Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

608 reviews over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in het Nederlands

Vooral goed vanwege het aquapark

Bianca, 7-4-2018

Goed verzorgd hotel met leuk aquapark. Toen wij er waren was het niet druk in het hotel. Het aquapark hadden we bijna voor onszelf. Desondanks deden ze steeds alle glijbanen aan waar wij gebruik van wilden maken en was het personeel zeer behulpzaam.

's Avonds kon je buiten dineren aan het zwembad en 's middags lunchen in het restaurant aan zee. Het eten was oke, maar we hebben beter meegemaakt. Ook het huisrif was niet echt bijzonder. Wij hebben dit hotel echt gekozen voor het aquapark. Daarom verbaasde het ons dat er zo weinig mensen gebruik van maakten. Er zijn wel betere hotels in de omgeving zonder aquapark.

De medewerkers waren allen zeer vriendelijk. Speciaal willen we Ahmed noemen, die met zijn golfkarretje gasten over het terrein vervoert. Het is een feestje om met hem mee te rijden.

Al met al raden we dit hotel aan als je houdt van glijbanen. Zo niet, dan zijn er betere opties.

Super vacantie

steurs Michael, 15-3-2018

Vind het spijtig dat er hier veel negatieve reacties staan, we waren hier in 2012 ,2016 en gaan binnen 3 weken terug. Omdat dit een all in is, zon zee voor de vrouw, aquapark, quads, snorkelen voor de tieners, Duiken voor mij.

Het enige min punt dat wij ondervonden hadden van 2012-2016 was dat de zwembaden niet meer verwarmd waren in april :( wat voor ons iets minder aangenaam was.

Het eten was lekker, en de kinderen die daar wat kieskeuriger in zijn hebben ook altijd hun buikje rond gegeten.

voor de rest hadden we telkens een super vakantie, dat alles wat uit elkaar is hindert niet, beetje stappen ga je niet dood van, en anders neem je toch even het busje dat je graag heel het resort rond brengt. We hebben reeds andere hotels bezocht in deze regio en dit steekt er nog met kop en nek boven uit.

We kijken er reeds naar uit om hier terug te kunnen genieten.

Super

Tineke Edwards van Muijen, 1-3-2018

Duikschool onvriendelijk. Maar die zou er nu niet meer zijn. Overgenomen door een Egyptische eigenaar. Verder super goed. Wel kan de Nederlandse begeleiding wat vaker komen. Wij kregen hulp vd Belgen. Touroperator is overal.

Super hotel, ons 5e keer en zeker niet de laatste

Jeroen van Wijnen, 31-12-2017

Het eten, de ligging, het strand, de zwembaden, het aquapark, de ligbedjes alles is hier super.

Ga zeker een keer op een quad met Sultan de woestijn in, een super beleving.

Dit hotel is absoluut een aanrader voor iedereen, jong en oud.

Speciaal kids diner waar het eten niet op kan.

Tevens beschikt het hotel over een zeer goede wifi

hotel management, hotel manager, 12-2-2018

Dear Sarah,

Thank you very much for your 'Highest Score', we are especially pleased about that. Above all, about your effort to list so many positive details!

It is nice to hear that we were able to satisfy you and your companion completely.

We look forward to presenting you the same way during your next stay and to make your stay a great one again.

Sunny greetings and see you soon in the beautiful Akassia Swiss Resort.

Prima

Stef, 27-11-2017

Wij zijn hier 8 dagen geweest, wat ons opviel is dat iedereen onwijs vriendelijk was, van de barnan tot de tuinman. Het hotel is prima, behalve het eten.. weinig afwisseling, vlees erg droog & de helft van het warme gedeelte van het buffet vaak lauw tot koud. Erg jammer want verder is het een goed hotel, maar dit maakt voor ons wel dat we er niet meer naar terug zouden gaan . Het huisrif is onwijs mooi, maar zeker een aanrader om (zeker als er rode vlag is) naar man grove te gaan, dat is nog mooier. Mocht je iets willen kopen in de winkels, onderhandel dan zeker, de eerste prijs die ze noemen is zeker 6x zo hoog. Mocht je een roker zijn, koop dan direct sigaretten voor de hele vakantie op het vliegveld, in het hotel is het 2.5x zo duur (alsnog maar 3 euro per pakje)
Hotel Management, hotel manager, 12-2-2018

Dear Sarah,

Sunny greetings and see you soon in the beautiful Akassia Swiss Resort.

Prettig

Marion, 29-10-2017

Wij waren hier met vier volwassenen en twee kinderen van zes en negen jaar.

Wij hebben genoten van het snorkelen en het aquapark.

Personeel erg vriendelijk.

De boottocht was erg leuk Schildpadden gezien!

Snorkelen bij de Mangrove is een aanrader. Wij hadden de pech dat wij de hele week de rode of gele vlag hadden wat inhield dat het snorkelen bij het huisrif wat minder was.

Zeker met kinderen die graag wat doen is dit park een aanrader.

E,en van ons had inderdaad ook last van buikloop. Na drie dagen is dat weer over.

Geachte gasten,

Bedankt voor uw motiverende evaluatie. We waren erg blij dat u een leuke vakantie doorgebracht heeft.

Wij danken u voor het nemen van uw tijd en het schrijven van de review. Dit is een belangrijke en positieve ondersteuning voor ons om onze service voor u verder uit te breiden en permanent te verbeteren.

Dank u voor uw goede feedback, we willen dit doorgeven aan ons team en hopen dat we net zo energiek en gemotiveerd blijven als voorheen.

Bedankt voor het bezoeken van ons hotel en we kijken ernaar uit u snel weer te zien.

Doodziek

Cathy, 18-9-2017

Ik ben op dit moment in Akassia en ik ben ook doodziek geworden. Van de reacties hieronder. Wat een gezeur. Ik heb niets van dit alles ondervonden. Gewoon netjes en schoon. Eten ook prima. En uitdroging.... daar ben je dan zelf schuldig aan. Prima resort. Aanrader

Goed hotel

Van den Brande, 12-9-2017

Het hotel is zeer goed! Het meeste personeel is vriendelijk.

Het eten is lekker en gevarieerd.

Het aquapark is echt heel leuk voor de kids. Wel mogen de zijkanten van het aquapark hersteld worden.

Laat je wel niet intimideren door de welnessboys en Sniper de fotograaf.

De quad tocht is een aanrader.

mooi park, heerlijk eten

Gijs, 20-8-2017

Heerlijk eten, niet al te afwisselend. Als je dat wilt, moet je ook geen all-inclusive boeken. Kamers super netjes en schoon, leuke zwembaden en heerlijk privestrand met snorkel/duikrif. Mensen die hier zeuren, beseffen niet dat ze in Afrika op vakantie zijn, met andere standaarden. Geen enkel vies openbaar toilet gezien, niemand gehoord over buikklachten. Goed luisteren naar de adviezen: voldoende drinken, niet continu in de volle zon. Park ligt afgelegen, maar dat weet je als je boekt. Heerlijk!

Nooit meer

Marja, 10-8-2017

Zo'n slecht hotel nog nooit gehad. Hygiëne op en top vies qua eten en wcs. De poep zit aan de muur op de grond en deuren. Als je foto maakt ervan en laat zien aan personeel wordt je geïntimideerd de hele tijd en wordt gezegd dat je de foto's eraf moet halen. Mooi niet dus. We hebben last van diarree en behoorlijke buik krampen. Daarbij de hele dag een misselijk gevoel. Animatie is ook slecht. We hebben nu een ander hotel gekregen naar het is en blijft uitzitten en wachten dat je naar huis mag. Ga er aub niet heen. Vrienden van ons hadden zelfs uitdrogings verschijnselen .

Geachte gasten,

Allereerst willen wij u bedanken voor het boeken van ons hotel voor uw vakantie en veel dank voor uw motiverende beoordeling. Wij waarderen de positieve en kritische feedback die we van u hebben ontvangen.

Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met onze service en als er een aantal problemen in het hotel waren, zou u natuurlijk altijd uw suggesties kunnen sturen, zodat we de service kunnen verbeteren. U kunt ons altijd rechtstreeks contacteren als u nog vragen heeft.

We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te gast als gast in ons hotel, zodat we de gelegenheid krijgen om de negatieve ervaringen die u in het hotel hebt gehad te verwijderen.

Hotel Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort scoort een 8.45 uit 10 op basis van 622 reviews.