende zwembaden met een leuk aquapark met veel glijbanen voor zowel volwassenen als kinderen. Er waren voldoende ligbedden en de badhanddoeken service was goed. Het eten is ons goed bevallen voor een all-inclusive resort in Egypte. De hotelkamer was zeer netjes, werd dagelijks schoongemaakt en had een goede airco. Vanaf het strand kon je prachtig snorkelen om mooi koraal en vissen te zien. Vanaf het complex worden ook verschillende trips aangeboden naar bijv. steden, een safari in de woestijn en snorkel- en duiktrips (aanrader). Kortom, het Akassia Swiss Resort is een aanrader voor een heerlijke vakantie in Egypte.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 3Anoniem13-09-2019

Nooit meer!

Met 3 kinderen hier geweest, bij terugkomst iedereen ziek, overgeven en diaree blijkt een parasiet te zijn door besmet voedsel. Eten heel erg slecht alleen maar hetzelfde. Zwembaden slecht onderhouden losse stenen. Beniening zeer slecht, veel chaggerijnige medewerkers. Niks in de omgeving, je mag de poorten niet uit. 25 euro per persoon voor excursie naar stad voor 2 uur. Met de taxi 60 euro. Alles ontzettend duur in het hotel. 3e keet Egypte maar dit was toch het allerslechtste heb er geen goed woord voor over, nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Sandra31-08-2019

Mooi hotel maar personeel niet gastvrij helaas

Het hotel is mooi, goed verzorgd, mooie zwembaden, ruime kamers. De buffetten zijn ok maar wel vaak hetzelfde.Maar wat ik lees over vriendelijkheid personeel klopt voor mij echt niet! Zeer onvriendelijk ze helpen je wel maar er kan geen lach vanaf. Af en toe konden we niet geloven hoe onbeschoft het was. Misschien is het einde seizoen zou kunnen maar ik mis volledig de bereidheid iets extras voor gasten te doen. En dan de constante rode vlag, waarbij je niet de zee in mag om te snorkelen. Toen ik ging vragen waarom de rode vlag was, na 3 volle dagen terwijl we een stuk verder gewoon de zee in waren geweest; tja stroming was het antwoord. Waar dan zei ik. 5 minuten later gele vlag. Denk dat ze gewoon geen zin hadden in al die mensen im het water. Van de 10 dagen zeker de helft niet de zee in gekund. Duiken kan wel altijd trouwens, maar snorkelen wanneer je wilt dus niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

35 tips over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

• Saskia, 10-06-2014

Koop geen visum in de bus naar het hotel. Als je op het vliegveld aankomt, loop naar de kiosk aan de linkerkant. Daar een visum kopen. Contant met briefgeld (euro's) betalen. Je krijgt egyptisch geld terug. Ga niet meteen mee met de touroperators die naar je staan te roepen maar koop eerst zelf je visum. Anders moet je dit later in de bus kopen en betaal je veel meer.

• Hanna, 04-01-2014

Familiekamers 8417/8418 bovenste verdieping naast elkaar. Supersafari gedaan, met jeeps de woestijn in, bij Bedoeïenen op bezoek, quad rijden, kameel rijden, eten. Snorkeltrip gemaakt bij Port Ghalib,fantastische koraalriffen,vissen en zeeschildpadden gezien.

• dorreboom, 26-10-2013

Jammer dat je alleen vanaf de pier de zee in kunt. Als je met pendelbusje naar de Mangrove gaat kun je prachtig snorkelen. Ook het huisrif is prachtig.

101 vragen over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

• Joyce, 12-02-2019

Wat voor koffiezetter?

Wie kan ons vertellen wat voor een soort koffiezetter in de kamers aanwezig is? Zo weet ik wat voor koffie ik mee kan nemen....

• Ingeborg, 18-04-2017

snorkel spullen

Zijn de snorkelspullen beschikbaar of kun je die huren?

• anneke, 12-03-2017

Koffie en thee faciliteiten

Zijn er in de kamers van het LTI Beach gedeelte kopjes en een waterkoker aanwezig?

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats