Hotel The Three Corners Rihana Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij The Three Corners Rihana Resort & Inn in Egypte kom je niks tekort. Er is de hele dag animatie met vermakelijke shows in de avond. Verschillende zwembaden, jacuzzi, poolbar, wellness, bibliotheek, een disco, het is allemaal aanwezig. Ga vlakbij ook zeker de lagune ontdekken en op snorkelexcursie.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Resort voor je op een rij gezet:

2714 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Resort

• 9Antoon en phil18-10-2019

Wat hebben we genoten.. Mooie ligging, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Annie je bent een toppertje. Het animatieteam.. super ze maken de vakantie voor iedereen een feestje. Wij komen zeker terug!!!!

• 9Henk De Vries16-10-2019

Top kwaliteit Top Hotel en prachtige ligging

Dit hotel geeft waar voor zijn geld. 2 weken Spanje en of Griekenland in een 4 sterren hotel is zelfs in augustus minimaal 700 euro duurder. En dit hotel is thuiskomen. Geruislozere airco op de kamer zou het nog mooier maken. En als tip bedoeld probeer ook in het Plaza restaurant dezelfde maaltijden aan te bieden dan in het grote restaurant . Boek je excursies in het hotel, dat is beter en goedkoper dan bij de reisorganisator. Wij komen volgende zomer weer terug.

Met jonge kinderen

• 9Winkel16-10-2019

Het gevoel van thuis komen.

Het is hier altijd thuis komen. Super gezellig en veel mensen leren kennen en natuurlijk gedoken met Easy Divers, die zich op het resort bevinden. De gastvrouw Annie is fantastisch en heeft altijd een lach op haar gezicht. De kamers zijn netjes en alles is goed schoon. Wel zijn de kamers een tikkeltje gedateerd maar het is ook geen 4 sterren resort. De animatie is super goed en doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken. (Klapie klapieeeee) Zelf deed ik twee keer per dag mee met water Polo en 1 keer per dag aqua fitness. Terwijl ik in Nederland eigenlijk nooit sport. Het eten is prima maar toch vind ik het restaurant op sommige plekken niet erg schoon. Boven het buffet zitten etens en vetvlekken en ook hier en daar spinnenraggen. En dat is toch een plek wat boven je bord hangt. Het stadje El Gouna is gemoedelijk en veilig, je wordt nergens naar binnen getrokken. In september 2020 gaan we weer 3 weken. Ik heb er nu al zin in.

• 9Sjoerd29-09-2019

Fantastisch hotel

Geweldig hotel met vriendelijke mensen en goed eten. Dit jaar alweer voor de 3e keer hier na toe gegaan en inmiddels veel vrienden daar ontmoet. Aanrader voor iedereen

• 9Rudy25-09-2019

Geweldige vakantie

Geweldige vakantie. Lekker eten en drinken, leuke animatie en ga zeker es naar de Peanut bar. Heel gastvrij. Een aantal mensen springen er bovenuit zoals Annie, Mohamed Zedan chef catering die het je helemaal naar je zin maakt en Muhamed van de Roma Spa die mij overtuigd heeft om een massage te nemen. Muhamed you are the best.

• 9An koene23-09-2019

Geweldig

Heel leuk en goed resort met prima service , we waren met 2 kleine kinderen die elke avond genoten bij de minidisco . Eten erg lekker en gevarieerd. Zeker een aanrader!!

Met jonge kinderen

• 10Fien exelmans12-09-2019

Onvergetelijk

Ik ben hier voor de eerste keer. Ik vind het hier gewoon fantastisch! Vriendelijke mensen, heel proper hotel, heel veel om te doen,.... deze vakantie was voor mij op en top geslaagd!!!

Dear Sir/ Madam

We are glad that we could gain your satisfaction and your vacation was up to your expectation, It is appreciated that you shared this positive review about Three Corners Rihana and we hope that we will have the chance to welcoming you back Best regards Cecile Lambrecht General Manager

• 10Petra12-09-2019

Heel goed

Echt heel vriendelijk personeel en super eten . Kom al 18 jaar en kom zeker volgend jaar terug😁😁😁😁😁👍

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 15-09-2019

Dear Madam Thank you so much for your loyalty to Three Corners RIhana and for taking the time to share this kind comments. we are glad that we could gain you satisfaction and we look forward to welcoming you back Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

• 10Daphne van Engelenburg11-09-2019

Geweldig

Alles is zeer goed. En animatie ook!

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 15-09-2019

Dear Madam Thank you for the perfect rating and the positive comment. we are delighted that we had been at your service and we look forward to welcoming you back Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

• 10Samira11-09-2019

Super fantastische plek!!

IEDEREEN is heel vriendelijk en behulpzaam.Het eten is gevarieerd en lekker. Kamers zijn alle dagen netjes gepoetst

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 15-09-2019

Dear Madam We are pleased to read that you liked the hotel food, room and staff and that we could provide you with a wonderful vacation. It is appreciated that you shared this positive feedback and we look forward to welcoming you in the future Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

236 tips over Hotel The Three Corners Rihana Resort

• Judith , 02-04-2019

Als je wil snorkelen of duiken, boek dit dan bij Easy Divers. Zij zitten op het resort bij de Laguna. Grote boot, maar met weinig mensen. Heerlijk ruim en vriendelijk personeel. Top!!

• ljanssen, 04-05-2012

op ongeveer 500 meter licht el gouna.hier zijn div. resteranten-bars winkeltjes met nep kleding. bij de marina begind het vanaf 22.00 uur pas gezellig te worden

• Frédéric Tanesy, 21-04-2014

Bezoek zeker eens de marina van el gouna, zeer aangenaam, veilig! Verder moet je zeker eens gaan snorkelen

368 vragen over Hotel The Three Corners Rihana Resort

• Mireille , 12-08-2019

Kite surf

Wil dit hotel boeken ivm kite vakantie . Nu is mijn vraag is er op het strand ook mogelijk heid om te eten en drinken op basis van all in?

Sabine, 28-08-2019

Ja, op het strand kun je ook eten en drinken op basis van all inclusive. Maar alcoholische dranken is niet inbegrepen op het strand, dus die moet je wel zelf betalen.

• Carolien Trakzel, 19-05-2019

snorkelen

kun je hier goed snorkelen?

• Ad, 11-04-2019

Koemelk allergie

Beste heer/mevrouw,

Mijn vrouw en onze zoon mogen absoluut geen koemelk. Heeft het resortook een alternatief voor ze, zoals bijvoorbeeld geitenmelk?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal