Hotel The Three Corners Rihana Inn

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

290 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Inn

• 2019
    8Karin18-06-2019

Supergezellig weer, thuiskomen as usual...genoten!

Gezellig familiehotel, Inn & Resort met vriendelijk personeel, schone en mooie kamers. Eten was prima en voor iedereen wel wat lekkers. Heerlijk gesnorkeld, goed verzorgd..Voelde me weer heerlijk verwend! Animatie voor jong en oud. Ze doen er ook echt van alles aan om je het hier naar je zin te maken: toppers Tanya, Hesham(poo) Kimo, Kaiziu, Liza, Zeka etc :) 's Avonds gezelligheid in de Peanutsbar met de lieverds Joseph, Hany, Islam :) Ze zorgen goed voor je! Kom er zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Cindyroanne15-06-2019

Geweldig vakantieadres

Genoten met onze kinderen! Heerlijk gegeten en leuke animatie. Vooral de kidsclub en de minidisco stonden dagelijks op de planning. Erg kindvriendelijk en gastvrij. De sfeer op het resort is zo fijn. Alle medewerkers zijn zo vriendelijk en maken grapjes met de kinderen. We hebben ons geen moment verveeld. We hadden zo nog twee weken willen blijven en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Jolanda en Harry15-06-2019

Super , behalve de gouden bandjes.

Wij zijn hier 3 weken geweest , Rihana Inn. Kamer ; voldoende ruimte , goed bed , goede airco , warm water om te douchen. Receptie ; vriendelijk / behulpzaam. Zwembaden ; voldoende groot , net aan voldoende bedjes met parasols. De bars ook goed Met leuk personeel. De zwembad meneer reserveert de bedjes voor de vaste gasten , jammer. De lagune ; leuke plek om te zijn. Het water is lekker en zeer geschikt voor kinderen , loopt langzaam af. Zaytouna beach ; waterschoentjes zijn handig. Groot gedeelte van t water ondiep. Zeer lange steiger die je af moet om te kunnen snorkelen. Snorkelen valt tegen. Wel geschikt voor (kite) surfen. Ook verhuur daar. Grote strand; net als in Nederland. Zeer veel kitesurfers. Animatieteam; super !!! Tanya , Kaziu xxx Hotel ziet er zelf goed uit , goed onderhouden tuin / toiletten. Down Town leuk om naar toe te lopen. Marine ; voor 2€ kan je daar naar toe met de tuctuc.

• 6Dinie Rijkers09-06-2019

Goudenbandjes ellende

Er heerst daar een goudenbandjes maatschappij....als je meer dan 10x bent geweest krijg je een gouden bandje. Die mensen denken dat ze werkelijk overal voorrang te krijgen e.d Menig woordewisseling ontstaat daar door. Het hotel houdt het in stand. Tevens krijg je een struik cq plant met je baam ervoor, waardoor het werkelijk op een begraafplaats begint te lijken. Verders een heerlijke vakantie gehad wel zijn de kamers op de Inn sterk verouderd terwijl ze opgeknapt zijn, met alleen een likje verf kom je er dus niet. De animatie en de badmeester van het onverwarmde bad zijn super mensen. De barmannen van de peanutsbar zijn ook top. Leuk gezellig hotel waar je geen luxe moet verwachten. Tevens een hele grote pluim voor Tanya van de animatie, topper is dat.

• 9Mieke31-05-2019

Aanrader ,...Ik kom zeker terug!

Een echte aanrader,...geweldige vakantie gehad. Enorm vriendelijk personeel,...ze willen je allemaal een fijne vakantie laten beleven. Het ruime complex ziet er netjes onderhouden uit, kamers zijn proper, het eten allemaal erg smakelijk en met zorg klaar gemaakt. Meerdere zwembaden en stranden,...voor iedereen wat,...en een top animatieteam. Overheerlijke cocktails 😎,en de peanutbar in de avond,...een gezellige afsluiter van de dag.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Pascale Melis08-05-2019

Altijd even fijn en goede service

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Sir/Madam Thank you for the perfect rating your give to Three Corners Rihana. We are delighted that we had been at your services and we look forward to welcoming you back. Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Frank08-05-2019

Super

Top verblijf. Goed eten, vriendelijke mensen en alles goed geregeld. Zelfs Ajax live op groot scherm gekeken!

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Sir Thank you for your supportive review about your stay at Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your time and we look forward to welcoming you back in the near future Please accept our best wishes Cecile Lambrecht General Manager

• 10Harm30-04-2019

Super goed hotel

We komen hier nu al voor de 4e x en het voelt als thuis komen. Vriendelijk personeel, schone mooie kamers Heerlijk eten voor iedereen wel wat. Animatie voor jong en oud Ze doen er echt van alles aan om je hier het naar je zin te maken. We komen zeker weer

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Sir/Madam It is appreciated that you took the time to give us this perfect rating and to write your positive review. We are glad that you are satisfied with our services and we look forward to welcoming you back at Three Corners Rihana. Thank you and sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Alieke Bos28-04-2019

Fantastisch! Volgend jaar weer

Vriendelijk personeel, helpen je overal mee. Eten is goed en lekker, ook gevarieerd. Kom nu voor de 5e keer en zeker niet de laatste keer. Animatie team is ook erg leuk en vriendelijk. Kamers zijn goed!

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Madam Thank you so much for the perfect rating and the supportive feedback. We are glad that you liked the hotel room, food, services and team. It is delighted that we had been at your service and we look forward to welcoming you back at Three Corners Rihana Please accept our sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Fam van der Wal28-04-2019

Super

T is een keurig netjes resort, zijn veel mensen aan t werk. De tuin en zwembad zijn super netjes, mensen doen veel voor de gasten. Kamers zijn schoon en netjes. De keuze is reuze Eten .....echt super veel keus, wie het hier niet lekker vind, is te verwent

Cecile Lambrecht, General Manager, 11-05-2019

Dear Sir/Madam It is really appreciated that you took the time to share your experience at Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your time and that you liked the hotel services, food and team. We hope that we will have the chance to welcoming you back. sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Hotel The Three Corners Rihana Inn info