Zoover maakt gebruik van cookies.

Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.

Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk onscookiebeleid.

Advertentie

Hotel The Three Corners Rihana Resort

Hotel
Weer vandaag40°29°
Hotel The Three Corners Rihana Resort
8,8

Fantastisch

Score uit 2468 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,9
  • Service9,0
  • Prijs/kwaliteit8,9
  • Eten8,5
  • Kamers8,5
  • Kindvriendelijk8,9
  • Zwembad9,1
  • Hygiëne9,1
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Resort voor je op een rij gezet:

 

Reviews

2391 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Resort in het Nederlands


Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Weer een heerlijke vakantie gehad.

Familie Evers
17-6-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Top!!! We waren er voor de 10e keer. Dus thuiskomen. Aardig personeel, heel goed animatie-team, goede verzorging en lekker eten.

Belgische gastvrijheid in Egypte!!!!

9

Thuiskomen

Wilma
12-6-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Hygiëne9
 

Was weer thuiskomen .

Een vraag het wordt opgelost.

Ilse doet het super .

Was hier voor de derde keer maar de beste .

Dus in maart komen we weer.

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 14-6-2018

Dear Madam

We are really proud to read that we could gain your satisfaction and that your vacation exceeded your expectation. We do appreciate that you took the time to write your comments and we are looking forward to welcoming you soon

With sincere wishes

Cecile Lambrecht

General Manager

8

Goed maar niet meer top

Jeroen Van den Stockt
4-6-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 

Reeds voor 11de keer Rihana Resort bezocht voor weekje.

Positieve punten:

Geweldig management met Christophe op kop.

Ook Annie is geweldig als Guest Relation (zij was er niet tijdens mijn vakantie)

Zeer vriendelijk personeel en mensen aan het onthaal

Ontbijt steeds lekker en gevarieerd

Zeer nette kamers

Kort bij downtown stadje en Marina (haven)

Poolboy achmed zeer behulpzaam en vriendelijk.

Veel goede wil...

werkpunten:

Animatieteam niet meer zoals enkele jaren terug (geen Lamo, Marina, Charlotte,...)

Eten eentonig: elke dag kip, kip en nog is kip en fried fish... :-( Te weinig variatie

Het eten is globaal lekker maar de variatie is te weinig. Ook weinig fruit (elke dag appelsienen en groene meloenen)

Handdoek leggen aan zwembad of geen plek meer, elke dag om 6u opstaan hiervoor, triestig in je verlof. Aan de lagune moet je handdoek reeds om 4u30 liggen of er is daar ook geen plek.

Opdringerige verkopers van massages rond het zwembad.

Ik ga zeker terug, ik heb mijn hart verloren aan deze locatie/hotel en zijn mensen maar kan sommige commentaren wel begrijpen. Ginds gesproken met enkele "golden" klanten, ze zeggen allemaal hetzelfde... Het is goed maar niet meer zo goed als vroeger, aan kwaliteit dus ingeboet.... spijtig. Een weekje is voor mij dus voldoende.

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 6-6-2018

Dear Sir/Madam

Thank you for taking the time to write your feedback about Three Corners Rihana. Your comments are indeed valuable to us as they help us to exceed our guests expectation . We would like to draw your attention that we serve every day different dishes of meat, beside the fish and chicken at dinner time. and also lunch. For example every Saturday we have beef willington, steak on Sunday, veal on Monday, Lambleg on Tuesday , Mix grill (BBQ) on Wednesday, .. some days we serve also Tureky (Tuesday & Friday)., on Friday we have whole fish. At the lunch and dinner we have live cooking station with a lot of variety..

Although we have 4 swimming pools, lagoon beach, outside private beach but still some guests like to reserve only the first raw so they reserve the chaise lounge at night or early morning. We advise the guests not to reserve the chaise lounge and our security men removed all towels before 7:00 a.m.

We thank you for your comments and we assure you that we will not spare any effort to improve our service.

Best regards

Cecile Lambrecht

General manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Resort voor je op een rij gezet:

 

10

Fantastisch

Peggy
3-6-2018
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 
Zeer goede service! Op dit moment verblijven wij nog in dit hotel. Fruitmand als welkom gekregen. Personeel zeer vriendelijk. Komen volgend jaar zeker terug!
Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 5-6-2018

Dear sir/madam

Thank you so much for your kind comments about Three Corners Rihana. We are glad to read that you are enjoying your time and we hope that we will always have the pleasure to welcoming you back.

Please accept our best regards

Cecile Lambrecht

General Manager

10

Fantastisch!

Edwin en Anke
28-5-2018
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Wat een fantastisch hotel; zeer vriendelijk personeel, als er iets is vraag het ze en ze hebben het zo voor je gedaan/opgelost. Uitstekend eten, hygiëne is echt super, animatie "The best there is"!!!

Zeker voor iedereen een aanrader en wij zijn weer van de partij in 2019!

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 29-5-2018

Dear Sir/Madam

It is really appreciated that you took the time to share this positive feedback, We are pleased to read that you are satisfied with our staff, food, hygiene and animation team. We hope that we will always have the chance to welcoming you at Three Corners Rihana,.

Please accept our best wishes

Cecile Lambrecht

General Manager

10

superhotel

jennifer
27-5-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
met pijn in ons hart moeten we steeds terug naar huis.de staff is in een woord fantastisch van tuinman tot management. De barmannen Joseph - Abdoul - tharwat - Milad zijn topkerels. de a la carte restaurant zijn bezoek meer dan waard, superlekker kameel, steak tartaar, scampis, visschotel enz - De vervangende guestrelation is ook een topper niks is haar teveel, ze staat bij wijze van spreken 24 op 24 ter beschikking. Kortom eens je er geweest bent kom je zeker terug.
Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 29-5-2018

Dear Madam

Thank you so much for taking the time to share with us your positive comments about Three Corners Rihana. it is a pleasure to read that we could exceed your expectation and you are satisfied with our services and team. We hope that we will always have the pleasure to welcoming you

With sincere regards

Cecile Lambrecht

General Manager


Advertentie
10

Fantastisch!!

Haggith
25-5-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Dat de service hier top is niets is hun te veel. Ze staan meteen voor je klaar! En dat het hier erg veilig is, dus als vrouw alleen kun je hier met een gerust hart naar toegaan. Ik spreek uit ervaring 😉
Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 26-5-2018

Dear Madam

Thank you so much for your kind comments about Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your time at our resort and that our staff and services gained your satisfaction.

We are looking forward to welcoming you back in the near future

With sincere wishes

Cecile Lambrecht

General Manager

9

Amazing holiday

Sofie suestrone
25-5-2018
  • Ligging10
  • Service9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Opnieuw een super vakantie in de Rihana. Alweer nieuws shows door het animetieteam. Sterk werk. MR.Gamal kreeg een goede opvolger. Ook Ilse doet uitstekend haar best tijdens de vervanging van Annie. Ze staat altijd paraat voor iedereen. Ook een dikke pluim aan de techniekers die onmiddellijk onze airco kwamen herstellen in dit warme weer.
Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 29-5-2018

Dear Madam

Thank you so much for taking the time to write your comments about Three Corners Rihana. We are glad that your vacation was up to your expectation and we could gain your satisfaction. Looking forward to have the chance to welcoming you back in the near future

With best wishes

Cecile Lambrecht

General Manager

9

Topvakantie

peter van hoek
24-5-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Weer een super vakantie gehad

altijd goed daar ben nu voor de 13 de keer bij Rihanna geweest en nog steeds een top vakantie gehad mede door Ilse en alle medewerkers van badmeester tot de barman iedereen is vriendelijk en blij

Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 29-5-2018

Dear Sir

Thank you so much for your loyalty to Three Corners Rihana. We are really glad that we could provide you with a wonderful vacation and you are satisfied with our service. We hope that we will have the pleasure to welcoming you back in the near future.

Please accept our best regards

Cecile Lambrecht

General Manager

10

Fantastisch

Chrisje van den brande
23-5-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Het is onze 2 de thuis , personeel is super vriendelijk , aangename sfeer , alles is netjes verzorgd ;
Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 29-5-2018

Dear Sir/Madam

Thank you so much for the perfect rating you give to Three Corners Rihana and for taking the time to share with us your feedback. It is a real pleasure to know that we gain your satisfaction and that you always enjoy your stay in our resort.

We hope that we will have the honor to welcoming you soon.

With our sincere regards

Cecile Lambrecht

General Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Resort voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Rihana Resort in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Rihana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Rihana Resort scoort een 8.81 uit 10 op basis van 2468 reviews.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie