Hotel The Three Corners Rihana Inn

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

290 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Inn

• 2019
    9Van der meulen28-04-2019

Altijd heerlijk weer, lekker windje en een schoon en netjes centrum waar je heerlijk doorheen kunt wandelen. Mensen zijn aardig en vriendelijk.

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Sir/Madam Thank you for writing your feedback about Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your stay at our resort and that our services and facilities were up to your expectation. Looking forward to welcoming you back With sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Robert12-04-2019

Leuke familie vakantie

Altijd weer een ontspannen, vriendelijke thuisbasis aan de Roode Zee om van zon water en het lekkere eten te genieten. Er is alles aanwezig om vooral watersport te beoefenen, maar ook gezellig aan een van de vele bars van een cocktail de zonsondergang te genieten. De volgende vakantie is alweer geboekt.

Cecile Lambrecht, General Manager, 14-04-2019

Dear Sir Thank you so much for taking the time to write your feedback about Three Corners Rihana. We are glad that your vacation was up to your expectation and that we could provide you with a wonderful vacation. We are looking forward to welcoming you back in the near future Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Katty12-04-2019

Fantastisch!

Nette kamers, zeer lekker eten, kindvriendelijk, gevarieerd aanbod van ligplaatsen (zwembaden, lagune, 2 stranden aan de Rode Zee) voor elk wat wils! Een aanrader! Veel activiteiten! Maar even goed kan je ergens lui genieten van de zon!

Cecile Lambrecht, General Manager, 14-04-2019

Dear Madam Thank you so much for the positive review about Three Corners Rihana. We are glad that the difference services and facilities at the resort were up to your expectation. We would like to mention that we have a 3rd beach at Zeytouna, the guests can take the free shuttle boat to/from Zeytouna every day. We are looking forward to welcoming you back. With our warmest greetings Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9yolanda11-04-2019

Het is als een tweede thuis voor ons

Het is onze tweede thuis geworden , de meeste mensen komen steeds weer . Als er iets niet goed is kan je het gewoon gaan melden en het word zo opgelost ,het personeel is allemaal even vriendelijk ,het eten is lekker er is wel altijd iets bij dat je lust en de ligging is ook heel goed op een paar minuutjes wandel je naar het stadje of wil je naar de marina haven dat kan te voet of met een tuck tuck voor een klein prijsje brengen ze je overal naartoe in el gouna

Cecile Lambrecht, General Manager, 14-04-2019

Dear Madam It is appreciated that you share your feedback about Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your stay and the hotel location and facilities were up to your expectation. We hope that we will have the chance to welcoming you back. Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met partner in september 2018

• 9Mandy08-04-2019

Begin april een weekje naar Three Corners Rihana met ouders en vriend geweest. Voor mij de derde keer, en deze keer voor het eerst in de inn. Zoals altijd een geweldige week gehad, met goed eten, leuke animatie en vriendelijke poolboys (recreation). De inn beviel prima, kleinere kamers en iets gehoriger, maar geen last van gehad. Overdag hebben we ons op het resort vermaakt met de activiteiten van de animatie, of zijn we in de omgeving gaan paardrijden en op buggy safari geweest. Daarna lekker eten en ‘s avonds gezellig in de peanutsbar. Wederom een top vakantie, we komen hier zeker weer terug.

Cecile Lambrecht, General Manager, 14-04-2019

Dear Madam Thank you so much for sharing your feedback about your stay at Rihana Inn. We are glad that you enjoyed the hotel facilities, food, animation activities and friendly staff . We are looking forward to welcoming you back in the near future please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Lambrecht - Van Hecke26-03-2019

Super

We zijn er voor de 5 de maal geweest en dit voor 15 dagen, het voelt als thuis komen!!vertoeven rond de prachtige zwembaden van het domein, Eten en drinken voor elk wat wils, de kamers zijn elke dag netjes gepoetst! Overdag gezellig een drankje nuttigen bij Milad in de sunsetbar,een topbarman ! En s avonds gezellig een glaasje nuttigen in de loungebar ,(zeer gezellig en rustig) eveneens een zeer ervaren en vriendelijke barman, bij vragen kan u terecht bij Annie een zeer vriendelijke Belgische dame, kortom Niets is hun teveel in dit hotel! ,dus Cecile en Rihanna team doe zeker zo verder

Cecile Lambrecht, General Manager, 01-04-2019

Dear Sir/Madam Thank you so much for sharing such positive and supportive feedback . We do appreciate that you took the time to write this review and to give us the perfect rating. We are delighted that we had been at your service and we look forward to welcoming you back . Please accept our sincere wishes Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Johannes Poldervaart07-03-2019

Dankbaar voor zoveel moois en vriendelijkheid.

Alles is top geregeld. Geboekt via touroperator. Al het personeel werkt kei en keihard. Van de kok tot koffers sjouwers tot animatie. Je hoeft niets maar kan er heel veel. Je kunt de hele dag in de zon bakken maar alle excursies worden als je wil tot in de puntjes geregeld. En wifi in bijna hele park en kamers. We hopen er snel weer terug te komen.

Cecile Lambrecht, General Manager, 01-04-2019

Dear Sir Thank you so much for your supportive review. It is a real pleasure to read that our team and facilities were up to your expectation and that you had a wonderful time at Three Corners Rihana. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you and best regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Arjen03-03-2019

Super familiehotel met geweldig animatieteam!

Geweldig hotel met super animatieteam voor de gasten. Ideaal voor gezinnen en families die houden van gezelligheid, sport, dans en activiteiten. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Schoon en netjes hotel, prima eten. Zwembaden zijn super, prima ligbedden en geweldige service. De activiteiten onder leiding van Kimo, Zeka, Kazu, Shampo, Tanya en Liza zijn leuk en uitnodigend. Aanrader!

Cecile Lambrecht, General Manager, 07-03-2019

Dear Sir/Madam We do appreciate that you took the time to share this supportive review. It is delighted to read that you enjoyed your time and you liked the hotel food, pools, activities and staff team. We hope that we will always have the chance to welcoming you. With sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Bianca Verbeke27-02-2019

Fantastisch goede prijs kwaliteit verhouding

Zijn hier voor de negende keer. Voelt als een tweede thuis. Zeer vriendelijk personeel, zeker Tanja van het animatie team). De herinrichting van de Peanutsbar is fantastisch mooi. Joseph is een top barman. Saleh (guest relation) doet heel hard zijn best om een oplossing te zoeken voor je noden.

Cecile Lambrecht, General Manager, 07-03-2019

Dear Madam Thank you so much for sharing your feedback about Three Corners Rihana, We are glad that you enjoyed your time at our resort and that our team could gain your satisfaction. Looking forward to welcoming you back in the future Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Mirjam Mulders04-02-2019

Geweldige vakantie gehad!

Rihana is een schitterend resort met vier zwembaden en ruim voldoende ligbedden (wij hebben niets gemerkt van 'handdoekje leggen'). Het eten is fantastisch: zeer uitgebreid, veel keus, altijd aangevuld en goed bereid waardoor je met een gerust hart alles kunt eten zonder ziek te worden. Er is ruim voldoende entertainment (sportieve activiteiten overdag en shows in de avond) maar als je hier geen behoefte aan hebt, heb je er ook geen last van. Via Annie, de Belgische gastvrouw, kun je allerlei excursies boeken. De woestijnsafari is een absolute aanrader! Eventuele problemen lost Annie ook voor je op. Mocht je het bed te hard of te zacht vinden, wordt zonder problemen een ander matras geregeld. Wij verbleven in de Inn; de kamer is dan redelijk basic en kleiner dan in het resort maar voldeed prima. En verder maak je toch gebruik van dezelfde faciliteiten.

Gereisd met partner in januari 2019

Hotel The Three Corners Rihana Inn info