Hotel The Three Corners Rihana Resort

Hotel The Three Corners Rihana Resort

9.1Fenomenaal

Egypte, Egypte, El Gouna

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 642p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Three Corners Rihana

The Three Corners is een onwijs populaire hotelketen in Egypte die door vele Nederlanders jaarlijks wordt bezocht. Het in 1987 opgerichte bedrijf straalt een hoge mate van gastvrijheid uit, heeft perfecte liggingen aan de Rode Zee en serveert heerlijk eten in een van de vele restaurants. Dit zorgt voor de ultieme ervaring op vakantie.

Bij The Three Corners Rihana Resort in El Gouna, Egypte kom je niks tekort. Three Corners Rihana heeft vier sterren, beschikt over zo'n 300 kamers en ligt direct aan het strand. De gratis shuttle bus brengt je vanaf het vliegveld naar de accommodatie in het oosten van Egypte tegen de Rode Zee aan. Qua invulling van je verblijf kun je alle kanten op, je kunt hier all inclusive vertoeven maar ook gebruik maken van halfpension of logies-ontbijt.

Er is de hele dag animatie met vermakelijke shows in de avond. Three Corners Rihana heeft verschillende zwembaden, jacuzzi, poolbar, wellness, bibliotheek, een disco, het is allemaal aanwezig.

Kamers en faciliteiten bij het hotel

Three Corners Rihana heeft een aantal verschillende soorten kamers:

• 2 persoonskamer (2 eenpersoonsbedden en balkon of terras)
  • 2-4 persoonskamer (1 slaapkamer met 2 persoonsbed, 1 eenpersoonsbed en een eenpersoons slaapbank
  • 4 persoonskamer (2 slaapkamers met 2 persoonsbedden)

De kamers zijn standaard uitgerust met airconditioning, een privéterras of balkon, televisie, telefoon, badkamer met afzonderlijk toilet, zitruimte, minibar en hebben zicht op het zwembad, de lagune of de tuin.

Eten en drinken is op Three Corners Rihana goed verzorgd. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant en twee à la carte restaurants: Italiaans en een grillrestaurant. Daarnaast zijn er over het gehele terrein 6 bars en een snackbar te vinden.

Voor kinderen in verschillende leeftijden is er een animatieteam. Zo is er de miniclub (2-5 jaar) en Kids club (6-9 jaar). Tel daarbij op een waterpark en een speeltuin en de kids zullen een fantastische vakantie hebben in Three Corners Rihana!

Voor volwassenen zijn er thema avonden, karaoke en een disco. Daarnaast kunnen de sportievelingen ook in de zee duiken of windsurfen en vervolgens ontspannen in het wellness center,

Ligging van het hotel

• Three Corners Rihana ligt 400 meter van het centrum, El Gouna.
  • Het hotel is direct gelegen aan een privéstrand, pal aan de Rode Zee.
  • Het dichtstbijzijnde vliegveld (Hurghada) ligt op 40 kilometer afstand.
  • Voor dagelijkse zaken hoef je het resort niet af, Three Corners Rihana beschikt namelijk over een kapper, cadeauwinkel en supermarkt. De luchthaven

2730 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Resort

• 8Domien15-03-2020

Topper

super schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 17-03-2020

Dear Sir/Madam Thank you for sharing your supportive feedback about Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your time and that our service and our team were up to your expectation Looking forward to welcoming you back in the near future Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Mondelaers Gunther & Patricia11-03-2020

Heel gezellig hotel, supervriendelijk personeel, wij zijn er al meer als 20 keer geweest en de meeste kennen ons dan ook, telkens thuiskomen met speciale dank aan Mohamed Mahba , super kerel , het hotel was in renovatie met kamers en restaurant toen we er waren, maar er werd alles aan gedaan om niets tot last van de klanten te zijn

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 11-03-2020

Dear Sir/Madam Thank you so much for your loyalty to Three Corners Rihana and your understanding. We are pleased that your vacation was up to your expectation and that you spent a wonderful time at our resort. We hope that during your next visit you will like our new buffet with its modern and stylish look . Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9de cock-proost08-03-2020

wij komen zeker terug

zeer vriendelijk personeel,alles netjes onderhouden,lekker eten en warm

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 11-03-2020

Dear Sir/Madam Thank you for rating Three Corners Rihana and for this positive comments. It is a pleasure to know that we could gain your satisfaction and we hope that we will have the chance to welcoming you back soon. Best regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met partner in maart 2020

• 7Hans05-03-2020

Redelijk

Aardig personeel. Wij waren hier voor de eerste keer. Veel vaste gasten. Deze hebben een streepje voor. Bedden zijn oud en hard. Eerste en de laatste keer

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 11-03-2020

Dear Sir We are sorry that you did not enjoy your time at our Resort. Usually the hotel use standard mattress. in case the guests need softer one they can inform the reception. Best regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 7Roos24-02-2020

Hele fijne vakantie!

Wat een heerlijk hotel! We zijn hier nu voor de 4e keer en het is nóg leuker dan de vorige keer! 2 strandjes om met bus of boot naartoe te gaan, verschillende restaurants, leuk, behulpzaam personeel waarvan een deel nederlands spreekt. Er zijn veel leuke tripjes vanuit het hotel te doen en ook wandeltochtjes vanuit het hotel zijn goed te doen!

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 25-02-2020

Dear sir/madam Thank you for rating Three Corners Rihana and for sharing your positive feedback. We are pleased that you enjoyed your time at our resort and we hope that we will have the chance to welcoming you back. Best regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Jaap17-02-2020

Prima resort geen enkel negatief punt te vinden

Al bij binnenkomst stond Anny ons op te wachten, met de mededeling dat er de volgende dag een mogelijkheid is om een rondleiding over het resort te maken. Daar gebruik van gemaakt. Haar man is de chef kok van het resort en kookt in chez pascal op maandag en woensdag tegen betaling (3gangen voor 31 euro) een diner erg gezellig prima eten. de kamers zijn schoon, de sfeer is prima, het personeel is vriendelijk, we hadden een top vakantie.

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 19-02-2020

Dear Sir/Madam We are really pleased that we could gain the perfect ration, and that you are satisfied with our team and our services. It is appreciated that you took the time to share this positive feedback and we hope that we will have the pleasure to welcoming you back. Thank you and sincere regards Cecile Lambrecht General manager

• 10joseph beynaerts28-01-2020

GEWELDIG

wij waren er van 18 jan tot 25 jan spijtig genoeg maar één week door omstandigheden ; het was weer picobello en we komen zeker weer . De gevraagde kamer ,de vriendelijkheid,behulpzaamheid alles was weer dik in orde. In het bijzonder ANNIE die alles in goede banen heeft geleid,nogmaals dank daarvoor. Ga zeker eens eten bij "CHEZ PASCAL" zeer lekker en voor herhaling vatbaar. Dank voor alles we komen ZEKER terug

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 17-02-2020

Dear Sir Thank you for the perfect rating and the positive feedback. We are glad that you enjoyed your time at Three Corners Rihana and that our service and our team could gain your satisfaction. Looking forward to welcoming you back Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Jozef ROEFS27-01-2020

tophotel prijs kwaliteit

prijs kwaliteit supergoed , vriendelijk en behulpzaam personeel ontvangst in het nederlands lekker eten en drinken nette kamers ( zijn aan het renoveren ) gans het resort zeer proper , enkel soms wat opdringerige verkopers maar valt al bij al mee momenteel zijn ze een deel van het restaurant aan het vernieuwen

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 17-02-2020

Dear Sir We do appreciate that you took the time to share your feedback about your vacation at Three Corners Rihana. We are pleased that your are satisfied with the hotel services and that your vacation was up to your expectation. Looking forward to welcoming you back Best regards Cecile Lambrecht General Manager

• 10Elisabeth27-01-2020

GEWELDIG

Geweldig resort waar je waar de gastvrijheid vanaf spat. Personeel is keurig en vriendelijk. Werken keihard om het de gasten naar de zin te maken. Eten is heerlijk. Zoveel keuze’s voor zoveel mensen. Chapeau! Annie is een belangrijke spil op het resort waar je altijd aan kunt kloppen voor vragen of advies. Altijd even vriendelijk en behulpzaam. Madame neemt ook te tijd om de gasten even te groeten of een praatje. Zelfs het strand is om door een ringetje te halen. Iedere dag keurig geharkt en netjes. De wat opdringerige ‘ sales mannen’ is ook een perfecte oplossing voor gevonden. Zet de beschikbare rode vlag bij je bedje hé het probleem is opgelost. Ik kan niet wachten om dit resort weer te bezoeken. Voor mij is dit resort..........The Place To Be.

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 17-02-2020

Dear Sir/madam We are really glad that you enjoyed your time at Three Corners Rihana. it is appreciated that you took the time to share this positive review and we hope that we will always have the chance to welcoming you back Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Désiree21-01-2020

Geweldige vakantie, één week was te kort!

Eerste keer Egypte, eerste keer Afrika. Wij wilden graag voor leuke prijs naar de zon in Januari. Super veilig hotel en omgeving, je rijdt langs 4 security voor je bij het hotel bent, er kan je niks overkomen. Het personeel is ook zo ontzettend vriendelijk en spreekt zelfs een woordje Nederlands op zijn tijd. Dit is het eerste hotel waar ik zó nog een keer naartoe kan/wil gaan. Er is letterlijk NIKS te klagen over dit hotel. De enige 'klacht' die we kunnen bedenken was meteen opgelost. Wij hadden enkele problemen met warm water in de douche en er werd meteen gekeken naar onze douche en het was geregeld! De dag er na kregen we nog een mand met fruit toe ook. Je krijgt een wit bandje bij je eerste bezoek, een blauwe bij je 2e t/m je 9e bezoek en daarna een goude bandje. 80% van de gasten liep met een blauw bandje en niet zonder reden! Tot snel weer, dan lopen wij met een blauw bandje!

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 19-02-2020

Dear Sir/Madam Thank you so much for the perfect rating and for writing this positive feedback. It is a pleasure to read that you felt safe in elgouna and that our service and our team could gain your satisfaction. We hope that we will have the honor to welcoming you back in the near future. Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Hotel The Three Corners Rihana Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal