Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°10°
7,8

Omschrijving
Club Calimera Akassia Swiss Resort (Egypte) is een mooi all inclusive hotel midden in de woestijn. Gezinnen met jonge en oudere kinderen komen hier graag vanwege het aquapark. Het resort ligt aan een mooi rif, dus je hoeft niet ver weg om te snorkelen of te duiken. Tips voor andere excursies zijn safari’s door de woestijn of Sataya Reef.

We hebben een aantal aanbieders voor Akassia Swiss Calimera Club Resort voor je op een rij gezet:

619 reviews over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Lisette de Bruijn,
13-1-2019

Wij vonden het super hier. Een mooi resort, netjes onderhouden en prachtig aangelegde tuinen. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het Aquapark heel groot en netjes, superleuk voor de kids. Ook zijn er genoeg andere dingen te doen: snorkelen, duiken, beachvolleybal, boogschieten, poolen en tafeltennissen. Er zijn een paar verwarmde zwembaden, wat in januari wel lekker is met de frisse wind.

Wij vonden het eten prima, genoeg en goed gevarieerd. Er is niemand ziek van geworden en de ober was er elke keer als de kippen bij om ons van drankjes te voorzien.

Via touroperator nog een aantal excursies gedaan, erg leuk en goed begeleid. Deze vakantie is absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geweldige vakantie

Marco van Lieshout,
9-1-2019

Mooi compleet complex met mooie aangelegde tuinen. Genoeg zwembaden met twee verwarmde wat erg lekker is in december / januari. Helaas water bij de glijbanen erg koud in deze tijd. Mooi huisrif waar je perfect kan snorkelen en duiken. Water in de zee is goed te doen in deze tijd. Heel vriendelijk personeel die heel veel voor je willen doen om het je naar de zin te maken. Leuk en gezellig animatie team die je overal bij willen betrekken. Eten is goed en warm en er wordt heel veel ter plekke klaar gemaakt voor je. Veel variatie. All in concept is van 10.00 tot 00.00 uur en dan heb je echt wel genoeg. De kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Wij hadden drie keer per week schone bedden. Dit was onze tweede keer dat we hier waren en kunnen het zeker aanraden. Enigste nadeel...Zeurende mensen van de spa en beauty de hele dag aan je bedje die je proberen naar de salons te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

fantastisch!

william knipping,
6-1-2019

een heerlijke vakantie gehad zeer goed personeel dat altijd voor je klaar staat het eten was warm en lekker een prachtig huisrif verwarmde zwembaden het was gewoon een supervakantie heerlijk relaxen...

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastisch!

Van Lieshout,
2-1-2019

Mooi, groot resort. Je kunt alle kanten op: zwembaden, glijbanen, strand, zee. Het is fijn dat een aantal zwembaden en glijbanen verwarmd zijn, dit is in december wel nodig. Het eten was goed. Redelijk gevarieerd en smaakvol. Buffet mooi opgemaakt. Bediening is goed, vriendelijk en behulpzaam.

De kamers worden elke dag gedaan. Was voor de badkamer wel nodig aangezien de douche behoorlijk lekte.

Hebben oud en nieuw hier gevierd. Wat een feest. Mooi opgemaakte tafels, groot en uitgebreid buffetten de saharatent. Entertainment was goed. Om nooit meer te vergeten.

Gereisd met vrienden in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Mijn favoriete bestemming

Dillan jacco Van Wijnen,
27-11-2018

Een geweldige vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is,

goed personeel en zodra er een probleem is is het vaak binnen 10 minuten geregeld

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Nooit meer!

Marga,
21-11-2018

Deze vakantie geboekt op basis van de gegevens van touroperator op hun website. Gekozen voor LTI omdat deze goed aangeschreven staat. Ontvangst was zeer slecht, ruim een uur moeten wachten voordat we van twee ongeïnteresseerde receptionisten te horen kregen dat we naar buiten konden gaan wachten. We moesten zelf om all inclusive bandje vragen. We verder gedropt bij onze kamer zonder verdere informatie. Je krijgt per dag 2 flesjes water in de koelkast die je zelf bij waterpunten mag vullen (is ons niet verteld bij inchecken) WIFI is een drama, om de 5 minuten opnieuw inloggen en op onze kamer en veel plekken in het hotel geen bereik. (Touroperator vermeld anders op haar site).

Receptionisten in het andere (goedkopere) gedeelte wel vriendelijk en behulpzaam. Touroperator is niet bereikbaar, tenzij je kosten wilt maken om naar Nederland te bellen, ook niet via app) Reisleider dag later gesproken. Getracht eea goed te maken met gratis massage en fruit en diner.

Gereisd met partner in november 2018
Hotel Management, hotel manager, 28-11-2018

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback op uw vakantie in ons huis.

Tot onze spijt lijkt u helemaal niet gelukkig te zijn, het spijt ons dit te horen en te lezen, waar we ons best doen om als onze gast altijd tevreden te zijn.

We zullen ons best doen voor de volgende gast om idool in te checken (soepel en gemakkelijk te doen, zoals we altijd doen).

We zouden het op prijs stellen en het is ons een genoegen om ons opnieuw te bezoeken.

Bedankt en vriendelijke groet.

Hotel Management

Eten super

Zwembad super

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een échte droomvakantie gehad, alles klopte hier!

Esther schotten-Molenaar,
26-10-2018

Een prachtig rif om heerlijk te snorkelen, heerlijke zwembaden en je hoeft geen bedje te reserveren want bedjes zat! Het eten is zalig En veel variatie, voor ieder wat wils. Personeel bijzonder vriendelijk, van tuinman tot lifeguard op de steiger ( Taha je bent een topper! Prima eerste hulp verleend aan mijn man die een ongeluk had op de steiger ). Zoals in elk hotel lopen ook hier mensen rond die vragen of je naar de Spa wilt voor een massage of een ritje op een quad, ben je niet geïnteresseerd even goede vrienden, ze dringen niet aan en de volgende dag zeggen ze je vriendelijk gedag en lopen door omdat ze al weten dat je het niet wil, en dat ligt heel relaxt bij het zwembad / strand.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Heerlijk resort. Komen graag nog eens terug.

Francisca,
22-10-2018

Heerlijk resort. Vriendelijk personeel. Vooral het ontvangst s avonds laat was goed. Kregen gelijk een schaal met belegde broodjes en vers fruit en drinken terwijl we op ons gemak de formulieren in konden vullen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Een heerlijke week zon!

Linda,
4-5-2018

We hebben net een fijne week gehad op Akassia. Aardige mensen, mooi strand en mooi rif. Fijne kamer. Eten is prima en redelijk gevarieerd. Het op temperatuur houden van het eten in de 'bakken' is een probleem. Vergelijk Egypte niet met all-in Turkije ... Dan is dit complex verouderd, het eten niet luxe en gevarieerd. Maar als je dat los kunt laten heb je hier een prima vakantie. Zeker vanwege het klimaat, de zee en de ontzettend aardige mensen. Doordat het complex groot is is er altijd wel een bedje te vinden bij de zwembaden of aan het strand. Wij zijn geweest van 25 april tot 2 mei jl., misschien was het toen iets rustiger. Het is wel opletten bij de zwembaden. De tegels zijn daar glad en zitten soms los. Dit kan echt gevaarlijk zijn.

Wij hebben een heerlijke week gehad en zouden zeker opnieuw boeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.