Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

610 reviews over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een heerlijke week zon!

Linda
4-5-2018

We hebben net een fijne week gehad op Akassia. Aardige mensen, mooi strand en mooi rif. Fijne kamer. Eten is prima en redelijk gevarieerd. Het op temperatuur houden van het eten in de 'bakken' is een probleem. Vergelijk Egypte niet met all-in Turkije ... Dan is dit complex verouderd, het eten niet luxe en gevarieerd. Maar als je dat los kunt laten heb je hier een prima vakantie. Zeker vanwege het klimaat, de zee en de ontzettend aardige mensen. Doordat het complex groot is is er altijd wel een bedje te vinden bij de zwembaden of aan het strand. Wij zijn geweest van 25 april tot 2 mei jl., misschien was het toen iets rustiger. Het is wel opletten bij de zwembaden. De tegels zijn daar glad en zitten soms los. Dit kan echt gevaarlijk zijn.

Wij hebben een heerlijke week gehad en zouden zeker opnieuw boeken.

Maureen
1-5-2018

Hygiene is een 10+ en het eten is echt niet lekker. Elke ochtend een vers gebakken eitje en in de avond standaard dingetjes. Het bljjft lopend buffet, maar toch niet superrr lekker. Je zit midden in de woestijn, dus je moet het echt doen op het resort. Snorkelen in het resort is ook echt Super mooi!

Vooral goed vanwege het aquapark

Bianca
7-4-2018

Goed verzorgd hotel met leuk aquapark. Toen wij er waren was het niet druk in het hotel. Het aquapark hadden we bijna voor onszelf. Desondanks deden ze steeds alle glijbanen aan waar wij gebruik van wilden maken en was het personeel zeer behulpzaam.

's Avonds kon je buiten dineren aan het zwembad en 's middags lunchen in het restaurant aan zee. Het eten was oke, maar we hebben beter meegemaakt. Ook het huisrif was niet echt bijzonder. Wij hebben dit hotel echt gekozen voor het aquapark. Daarom verbaasde het ons dat er zo weinig mensen gebruik van maakten. Er zijn wel betere hotels in de omgeving zonder aquapark.

De medewerkers waren allen zeer vriendelijk. Speciaal willen we Ahmed noemen, die met zijn golfkarretje gasten over het terrein vervoert. Het is een feestje om met hem mee te rijden.

Al met al raden we dit hotel aan als je houdt van glijbanen. Zo niet, dan zijn er betere opties.

Super vacantie

steurs Michael
15-3-2018

Vind het spijtig dat er hier veel negatieve reacties staan, we waren hier in 2012 ,2016 en gaan binnen 3 weken terug. Omdat dit een all in is, zon zee voor de vrouw, aquapark, quads, snorkelen voor de tieners, Duiken voor mij.

Het enige min punt dat wij ondervonden hadden van 2012-2016 was dat de zwembaden niet meer verwarmd waren in april :( wat voor ons iets minder aangenaam was.

Het eten was lekker, en de kinderen die daar wat kieskeuriger in zijn hebben ook altijd hun buikje rond gegeten.

voor de rest hadden we telkens een super vakantie, dat alles wat uit elkaar is hindert niet, beetje stappen ga je niet dood van, en anders neem je toch even het busje dat je graag heel het resort rond brengt. We hebben reeds andere hotels bezocht in deze regio en dit steekt er nog met kop en nek boven uit.

We kijken er reeds naar uit om hier terug te kunnen genieten.

Super

Tineke Edwards van Muijen
1-3-2018

Duikschool onvriendelijk. Maar die zou er nu niet meer zijn. Overgenomen door een Egyptische eigenaar. Verder super goed. Wel kan de Nederlandse begeleiding wat vaker komen. Wij kregen hulp vd Belgen. Touroperator is overal.

Super hotel, ons 5e keer en zeker niet de laatste

Jeroen van Wijnen
31-12-2017

Het eten, de ligging, het strand, de zwembaden, het aquapark, de ligbedjes alles is hier super.

Ga zeker een keer op een quad met Sultan de woestijn in, een super beleving.

Dit hotel is absoluut een aanrader voor iedereen, jong en oud.

Speciaal kids diner waar het eten niet op kan.

Tevens beschikt het hotel over een zeer goede wifi

hotel management, hotel manager, 12-2-2018

Dear Sarah,

Thank you very much for your 'Highest Score', we are especially pleased about that. Above all, about your effort to list so many positive details!

It is nice to hear that we were able to satisfy you and your companion completely.

We look forward to presenting you the same way during your next stay and to make your stay a great one again.

Sunny greetings and see you soon in the beautiful Akassia Swiss Resort.

Prima

Stef
27-11-2017

Wij zijn hier 8 dagen geweest, wat ons opviel is dat iedereen onwijs vriendelijk was, van de barnan tot de tuinman. Het hotel is prima, behalve het eten.. weinig afwisseling, vlees erg droog & de helft van het warme gedeelte van het buffet vaak lauw tot koud. Erg jammer want verder is het een goed hotel, maar dit maakt voor ons wel dat we er niet meer naar terug zouden gaan . Het huisrif is onwijs mooi, maar zeker een aanrader om (zeker als er rode vlag is) naar man grove te gaan, dat is nog mooier. Mocht je iets willen kopen in de winkels, onderhandel dan zeker, de eerste prijs die ze noemen is zeker 6x zo hoog. Mocht je een roker zijn, koop dan direct sigaretten voor de hele vakantie op het vliegveld, in het hotel is het 2.5x zo duur (alsnog maar 3 euro per pakje)

Hotel Management, hotel manager, 12-2-2018

Dear Sarah,

Sunny greetings and see you soon in the beautiful Akassia Swiss Resort.

Prettig

Marion
29-10-2017

Wij waren hier met vier volwassenen en twee kinderen van zes en negen jaar.

Wij hebben genoten van het snorkelen en het aquapark.

Personeel erg vriendelijk.

De boottocht was erg leuk Schildpadden gezien!

Snorkelen bij de Mangrove is een aanrader. Wij hadden de pech dat wij de hele week de rode of gele vlag hadden wat inhield dat het snorkelen bij het huisrif wat minder was.

Zeker met kinderen die graag wat doen is dit park een aanrader.

E,en van ons had inderdaad ook last van buikloop. Na drie dagen is dat weer over.

Geachte gasten,

Bedankt voor uw motiverende evaluatie. We waren erg blij dat u een leuke vakantie doorgebracht heeft.

Wij danken u voor het nemen van uw tijd en het schrijven van de review. Dit is een belangrijke en positieve ondersteuning voor ons om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

Dank u voor uw goede feedback, we willen dit doorgeven aan ons team en hopen dat we net zo energiek en gemotiveerd blijven als voorheen.

Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en we kijken ernaar uit u snel weer te zien.

Doodziek

Cathy
18-9-2017

Ik ben op dit moment in Akassia en ik ben ook doodziek geworden. Van de reacties hieronder. Wat een gezeur. Ik heb niets van dit alles ondervonden. Gewoon netjes en schoon. Eten ook prima. En uitdroging.... daar ben je dan zelf schuldig aan. Prima resort. Aanrader

Goed hotel

Van den Brande
12-9-2017

Het hotel is zeer goed! Het meeste personeel is vriendelijk.

Het eten is lekker en gevarieerd.

Het aquapark is echt heel leuk voor de kids. Wel mogen de zijkanten van het aquapark hersteld worden.

Laat je wel niet intimideren door de welnessboys en Sniper de fotograaf.

De quad tocht is een aanrader.

Hotel Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort scoort een 8.44 uit 10 op basis van 626 reviews.