Hotel The Three Corners Rihana Resort

Hotel The Three Corners Rihana Resort

Omschrijving
Bij The Three Corners Rihana Resort & Inn in Egypte kom je niks tekort. Er is de hele dag animatie met vermakelijke shows in de avond. Verschillende zwembaden, jacuzzi, poolbar, wellness, bibliotheek, een disco, het is allemaal aanwezig. Ga vlakbij ook zeker de lagune ontdekken en op snorkelexcursie.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Resort voor je op een rij gezet:

2437 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Resort in het Nederlands

Super! Voor herhaling vatbaar.

Bea,
14-12-2018

Wij zijn hier voor de 7e keer geweest en het voelt steeds als thuis komen. Personeel is echt super vriendelijk, alles wordt ontzettend goed schoon gehouden, eten is heerlijk! Peanuts bar is ontzettend mooi geworden, complimenten!!

Mensen die wat te zeuren hebben moeten gewoon niet weer komen. Prijstechnisch is het nergens beter dan hier.

Wij komen zeker terug en gaan voor goud 😀!

We hadden een zeer aangenaam verblijf. 10 dagen waren we daar en geen dag hebben we ons verveeld. Je kan er gezellig wandelen naar het centrum of langs het strand, leuke uitstappen doen etc. Het weer valt altijd mee, misschien een frisser windje soms 's avonds maar overdag zeer warm in de zon. Véél animatie in het hotel ,voor iedereen wel iets. Lekker eten en mooie kamers. We willen zeker ooit nog eens terug gaan en dan misschien met onze kleinkinderen.

Relaxte sfeer

Jan kooijman,
30-11-2018

Heel familiar hotel veel terug komers aardige mensen veel nederlands talige

Helemaal goed!

Wilma en Anne,
29-11-2018

Het is helemaal goed hier. Vooral veel te doen, goed eten, schoon vriendelijk personeel. Supermarkt in de buurt alles is aanwezig.

Geweldig dus!

Rieky Toonen,
27-11-2018

We hebben ontzettend genoten op het resort. Eten, animatie, obers alles was prima en goed georganiseerd. Wel een wat gedateerde kamer maar dat mocht de pret niet drukken. El gouna is nog in opbouw maar het is zo mooi groen en je kunt er zo de straat op zonder aangeklampt te worden. Kortom wij gaan nog een keer terug

Gezelligheid ten top

Trudy,
26-11-2018

Betrouwbaarheid ten top is mijn motto over dit hotel!

Vanwege vele dingen personeel,uistraling v veiligheid,maar de sfeer geeft echt aan dat de gasten het naar de zin hebben!

Persoonlijke benadering gelijk al als je aankomt,eigenaresse kwam ons feliciteren vanwege onze 35 jarige trouwdag!

Goed eten, lief personeel,schoon, niet al te groot, en gezelligheid in het vaandel!

Mag ik 1 minpuntje noemen,dan is het waarom is op het kite/strand de wijn niet inclusief?

De gasten zijn voornamelijk belgen en Nederlanders!

Ga zo verder door,wij komen nog eens

Fam.schoonderbeek

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 15-12-2018

Dear Sir/Madam

Thank you so much for writing your feedback about your stay at Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and you liked our services and facilities. We hope that we will have the chance to welcoming you back in the near future.

Thank you and best regards

Fantastisch!

Van Damme Dorine,
24-11-2018

Super animatie voor de kinderen.

Zowel aan het zwembad als in de kidsclub.

We gaan al vele jaren naar ons vertrouwde hotel en het eerste jaar dat onze jongste telg niet weg te houden was uit de kidsclub.

Ze zijn één voor één toppers.

Tot volgend jaar en hopelijk tot dan

Dear Madam

Thank you so much for sharing your feedback about Three Corners Rihana. We are glad that you and your children enjoyed your vacation and our services were up to your expectation.

We hope that we will have the chance to welcoming you back

Sincere regards

Top vakantie

Erna Haak,
19-11-2018

Prima hotel met vriendelijke medewerkers. Was hier voor de 4e keer en heb me weer uitstekend vermaakt. Hotel ligt erg gunstig en er is voldoende te ondernemen. We waren hier met 4 vrouwen en het is in heel El Gouna veilig. We gaan zeker terug volgend jaar,

Je ziet dat ze aan het renoveren zijn de peanutsbar is heel mooi geworden alleen de bar in het midden is niet handig duurt lang voordat je aan de beurt ben. Ook zijn diverse openbare toiletten heel mooi verbouwd. De medewerkers houden het erg schoon met een glimlach.

Dear Madam

It is appreciated that you took the time to share this feedback. We are glad that you and your friends enjoyed your time at our resort and that you felt safe at Elgouna. We are delighted that we had been at your services and we look forward to welcoming you back at Three Corners Rihana

Best regards

Gemengde gevoelens

J. Brasker,
18-11-2018

Wij zijn nu voor de 4e keer naar Rihana Resort geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Toch moeten een paar dingen van ons hart: Het complex begint toch wat verouderd en gedateerd te raken en een grondige opknapbeurt zou geen kwaad kunnen. Ook werd door iedereen geklaagd over de vliegenoverlast met name bij de lagune. Ook zou het de directie sieren als er gestopt werd met het gekleurde polsbandjesgedoe. Nieuwkomers krijgen een wit bandje, vervolgens krijgt men daarna een blauw bandje en na 10 x krijgt met een zogenaamd gouden bandje. Met name die laatste categorie mensen krijgen een voorkeursbehandeling en gedragen zich daar ook naar. Volkomen ridicuul! Iedere ochtend om 06.00 uur ging ik hardlopen en zag dan vervolgens dat een groot deel van de handdoeken bij het zwembad en de lagune al gelegd waren!! Zou voor 07.00 uur niet mogen maar handhaven ho maar! Overigens uitermate vriendelijk personeel. Voorlopig geen 5e keer.

Dear Sir/Madam

Thank you for writing your comments about Three Corners Rihana. We hope that you enjoyed your stay. We assure you that our staff are trained and instruction to offer the same respect and service to all guests. Although we have enough sun beds for all guests but still some guests reserve some specific seats on the early morning . Our security make daily a tour at the pool and the lagoon and collect any towels laying on the chaise lounge. We also inform the guests that reservation for sunbeds are not allowed.

we already started the renovation project. We finalized the complete renovation of Peanuts bar, on 2019 we will renovate the main restaurant.

Please accept our best regards

Helemaal top!!

Bob en Sas,
18-11-2018

We hebben het weer super gehad...Heerlijk weer.. Vriendelijk personeel...Lekker eten en alles super schoon..Down town en de Haven zijn ook top!!Dit jaar zijn we ook met Quads de bergen in geweest dat is echt een aanrader!!En over de veiligheid in El Gouna hoef je niet over te twijfelen...Geen moment gehad dat we niet veilig waren...Wij komen gauw weer terug!!

Dear Sir/Madam

Thank you so much for your kind and supportive review. We are glad that your vacation was up to your expectation and that we gained your satisfaction. Looking forward to welcoming you back at Three Corners Rihana

Best regards

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Rihana Resort in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Rihana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.